https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
Vani očekivano zeleno na otvaranju, pratimo dalje
Prvo još moramo nadoknadit zaostatak da bi poćeli pratiti.........ovako samo pratimo koliko zaostajemo........
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
Vani očekivano zeleno na otvaranju, pratimo dalje
Prvo još moramo nadoknadit zaostatak da bi poćeli pratiti.........ovako samo pratimo koliko zaostajemo........
Srtean put
![]()
![]()
ma da sam ja siguran da je to sretan put, već bih ja krenuo, ali što kažu ne treba nagliti, ima još sat vremena
ajde Moller, "vrijeme je za prodaju".....trebamo te več u pon. na otvaranju za dizanje cijene......
onako naglas razmišljam pa pitam da li je realno do kraja mjeseca očekivati napad i proboj 30000 za panamaxe i supre ili je to traženje kruha povrh pogače?......
inače BDI je sad negdje na razinama 2009.-2010..
a koliko je tada bila ATPL
.. za početak i pol od toga je dovoljno pa da vidimo gdje ćemo dalje
tih pola puta je vrh na 700 i dobra točka za spustit sidro (barem na dva, tri tjedna
).............
Display MoreOd početka 2021., a posebice od sredine veljače, došlo je do snažnog rasta indexa i vozarina brodova za
prijevoz rasutih tereta tipa Supramax pri čemu je index BSI 58 premašio razinu od USD 20.000 dnevno.
Osim što je napokon došlo do uravnoteženja knjiga narudžbi za nove brodove tog tipa, značajan je i
izostanak inače uobičajenog usporavanja gospodarskih aktivnosti u Kini tijekom kineske Nove godine
uslijed restrikcija na putovanja zbog pandemije. Osim toga, promijenjen je i trend uvoza sirovina, posebice
ugljena u Kinu, koja je svoje uobičajene dobavljače iz Australije supstituirala s dobavljačima iz drugih
zemalja, poput Indije, Indonezije i sl., a što je imalo pozitivan utjecaj na potražnju za brodovima tipa
Supramax, koji su najoptimalniji upravo za prijevoz tereta iz spomenutih zemalja, dok se teret iz Australije
u većoj mjeri prevozio većim brodovima (Capesize). Ovakav razvoj događaja upućuje na pozitivna
očekivanja u ovom segmentu tržišta u narednom razdoblju.
A naše "suprice" na spotu...... ![]()
Display MoreBDRY apdejt
Indeks je došao do vrha trube, danas na otvaranju vidimo gap down open. Zadnja dva dana smo vidjeli "red flag", cijena raste, crveni volumeni, i to sve na vrhu trube. Indeks je od vrha trenutno u minusu 14%.
Sada imamo dva scenarija, a koji će se odigrati će biti jasnije kada vidimo reakciju na 0,382Fib, što je 5% ispod trenutne cijene. Ja tipujem na crvenu varijantu, što je još -15% od trenutne cijene, a što je -26% od ovog vrha.
Da me se krivo ne shvati, ako i vidimo ovu korekciju od 26%, to ne znači da je bullish trend izgubljen.
bacio i ja oko sad.
u prvom slučaju bi čak mogli govoriti i o inverse SHS, a ovaj drugi je test nekih prijašnjih vrhova.
u svakom slučaju, dobrodošla korekcija da svi malo saberemo dojmove
mi ovdje predugo sabiremo dojmove a prekratko rastemo.........je se nadam da su dojmovi sabrani pa da i ono drugo može potrajati...
Bas to ovdje imas vremena razmislit i pricekat dodatnu potrdu da je to pravi smjer i uc na vrijeme
to je apsolutna i istinita činjenica!!! zato sam i nekoliko puta napisao da je zse najbolja burza na svijetu!! gotovo je nemoguće zakasniti!!
najbolja ali kako kome.......ja bi više volio da su ovi danas plačali "ulaznicu" na ×3 ili x4 jel sad je plačaju još debelo ispod ×2 rasta i to pri izrazito rastućim vozarinama i tržištu a još se neki i žale te zazivaju korekciju još od 200 kn.......
probao sam laički i pojednostavljeno korelirati kretanje cijena vozarina i rasta cijene dva-tri brodara iz usa. i onda to projicirati na cijenu atpl. ne usudim se niti napisati kakva je cijena izašla!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Samo vi napišite.......iovako ćemo za koji tjedan biti tamo ili puno bliže te cijene......
-ATPL, ode moja dividenda Hteja na jednodnevni izlet brodom
Pa jel vi baš morate svaki dan kupiti i prodati ili možete bar 2-3 dana izdržat........
ponekad je poželjno i 2,3 tjedna ili mjeseca imati dionicu...... ![]()
Pripremite se za kupnju jel slijedi rušenje na malom prometu.....možda uhvatite koji kom.......
Joj, pokupiti će im tu sirotinju:-))
Tu sirotinju vjerovatno i prodaju oni koji očekuju ponovni ukrcaj sa stoticama na 280-290......
