Dana 30. listopada 2024. godine održana je sjednica Nadzornog odbora na kojoj su razmatrani nerevidirani
nekonsolidirani i konsolidirani financijski izvještaji Društva zajedno s izvješćem poslovodstva za period od 01.
siječnja do 30. rujna 2024. godine, na koje je Nadzorni odbor Društva dao suglasnost.
Izvještajno razdoblje 01.01.-30.09.2024. obilježilo je uredno izvršavanje svih kreditnih obveza slijedom čega
je na razini Grupe otplaćeno ukupno EUR 4 milijuna obveza, a od pravomoćnosti predstečajnog sporazuma
otplaćeno je ukupno EUR 33,3 milijuna. Na nivou Grupe ostvaren je neto konsolidirana dobit od EUR
1.184.529, a EBITDA Grupe Alpha Adriatic iznosi EUR 5,2 milijuna, dok je matično društvo ostvarilo gubitak u
iznosu od EUR 1.210.977, što je prvenstveno posljedica obračuna visokih financijskih rashoda uzrokovanih
iskazivanjem kamata po razlučnim pravima, koja ne utječu na likvidnost Društva.
Posts by KicanCRO
-
-
Čim više dobrih vijesti, dionica ide više dolje🙃
Jasko i dalje drzi gace, mr.50€ i dalje na daj sto das, pa eto nas ubrzo i na 13. Jedino ne znamo gdje je Kico odletio.
Valjda tu svi misle da dijonice rastu po svetom duhu.
Brick and mortar 😢. Koju godinu trgovanje sa smanjenim fondom, pa mi je manji gušt stalno pratiti, a samim time i biti u toku i prenositi to na forum. Sad ste mirni..
-
-
Vidim da sporni brod ide u prodaju. Je li moguće da ga kupi Alpha Adriatic?
Koliko cujem spominje se kupnja sa starim partnerima nizozemcima.
-
Koliko vijesti za dici dionicu, dobar izvjestaj, a ona pada..nije ni cudo da ne nekima dosadilo cekati..
-
Šta to znači za dionicu
Znaci da ce tuzba koja nema smisla pasti, a vodi se protiv Alphe. Dignuta je bez ikakvog znanja o brodarskom biznisu i kretanjama. Nadalje, dionica je u ovom kvartalu zaradila 15 posto trzisne kapitalizacije i to je jako vazna stavka.
-
U sektoru prijevoza nafte, naftnih produkata i kemikalija zabilježen je nastavak trenda stabilnih vozarina iz 2023. godine. Brod “Verige“ je tijekom prvih 6 mjeseci ostvarivao iznos dnevne vozarine na temelju ugovora o najmu u iznosu od USD 27.300 dnevno.
Da, do kraja cetvrtog mjeseca je bio potpisan ugovor, sa mogucnoscu produljenja jos mjesec dana. Mozda jos nije odvezao prvi đir do kraja pa nisu stavljali, ali ocito vise nije na ugovoru nego vozi spot koji je barem 10 000 dolara bolji. Sad mi nije jasno, sto se desilo prosle kvartale kad su imali dosta slicne vozarine i biljezili minuse i ovaj kvartal kad su zabiljezili ozbiljan plus? Dobit za Q3 bi onda bio jos puno puno bolji jer ipak Verige vozi za 10 k dolara vise dnevno!!
-
MR tankers expected to stay strong as owners hunt for dealsThe asset class has seen secondhand values shoot up in recent monthst.co
Odlicno. Zao mi je sto nisu dali vozarinu po kojoj brod Verige vozi. Spot je 40 000 dolara trenutno, a nismo u sezoni. Sezona najbojih vozarina za tankere tek dolazi. Sad vidimo da ovaj pad nije zbog izvjesca, a danasnje trgovanje je ocito stopanje cijene. -
Tvrtke i karijere: Ostavke i v.d. na čelu Kutjeva, novi direktor u GEN-I Hrvatska, promjena u Upravi PBZ-a…Dosadašnji član Uprave KUTJEVA Ivan Đurić imenovan je predsjednikom Uprave umjesto Dine Galića, koji je podnio ostavku, kao i član Uprave Zvonimir Žilić,…lidermedia.hr
Eto, bravo stari lisce. -
Mislio sam da netko izlazi u prvih 10. Nadzorni je od upravnog zatrazio puno bolje rezultate na sjednici. Ali ne izlazi nitko, samo Anton Brajkovic u zadnjih 6 mjeseci je prodao 2 put po 50 dionica, navodno bazen kupuje. Gumeni onaj l, djeciji.
