1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. hugh

Posts by hugh

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 19, 2021 at 1:36 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from hugh

    hm.......i ova je rečenica mixed kao i tržište u zadnje vrijeme......ne bi li za pozitivan nastavak trenda pozitivni indikatori trebali biti na demand strani?.......

    I jedno i drugo igra.

    Najbolje je kad se spoji tight supply and increased demand.

    trenutno to nemamo?.......ovo danas je one day event zbog nečega?........ili nešto što ima čvrste temelje da izraste u ovo o čemu govorite?......

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 19, 2021 at 1:20 PM
    Quote from KicanCRO

    Today: 29,938 +2,905

    MTD avg 29,531

    YTD avg 33,479 vs 2020 YTD 13,087

    Nov+Dec 30,000

    A classic Cape-week with mixed directions. Ends on a happy note and looking forward to next week with positive indicators on supply. Enjoy the weekend

    hm.......i ova je rečenica mixed kao i tržište u zadnje vrijeme......ne bi li za pozitivan nastavak trenda pozitivni indikatori trebali biti na demand strani?.......

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • hugh
    • November 19, 2021 at 11:22 AM
    Quote from zlocesti

    Tehničari kažu da spremite cash sa strane.

    U svjetlu danas objavljenih činjenica i dva masovna okupljanja unutar proteklih tjedan dana nije posve neizgledno da ćemo u neko doba ipak morati u lockdown... a onda će tek biti prilike za dokup... velikih lijepih papira.

    Podravku cijede, čudo kako papir ne zanima više mirovinske fondove :/

    A u stvari, nije čudo, čudno bi bilo da je drugačije :S

    Kreće sezona sniženja, sljedeći tjedan je black friday, i red je da tako bude........

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 18, 2021 at 5:11 PM
    Quote from brajakica

    Sta vec sutra kupovina po 400 jucer prodanog po 350? 🤔😁

    Tim tempom do proljeca ce brzopotezni ulagaci sprziti 2x Mcap cijele firme?😱 🤭

    Mozda im i ja prodam dio sada kupljenog da mi opet mogu prodati po 350 ili jos nize bi bilo bolje🤣

    Upada se u bear trap kao muhe bez glave a pravi bull pocinje za godinu dana.

    Smart money i dalje uzima od onih koji se boje prave zarade.

    Najveca zabluda je da se uvijek stigne kupiti nazad. 😂

    Aha smart money je g.up i jedva ceka da drugima prepusti pravu zaradu.

    Kao i uvijek i sada uzima dionice da bi ih jeftino prodao kada se strasljivi pocnu vracati🙃🤣

    Svakim danom manje brzopoteznih sahista,sve po ocekivanjima i najbolje sto moze biti.

    Najkasnije 2023. ce gotovo svima biti sve jasno.

    Idemo dalje...

    Display More

    i gdje smo mi na tom grafu koji ste postali?.......hint: pogledajte graf atpl s početka ove godine do sada i mislim da se na njemu vrlo dobro vidi kad je smart money kupovao........a i grafovi ostalih dry bulk brodara su gotovo identični....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 18, 2021 at 4:28 PM
    Quote from Marielena
    Quote from Marin83

    Pa jučer sam napisao ROE će na kraju godine biti nekih cca 20%, a market cap je trenutno jedva 0,8 BV-a, niđe veze.......Također me nerivra da su pojedinici totalno ignorirali jaki pad BDI kada je izašlo FI za 3Q, te se pričalo da cijena ide preko 600kn, a sad im je i 350kn puno, a ništa se prominilo nije, kažem petlja se ovdje i to jako.

    Mi smo kolega tako malo trziste da cak i pisanja na ovom malom forumu imaju nekog utjecaja. A TA analize su samoispunjavajuce prorocanstvo😂

    Mitkko je 2 puta u ovom padu pogodio dno (barem ono lokalno dno) i na tome mu treba čestitati.......evo ja ga npr. fulao za 2 kn zbog, malo krive procjene i "škrtosti" ili malo škrtog tržišta :D ......nije mi zao jel ako odbijanac bude kilav kao zadnji i još na malim prometima kao i zadnji (ne želim burek nego janjca ;) )rijetko će tko uspjeti nešto zaraditi a pogotovo se bez gubitaka u kratkom roku neče izvuči oni koji su kupovali veče količine.........očito da je u ova dva slučaja hvatanja dna za mitkka njegova TA funkcionirala.......ima i on svoje mišljenje o nama koji nismo TA majstori....."diskutabilno" je jedino što su šira javnost i "followeri" to saznali tek nakon što su i sami vidjeli da se odbijanac dogodio pa je sve to više manje bilo prošlo svršeno vrijeme.......tj. odbilo se i koji dan malo "talasalo" pa je krenulo u novi pad.......evo trenutno je i u USA na djelu kilavi ili nikakav odbijanac (jel neki i dalje padaju) a BDI je i dalje u down trendu.......i u rastu i u padu uvijek govorim isto......trend je tvoj frend i nemoj protiv njega pogotovo kad je jak i još se nije do kraja ispuhao......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 18, 2021 at 1:12 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Marin83

