5TC 2505 -288
cape pao dodatnih 10%......
5TC 2505 -288
cape pao dodatnih 10%......
Display Morejos mi nitko ne odgovori pa cu ponoviti pitanje tko snosi trosak ugradnje BWTS-a na Panamaxima koji su u berbotcharteru Atpl ili onaj tko ih je unajmio za durocni najam i molio bi nekog tko ima podatke o stanju scrapa najnovije eto Hvala
Dokovanje plaća unajmitelj, ugradnju BWTSa vlasnik.
Vi se previše koncentrirati na scrap. To nije tako važan podatak. Kada su vozarine jako visoke vlasnici će stare brodove ostaviti.
post index pmx and smax much lower now down 20%
ni ovo nevalja.....pitao sam nedavno na dry bulk temi pa pitam opet ocdje......đe je zapelo?........kako takve (extremno) visoke cijene ugnjena mogu zadržavati svoju cijenu dok vozarine i futuresi rone?????......jel ima il nema potražnje?.....ako ima, kako su vozarine tako niske?....ako nema, kako su cijene ugljena tako visoke?.......ili.....jel ima ćumura ili ga nema?........zna li tko?......ili je ovogodišnja skupština koja "100 godina kasni" najvažnija stvar u ovom desetljeću?......how yes, no.......
drži vodu dok majstori odu?......a i bag holdera se nakupilo u padu do ove razine......
time will tell........
Pa Kina je zatvorena već dva mjeseca. Demand iz Kine je slab. Cijena ugljena je visoka zbog rata u Ukrajini.
onda je cijena ugljena "umjetna" jel stvarne količine prevezenog tereta i potražnje za njim u volumenu ne opravdavaju tako visoku cijenu?........problem je nedostatak količina a volumen je manji?.......ili samo pumpanje cijene ugljena zbog straha?.......ma ne štima tu ništa.......
post index pmx and smax much lower now down 20%
ni ovo nevalja.....pitao sam nedavno na dry bulk temi pa pitam opet ovdje (jel svi smo mi jedna sretna dry bulk family)......đe je zapelo?........kako takve (extremno) visoke cijene ugnjena mogu zadržavati svoju cijenu dok vozarine i futuresi rone?????......jel ima il nema potražnje?.....ako ima, kako su vozarine tako niske?....ako nema, kako su cijene ugljena tako visoke?.......ili.....jel ima ćumura ili ga nema?........zna li tko?......ili je ovogodišnja skupština koja "100 godina kasni" najvažnija stvar u ovom desetljeću?......how yes, no.......
drži vodu dok majstori odu?......a i bag holdera se nakupilo u padu do ove razine......
time will tell........
Display MoreSkoro svi brodovi u luci valjda se sprema oluja neka
Revelin napokon dobio neko odrediste Pascaguola nakon 8 dana na sidru iako se jos nije pomakao nadam se da je direktno u brodogradiliste, Pascaguola je blizu pa cemo brzo i saznat.
1. AP ARGOSY U luci Algeciras
2. AP ASTAREA U luci Bremen
3. AP DRZIC U luci Chengxi
4. AP DUBRAVA Plovi za Uddevalla 10.09.
5. AP JADRAN U luci Jorf Lasfar
6. AP LIBERTAS U luci Xiamen
7. AP REVELIN Plovi za Pascaguola
8. AP SLANO U luci Nemrut Bay
9. AP STON U luci Taboneo
10. AP SVETI VLAHO U luci Chengxi
11. MIHO PRACAT U luci Icdas
12. ZAGREB U luci Rotterdam
na tragu ovoga:
The Supramax/Ultramax market of North Atlantic is coming under pressure again as the absence of fresh cargo offers for Sep dates seems to be forcing owners to accept lower than last done levels on F/H routes. https://t.co/j8WPdl2W8j
a čudno mi je bilo da su futuresi za supre tako bitno slabiji od trenutnih vozarina.......ovo gore navedeno možda je odgovor zašto?.....
no good.....iz nekog razloga sve je stalo i otvorilo provaliju.......
Ajme hugh, što nismo već odavno naučili da postoji 5 t/c i 7t/c.
Dosad je 5 uvijek bio jeftiniji.
i jedan i drugi je danas pao za isti broj?.....788?......
nisam znao da ovi objavljuju 7tc......di to piše?...
Ja sam glasala za 60 da malo podignem ovaj jadni postotak 😁
Inače,pohvalno je realno i racionalno razmišljanje dioničara.😉
Možda nas sutra ipak iznenade i izglasaju 60 kn, nikad ne znaš
.