Eto, čim malo stane, tišina, vjerojatno sad izlaze oni koji su pisali svih ovih dana.
Pripremite se za kupnju jel slijedi rušenje na malom prometu.....možda uhvatite koji kom.......
Samo što će neki u tom partyu ostati kratkih rukava kad kupe na vrhu.
Vani upravo nešto okrenuli nizbrdo, ne može ići samo gore.
Normalno da ne može, korekcija je sigurna, ali ona i služi da se izbace burekdžije i drhtavci.
Pošto će BDI sad malo dolje, vjerojatno će i cijena. Samo je pitanje tko toliko kupuje, ako je neki veći igrač neće mu biti to važno nego će samo nadokupljivati...
Nemora nužno značiti da korekcija bdi znači i korekciju cijene........ili bar ne onako veliku kao što se neki nadaju a pitanje je i kakva če likvidnost biti u toj korekciji.......i to treba uzeti u obzir.......
ovisno u kojem periodu promatramo recimo da su bdi i vozarine rasli x3 a dionica manje od 2 puta......negdje se moraju "sresti".......ovakvim tempom rasta cijene i bdi-a možemo jahat 100 godina i nikada ga nečemo sustići.......što duže vozarine budu visoke cijena dionice trebala bi rasti......ako vozarine nakon eventualne mini korekcije opet podivljaju divljat će i cijena dionice......
moramo se navikavat na novo normalno ovdje........
05.05.2021.
Various holidays across the globe have failed to put a damper on the dry market as capesize rates continued to soar this week with period estimates for 6months reaching $35,000/pdpr.
A strong week for the kamsarmax/panamax sector with healthy demand from Australia and Indonesia. Plenty of period fixtures have been reported for this sector, focussing on the one-year mark.
Timecharter interest for the smaller sizes has largely been reported for around six months and as such this has provided a boost to short term rates of six months to one-year. Handysize rates for one-year are currently estimated to be at $15,375/pdpr.
slika je u prilogu poruke a ja bi ovo istaknuo iz Jaskovog linka.....
Calling “tops” is a losing game.
Neznam ima li smisla više postati "dokaze na dokaze" kako bi general budučnosti ili sada več sadašnjosti rekao.......
ja ču uz sve to još malo opet i o psihološkom aspektu a on
nam govori da dionica bez obzira na rast još nije došla u fokus mnogih. ... tome smo svjedočili i danas jel su mnogi izalazili iz nekih dionica da bi ušli ovdje......sigurno bi toga bilo i još više da i na drugim dionicama postoji likvidnosti......ovako su zaključani i dobar će dio koristiti svaku priliku likvidnosti na tim dionicama da bi ušao ovdje........potencijal rasta ovdje je trenutno nemjerljiv isto kao i sigurnost da bi znali što će biti za godinu, dvije a komoli za 5........situacija je trenutno i za vrijeme koje možemo "vidjeti" sigurno, uvjerljivo, na strani potencijala.....
Pošaljite im mail pa ih pitajte......do sad su dokazali da nisu trejderi koji kupuju i prodaju......ni na onim visokim četveroznamenkastim razinama a te razine nisu bile ni one preko 1000 ni 2000 ni 3000......može bit da stvarno čekaju dividendu (koju ismijavamo ali ako ovako nastavi doći će i ona brže nego što se i sami nadamo jel vrijeme je da i IB isplati svoje ulaganje) koja će im, a nekima več odavno i je višestruko isplatila ualganje.....koliko vidim ima ih i u top 10 i ispod top 10 isto kao i bivših zaposlenika i onih bliskih firmi i nitko ne prodaje......
Do sada nije bilo stagnacije ili korekcije indeksa. A dogodit će se prije ili kasnije. Još se dionice nisu ni počele pomicati.... sad su svi svjesni momentuma, al za dugorocan rast cijene treba “malo” vise od malih ulagaca.
Stavi se u ulogu trenutnih upravljača firmom i razmisli sto bi ti ucinio da si na njihovom mjestu?
Brodovi se amortiziraju, ne traju vječno.
ni brodovi ni mi ne trajemo vječno niti znamo kakve će vozarine biti za godinu ili dvije.......brodarstvo je ciklična djelatnost a pretpostavka na dobrim temeljima je ta da smo mi na početku ciklusa pa ćemo vidjeti u kakav će ciklus i cirkus to izrasti.......u svakom slučaju jasno je da je greška ne biti na brodu........za sad su ti temelji dobri zapravo odlični......jel nema više ni brodogradilišta koliko je bilo prije 10 ( imate negdje na forumu link i o tome) godina pa da mogu štancati brodove ko nenormalni......istina i tehnologija se promijenila ali ni brodari ne luduju za naručivanjem novih jel povijest ih je nešto naučila pa sad imaju više pameti a manje love za "ludovanja" s narudžbama i natjecanjima čiji je veči.....