-
KALJMETA I LIVAKOVIĆ TANKERSKOM PLOVIDBOM I POVEZANIM DRUŠTVIMA UPRAVLJAJU IZ LONDONA I BEČA!Zločinački klan Kaljmet ne kontrolira samo zadarsko pravosuđe, Poreznu upravu, policiju, Državni inspektorat i ostale institucije već i najjača dionička…zadarskiportal.com
Kaljmeti i i
-
Tako je bilo i sa Zvečevom dugo vremena koje je bilo u pono gorem stanju pa danas su mnogi dobro omastili brk.
Gledam opet danas netko se zeleni u TOP 10 dioničara odnosno marljivo skuplja papiriće dok drugi pokušavaju blatiti firmu paralelno na dva foruma misleći da više znaju o vođenju firme od starog lisca koji ju uspješno vodi već godinama.
Blacenje je zapravo cinjenica, cinjenica koja nije vizionarsko vodenje firme jer je netko zbog te “vizije” dobio otkaz. Lp
-
Ukoliko su odredili takvu ciejnu otkupa kao što pišete vjerojatno su to napravili uzimajući o obzir određenu kalkulaciju koja im osigurava povrat plus zadovoljavajuću dobit?
Vjerujem da kad ispregovaraš bolju cijenu je dobti veća ali nećeš pristati na cijenu koja ne osigurava dobit..
A ne imati dovoljno raspoložive robe za tržište je sigurno -, to se može u budućnosti reflektirati na bazu kupaca..
Ako ostali placaju 10-25 centi više i opet imaju odgovarajucu dobit, netko je mislia da moze kako oce pa mu nije proslo.
-
Napisao sam na drugom forumu da sam bia uvjeren da se rade od praška. Ocito se ipak rade od grozja.
-
Da napišem jednu cinjenicu koja se trenutno dešava oko Kutjeva. Pisao sam vec neke insajdere po forumu i uvik su se pokazali tocni i provjereni, nije mi nikakav cilj izazvati pad cijene ili rast, ne zelim profitirati na nekoj laži.
Vinarija Kutjevo je napravila kardinalnu grešku i ponudila kooperantima prenisku cijenu za otkup (0,75 e) dok su drugi placali 0,85 do 1 e. Uskoro ce u Hrvatskoj nestati litrene boce od Kutjeva, u Dalmaciji od 1.8, u Slavoniji je vec slabo ima. Nedostaje im 2 miliona litara te kvalitete vina. Do novog mladog vina treba cekati nekih 4-5 miseci tako da mozete misliti koja je to greska.
Ukratko to bi bilo to, ne znam koliko vise ima dionicara Kutjeva tu na forumu, ali eto vam informacija pa da je znate. -
Cijena prodaje od 17 miliona je tocna, pola pripada Alphi a druga polovica financijasima i partnerima iz Nizozemske DC Maritime Partners. Kupac Grcka firma TST International. Brod ostaje u vlasnistvu Alphe do prosinca. Cijena i po meni niska, ne puno al niža, znam da tipa brodovi japanskih brodogradilista imaju puno višu cijenu neko kineskih ili naših….
Prva pomisao mi je bila da se kupuju udjeli Stoje i Verude, i to sa nekakvim diskontom..
-
Cekam informaciju o cijeni prodaje broda, iskreno ne znam koliko je doticna stranica relevantna, možda i je, možda i nije. Svakako taj brod vrijedi oko 23-24 miliona dolara kad je izgrađen u brodogradilistima dalekog istoka.
Nadalje, ja se nadam da nakon isteka ugovora od 6 mjeseci za tanker Verige nije potpisan novi ugovor ili neki dugotrajniji jer su vozarine za MR tankere ponovno podivljalje i dosezu 50 000 dolara. U svakom slucaju plovi se za puno više nego prethodnih 27 000 dolara. Slike su dole u prilogu. Relevantne i tocne. -
U razdoblju od 31. prosinca 2023. do 31. ožujka 2024. godine ukupne obveze na razini Grupe smanjile su se za iznos od EUR 3.784.988 kao rezultat otplate obveza i fluktuacije tečaja američkog dolara.
Otplate dobro napreduju.Futuresi od bitnih nam ruta:
MR TC14 +5%
-
Clean index je porastao za 48 jos jucer i sad je na 1068. Trenutne vozarine za MR tankere su na 44 000 dolara!
-
Napisao sam jos prije, atpl je jako lose vodila firmu, tankerska je odmah sa refinanciranjima ustedila milion eura, u prvih mjesec dana. Tankerska se odlucila na prodaju njihovih starijih brodova, u sustini je dobila ove u pola cijene. Njima dobro, ne dobro nego odlicno, a nama na burzi, reka bi Richard, kurci…….