1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. hugh

Posts by hugh

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 28, 2021 at 10:16 PM
    Quote from zlocesti

    Ajme kakvi ste........

    Alias nema loše namjere

    I uistinu, što znači revalorizacija vrijednosti imovine, mada ni o tome nemam pojma....... sve dok tu veću vrijednost ne udijele i meni kroz dividendu.

    Što sam dulje na burzi sve mi je čudniji taj pojam dioničarstva. Sve se svede na najveći magarac i najbrži prst. Osim velikih papira sa redovnom dividendom. Ili papira koji ide u preuzimanje, pa imamo dugouška negdje drugdje :S

    Ajde ne navaliti ni na koga.

    Mir !

    Display More

    Na neki određeni rok,kako u kojem slučaju, nema ni največeg magarca ni najbržeg prsta uz samo malo znanja i pračenja.......a što se velikih, likvidnih papira tiće to sad nebi ni komentirao osim što ću reći da su dividende prilično jadne (osim na ernt, ako se u obzir uzme kretenje cijena kroz godine i dividenda jel moglo se kupiti jeftino pa imati i po 10 i više % prinosa a ulaznu cijenu otplatiti kroz koju godinu) a adekvatnog porasta cijene dionice na dugi rok nije ni bilo ili ga je corona izbrisala ( govorim o tim papirima u večini).......a ovdje pogotovo najbržeg prst nije več odavno bilo.......ovdje su prsti bili toliko spori ali taktički dobri da galva boli......mi smo ovdje na cijeni na kojoj smo trebali biti več odavno ako ne i večoj..... a tek nakon izvješča nadamo se najbržem prstu gdje nema magaraca i cijena konstantno raste uz neke neizbježne korekcije......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 28, 2021 at 9:58 PM
    Quote from maratonac

    Meni je svejedno dal mi stan vrijedi 1 milju kuna ili 1,5 milja kuna, ha? Baš nebitna stavka. Ništa ne znači. Neka si ti nama to pojasnio...

    Nije svejedno ako stvarno toliko možete i dobiti za njega i ako ga stvarno i prodajete........ako stvarno ne vrijedi toliko a sve i da stvarno vrijedi ali ga ne prodate ostaje Vam samo zadovoljština što ste na kavi pričali o tome.......love nema ni u jednom ni u drugom slučaju, osim u priči......ali ljepo zvuči i privlači "curice" koje za drugim stolom piju kavu......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 28, 2021 at 9:54 PM
    Quote from alias

    Evo imam malo vremena, pa ako zelite da vas nesto naucim onda procitajte.

    Znaci revalorizacija imovine ne znaci apsolutno NIŠTA. Ta stavka je jedino u hrvatskoj bitna, jer ljudi ne znaju računovodstvo. ATPL-u je vrijednost imovine i onako bila precjenjena, ali i da povecaju vrijednost imovine, to je potpuno nebitno jer ono ne mjenja novcani tok. To je samo racunovodstveni podatak. Oni tom promjenom nisu zaradili nista. Svaki analiticar, pa tako i ja, vadim sve podatke iz RDiG i bilance koji su samo računovodstvene prirode i nisu iz redovnog poslovanja koje je jedino važno. Primjer; ATPL posluje s gubitkom, ali postavi da je "fiktivno" zaradio jer si je revalorizirao tj. povecao imovinu (sto moze napraviti subjektivno, kao i sto se radilo). Dal bi vama bilo vazno što je iz redovnog poslovanja bio u minusu, il je zapravo u plusu jer je izmislio da mu je imovina povecala vrijednost? Uglavnom, revalorizacija nema nikakve veze s dividendom. Bas nikakve. Ne govorim samo kod rasta imovine, nego i kod pada. To niti jednom analiticaru na svijetu nije vazno. Ne znam, sad je nedavno jedna kompanija imala otpis imovine preko 20 milijardi dolara, a cijena dionici porasla. Malo potrazite. Cekajt da vidim koji jebrodar najvise smanjio vrijednost imovine, pa to nije pomaklo cijenu nit 1%. Evo GNK je imao otpis imovine od preko 200 mil$, a dionica porasla 70%. Dakle, zaboravite revalorizaciju

    2. Ostala sveobuhvatna dobit znaci da je dolar porastao ili pao, ali ga oni ne mjenjaju jer im treba za daljnje poslovanje. Kuzite, oni dosta toga placaju dolarom, i ako je dolar narastao oni napisu da su u plusu s njim, ali samo racunovodstvenom, jer ce ga dalje koristiti. Npr. platiti kredit u dolaru.

