1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Shogun

Posts by Shogun

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Shogun
    • February 10, 2022 at 11:11 AM

    Nastavlja se gradnja poslovno stambenog kompleksa:

    Teška mehanizacija okupirala je kompleks nekadašnje tvornice boja Dubravka, a na Batali Atlantska nakon duže stanke nastavlja s radovima. Donosimo što se sve gradi
    Teška mehanizacija od jutros ordinira unutar kompleksa nekadašnje dubrovačke tvornice boja i lakova Astra Dubravka, gdje je planirana izgradnja novog…
    slobodnadalmacija.hr
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Shogun
    • February 9, 2022 at 8:54 PM

    Tocno kolegice zlocesti (ispricavam se sto sam Vas oslovio kolega prije, nisam znao), kao sekta, ja doista duboko i potpuno vjerujem da je Value investing i long term JEDINI nacin investiranja...

    Brodarstvo je ciklicni biznis s time da tkz. Prascji ciklus traje oko 7 godina (unutar ciklusa ce sigurno biti pad/rast vrijednosti bdi od preko 50%sigurno ali u 7 godisnjen ciklusu pad ili rast ce biti konstantan.

    Zadnji pozitivni ciklus je poceo 2002 zavrsio 2008 pa zahvaljujuci kini i njenim stimulusima produzio jos od 2019 do 2011.

    Tih par godina od 2009 i kolicina novog brodovlja kostao nas je negativnog ciklusa od 2012 do 2019/2020.

    Ovaj ciklus po mom misljenju je supply ciklus poceo 2020 jer demand jos nije poceo izazivati drasticne poraste ali spikovi iducih godina ce biti iznenadjujuci kako bude demand sve vise pritiskao supply i dok supply ne krene rasti po 10 % godisnje vozarine ce biti visoke, vrlo visoke...

    To je moje misljenje naravno i nista vise...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Shogun
    • February 9, 2022 at 8:29 PM

    Ma uopce se ne svadjamo, dapace, mislim da je to vjecno pitanje long term hold ili short/trade.

    Zahvaljujem na grafu ali par pitanja:

    1. Kako izgledao zadnji ciklus koji je poceo krajem 2002?

    2.kad je zavrsio?

    3. Sto po Vama oznacuje pocetak/kraj ciklusa??

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Shogun
    • February 9, 2022 at 8:23 PM

    Kolega zlocesti da, vidjet cemo. Ali evo moje oklade, kupio sam oko 2400 dionica ATPL u 2019/2020 godini, prosjek oko 200 kuna, vi kupite kad vi mislite da "ciklus" pocinje i obrnite par puta pa cemo vidjeti tko ima veci prinos, recimo 2026.....Mislim da je to fer?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Shogun
    • February 9, 2022 at 7:58 PM

    Sa punim postovanjem svima, nikad nisam razumio ulaganja na osnovu grafova i inih trckarija. Ali evo na primjer kolega mittko je mogao kupiti 2000 komada prije par tjedana za oko 720000 kuna a danas to ce ga kostati oko 900000 kuna. Dakle, manje vise zaradu od Jdpl riskira ulaganjem s zakasnjenjem u Atpl. Covjek kaze da je opusteno ceka 420 kn s pivom u ruci... Da da... Ali rizik ulaganja sada je isti kao prije par tjedana jer s brodarima cekas pozitvni ciklus, udjes i cekas 6-7 godina. Ako si pravilno procijenio ciklus dobit je golema i jedino pitanje je dali ce ciklus biti jaci ili slabiji od prethodnog....

  • DRY BULK

    • Shogun
    • February 3, 2022 at 5:55 PM

    Stvarno nevjerovatno... Dakle, iron ore izvoz rekordno nizak, u najgorem dijelu godine za bulkere + plus kineska nova godina+ OI, a prosjeci cijene prijevoza medu najacim u zadnjih 10 godina... Pa sto ce biti u ostatku godine!?

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Shogun
    • February 3, 2022 at 1:24 PM

    Ne kolega looserst, glavno pitanje je zasto je protrgovano 0 dionica ATPL?? A uvijek se moze kupit, samo.....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Shogun
    • January 27, 2022 at 10:09 AM

    Zadnjih par tjedana je vrlo zanimljivo s futuresima.... Kada dionicki indeksi padaju futuresi rastu i obratno.... S druge strane par brodarskih dionica netko skuplja jer one manje vise drze konstantnu cijenu npr. DAC, NMM...

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 23, 2022 at 4:52 PM

    Hmm koliko se sjecam Santos do kine ima 20 ak dana.... Mogao bi krenuti ukrcaj uskoro....

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 20, 2022 at 6:55 AM

    Kina nastavlja sa stimuliranjem ekonomije i property sektora:

    China's central bank cuts key lending rates, including one for the first time in nearly 2 years
    The People's Bank of China cut the one-year loan prime rate by 10 basis points from 3.8% to 3.7%.
    www.cnbc.com
  • Prognoza cijena

    • Shogun
    • January 13, 2022 at 7:52 PM

    Atpl moje predvidjanje:

    630/720/970

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 10, 2022 at 3:51 PM

    Zanimljivo glediste Goldman Sachsa o sirovinama:

    Goldman Sachs' Jeff Currie: We're at the beginning of a commodities super cycle
    Jeff Currie, Goldman Sachs head of commodity research, joins CNBC's 'Squawk Box' to break down the latest moves in oil prices.
    www.cnbc.com
  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 7, 2022 at 7:57 PM

    Da ali tada jos je brodova dolazilo s navoz + korona udar....