Pošaljite im mail pa ih pitajte......do sad su dokazali da nisu trejderi koji kupuju i prodaju......ni na onim visokim četveroznamenkastim razinama a te razine nisu bile ni one preko 1000 ni 2000 ni 3000......može bit da stvarno čekaju dividendu (koju ismijavamo ali ako ovako nastavi doći će i ona brže nego što se i sami nadamo jel vrijeme je da i IB isplati svoje ulaganje) koja će im, a nekima več odavno i je višestruko isplatila ualganje.....koliko vidim ima ih i u top 10 i ispod top 10 isto kao i bivših zaposlenika i onih bliskih firmi i nitko ne prodaje......
Do sada nije bilo stagnacije ili korekcije indeksa. A dogodit će se prije ili kasnije. Još se dionice nisu ni počele pomicati.... sad su svi svjesni momentuma, al za dugorocan rast cijene treba “malo” vise od malih ulagaca.
Stavi se u ulogu trenutnih upravljača firmom i razmisli sto bi ti ucinio da si na njihovom mjestu?
Brodovi se amortiziraju, ne traju vječno.
Ako se uskoro i dogodi neka manja korekcija spota 10-20 % to i dalje ne znači da imamo razloga za pad cijene dionice ako dugoročno i dalje vozarine ostanu na ovim razinama ili večima....dapaće, dionica u korekciji cijene spota pri daljnim dobrim očekivanjima može i rasti, možda i osjetno rasti.......što duže traje vrijeme visokih vozarina duže će trajati i rast cijene dionice bez obzira što vozarine eventualno budu ostajale na sličnim razinama......znači npr. ovakve vozarine ostanu sljedećih godinu dana, cijene dionice naravno neće ostati na ovim razinama nego će rasti.... ako se budu naglo povečavale i dalje cijena dionice će ludovati......
Pa gle, krdo je nakon mog upisa učinilo svoje.... al mene još i danas zanima zašto nitko iz firme, od Uprave cijelo ovo vrijeme nije kupio ni dionice?
Pošaljite im mail pa ih pitajte......do sad su dokazali da nisu trejderi koji kupuju i prodaju......ni na onim visokim četveroznamenkastim razinama a te razine nisu bile ni one preko 1000 ni 2000 ni 3000......može bit da stvarno čekaju dividendu (koju ismijavamo ali ako ovako nastavi doći će i ona brže nego što se i sami nadamo jel vrijeme je da i IB isplati svoje ulaganje) koja će im, a nekima več odavno i je višestruko isplatila ualganje.....koliko vidim ima ih i u top 10 i ispod top 10 isto kao i bivših i sadašnjih zaposlenika i onih bliskih firmi i nitko ne prodaje......
Znate li da je najveći problem kad svi počnu pisati o nečemu samo pozitvno.
To znači da su gotovo svi već unutra i sad žele pridobiti još koga da diže cijenu.
Ali takvih je svaki dan manje, ljudi su ovih dana izlazili iz drugih dionica i rušili im cijenu, a ako vide da tu ne ide dalje, pa požele izaći može biti svega, zato valja biti oprezan.
Jer prodavali su veliki a ulazili mali, a znamo da su mali jako nestabilni i brzo promjenjivi ulagači.
Da dokazali su tu "nestabilnost" rušenjem cijene sa 190 na 300.......imate pravo, mene je več strah sljedeće "nestabilnosti" sa 300 na 400 a pogotovo svih onih daljnjih "nestabilnosti"........
Dosta je prepucavanja na temi posljednjih dana, tko je kupio, a tko nije... ja bih se "malo više" fokusirao u raspravi na procjenu kretanja indeksa temeljem futuresa i onda stavio to u procjenu rezultata za prvu polovinu/cijelu godi firme pod pretpostavkom uposlenosti flote (pola spot, a pola dugoročno ugovaranje). S druge strane, barem bi pobrojao moguće rizike... jer nije da ih nema. Od globalno-financijskih (sistemske krize, inflacija, stezanje remena centralnih banaka) do političkih (odnosi Kine i Australije, zahuktavanje političke krize na relaciji SAD-Kina, i geo-strateških napetosti oko Tajvana itd.). Sektor je postavljen za rast, no koji je potencijal tog rasta ja to ne mogu i ne znam procijeniti. Al dok trend traje.... vlasnici dionica ne bi se trebali pretjerano žaliti.
kako je sad sektor postavljen za rast kada se 16.04. rasplinuo, prema vašem pisanju, a vozarine tada nisu bile bitno drugačije nego danas?.....
u prilogu poruke šaljem sliku mog posta od 16.04. koji počinje sa "dovoljno je samo pogledati ovogodišnje vozarine"......u slici ispod vaš odgovor.....
cijena je na taj dan bila 190 kn a trgovinski dan nakon toga počeo je rast i prešla je 200 kn.....
ostalo je trenutna povijest koja nije došla ni blizu svog cilja......
u daljnje rasprave ne ulazim jel mi se neda.....
pozdrav