    Mislim, sve to mozete potraziti. Zelim pomoci ako nekoga zanima sta sta znaci. Morate nauciti sta je racunovodstvo i kako se ono vodi. Primjer vam je npr. IGH. Oni kazu da su vratili preko 200 mil kuna. To je potpuna laz. Njima su otpisale banke toliko, i oni racunovodstveno to nekako moraju uvesti. Kazem, racunovodstvo je varljivo, i tko ga ne kuzi se opece.

    Ovo sta vam pisem nema veze sta ce biti s ATPL-om ili imovinom ili dobiti ili icime. nego vidim da ne kuzite pojmove pa da pokusam pomoci. Iako mi se cini da cu opet ispasti druker. Ali ok

    S ovim oko revalorizacije imovine ja se apsolutno slažem a i sa ostalim......ali kao što ste reki mi smo u hrvatskoj.......zamislite da je atpl npr. prije mjesec dana objevila revidirano za 2020 i u njemu napravila revalorizaciju od - 300 mil kuna......dionica bi drugi dan pala sa 180 na 80 kn.....a lijep ste primjer dali gdje je firma napravila veliki otpis pa je dionica u narednom periodu jako narasla.....redovno poslovanje daje "najviše bodova" kod analize dok ostale stavke imaju puno manji ili bi trebale imati puno manji utjecaj i davati "manje bodova" pri analizi.......

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • hugh
    • April 28, 2021 at 5:53 PM
    Quote from JoSko111
    Quote from JoSko111

    Pa ako budu ovakve vozarine valjda bude neka dividenda mornarima za rum. Mislim da sam vidio da neki veliki brodari već pričaju o tome

    Ima kaj novo ovdje?

    "Ide dividenda".....I.B. jesi li to ti?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 28, 2021 at 5:43 PM

    nek oni lijepo za početak i najavu bolje budučnosti, izvještaj objave u petak prije otvaranja burze i nek u nejmu bude bar 15 milja dobiti a poželjno je i 25 a sa očekivanjem da će dobit po kvartalima do kraja godine rasti, cijena dionice reagirat će tako da ćemo u odnosu na današnju cijenu imati bar ×2 ili ×3 "dividende" po dionici......pa nek si svak od nas isplačuje "dividendu" kad god želi i kojom god dinamikom želi...........

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 28, 2021 at 3:19 PM
    Quote from Moller
    Quote from LodeRunner

    Mozda da se predje na kiberneticko ratovanje kao i kod VIRA..

    tamo se uskoro prelazi na bibernetičko ratovanje, jer neće biti ni za biber, a kamoli za malo cukra


    Quote from BudFox

    Tuku naši, ali bogami tuku i oni

    sada je jako važno pripaziti da se ne tuče po svojima :)

    mriže su postavljene ali jato nikako da uleti.....samo poneka ribica koja se odvojila od jata.......

  • Birtija

    • hugh
    • April 28, 2021 at 10:41 AM
    Quote from Kvark
    Quote from gigic23