    Pa BWTS se i dalje ugradjuju, cak znamo da ce i par brodova ATPL biti off hire ove godine.

    Kolega, moje misljenje je da kad vidimo da i u sezonalno losem razdoblju, vozarine ostaju daleko iznad profitabilnosti kao u 2021 i 2022 1Q, vrlo, vrlo je vjerojatno da cemo imati nove peakove BDI 2022 i nadalje...

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 7, 2022 at 7:46 PM

    proba

    Kolega, naravno da nepredvidivi dogadjaji bildaju BDI kad je supply/demand skoro u ravnotezi kao sto sam napisao.

    Problem je sto u tom slucaju i predvidive stvari postaju nepredvidive. Npr. Svi znamo da minor bulk ce rasti zbog zelene tranzicije kao i da dolazi EEXI 2023.

    Problem je da i pored toga, nema mjesta za grasnju bulkera kao i problem odabira pogona...

    Koliko ce ove dvije "predvidive" stvari izazvati "nepredvidive"poremecaje na trzistu 2023,2024,2025, 2026....??? Bozja ruka.....

    Pozdrav

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 7, 2022 at 6:04 PM

    Kolega Proba

    Zaboravio sam dati svoje skromno misljenje u svezi vaseg upita, zasto je cijena rasla na manjim/istim kolicinama:

    1. U vasim racunima fali prikaz Minor Bulk-a. Da li je kolicina veca/manja.

    2.Brodarstvo je neelastican biznis, dakle brodovi ne cekaju Kinu da naruci kolicine necega nego love teret a naravno kad kini zatreba necega hitno dolazi do naglog skoka vozarina. Npr. Brodaei ocekuju sezonalni pad vozarina u 1-2 mjesecu i ugovore odredjene ugovore unaprijed. Naravno, i u 1 mjesecu moze doci do neplaniranih dogadjaja npr. Indonesia Coal ban, koji veze i ono malo slobodnih brodova pa vozarine skacu/padaju.

    3. Kad je supply/demand brodova skoro pa u ravnotezi, bilo kakav neuobicajen dogadjaj dize vozarine npr. Prijevoz extra commoditiesa za zelenu tranziciju, nastavak US/China trade deal??? Nesto je mirno tu, sigurno ce nesto doci jer kina je uvezla 40% manje od dogovorenog, bulkeri nadopunjuju kontejnerski prijevoz (kava, secer)....

    Eto to je ukratko ali ima puno jos toga za reci ali neda mi se pisati.

    Molim vas uzmite ovo s dozom soli, jer je to samo moj pogled brodarstva, nakon 30 godina u bransi...

    Pozdrav

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 7, 2022 at 5:51 PM

    Pozdrav kolega Proba/Alias

    Kao sto sam napisao u 3 mjesecu, rado citam vase postove. Evo mali izvadak dole u svezi moga predvidjanja:

    24 March

    Drago mi je. Ja ne izlazim /ulazim jer to mi je prenaporno a i kosi se sa mojim shvacanjem investiranja....

    Nadam se da ste se maknuli s Kineza jer ma koliko izgledali jeftino bit ce i jeftiniji....

    Malo o mojem shvacanju kretanja BDIja:

    - korekcija 3/4 mjesec do oko 1600-1900 bodova, 4. Mjesec ce zavrsiti na preko 2000, a 5 mjesec na preko 3000 ili 3500.

    11. Mjesec ce ici preko 4000 a slijedece godine i 30% vise....

    Mozda samo puste zelje ali vidjet cemo

    Pozdrav

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 7, 2022 at 11:45 AM

    Izgleda da Indonezija polako popusta zabranu izvoza.

    https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1139429/Indonesia-partly-lifts-coal-export-ban

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 5, 2022 at 11:03 PM

    StatusQuo

    Slazem se. Indoneziji odgovara porast cijene ugljena a danas je vec preskocio 180 dolara.

    A i Kina zatvara luke zbog Covida (Ningbo) tako da i tu ce doci do zastoja brodova.

  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 5, 2022 at 10:29 PM

    Sastanak s rudarima odhodjen!

    Indonesia talks on coal exports postponed as scores of ships in limbo
    Indonesian authorities postponed a meeting with coal mining companies on Wednesday, as scores of ships moored off the coast remained in limbo as they waited to…
    www.reuters.com
  • DRY BULK

    • Shogun
    • January 5, 2022 at 3:42 PM

    Kolega proba

    Pokusajte na youtube kanalu naci par prezentacija o Dry Balku od Joachima H., potom Cleaves etc. Naravno imate i par videa od Golden Ocean CEO a, na temu istog.

    Najbolje od svega to vam je besplatno za razliku od "analize" kolege Aliasa.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™