Pa kokega borsa, generalno ste u pravu. Naravno, 2 varijable ce igrati ulogu, cijena i vrijeme.
Da, nece im biti tesko ali mislim da ce biti skupo.
Pa kokega borsa, generalno ste u pravu. Naravno, 2 varijable ce igrati ulogu, cijena i vrijeme.
Da, nece im biti tesko ali mislim da ce biti skupo.
Kolega D'Artagnan, potpuno se slazem. Sto je jos na granici ludosti, ponudjena cijena za otkup ce NAJMANJE biti 1-2 iznad one na burzi. Dakle, da cijeli svijet stane, tko skupi sad nesto prodat ce vise....
Mislim da treba gledati siru sliku. Gledajuci brodare rasutog tereta, povrat u ovoj godini do sad, krecu se od - 8% (DSX) do +36% (mislim SB), GOGL 12%, NMM 1%, SBLK 15%,ATPL oko 6% , dakle ni najbolje ni najgore. A kako je BDI (izgleda) krenuo u novi multi godisnji rast, realno je ocekivati da ce i cijena to pratiti, NE ZNAM,NADAM SE.
A sto se tice TNPL oni su isto ni na nebu ni na zemlji, ako ponude premalu cijenu zza otkup, otkupit ce NISTA i ostati na oko 40%. Jos gore ako cijena krene gore, mali ce se ukrcati i traziti dividendu, promjene u politici pa nece nikad doci do 50%.
Sto mislite da i sad ponude 60eura po dionici da bi otkupili nesto veliko? Sumnjam. Prodali im ovi sto vec prodaju, nastojeci povuci koga sa sobom inace nista.
To je moje razmisljanje!
Prvo je bilo da BDI pada, da atpl propada itd, nakon toga da u dokapu tankerska ide preko 50% i da ce nas ogulit, sad da ide delist (kojega nitko ni ne spominje) do kraja godine. U stvari ovdje se pisu gluposti ne zato da bi im neka ovca proda po par centi manje nego se uopce ne misli kupiti, cisto iz zlobe.
Na slijedecoj Skupstini cu xatraziti ostavku Uprave zbog obezvrijedivanja vrijednosti firme i prodaju iste ispod realnih vrijednosti....
Ode jedna od legendi:
Mali update u svezi narudzbi u dry bulku:
Dry Bulk Fleet Growth for 2023 Expected to Reach 3% | Hellenic Shipping News Worldwide
Zasto je preporuka buy? Pa zato sto se taj sto je dao preporuku ukrcao po upola cijene pa se nada kapitalizirati...
Kina krecu s rjesavanjem problema....
Damaged Chinese property shares soared in Hong Kong on Thursday after sources with knowledge of the matter informed Bloomberg of a "white list" of 50 developers Beijing believes qualify for financing.
The list, which includes several companies that have defaulted on their debt, is in the process of being finalized and, according to the news agency, can be sent out within days.
The Hang Seng Mainland Properties index ended up 6.3 percent, led by CIFI Holdings which rose a whopping 55 percent. Other winners included Sino-Ocean Group with a 28 percent rise, while Country Garden, Kaisa Group, Agile Group, Guangzhou R&F Properties and Logan Group all climbed 11-18 percent.
IB je prosjek oko 35-40 eura, ne mislim da ce prodavat prije 100 eura ako i kada cijena dodje....
Sve ima svoje prednosti i mane. Npr. Netko ima nekretninu u vrijednosti 500 000 eura u Dubrovniku., proda je i kupi kucu za 150-200000 u slavoniji, gorski kotar itd. u prirodi....
Ostane mu dobrih 300 000 eura za ulozit, s prinosom od 6-7% ne treba skupljat zireve....
Ne, ocito gledaju supply/demand i kazu da je rast tj visoke vozarine "siguran" iducih godina.
Evo bas citam prognoze Danish Shippinga za iducih par godina. Tankeri siguran rast, dry bulk li-la....
S obzirom na prethodne godine sve sam uvjereniji da drugi dio rasta Dry Bulku ce poceti u 2024 (prvi poceo 2021).
Obicno ne volim predvidjanja, ali neka me netko podsjeti krajem 2024, da vidimo....
Pa vidjet cemo. Dosada smo i mi mali bili na GS....
75%.... Daleko je to. Ali ne sumnjam da cemo se naslusati ovih horror prica dok ne dodje/prodje ponuda za kupnju..
A BDI raste, panama canal manje vise zatvoren do druhog mjeseca, kina upumpava lovu.... BDI lagano raste... Bit ce zanimljivo u svakom slucaju....
Tocno kokega Laudator. Ekipa se jako trudi ukazati na moguci odlazak s burze ali istovremeno zaboravljajuci kako da do toga dodje tj. do 95% udjela.... Istovremeno upucuju na slucaj tpng a zaboravljaju reci da je tnpl pocela kupovati na cijeno od 38 eura a ponudila na kraju 78....sto odgovara cijeni atpl od preko 100 eura....
Sto je fakat je da na racunu ima puno kesa i nesto ce uciniti s njime. Nadam se nesto veliko npr. kupnja brodova iz potpuno drugog sektora, kupnja jdpl., buyback dionica......
Kolega stipe, pogledajte po kojoj cijeni je atlantska ugovorila novogradnje pa bude jasnije....
Ok, vidim da ste vi svoju odluku donijeli ne znam zasto je pokusavate obrazlagat drugima. Gotovo je, vi ste svoje (uglavnom) prodali i to sitno cete uskoro, a vrijeme (godine) ce pokazat hocete li sevsmijat ili plakat. Sve je jasno.
Kolega tollway to su samo nagadjanja, sto bi bilo kad bi bilo.... Oni su daaaleko od 75% s ponudom od 60 eura ili ne.
Bez obzira koliki oni imaju udio oni su manjinski dionicar trenutno i drugi pravni subjekt. Oni ne mogu uzimat posudbe od firme da bi je kupili njenim novcem.
Uspjeh ili razvoj atlantske kau uvijek ovisit ce od jretanja BDI i vozarina prvenstveno a potom o preslagivanju i partnerstvu s najvecim dionicarem, koji ima i znanje i kapital potreban za ulaganje u drugim sektorima brodarstva. Hoce li se odluciti za to, ne znam, ali siguran sam da nece se upustati u nekakve malverzacije i istiskivanje drugih dionicara jer ovo nije tpng, koju su osnovali i krenuli u preuzimanje s puuno vecim startnim udjelom. Mozda pokusaju nesto kupiti dodatno ali sumnjam da ce doci i do 50%.
Naravno, svako od nas odlucuje hoce li im prodati, zadrzati ili kupiti dionice.
Po meni, ne treba se plasiti baba roga, nego gledati razvoj bulka, kinesku ekonomiju i pokusati razumjwti pozitivne aspekte ulaska, kapitalno jakog, iskusnog iz drugih sektora brodarstva dionicara.
Negativne strahove svi znamo jer se KONSTANTNO vrte zadnjih mjeseci, a baziraju se na nekakvim MOGUCIM preslikama drugih situacija.
Svako procjenjuje svoj rizik i donosi odluku sto i koliko atlantska (ne zaboravimo i druge dijelove poslovanja) vrijedi.
Drzim Vam fige i nadam se da ce svatko biti zadovoljan svojom odlukom.