    Đaba im novci, moji s.....i, ........... :) :thumbup: ;( =O

    ...ja ipak varam malo bolje. :))))

    baš si to i ja pjevam zadnjih 10-tak dana s naglaskom na stih : " onda je pratio karte kao da vidi kroz njih"......a karte kažu da igramo na sitno s najboljim kartama za stolom......ako petak pokaže royal flush, za stolom ostaje samo Boža zvani Pub.......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 27, 2021 at 10:20 PM

    nema sekiracije......ako sve bude po planu nakon fi za 2021 predlažem da svi zajedno zakupimo jedan panamax ( možemo i supru ako vozarine budu povoljnije ) od atpl za vikend i za kapetene postavimo aliasa i migru.......valjda se neće posvađat i nasukat nas negdje.....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 27, 2021 at 10:09 PM
    Quote from Marielena
    Quote from hugh

    bilo bi loš potez da su taman uoći ovakvog porasta vozarina promjenili strategiju na manje od 6 brodova na spotu.....ako u nekom trenutku i jesu imali su dosta vremena u q1 da to promjene.......ali će onda izvrsni rezultati biti tek u q2...... no nemogu ni pretpostaviti zašto bi tako nešto uopće i pomislili napraviti ove godine ili krajem prošle godine......nisu valjda bili toliko neinformirani i tako loše postupali......

    a što se tiće sumnje da su panamaxi ugovoreni da voze sa minusom nezam da li je uopće i kako moguće da su u drugom polugodištu prošle godine imali dobit od ako se ne varam nešto više od 4 mil kuna (q3 plus 6,4 a q 4 minus 2 i nešto mil ako se ne varam) u tom slučaju ugovorenih negativnih vozarina jel onako po sječanju vozarine za supre i handye nisu bile toliko visoke da bi pokrile gubitak pamanaxa......prije bi rekao da je obrnuto ali trebalo bi se vratiiti u drugu polovicu prošle godine i to točno utvrditi......

    Pa ja i ocekujem da ce FI za 2Q biti izvrstan, a ovaj za 1Q da jos nece imati wow efekt.

    A taj za 2Q cemo tek kasnije vidjeti, moze se pretpostaviti na temelju sadasnjih vozarina itd.

    Ma mi smo svi ovdje več toliko iztraumatizirani sa prošlom godinom da sad valjda pušemo i na hladno......15-20 moraju napraviti i to pod uvjetom da su djeca iz vrtića zadnja 3 mjeseca upravljala firmom.......i točka......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 27, 2021 at 9:45 PM
    Quote from Parica
    Quote from Marielena

    1Q 2020 godine i 1Q 2021 godine nema puno smisla usporedjivati jer je vecinu 1Q 2020 godine Kina bila u lockdownu.

    Ja ocekujem da ce dobit 1Q 2021 biti 7-8 milijuna kuna jer u sijecnju nisu imali slobodnih brodova pa su po visim vozarinama plovili pretpostavljam pola kvartala.

    2Q 2021 ocekujem dobit 15 milijuna kuna.

    A godisnji revidirani izvjestaj za 2020 ce prikazati 60 milijuna kuna gubitka.

    Dobit za 2021 godinu se ne usudjujem prognozirati jer ona ovisi o puno varijabli koje su meni trenutno nepoznate.

    P.S. nisam strucnjak za brodare.

    Display More

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    bilo bi loš potez da su taman uoći ovakvog porasta vozarina promjenili strategiju na manje od 6 brodova na spotu.....ako u nekom trenutku i jesu imali su dosta vremena u q1 da to promjene.......ali će onda izvrsni rezultati biti tek u q2...... no nemogu ni pretpostaviti zašto bi tako nešto uopće i pomislili napraviti ove godine ili krajem prošle godine......nisu valjda bili toliko neinformirani i tako loše postupali......

    a što se tiće sumnje da su panamaxi ugovoreni da voze sa minusom nezam da li je uopće i kako moguće da su u drugom polugodištu prošle godine imali dobit od ako se ne varam nešto više od 4 mil kuna (q3 plus 6,4 a q 4 minus 2 i nešto mil ako se ne varam) u tom slučaju ugovorenih negativnih vozarina jel onako po sječanju vozarine za supre i handye nisu bile toliko visoke da bi pokrile gubitak pamanaxa......prije bi rekao da je obrnuto ali trebalo bi se vratiiti u drugu polovicu prošle godine i to točno utvrditi......

