Kad se sjetim da je ovdje prije godinu dana tržišna kapitalizacija cijele ULPL bila 2,5 - 3 mil. $$, stvarno komedija
Posts by D_artagnan
-
-
A čuj u svakom slučaju je lakše variti po friškom i buri nego na +35 u svakom slučaju, plus što bi svi po ljeti na godišnji se odmarati, jbga
-
Vjerovatno za dionicu nece nesto po obicaju, ali za blagajnu Lenca, hoce poprilicno mi se cini 😂💰💰💰💰
-
Nastavlja se rast...........
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. I to kakav rast 💪🤗🤗🤗🤗
Interesantno je koliko ovi najstariji brodovi su poskupjeli min/max kroz 5 goidna, bas da se fino iskoriste...
iako je cijena zapravo prije bila pala na smjesne razine, prakticno vrijednosti starog željeza, što je opet bilo totalno nerealno i apsurdno... kao sto su bile pale i cijene dionica brodara na smjesno male razine, da sam se pitao zasto ih uzimam, kad nitko nece, a i trzisna kapitalizacija komapnija je bila kikiriki
-
Pune ruke posla 💪👌😀
-
I trgovina sa dionicom ATPL je takva da sugerira brutalan FI. Letit će perje po svemu sudeći...
Mislim da je izvješće već ukalkulirano u porast cijene sa 380 na 570kn.
IMHO prate se vozarine i njihovo kretanje za buduće pomake cijene.
Vani već par dana padaju brodari i realno, nisu puno porasli od početnog
rally-a u 5. mjesecu, a šta će dalje biti vidjet ćemo. DSX 5,6$
Možda griješim, ne bi bilo prvi put
Što se mene tiče može bit ukalkulirano, a da onda sljedeći kvartal ukalkuliramo i dočekamo na cca 800 bi bilo čisto dovoljno
-
Ovaj ugovor je velika razlika izmedu spota i tc.
Slazem se da nije sada vrijeme za fixirati ovako niske ugovore.periodi visokih vozarina traju dosta krace od perioda niskih vozarina.
Kada ce biti vrijeme za preuzmamje rizika ako ne sada?
Mozda samo mali dio flote kao hedge.
Pravo vrijeme je bilo onda kada je ATPL vezala panamaxe na 12k
A kolki je spot bio tada kad je vezala neke brodove na TC?
-
Jedna stvar je ovo gledati sa pozicije investitora koji jedan dan kupi dionice brodara a već drugi ih može brzo i lako prodati, a druga kada vodiš brodarsku firmu, vlasnik si brodova, imaš kredite i zapošljavaš stotine ljudi.
Ovo je skroz razuman potez ako gledaš sa ove druge pozicije. Brodar mora razmišljati dugoročno, odgovorno i održivo. On ne može samo tako jednostavno rasprodati flotu, otpustiti ljude i zatvoriti firmu kada dođu turbulentna vremena. Trenutno je tržište naklonjeno brodarima, ali nije uvijek tako bilo i neće tako uvijek biti. Lako vjetrovi promjene smjer.
Danas su dugoročni TC ugovori visoko iznad break-evena i zgodno je zaključati takve vozarine za jedan dio flote na što je moguće duži period. Uzmimo jedan primjer da neka firma ima 10 brodova - od toga 5 brodova ostavi na spotu, a 5 fiksira na više godina za vozarine koje pokrivaju break-even za svih 10 brodova (vozarine su trenutno visoke pa je to moguće, taman jedan brod pokriva troškove za dva broda). Na taj način je ograničen downside tako da sve te godine ne mogu biti u gubitku koliko god da je tržište loše (u najgorem slučaju su na nuli), a upside potencijal je otvoren jer je pola flote na spotu i tu pokušavaju pokupiti vrhnje. U tom slučaju je ovdje reward/risk izuzetan.
Ali kolega, to naprosto nije tocno.
Nitko ne mora vjecno imati brodove, firmu, zaposljavati ljude.
Najbolja stvar sto brodovlasnik moze napraviti, barem oni promocurniji medju njima, je da negdje 2023 ili 2024, kad trziste vrlo vjerovatno bude na vrhuncu, rasproda po najvecoj mogucoj cijeni flotu, pokrije kredite, isplati se i zatvori drustvo.
To je sasvim legitimna, pa cak i najpametnija opcija. Kad se nastampa opet hrpa brodova slijedi 10-12 godina mrcvarenja, topljenja kapitala, umjesto da taj maksimalni kapital ulozis za to vrijeme u nesto drugo i zaradjujes. Minus na minus umjesto plusa na plus.
Sve na spot, napucati dobit i cijenu, prodati sve i ćao đaci.
Osim toga, cemu sklapati sad dugorocne ugovore kad je sasvim izgledno da ce se u narednih godinu dvije trzisni balans ponude i potraznje dodatno pomaknuti u korist brodara?
Ahahahhahaha, eeee da je to tako jednostavno svi bi bili multimilioneri 😂
-
Da, prije kad im je kontejner bio 1.600 $ nije bilo potrebe za spuštanjem cijene jer je prijevoz bio skoro đaba
-
Da, ovo je jedan od žešćih apsurda na burzi i trenutno jedan od mojih slabijih pickova. Al očito treba još novca za stečajuše pa neka se narod igra vatre.