Obično je na burzi većina u krivu, a manjina ponekad pogodi
tih 60 kn je čista utopija.......makar nigdje ne piše da ta dobit mora biti do 40% ostvarene dobiti iz redovnog poslovanja svi znamo da tih 60 kn nisu zaradili na taj način da bi realno i opravdano bilo očekivati isplatu od 60 kn kao dio od 40% (stvarne) dobiti.......uz to, tajming skupštine divno je katastrofalan zbog njihovog kašnjenja u svemu.........pa još datum prava stjecanja dividende......pa isplata gotovo nagodinu.......gledamo u 2023 a oni ni dividendu za 2021 još nisu izglasali.......da je skupština bila u 6 mj još bi prijedlog od 40 kn možda i prošao ali sad 60?.....ali tad nije bila skupština pa nemožemo ni znat što bi bilo kad bi bilo......60 kn sad?......neznam......izgledalo bi ko casino isplata od klađenja na crno il crveno......
ode rode u jagode i Bdi i Bdry i Dry bulk brodari i sve........ne želimo se s tim pomiriti jel očekujemo odbijanac indexa i dionice kojeg nema i vjerovatnih 20 kn dividede?.......
evo nam nove računice......ovo bi trebalo biti ispravno.....nismo mi Ina da ne skužimo da fali milijarda........dry bulk sirotinji i 1300, čak i viška je bitno......
Capesizeratene stuper ytterligere 18,2 prosent til 2.793 dollar, panamax er ned 7,2 prosent til 10.220 dollar mens supramaxratene faller 3,0 prosent til 18.604 dollar. Det betyr at capesizeratene er halvert siden onsdag i forrige uke.
BCI 5 T/C routes 180000 2793 -620
BPI 5 T/C routes 82500 11556 -788
BSI 10 T/C routes 58328 18604 -579
BHSI 7 T/C routes 38200 16548 -246
panamax prosjek je na stranici finansavisen u petak bio 11008 a danas je pao za 788 i 550 je dolara veći nego u petak i sad je na 11556?......netko nije dobro izračunao?
bitno da nafta opet već neko vrijeme raste a danas je posebno motivirana.......what a wonderful world....pa struja pa plin pa lančano i sve ostalo.......pa bu OPEC opet smanjio proizvodnju da slučajno nafta ne bude jeftinija......i mi r'vati i ameri, sa inflacijom smo realno ošišani za nekih bar 20 pa do 30% u zadnjih godinu dana.....a to inflatorno šišanje moglo bi potrajati jel to je prava gala frizura koja ne ide na brzaka pa će šišanje potrajati...... pa lagani hair cut na burzi, ovisi kako je koga dopalo ili lagani plus a pravi burzovni hair cut, možemo gotovo sa sigurnošću očekivati, pa kad bude, bude.......dogovoriti termin šišanja kod burzovnog brice je gotovo pa nemoguća misija jel svi su termini zauzeti zbog nade da će nam burza dat spas zbog šišanja u trgovini, pekari, na pumpi, restoranu itd.......a plaće tek, pa tko tek njih šiša i kome one trebaju dok ima limita na karticama.......od plaće nam plaće, mi živimo od burze.....
..... za kraj treba dodati malo Feda koji će hajkirati dok ne polomi sve ćaše od kristala kako bi doveo inflaciju u red i za kraj qt......izazovno, izazovno........nećemo reći da su to problemi, izazovi samo......e da, još i cijene stanova i najam.....to nećemo ni spominjati.......
stvarno sam iznenađen i ne mogu vjerovat.......nikada ne bi ni pomislio da se u r'vatskoj krade naveliko.......prvi glas......vjerujem da će r'vatsko pravosuđe već naći naćina da se osumnjičenje i one koji si držali lojtru oslobodi optužbi.....pravere se EU fondovima neću ni spominjati.......pravit ćemo se i dalje da to ne postoji..........
Capesizeratene stuper ytterligere 30,3 prosent til 3.931 dollar, panamax er ned 5,0 prosent til 11.480 dollar mens supramaxratene faller 0,6 prosent til 19.392 dollar. Dermed er capesizeratene halvert i løpet av den siste uken.
dobro je, ako padne za još 3931 USD onda znamo da je pad definitivno gotov.......
nego, kako iron ore price uspjevaju ostati relativno stabilne i visoke ako ih gledamo kroz prizmu capova da je potražnja tako izrazito slaba?......
Kolega, ako se dobro sjećam vozarine su početkom 2020. u jednom trenutku
otišle čak i u minus, tako da tko zna gdje je dno ovome ako nema potražnje za
prijevozom uglavnom željezne rude iz Brazila u Kinu...
neznam za takvu situaciju, nije li nafta bila u minusu početkom 2020 kad je corona krenila?.....