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • hugh
    • April 26, 2021 at 11:14 PM
    Quote from mitkko
    Quote from hugh

    nek si i ti došao nama na palubu a prije 2 mjeseca si se smijao u emotikonima kada sam mittka tražio da nam "opali" one malo "žešće" grafove prema gore........ ;) ^^ ......bio je i vlad1111 ovdje i evo nas do popunjavnaja prvog gapa na 260-280 , a drugog na cca 320 a za ostalo se nadamo da če biti povijest.....nemojte samo da nas ureknete jel do rujna su planovi veliki ili kako bi zločkica rekla ne stanu ni u ekran......

    Ne zelim kvariti zabavu, ATPL je u makro up trendu, ali ja postanem oprezan kada svi ovako navijacki pocnu pisati o nekoj dionici.

    Navijački ili ne zarada je stvarna ........meni ne pada na pamet "optuživati" Vas da kvatite zabavu.....dapaće......svi smo valjda dovoljno odrasli da odluke donosimo sami za sebe.....

  • DRY BULK

    • hugh
    • April 26, 2021 at 11:05 PM
    Quote from 5. Element

    Na drugom forumu je netko primjetio da Kiki Cvjeticanin, op.a., prodaje KOEI.

    Primjeti se 7500 kom da je skratio.

    Aman taman...

    Mozda nista ne znaci, ali... Vidjet cemo...

    Baš nam još i on treba...... ;) ....ne trebamo odmah tako visoko.....to je cca 5 mil kuna samo iz jedne ruke.....

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • hugh
    • April 26, 2021 at 10:52 PM
    Quote from st-brajo

    ma samo hrabro svi skupa.

    čak sam i ja skinuo medvjeđe krzno i navukao bikovske rogove.

    do rujna smo definitivno mirni, a do tada je još uvijek daleko.

    Ameri rade sve što je moguće da oslabe dollar, infacija će biti prolazna.

    sve što je evenualno moglo biti rizično je prošlo.

    vidim da nas je dosta parkirano u brodare, šta je odličan potez (napokon smo svi počeli puhati u isti rog), jer je hard data neumoljiv.

    uskoro izlaze sva ključna izvješća.

    još samo da se i Optima napokon riješi, i onda, plovi miško.

    all hands on deck! :S

    Display More

    nek si i ti došao nama na palubu a prije 2 mjeseca si se smijao u emotikonima kada sam mittka tražio da nam "opali" one malo "žešće" grafove prema gore........ ;) ^^ ......bio je i vlad1111 ovdje i evo nas do popunjavnaja prvog gapa na 260-280 , a drugog na cca 320 a za ostalo se nadamo da če biti povijest.....nemojte samo da nas ureknete jel do rujna su planovi veliki ili kako bi zločkica rekla ne stanu ni u ekran......

  • DRY BULK

    • hugh
    • April 26, 2021 at 10:41 PM
    Quote from maratonac

    Držite se, malo ćemo poskočiti... :)

    Nemoje samo malo jel dosta je več toga.....a i ona narodna kaže da onaj koji gleda na malo, malo i vrijedi.......

  • DRY BULK

    • hugh
    • April 26, 2021 at 10:33 PM
    Quote from Kvark
    Quote from havi

    Kvark si nemre pomoc jer je dobrica a i zanima ju :) <3

    Ajde dobro, jos ovaj put. <3 :)

    Zato je mitkko to i objavio ovdje. :)) I on me sad skupa sa svima vama....

    Al' ovo je zadnji put dok ne nagurate na 400kn. :)) Tulipani ce ocvjetati dok vi to.

    Izvjestaj je bas slikovnica puna grafova i puno je kraci od onog prethodnog pa otvorite i pogledajte ono sto mislite da je bitno.

    Ja sam izabrala nekoliko grafova za ovaj post.

    Prvi graf u izvjestaju i odlicna vijest. BDI u 2021. godini stremi u visine (crna krivulja). Vidi se 3.000 na grafu. Valjda ce biti jos blize toj granici na iducem izvjestaju.

