https://www.poslovni.hr/hrvatska/brnja…inacija-4436952
Hmmm, neznam, malo mi cudno da su hrvati ostvarili najvise nocenja u ovoj godini ????
Skoro milion nocenja 🥴…. Kako to mjere 🤔 i ono nocenje kad odes u svoju vikendicu 🫣
Predizborne brojke?
https://www.poslovni.hr/hrvatska/brnja…inacija-4436952
Hmmm, neznam, malo mi cudno da su hrvati ostvarili najvise nocenja u ovoj godini ????
Skoro milion nocenja 🥴…. Kako to mjere 🤔 i ono nocenje kad odes u svoju vikendicu 🫣
Predizborne brojke?
most ide preko nekog rukavca i blokira kompletnu luku. na samom mostu je bio promet oko 12 mil. automobila godišnje. drugi po važnosti u americi za prevoz opasnih materija. dužina mu je 2,5km. njegov značaj je zapravo spektakularno važan.
Malo mi zvuči nevjerojatno da bi cijelo vrijeme, 4 - 5 luka bila izvan funkcije?
ne znam da li je netko obratio pažnju na ekonomske posljedice rušenja mosta u baltimoru. evo malo podataka o luci: 150 000 zaposlenih, 52mil. tona tereta, od toga 22 m.t. ugljena godišnje i pola milona lng mjesečno, oko milju auta godišnje. cifre su stvarno impozantne i luka ima strateški značaj za istočnu obalu usa pa i puno dalje. obnova mosta će potrajati 4-5g. prva procjena štete je oko 100 milijardi $ što će narasti na hohohoo. da li možemo vjerovati da je to slučajnost? zavisi koliko je ko naivan i dobronamjeran. već sad se šire priče o cyber napadu na brod. bilo kako bilo uz probleme u suezu sada imamo još jedan veoma bitan poremećaj u svjetskoj trgovini.
Pa nije valjda sve to išlo preko tog jednog mosta.
Ovaj post zvuči kao da će luka biti zatvorena 4-5 god?
Imaš priliku da se iskupiš: što misliš kud će sad cijena ARNT?
Dolje, jer većinski PPHE, koji dobro upravlja ARNT koja dobro posluje, naplaćuje to upravljanje?
Milanović prije 12 godina i Milanović danas - to su dvije vrlo različite osobe.
Iz premjera bez m.da izrastao je u predsjednika s karakterom i ogromnim "samopouzdanjem".
Eto, došli smo do istog zaključka.
Dakle, ipak je čista zavist što ARNT posluje dobro, a tebe muči što nisi unutra.
Jer da jesi, ovako ne bi napisao. Pisao bi isto što si pisao prije godinu dana.
Ali evo, imaš priliku da se popraviš: što misliš kud će sad cijena ARNT?
Dolje, jer većinski PPHE, koji dobro upravlja investicijama, naplaćuje to upravljanje?
Možeš to malo pojasniti, pls.
I to sa aktualnim podacima, ne sa blogom od prije 15 godina.
Ok, znači ne sporiš da ARNT radi dobro?
Da je bolje imati PPHE uopće ne sporim.
Ali smješno mi je logično zaključivanje da mama "sisa" što bi trebalo značiti da uništava kćer i to dioničari mame honoriraju sa tolikim rastom na burzi.
Jel tebi to logično?
To je čista zavist, jer i ARNT posluje dobro, a tebe muči što nisi unutra.
Jer da jesi, to ne bi napisao.
Gleda li tko nase vlasnike na londonskoj?
+50%
to znači da vas dobro sisaju
Koja zavist. Tipično rvacki.
Hvala ti na ovom, potpisujem sve što si napisao.
Međutim, ne vrijedi ti se prepucavati sa ovim hadezeovcima.
Dakle, vlada pokojnog Račana je stabilizirala financije nakon pljačke i kaosa koji je provena za vrijeme Tuđmana (on nije bio kriminalac, a li se takvima okružio), Milanović je čistio kaos koji je napravio kriminalac Sanader, i sad će opet, naravno ako pobijedi SDP, čistiti nakon pljačke i razorenog gospodarstva koji je napravila ova najgora kriminalna vlada hadezea i apea.
To su činjenice!