    Prošli tjedan ste pričali o targetu od 470kn i 100k kuna zarade kad cijena prošeta od 350kn do 470kn....vidim ovaj tjedan nova priča...

    Tesko cu to moci pojasniti ako nemate nekakvo osnovno predznanje o TA. Nije to nikakva nova prica, to su samo druga poglavlja iste price.

    Pogodio sam pravi tajming i pravi smjer, ali odbijanac je bio manji nego sto sam ocekivao. I ok, bilo je prilike za zaraditi "samo" 50k umjesto ocekivanih 90k. Moj grijeh.

    Treba znati predvidjeti tajming i smjer, a target prilagodjavas u skladu sa okolnostima.

    Eto, jucer sam opet kupio. Sada ciljam oko 70k profita, ali ako opet bude samo 50k, necu se puno buniti.

    Bilo je prilike zaraditi 50k ili se zaradilo 50k?.......s obzirom na promete u odbijancu sumnjam da je itko zaradio toliko.......ako si to uspio svaka čast i onda si sigurno jedini koji je to uspio a ulazak i izlazak morao je biti doslovno kirurški precizan........

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 17, 2021 at 10:13 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from jasko

    Weekly Dry Time Charter Estimates, November 17 2021

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    I onda vidis ludost ZSE gdje ATPL padne kao da vozi sa minusom ili na nuli, a TC recimo za godinu dana je debelo veća nego sto je bio njihov prosjek vozarina iz Q3 😎💰💰💰.

    Stvarno su neki slijepi pored zdravih očiju 😀

    Alibra ima tu "grešku" kasnog paljenja i u rastu i u padu......možda bi netko od kolega mogao objasniti zašto je to tako?.......metoda izračuna ili što več?.....i kada je krenuo veliki rast njima je trebalo neko vrijeme da se "pomire" sa tim.......a atpl samo prati brodare vani i ni po čemu ne iskače osim što vani isplačuju kvartalnu dividendu od npr. 5% prinosa na trenutnu cijenu i dobar dio ima puno, puno veći prosjek vozarina od atpl za q3 pa svejedno padaju.........a o prosjeku vozarina u q3 i prosjeku vozarina koje je ostvarila atpl bolje ni ne pričati........

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 5:12 PM
    Quote from Marin83
    Quote from hugh

    Ne bi se štel mješat......ali ako se ne varam, tada je rast dionice ovisio samo o jednom gospodinu i prometi, niti u rastu niti u padu nisu bili tako konstantno veliki.......

    Znači ROE za ovu godinu će biti 20%, a market cap jedva 0,8 BV..aj dobro...,:)

    Neznam ja što će biti......market će o tome odlučiti........sad smo tu gdje jesmo i pratimo strane brodare gotovo u stopu......vidiš da kolege pišu kako mnogi strani brodari isplačuju i kvartalne dividende, koje imaju visok prinos u odnosu na cijenu dionice pa cijene dionice svejedno padaju.......možda se pokaže da je market u krivu i sve izađe na dobro a možda za mjesec, dva budemo imali jasnije odgovore zašto se market sada ovako ponaša i pokaže se da je ipak bio u pravu........

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 4:19 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from Marin83

    BDI je u prosincu 2019 bio oko 1250, a cijena se kretala oko 400 kn za dionicu, godina završena sa gubitkom...danas je BDI 2600 a cijena je 355kn,a godina će biti završena sa konzervativnih 120 miljuna kuna dobiti. Malo ste se zaigrali u prosipanju, na vlastitiu štetu naravno...

    To je dokaz teskog debiliteta na ovoj burekstinici od burze.