    U usporedbi s dvije prethodne godine (plava i siva krivulja), vidi se ogroman porast u istom razdoblju. A tek slijede uobicajeno dobra razdoblja u godini. Ide to jos gore.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Graf ispod: potraznja je u 2021. godini u velikom porastu u odnosu na prethodnu godinu (obiljezila sam plavi stupac crvenom strelicom), sto naravno povecava iskoristenost flote jer isporuke ne prate potraznju.

    Prema ovom istom grafu ispod predvidja se porast iskoristenosti flote do 2024. otprilike (crna krivulja). Prognoza je jos uvijek jako dobra.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ovaj graf ispod nam pokazuje da se i dalje predvidja najveca zarada u iducim godinama u uobicajenom dijelu godine te da je uobicajeno da od 2. kvartala potraznja pocinje rasti u odnosu na prethodni kvartal sto se zavrsava s 4. kvartalom i tako ciklicki ponavlja. Uobicajeno je da se u 1. kvartalu svake godine dogodi pad u odnosu na 4. kvartal prethodne godine, ali se ove godine u 1. kvartalu 2021. godine dogodila anomalija, odnosno i on je bio izrazito pozitivan sto se tice potraznje te je rastao u odnosu na 4q 2020. godine.

    Dakle, prema njihovim predvidjanjima u sva 4 kvartala ove godine se ocekuje porast u odnosu na prethodni. Ta 4 kvartala su zaokruzena crvenim kvadratom na grafu ispod.

    Ono sto jos mozemo primjetiti na ovom grafu je da se predvidja da ce BDI u 2022. i 2023. dosegnuti 4.000 (siva krivulja na grafu).

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Dakle, cini se da dry bulk cekaju jos bolja vremena. Preostaje nam pratiti i dalje izvjestaje i prognoze za buducnost.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ja bi jos samo na kraju uzurpirala malo prostora konkretno za Atpl. Ne znam da li ste danas primjetili jedan graf napravljen na Bloomberg platformi, a koji je objavio ikrivicic na temi Atpl. Na mene je ostavio dojam.

    Dakle, nevjerojatno je kako se prate ove bijela (Atpl) i plava (BDI) krivulja na grafu i kako su u izvrsnoj korelaciji. Misli li bijela (Atpl) nastaviti za plavom (BDI), kao sto je i do sada, vrijednost dionice Atpl mora hitno poskociti i porasti. :)))

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Ma pusti tulipane jel ak bude, više manje, sve po prognozama bit će para više nego tulipana u Nizozemskoj.......što se zadnjeg grafa tiče očito da je atpl zaostala kada je imala jake prodavače kao teret uz sav svoj teret koji nosi a kako vremenom ti tereti otpadaju za očekivati je i ona krene u lov za tom crtom .......zapravo več je i krenula, ali ima još jahanja do tamo......još tu ipak fali malo brzine.....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 26, 2021 at 10:06 PM
    Quote from tizian1

    U zadnjih par godina otkako stavljaju u izvješće usporedbu prosjeka BDI i ostvarenih vozarina uspjeli su uvijek pobijediti tržište. Dakle, nekog Boga znaju.

    Ako bi to sad ponovno ponovili dobit bi bila puno više od predviđanja "Kvark&company".

    S obzirom na veliki i brzi rast vozarina u kratkom periodu ne očekujem da u 1. kvartalu "pobijede" tržište ali s vremenskim odmakom odnosno kako će se novi ugovori sklapati a stari revidirati dobit će rasti na zavidne nivoe.

    Zanima me kako će Uprava reagirati kroz 2021 godinu jer ako uspiju kupiti Jadroplov ili nabaviti još par brodova onda će biti svega...


    Quote from hugh

    ja mislim de je kolega na sasvim dobrom putu pa ga nemojte još i vi cijepiti....bila je neki dan neka reporzaža iz srbije ili Bih gdje čovjek kaže da se kao i svi tamo cijepio rajfajzenom...... :D ;) ^^ ;(....ono, znam da nije tema al ja za past u nesvjest od smijeha.....