A je apsurd, meni žao što nisam još skratio ovdje poziciju i prebacio i to u brodare, kao diverzifikacija,, jer eto ne može rasti lenac koliko brodari kroz neko vrijeme
-
Ja sam odavno, pocetkom godine target price zamjenio sa target razdobljem, a to je bar godina do dvije po TC, a sad dali tad bude 500, 1.000, 2.000.... vrijeme ce pokazat, isto tako i na drugim brodarima.
Jednostavno sad je razdoblje kad se ne trejda ili krati ovdje, nema smisla trosit vrijeme na to jer ces vise izgubiti nego dobiti kad podvuces crtu. Oni koji su duze na TK To bi trebalo biti jasno 😀 , uostalom koja kompanija na ZSE ima veci potencijal zaradit po dionici vise?
Odgovor je jednostavan: JDPL.
Mislio sam općenito tko ima veći potencijal od brodarskog sektora
-
Nije ULPL još u fokusu. Skupljati polako i čekati otključavanje vrijednosti. Kao na Jadroplovu svojedobno...
Atlantska je kategoriju iznad
Na ATPL je trgovanje gotovo mučno, a na JDPL je pravi reli!
A o multiplikaciji do sada, a i ubuduće, ne treba ni trošiti riječi!
Pa trgovanje je mucno kad trejdas.... da ostavis na miru, pa imas vjerovatno kroz 2-3 godine rast od 100-200%, di ces bolje.
Ja bi odmah potpisao da na komplet portfelj imam sigurnih 20-30% dozivotno, jer su to brutalni iznosi kroz 30-40 godina.
-
Hm, mozda kupac skuplja ove jeftinije da manje plati po ponudi, ilimkasnije jos vise ako ekipa ne pristane na ponudu..
-
Pa zato i je bila na 20-30 kn, a i sad na cijeni od predstecaja. Ali buduci da su sve rjesili, prakticno i da su vozarine visestruko vece od onih po kojim su radili izracun, neznam sta jos nije jasno 😉. Ali pomalo, bolje da sto duze cijena ostane sto nize, na svim brodarima.
-
Brutalno, iako sam vjerovao u brodare i čekao preokret,, nisam vjerovao da se vozarine baš mogu ponoviti i to tako brzo
, a gdje će zarada brodara
i cijena njihovih dionica više ni ne računam
Brzo, nakon 13 godina? Vama je zena sigurno zadovoljna…..
Hehhe. A mislim da pred 5-6 godina nitko, pa i najveci optimisli nisu vjerovali da se mogu ponoviti takve vozarine, a ono 🙈
-
Brutalno, iako sam vjerovao u brodare i čekao preokret,, nisam vjerovao da se vozarine baš mogu ponoviti i to tako brzo
, a gdje će zarada brodara
i cijena njihovih dionica više ni ne računam
-
Ne bih se cudio da bude 70 mil ili vise. Ovakva kupnja ne moze biti slucajna.
A to je moguce samo sa rastom vozarina za tc pnmaxe a u tom slucaju morat cu dizati svoj target price sa 1020🤔😅
Ja sam odavno, pocetkom godine target price zamjenio sa target razdobljem, a to je bar godina do dvije po TC, a sad dali tad bude 500, 1.000, 2.000.... vrijeme ce pokazat, isto tako i na drugim brodarima.
Jednostavno sad je razdoblje kad se ne trejda ili krati ovdje, nema smisla trosit vrijeme na to jer ces vise izgubiti nego dobiti kad podvuces crtu. Oni koji su duze na TK To bi trebalo biti jasno 😀 , uostalom koja kompanija na ZSE ima veci potencijal zaradit po dionici vise?
-
Vrijednost brodova nastavlja rast..
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ovo je izulo iz cipela i nas koji smo bili najveći optimisti početkom godine
, kao i ono što nas čeka u narednom razdoblju
čestitke onima koji prodaju brodare i pokušavaju nešto istrejdati
-
Moja namjera je sa Jadroplovom napraviti jednu veliku dokapitalizaciju cca 30M usd kaže Pavlović. Poslušajte od 33:00 https://radio.hrt.hr/aod/pomorska-vecer/397832/
Meni je zanimljivo da već drugi put spominje vlastiti kapital ( bez dokapitalizacije) u iznosu od 20-30 M usd koji će ostvariti u narednih godinu dana. Plastično prikazano, dobit od 20m usd je 127m kn iliti 77,5 kn dobiti po dionici, a dobit od 30m usd je 116 kn po dionici. Ispada da je trenutna cijena na burzi poprilično povoljna. Nadam se da čovjek zna što priča...
Vjerovatno je Pavlović malo ušminkao, ali Mitko
je to jako lijepo posložio i objasnio, od NAVa do zarade (zaslužuješ večeru za godinu dana kad se sve iskristalizira). Ako nekom nije i nakon toga jasno, a jbga
neće mu ni na 100-150+.... biti jasnije. Srećom nije jučer odletilo kako je krenilo žestoko
-
Svaka cast na prometu sa tako relativno malim portfeljom