    Ne bi se štel mješat......ali ako se ne varam, tada je rast dionice ovisio samo o jednom gospodinu i prometi, niti u rastu niti u padu nisu bili tako konstantno veliki.......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 4:01 PM
    Quote from Moller
    Quote from hugh

    ne, čekao sam ujutro sa 250 kom na 338 ali došla je do 340.......nema žurbe......kažem "nas" jel to je moja prva i jedina burzova ljubav pa sam s njom i kad sam bez nje..... :D .......vidjet čemo, ne žurim nikuda, možda sljedeći tjedan bude i skuplja kupnja a možda i jeftinija od toga........vidim da ni brodari vani za sada ne žure sa odbijancem a u u ovom padu kod nas nedavno i kilavom odbijancu rijetki su se proslavili.......uglavnom se zbrajaju minusi......

    vidim ja da su se danas mnogi bacili u ribičiju, znači imali ste fulanje, kako bi rekli stari ribolovci kada ih pitaš što su upecali,

    ja sam hranio par puta na 240,241 i tu su došle :)

    340 i 341 misliš?.....možda si me spasio a možda i "oštetio"...... :D .....ali samo da znaš, ako krene po zlu za te koje si kupio po 340 i 341 neču više nuditi ni tih 338........ :D ;).....ali te si sigurno več istrejdao na 360?....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 3:45 PM
    Quote from Moller
    Quote from hugh

    Može nas spasiti samo prestanak jakog pada vozarina i futuresa i rast istih......u suprotnom Bdi na pita gdje je 200SMA......

    Može nas spasiti? bi značilo da ste i vi danas "zapecali" :)

    ne, čekao sam ujutro sa 250 kom na 338 ali došla je do 340.......nema žurbe......kažem "nas" jel to je moja prva i jedina burzova ljubav pa sam s njom i kad sam bez nje..... :D .......vidjet čemo, ne žurim nikuda, možda sljedeći tjedan bude i skuplja kupnja a možda i jeftinija od toga........vidim da ni brodari vani za sada ne žure sa odbijancem a u u ovom padu kod nas nedavno i kilavom odbijancu rijetki su se proslavili.......uglavnom se zbrajaju minusi......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 3:28 PM
    Quote from Moller
    Quote from hugh

    Ma to uopče nije problem.......vani su mnogi brodari pali ispod te razine i ništa im ne fali......padaju i dalje.... ^^ ;)

    sutra ne radimo i to će nas možda spasiti takvog scenarija, petkom se slabo prodaje (možde tek pokoji burekolovac unovči današnji pazar :) )

    samo da se ne ostvare one prognoze, nikada više po 400

    Može nas spasiti samo prestanak jakog pada vozarina i futuresa i rast istih......u suprotnom Bdi na pita gdje je 200SMA......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 3:16 PM
    Quote from Moller
    Quote from gigic23

    I kada raste i kada pada "Zvjetdani status", SVE ostalo odlučuje "Tržište" :thumbup: <3

    B R A V O :!: :!: :!:

    p s. Ima i ona stara narodna

    "Za dobrim konjem diže se prašina"

    samo nam konjić već pomalo kašljuca u toj prašini, samo da se ne počne gušiti, danas se jedva održao na nogama iznad prepreke 200SMA

    Ma to uopče nije problem.......vani su mnogi brodari pali ispod te razine i ništa im ne fali......padaju i dalje.... ^^ ;)

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 17, 2021 at 1:45 PM

    Freight futures am update

    Capesize flat

    Panamax down ~4%

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 17, 2021 at 12:32 PM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from BudFox

    China Capesize down -20%


    :huh: ovo je stvarno loše.

    Od tog trenutnog pada još je lošija činjenica da su futuresi za 12 mj. ove godine još dosta lošiji od ovih razina, a q1 2022 futuresi izgledaju još mršavije.......ali tako to sa tim futuresima valjda mora biti.....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 10:24 AM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from stipe_Cro

    Čekaju da ili stane padati ili dođe do njihove ulazne cijene. Klasika :)

    Vjerojatno su trejderi krivi... danas ti trejder dođe nešto kao antivakser. Ovako se i OPTE vozila u puno krugova, sad ovi koji su čuvali dijonice kupljene po 2-3 kn imaju zaradu od par kuna, trejderi su to odvrtili par puta, prodajna cijena možda i preko 12 kn ^^

    čekamo vozarine danas.

    čekamo vozarine da, ali mislim da več sad sa velikom vjerojatnosti možemo dobro pretpostaviti kakve će biti s obzirom na futurese jučer.......

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 16, 2021 at 7:01 PM
    Quote from tin

    Nisam pratio ali Jasko sigurno zna kakve su cijene brodova nakon pada vozarina...je su li pale kao vozarine ili nisu.