    Kažu Cigani da je Raiffasen daleko najbolje cjepivo pa se ti cijepi sa Pfaizerom.

    Imaju oni malo jači imunitet od nas.

    A Cigani se razumiju ozbiljno u cjepivo.

    By the way...jel znate da u Cigana ne postoji multipla skleroza.

    Display More

    neznam, zašto? Al dajte brzo jel ćemo letit odavde ko atpl zadnjih dana.......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 26, 2021 at 9:48 PM
    Quote from Mrcash
    Quote from Hari001

    Gospari nisu od jučer u poslu,tako da ja ne brinem za odluke koje donese,danas bogatiji za 449 komadića.

    Dragi kolega da se niste cjepili fajzerom ili slicnim pa vas zlatna groznica spopala?

    ja mislim de je kolega na sasvim dobrom putu pa ga nemojte još i vi cijepiti....bila je neki dan neka reporzaža iz srbije ili Bih gdje čovjek kaže da se kao i svi tamo cijepio rajfajzenom...... :D ;) ^^ ;(....ono, znam da nije tema al ja za past u nesvjest od smijeha.....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 26, 2021 at 9:36 PM

    ja bi ovdje dodao još i psihološki aspekt trgovanja dionicom........imali smo ovdje do 190 kn ekstremno jake prodavače za naše uvjete..... prodavače koji su svakim danom trvdoglavo odbijali prodavati skuplje jel nisu vidjeli perspektivu ili su pronašli "bolje" prilike, i stvarno im hvala na tome......s druge su strane bili oni koji ovdje vide perspektivu, pratili su sektor i rizik se isplatio a kako stvari stoje izgleda da če se svakim danom i protekom vremena isplatiti još i puno, puno više.......u "drugom poglavlju" otpali su trejderi, po mom mišljenju jako rano jel kako bi se reklo "vidjelo se iz aviona" da to ode......no i to je dobro jel neki se vračaju priznali to javno ili ne a neki će se tek vratiti.......treće poglavlje otvoreno je rastom prošli tjedan pa čak i pomalo neočekivano izostalom korekcijom danas.....za mnoge sasvim normalnom budući na stanje vozarina i nekom eventualnom zaostatku u odnosu na brodare vani.......nakon ovakvog rasta prošli tjedan i nastavka ovaj tjedan mnogi kojima atpl nije bila u fokusu pitat će se zašto raste a kad nađu odgovore vidjet će da ne taj rast nije bez veze....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • April 26, 2021 at 9:05 PM
    Quote from migra

    danas 5k komada po avg 248

    ima ona jedna legendarna,nebrojeno puta citirana i meni posebno pri srcu.

    držim da je vrlo prigodna:

    pazite što si želite u životu ,da vam se želje nebi ostvarile pa ipak od tuge plakali.

    jer ovi kojima prodajete vam neće tako brzo dati priliku da kupite nazad,samo po puuuno skuplje.

    takav je moj dojam,filing,iskustvo.....

    tamo negdje za godinu,dvije dana izvadim ovo da rezimiramo.

    p.s.

    kao što je bilo u interesu nas investitora da otp i ostali izađu čim prije na što nižim razinama tako i je i sada u interesu nas investitora da svi oni koji žele brzo kapitalizirati da čim prije izađu,to će izrazito blagonaklono djelovati na rasplet.

    čvrste ruke daju dodatnu sinergiju,još jedan ovakav skok i to će biti temelji za sinergiju gdje će strpljivi uzeti bonus na bonus.

    sloboda izbora je zakon,svi će dobiti ono što su si željeli a tko će kako biti zadovoljan ?

    time will tell

    p.p.s.

    ugodno je vidjeti obnovljenu vjeru u ZSE i ATPL koju su pojedinci neopravdano proglasili,nemetnuli mentalitet gubitnika,burzu koja ne pruža velik broj prilika ali su zato izrazito potentne,profitabilne da ih se nebi posramio nijedan market.

    croatizmus pesimizmus jedinstveni gen u svemiru je problem ali dali bi mogli kako jesmo da ga nema?

