BSI 10 T/C routes 58328 14906 54
BCTI- 869
Dry bulk zaraduje. Index clean tankera za Verige najvisi zadnjih mjeseci.
BSI 10 T/C routes 58328 14906 54
BCTI- 869
Dry bulk zaraduje. Index clean tankera za Verige najvisi zadnjih mjeseci.
Da, Hafnia i danas na 68 dolara skoro, all time high.
Sto se tice Scorpia, ispalit ce se i on, Bugbee je veliki znalac.
Smjer sektora je jasan, a pred vratima su nam dva najbolja kvartala za tankerase.
BSI 10 T/C routes 58328 14566 420
Lipo to raste, na pragu smo 15 000 dolara. Jos lipse je danas to netko cistio, ko da nema sutra(mozda i ima al je zurio, hmmm).
Ulpl rast od 13 posto. Pred nama je 4 miseca no braina i skupljanja novca, do kineske nive godine, a tad ce nam Verige pokrpati ako dry bulk bude kao ove godine.
Mene vise zanima kud ce sada cijena?
S obzirom da će NAV po dionici biti drastično manji( nakon dokapa), rekao bi dole...
A ako je dokap da kupe dva ili jedan opcijski brod?
Bas zbog neodradenog rasta je po meni stng best buy. Daleko od toga da i hafnia nije, al mi je koplje ispod.
Mislim da su za 2024 godinu tankeri best buy. Sve ide u prilog tome. Na 40 i koji dolar sam pisao da je best buy Scorpio Tanker..danas ce doci do 54-55 dolara. Rekao bih da ce i sve do 2026 biti zlatno doba tankera, ali kod brodara je nezahvalno predvidati neki duzi smjer.
Nije baš 2 do 3, ali dobro.
Vjerojatno zbog Cleavesa koji je okrenuo ploču na mnogima i iz BUY stavio na SELL ili HOLD.
S druge strane Stifel potpuno obrnutu predikciju ima. Svak bira sto zeli cuti ili gledati.
Porinut novi brod.
Kako su kazali iz Atlantske plovidbe, odluka o aktiviranju opcijskih ugovora donijet će se u rokovima predviđenim ugovorom.
Moje misljenje je da je zbog ovoga zeljena dokapitalizacija.
U Kini je isla nova runda stimulacija.
BSI 10 T/C routes 58328 13641 215
Vozarine za rasuti teret napokon sve bolje izgledaju.
Uskoro ce Veruda i Stoja biti na 60 posto vlasnistva, pet posto od Uljanika u stecaju. Valjda ce se i sa 3. Majem uskoro dogovoriti za ostatak.
Product Tankeri vani su na najvisim razinama u godinu dana, vecina. Predvidam da ce sljediti jos veci rast, odluke Opece ce smanjiti zalihe, tj vec su smanjile( smanjili su proizvodnju, cijena divlja). Amerika ima zalihe za jos 40-tak dana, cekaju pad cijena barela da ih popune. Ipak, umisto po zeljenih 65 dolara punit ce ih u Q1 po 95 dolara a nas tanker Verige ce ubirati vozarinu od 40 000 plus tisuca dolara. Po meni su tankeri najbolji izbor za 2024, 2025 i 2026 godinu. U prilog mojim ricima ide da je potrosnja na najvisim razinama ikada, a opksrba je u velikim problemima, izazvanim politikom. U svemu ovome me cudi samo scorpio tanker koji je na 53 dolara, pisao sam da je best buy i nobrainer na 44 dolara, a prostora za rast ima jos ohohooo, da je u Oslu vec bi bio preko 60 plus.
Bcti rastao 6 posto, na visokih 852 a sezona tek krece.
BSI 10 T/C routes 58328 13155 436
Q4 futuresi na 14 000 dolara za supramaxe, Verige vozi za 30 000 dolara dan jos mjesec dana(prosinac ne na 47 000 dolara dan) . I ovu godinu koja je kao losa po svemu sudeci zaradit cemo barem 20 posto trzisne kapitalizacije!!
Q4 ce biti odlican. Zaradit ce brodovi za rasuti teret takoder 2000 dolara po brodu(minimalno) a tankeru istice ugovor te ce ploviti za preko 30 000 dolara. Futuresi za prosinac za Mr tankere su na visokih 48 000 dolara za sad. Jucer su tankerasi povukli od 4 do 5 posto gore.
Plus ULPL. Uskoro ce i indexni fondovi morati kupovati Alphu Adriatic, posto je jako malo prodaje doci ce do laganog a osjetnog skoka. Uz to i suprice su za Q4 na 14 000 dolara, tanker plovi za 30 000 dolara. Poslozit ce se lipo!
Sto se dogodilo na ULPL?🤔
Neka neka, nek ponovi netko opet sa vecom kolicinom. Uskoro ce i indexni fondovi morati kupovati 😂 ovo se nekome zurilo, petak je.
Dolazak novog broda je valjda blizu...
Valjda sad u 10. Mjesecu.
Vec je do sada placeno dosta tog novog, a sad od ovoga 15 g. starog stize jos 12 mil.$ da se plati taj novi 👌
Inace je cca 11 mil. Vrijednost Libertasa po marinetrafic, znaci 10 % vise nego sto sam procjenjivao flotu ATPL-a 💪 https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…l:AP%20LIBERTAS
Nije pouzdan Signal, Cleaves je puno relevantniji. Pomlađuju flotu i ovo je normalan potez, mozda su jedino mogli postici bolju cijenu ranijom prodajom, cijena brodova je dosta pala u zadnju godinu dana(dry bulk). Novi brod je svakako puno ekonomicniji, stedljiviji.
Po kojoj cijeni su knjizili Libertas?
Je li sigurno kupljena? Zadnji put su im dali koliko se sicam.
Revizija indexa, uvrstena i nasa Alpha!