    Pa kako bi cijene brodova mogle u tako kratkom vremenu toliko pasti kao i vozarine?.......nisu sa početkom velikog rasta vozarina ni rasle toliko nego sa vremenskim odmakom......uglavnom, bilo bi dobro da Jasko posta....... ;)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 16, 2021 at 6:46 PM
    Quote from Brunos

    Pa po gornjim grafovima dokovanje je jeftinije za dry bulk i prema procjenama iz prethodnog posta i primjenjujući grupni discount realno je oko 1.1mil×9=cca 10mil total

    Hvala, nisam gledao post kolege gore

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 16, 2021 at 6:39 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Market je "forward looking mechanism". Nema smisla gledati u retrovizor i cuditi se.

    Jel znas sta se dogodilo sa cijenom ATPL 2008. godine kada su imali rekordnu dobit? Koliko su te iste godine pale vozarine?

    Ne tvrdim da sada opet idemo u tom smjeru, samo me cudi sto se ovdje cudimo zasto trenutno cijena pada.

    Kada vozarine rastu svi odmah pretpostavljamo da ce se trend rasta nastaviti unedogled, odmah racunamo kolika ce biti dobit ove godine i sljedecih nekoliko, anualiziramo si profite ^^, mastamo kako cemo ovim tempom za koju godinu u mirovinu... A kada se trend okrene se ljutimo zasto trziste opet gleda unaprijed.

    Mozemo se mi tu raspravljati o tome sta ce biti sutra, ali to je tako, nekome se buducnost cini crnom a nekome ruzicastom - zato netko kupuje a netko prodaje.

    Kakve to ima veze sa mojom usporedbom trenutnog odnosa valuacije gogl i tsla?

    dionica gogl isplacuje kroz dividendu 100x vise casha a valuacija tsla je kao da ona isplacuje 50x vecu dividendu od gogl.

    To je kvartalna cash isplata.

    Investitori svijeta su totalno prolupali. Ovakva ludost jos nije videna.

    Ovim tempom tko je kupio drybulkere u jos sljedece dvije godine ce kroz dividende biti isplacen a ovi sto kupuju tsla ce si zapamtiti ovu ludost od p/e 300(tristo).

    Atpl je dionicarima u 2021 osigurala oko 300kn po dionici,bilo je i oko 300 sa 2020, u 2022 ce se isto dobro zaraditi mozda super u 2023 slicno.

    Kupaca nema po 350 i ova ludost ce doci na naplatu.

    Mozda cemo kupovati jos jeftinije to ce biti problem onih koji prodaju(poklanjaju) dionice a nece vise kupiti.

    Moje nece nitko kupiti prije pocetka 2023 kada dolazi najbolji dio na dry bulku.

    Kada se vec osvrcete na 2008 i prosli bull pogledajte graf i usporedite ga sa danasnjim.

    Meni ovo slici na klasican bear trap kakav smo imali i 2006.

    Display More

    Atpl vs Gogl......

    od vrha do sada su gotovo isto pali......cca 35%.......znači atpl vrlo dobro prati strane brodare tako da ne stoji teza koju neki žele progurati na nekim od temema ovog foruma (teorije urote prevelikog pada atpl u odnosu na brodare vani).......postoji tu još i jedna bitna razlika koju navodite........Gogl isplačuje dividendu i to kvartalno.......tako da, nitko tu nikog ne "farba".........

    možda ove cijene trenutno podcijenjuju buduće poslovanje i ono bude puno bolje nego što to cijene dionica trenutno govore, pa ko voli nek izvoli, samo naprijed.........oni dubljeg đepa i bez vremenskog horizonta mogli su več krenuti ako im je tak svejedno po kojoj će cijeni kupovati i kada prodati, dok za one pličeg đepa i kratkog vremenskog horizonta to ne bih rekao........

    u svakom slučaju opet smo tu negdje oko "tajminga" i koliko je on bitan........

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 16, 2021 at 5:33 PM
    Quote from jasko

    Iz izvješća TPNG.........

    Na temelju dosad obavljenih dokovanja,
    možemo konstatirati da su realizirani
    troškovi u skladu s planiranim. Drugim
    riječima, prosječan trošak isporuke i
    ugradnje BWTS i trošak dokovanja iznosi
    po brodu približno 1,8 mil. USD uz
    napomenu da je ECO tanker Dalmacija
    isporučen iz brodogradilišta kao
    novogradnja s već implementiranim
    uređajem za pročišćavanje balastnih
    voda, te je sami trošak dokovanja za
    Dalmaciju iznosio 0,77 mil. USD.

    Display More

    Koliko je realno i moguće da atpl ima trošak od 1,8 mil $ po brodu x 9 brodova u 2022?......odnosno, da li je kod tankera dokovanje i ugradnja skuplja ili su ti troškovi negdju u rangu s bulkerima?......oni u 2022 imaju 9 dokovanja a i 9 BWTS ugradnji?.......

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™