    dali bi atpl čekala još do prije koji dan na 190,nebi već mjesecima i zato budimo zahvalni jer...

    sami broj uvršenja na zse nije taj koji bi teoretski mogao omogučiti velik broj prilika a to je razlog više da se pokuša što kvalitetnije iscijediti one koje nude.

    dry bulk je prevrtljiv ali je jako dugo bio je na dnu a svijet ne može bez njega,ponekad je i zrno zdrave logike dovoljno još tko je tome dodao najavljeni rast world GDP...

    sretno i onima koji su ili će uskoro kapitalizirati sa onim što vide kao bolju priliku,iako outlook za sektor je impresivan mjereno na skali u godinama.

    mojim očima gledano rizik je sada mali a potencijal jako velik,risk/reward iz snova,što više ovakvih izbora i ukupan rezultat će biti više nego zadovoljavajući.

    kad nas već nije puno ostalo a štediše nas bojkotiraju jer oni više vole realni gubitak,ostaje da sami iskoristimo što se nudi.

    i štediše su ljudi od krvi i mesa pa je realno očekivati u sljedećih nekoliko godina da će barem par od 250 mlrd kn završiti i na marketu,postoji industrija koja će odraditi taj posao,nikad nije zakazala neće ni sada.

    neka štediše,casholjupci koji će prije naplate onima koji će poslije,ne događa li se to i zadnjih dana na ATPL ;)

    imajte vjere,strpljenja i zse vas neće iznevjeriti,pokušajte zaraditi prvo na onome na čemu se nudi a poslije.....

    piratski pozdrav

    i to nije sve ...

    p.p.p.s.

    s obzirom da sam u prebačaju ovdje po sebi prije koji mjesec određenim mjerilima(limitima),odjavljujem se barem do novih znač mat činjenica,da nebi došao u iskušenje. :saint:

    Display More

    samo vi pišite....svojim ste predviđanjima u zadnjih nekoliko mjeseci kupili ulaznicu za ovu godinu.....ako tako nastavite u pretprodaji imate pravu kupiti ulaznicu i za sljedeču godinu.... ;) ^^ .... .ima tu još kolega sa dry bulk teme koji bi se češće mogli javiti ovdje sa hvale vrijednim informacijama....

  • DRY BULK

    • hugh
    • April 26, 2021 at 8:43 PM
    Quote from alias

    Ajmo opet. Ja sam rekao da ce godina biti ok, ali nedovoljna za ATPL. Da se bolje uzme NMM. Nemam se volje vise na to vracati. Vi uzivajte u 20% i slusajte migru, koji cim malo krene padati BDI pobjegne kao macka. Da vi znate ista o prijevozu, ili mirga, onda bi znali da je BDI nemoguce tocno pogoditi. Mislim ja raspravljam s ekipom koja niti jedan strani izvjestaj nije procitala (u zivotu). Ja ih procitao sad 11 i niti jedan CEO ne zna zasto ovo toliko raste. Eto, migra zna. Slusajte ga. Godinu je izvukla svada kine i australije i hladna zima, sto sam mislio da ce kratkotrajno trajati. ALi ok. I ja falio cijeli sektor, a pisao kako 50% dionica imam NMM. Ajme meni sta ja ovdje necu procitati

    Nisam migrin odvjetnik ali tak svejedno što je izvuko godinu.....uvijek će je neki događaji izvući ili uništiti ili balže usmjeriti prema nekud.....rast je stvaran kao i zarada isto kao što je bio i pad zbog corone koja je uništila prošlu godinu......ja se ne mogu hvalit da sam stručnjak za prijevoz ali svojom izjavom vjerovatno vrijeđate neke koji ovdje to jesu.......nisam ni Ceo ali ako niti jedan nezna zašto toliko raste meni nije jasno kako su to postali ili je to samo Vaša interpretacija pročitanog.....nemamo li svakoga dana članke o tome zašto toliko raste, pišu i o tome zašto bi moglo rasti još i više......

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™