1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Kirac

Posts by Kirac

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Kirac
    • October 20, 2020 at 9:48 AM
    Quote from Kirac

    Imajući u vidu da je PSN proces koji u velikoj većini slučajeva firmama bez "perspektive" i izlaza nudi tkz. ruku spasa ili priliku za novi početak ali u stvarnosti ne obećava mnogo.

    Omogućava tek puko preživljavanje koje na kraju nažalost završi stečajem.

    Ideja samog procesa PSN je čak i "plemenita" odnosno snižavanjem zaduženosti ostavit subjekt na tržistu ali bez kapitalnog jačanja to se je pokazalo u vecini Hrv slučajeva potpuno promašeno i besmisleno.

    Postovani kolega "jasko"

    uzbudjen ili ne ja bih volio malo vise recimo cvrstih cinjenica jer mi se ovako cini da se iza nicka "jasko" krije sam Budisavljevic, a mislim da ni on nije toliko uzbudjen. Plan restrukturiranja nudi samo punoooo "ako" i po tome nema promjena u politici ULPL jos od vremena Pavletica koji je obecavao dizanje brodara na 15 brodova i sl by the way ovaj sadasnji je bil jedan od najblizih suradnika dal i ucenika bivseg direktora.

    Oni su na najboljem putu da sljede Losinjsku plovidbu, a to i ne skrivaju vidimo da se malo po malo flota smanjuje rasprodaje a fokus prebacuje na " ....pruzanje usluga upravljanja brodovima....".

    Sto se tice bordova i brodarstva stvari stoje vise nego jadno, vlasnistvo;

    Stoja 55%

    Veruda 55%

    MT "Verige" i MT "CP Istra" ja se nadam 100 % ( fiktivno ne i stvarno jer su vjerovnici to preuzeli)

    Kad za godinu dana proday u CP Istra koliko brodova ostaje i koliko ce preostali bit stari 2025 ?

    Na jednom postu nedavno ste spominjali Valovine i Punta ali na vasu zalost uprava ULPL ide u drugom smjeru.

    Ja se nadam da ste proucili dnevni trosak broda a ovaj direktor nam maze oci ustedom od dva zaposlena. Tuzno.

    Mene zanima kapitalno jacanje kako i kad, dokap ili slicno ali budimo realni ko ce ulozit nakon zadnje prevare dionicara a nemoj mo se lagat sadasnji direktor imao je prste u tome?

    "Još od 2014. godine Dužnik provodi restrukturiranje poslovanja" - vidimo kako i koliko uspjesno.

    "Redovno se prodaju stariji i manje efikasni brodovi u svrhu zatvaranja kreditnih obveza, provode mjere štednje kod operativnih troškova brodova, uz zadržavanje visokog stupnja iskoristivosti brodova" - sto ce prodavat kad prodaju ove brodove i o kojoj iskoristivosti

    Najvise su me raocarali HBOR i Ministarstvo Financija mislim u redu je da se niceg nisu odrekli jer ovo je ipak privatna i lose vodjena firma, ali isto tako Senior dug se je mogao bolje dogovorit u vidu kapitalnog jacanja firem, mozda dugorocno kupnju "Valovine" na ovaj nacin ne vidin sta ce ostat i otplatit Mezzanin dug.

    Stecaj je vrlo realna opcija u sljedecih par godina, bez KAPITALNG jacanja.

    Imam nesto malo dionica jos od davnina.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Kirac
    • September 20, 2020 at 9:38 PM

    Ma sve je to krasno ali mene zanima ima li kakvog smisla uzlozit u ULPL to je nekad bila perspektivna firma s mladom flotom a sad...?

    Imajući u vidu da je PSN proces koji u velikoj većini slučajeva firmama bez "perspektive" i izlaza nudi tkz. ruku spasa ili priliku za novi početak ali u stvarnosti ne obećava mnogo.

    Omogućava tek puko preživljavanje koje na kraju nažalost završi stečajem.

    Ideja samog procesa PSN je čak i "plemenita" odnosno snižavanjem zaduženosti ostavit subjekt na tržistu ali bez kapitalnog jačanja to se je pokazalo u vecini Hrv slučajeva potpuno promašeno i besmisleno.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Kirac
    • September 16, 2020 at 8:11 PM

    dobro, ipak se kreće, sporo i nikako, od žalbe do žalbe ali takvo je naše sudstvo. Predstečajna nagodba je ajmo rec bliže, kakvo je vaše mišljenje kolega što mali dioničari mogu očekivat od svega toga. Ja osobno ne vjerujem da to može donest nešto dobroga malim dioničarima. :(;(X(

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Kirac
    • August 13, 2020 at 9:42 PM

    Quote

    Flotu brodova u vlasništvu na kraju izvještajnog perioda sačinjavaju 2 MR tankera i 2 Supramaxa, prosječne starosti 8,75 godina

    Unquote

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™