BALTIC CAPESIZE-INDEKS -30,25% TIL USD 3.931/DAG
dobro je, ako padne za još 3931 USD onda znamo da je pad definitivno gotov.......
nego, kako iron ore price uspjevaju ostati relativno stabilne i visoke ako ih gledamo kroz prizmu capova da je potražnja tako izrazito slaba?......
Capesizeratene stuper ytterligere 14,7 prosent til 5.636 dollar, panamax er ned 5,7 prosent til 12.086 dollar mens supramaxratene stiger 0,5 prosent til 19.503 dollar.
Display MoreEvo ga
Cijena pada, volumen pada, tržište odbija ovu cijenu
Veliki volumeni bili su oko 380 kn
Za rast je potreban volumen, zapad i nije.
Ne znam kuda će cijena
zahvaljujem što ste ipak uspjeli nacrtati, jer meni dok se ne nacrta opisno tumačenje slabo vrijedi
ako će cijena tamo gdje ja čekam, onda je i ovaj puta na dobrom putu, moja crta je ipak nešto niža nego vaša i ako se ponovi 3 puta da na njoj kupujem onda stavrno imam nos
Na 350 ja vaša crta?
i ja sam o tome razmisljao danas al ta Atpl ima srece 3 panamaxa u bearbot charteru trosak goriva i placa za radnike snosi unajmitelj pa bi onda koliki bio BE za ta 3 panamaxa 3000-4000 US dolara eto vi bolje znate a svih 6 Supry u Kratkorocnom najmu a vozarine za njih milina
5 supri sa prosjekom vozarine od 25500 usd u q2.......
a pojma nemamo kad ugovori istiću pa nemamo računicu koliko bi nove ugovorene vozarine mogle biti (vrlo vjerovatno bitno niže) za sljedeće razdoblje manje od 1 god.......zapravo, trenutno izgleda da bi najbolje bilo da su neke (2-3 supre) ugovarali na dugoročni najam (2-3 god) za vozarinu debelo višu od 20000 usd ali u izvješćima nema naznaka toga......
I jel nisu 4 panamaxa na dugoročnom a jedino Libertas lovi nove ugovore?......imao je iznadprosječnu vozarinu za q2 iz atpl panamax flote........
PS
nema trenutno u dry bulku ni crnog ni bijelog ali zato imamo sve moguće nijanse sive........
koji je problem panamaxa da tako rone več par dana?.........postali su preskupi u odnosu cijena vs tonaža u odnosu na cape?.........nemogu u manje luke gdje supre mogu?.......nešto treće, četvrto +- prvo dvoje navedeno?......ima ćumura?......nema ćumura?.......jel treba ćumura?.......cijene mu visoke a najmovi brodova idu u podrum (nema logike ali nešto mora bit?)?......previše je brodova?........kina = game over?.....drugi nemogu tu potražnju nadomjestit?.......
niš' se ne uklapa u "sliku" osim ako brodari ne misle biti "first in, last out" u nekoj eventualnoj večoj ili manjoj krizi.......odnosno BDI bi trebao bit "življi" u ovo doba godine.......jel misi on gore ili će se brodari "potrgat" da jeftino daju najam ujesen na 6 mjeseci samo da izbjegnu minus u q1 2023?......
borba trenutno dobrih fundamenata brodara vs trenutna banana na bdi-u +- budući outlook koji bi kao trebao biti ok u drugom djelu godine (prema dosadašnjim najavama), i evo nas tu u drugom dijelu godine al ništa?.........
ima li itko za sva 4 indexa cijene vozarine
Mandag faller Baltic Dry-indeksen, som viser inntjeningsnivået for frakt av tørrlast som kull, korn og jernmalm, 0,7 prosent til 1.270 poeng, ifølge TDN Direkt.
Capesizeratene faller ytterligere 1,1 prosent til 6.199 dollar, panamax er ned 2,7 prosent til 13.472 dollar mens supramaxratene stiger 1,0 prosent til 19.265 dollar.
"neprikosnovene po konkurentnosti"?.....kome?....čemu supre konkuriraju?.....
Panamaxima. Za te terete.
Supre i handy u pravilu imaju i dizalice pa mogu ici bilo gdje, pa i u najzabitije africke luke i istovariti teret, dok panamaxi najcesce nemaju jer se pretpostavlja da ako vozis 70-80k tona necega da ides u uredjenu luku koja ima instrumentarij za istovar.
pa nemože im konkurencija u tom slučaju biti nešto što zbog tehničkih zahtjeva ne može odraditi taj posao.......oni i dalje ovise o ponudi i potražnji za tim tipom brodava ( u ovom slučaju suprama ) na određenim rutama.......znaći, nije riječ o konkurenciji panam vs. supra, nego o ponudi i potražnji za supra brodovima.....oni onda konkuriraju drugim suprama a potražnja i ponuda određuju cijenu vozarina.......