Nakon što se okinu stop-losovi i margine-callovi, bit će opet "povoljno" za kupnju.
Zapamtite Milanović je lik za čije je mandata minimalac bio 2300kn neto...penzije rasle 2.3% u 4 godine ,htio je dati autoceste u koncesiju na 40 godina, a njegov ministar gospodarstva se zaduživao po kamatama od 5-7% , te isti taj ministar je napustio INA nafta polja u Siriji, bez jednog jedinog centa naknade. A ni njegova srbo i rusofilija nije na odmet.
Milanović je sređivao sranja nakon kriminalca Sanadera, pa će izgleda opet nakon 3 puta večeg kriminalca i 3 puta gore pljačke koju je proveo HDZ na čelu s AP!
Da ne bi bilo zabune, jer ovo "nemam riječi" se može shvatiti i u negativnom kontekstu, ovo je super vijest!
...Hotel Pical 5* imat će 513 smještajnih jedinica, 10 tematskih restorana i barova, wellness centar, uređene plaže i beach klubove, vanjske i unutarnje bazene te sadržaje za različite oblike odmora. Za obitelji, Pical će nuditi edukativnu igraonicu Maro World na više od 1.200 m2 , Maro klubove, dječja igrališta te zabavni program namijenjen obiteljima. U ponudi će biti i niz sadržaja za aktivni odmor: novi Bike Center Parenzana, outdoor staze za trčanje, sportovi na vodi te unutarnji 25-metarski bazen za plivanje. Plaža Pical, svi sportski i zabavni sadržaji, unutarnji bazen, šetnice i ostali rekreacijski sadržaji bit će otvoreni široj javnosti, odnosno moći će ih koristiti gosti, posjetitelji i lokalno stanovništvo. Zona Pical predstavit će i jedan od najboljih kongresnih centara s multifunkcionalnom dvoranom kapaciteta do 1.200 sudionika....
Zna li se šta o cijeni građenja?
Što se tiče indeksa, možda će zvučati bogohulno, ali ja bih radije da se ULPL nije održavalo i da je ispala iz indeksa. Po meni je to s indeksom čista magla.
Mislim da se ništa dramatično ne bi desilo da je ULPL ispala, a barem bi vidjeli koliko ULPL stvarno "vrijedi".
I da se onda trguje. A ne da se "pušta magla".
Pa da za par mjeseci opet uđe u indeks jer je bilo "stvarnog prometa" a ne magle da se ostane u indeksu.
Ja znam koliko ULPL meni vrijedi.
Nažalost, jedan ogroman broj ljudi koji se deklariraju kao igrači na burzi još uvijek ULPL povezuje s Uljanikom koji je u stečaju. Jednom kad ULJN stvarno okonča stečaj, onda će se valjda ovi koji ne kuže razliku "probuditi" .
U OPTE nisam sudjelovao, ali ovdje mi se čini da je situacija još bolja (na stranu kriminal i krađa P.V. i ekipe i poništavanje dionica).
U ovim padovima nadokupljujem. Djelomično i zbog toga što mi je u portfelju još uvijek >50% turizam.
Jesu to IGH-R-D
Edit: jasko je bio brži
BlackRock’s bitcoin exchange-traded funded has reached $10bn faster than any US ETF in history, fuelled by a rally that continues to send the world’s largest cryptocurrency to record heights. BlackRock’s iShares Bitcoin Trust (IBIT) needed less than two months from its January 11 launch to reach that landmark, beating Invesco QQQ’s record of just over a year, according to Morningstar. IBIT’s total assets now sit at around $12.7bn, a combination of bitcoin’s appreciation and more than $7bn in net inflows.
Cijeli članak:
A moglo bi se čuti i pokoji argument u korist ULPL u tužbi ULPL protiv 3.maja i 2 ministarstva.
Display MoreDisplay MoreA zašto ne bi ponudili malima da učestvuju u dokapu? Mislim da bi dokapitalizacija bez isključenja malih imala vrlo pozitivan efekt.
To su prije 20-ak godina više puta napravili vrlo uspješno.
Evo, ja odmah izjavljujem da ću, ako dokap bude u tu svrhu, učestvovati koliko god budem mogao za zadržim svoj postotak i da me ne razvodne.
Evo malo lijepe povijesti
Četvrta dokapitalizacija - 2008.
Ovo je, inače, četvrta dokapitalizacija Uljanik plovidbe od 2005., a odluka o njoj donesena je na Glavnoj skupštini održanoj 31. ožujka. Dioničari, kojih sada Plovidba ima 4110, imaju pravo na upis novih dionica ako su u knjigu dioničara bili upisani na dan održavanja Glavne skupštine. Prema odluci Skupštine, za svakih sto posjedovanih dionica dioničar može kupiti 45 novih po nominalnoj cijeni od 400 kuna, odnosno prema udjelu u temeljnom kapitalu. Inače, prva dokapitalizacija Uljanik plovidbe bila je 30. svibnja 2005., druga 8. siječnja 2007., a treća 16. listopada 2007. U travnju 2004., prema raspoloživim podacima, tržišna kapitalizacija kompanije bila je 165 milijuna kuna, nominalna 33 milijuna. Nakon četvrte dokapitalizacije nominalna vrijednost bit će 232 milijuna, a tržišna 1,2 milijarde kuna. Računajući na taj način, tvrtka sada vrijedi milijardu kuna više nego prije četiri godine....Model razvoja
Naime, u Plovidbi su u dokapitalizaciji očito pronašli model razvoja, odnosno uspona tvrtke. Dokapitalizacija i povoljnosti dioničarima pri dolasku do povećanja udjela put su do novih brodova, do obnove flote. Osnovana 1986. Plovidba je dugo bila najmlađa, ali i najmanja brodarska kompanija,....... Plovidba je krenula s prvom narudžbom triju tankera u riječkom 3. maju, koji su isporučivani od svibnja 2004. do ožujka 2006., a plaćeni su oko 100 milijuna dolara. Nakon toga su 2006. i 2007. prodali starijih pet brodova, a u istom razdoblju kupili su tri rabljena broda za rasute terete. Prošle je godine od brodogradilišta 3. maj naručila nova četiri tankera, od kojih se prvi počeo graditi. Zahvaljujući dobroj reputaciji u svojoj branši, Plovidba je našla i solidnog kreditora, švicarsku banku Credit Suisse....
E, da lijepa vremena. Zašto se to ne bi moglo ponoviti?
Ovaj dokap iz 2007. je baš školski primjer kako to ne bi trebalo raditi jer deset godina kasnije kad su došle na naplatu glavnice tih zaduženja bili su prisiljeni na predstečaj. Tajming je u brodarstvu ključan a oni su radili dokap na vrhuncu ciklusa i uz to se još dvostruko više zadužili ne vodeći računa o rizicima koji mogu dovesti do pada vrijednosti vozarina a samim time i vrijednosti brodova. A upravo to se i dogodilo. Prihodi su pali, pala je i vrijednost imovine a glavnice kredita su ostale samo uz još veće kamate. Zato su i ušli u partnerstvo sa DC Maritime da oni sada vode računa o tim stvarima.
Naučili su lekciju ali su ekstremno skupo platili školarinu.
Inače jedan si od rijetkih malih dioničara koji zaziva dokap. Svi drugi bježe od njega.
Djelomično se slažem s tobom da timing nije bio najbolji. Ali nije zbog toga došlo do predstečaja. Ono što je pogrešno napravljeno u tom slučaju je to što su se brodovi naručili kod domaćih brodograditelja (da bi se spasilo Uljanik i 3. maj!!!) po previsokim cijenama i uz obećanje države da će subvencionirati zaduženje da se plate tako skupi brodovi. Zato su tužili državu. Trebali su brodove graditi u Kini ili Koreji gdje su takvi brodovi u to vrijeme bili 20-30 milijuna dolara jeftiniji.
No nije moja poanta predlaganja dokapa u tome, nego u načinu kako je odrađeno prvih 4 dokapa ULPL. To je po meni primjer ako se to treba raditi: dokap zbog razvoja i to za točno određenu svrhu.
Kod nas se u zadnje vrijeme dokap radi samo kad je firma u krizi i da se rješavaju stari problemi. Za takve dokape nisam ni ja zainteresiran.
A da sam u mnogočemu "jedan od rijetkih", na to sam posebno ponosan i uzet ću ovo kao kompliment. Hvala ti.