Freight futures am update
Capesize down ~3%
Panamax down ~3%
Freight futures am update
Capesize down ~3%
Panamax down ~3%
BCI 5TC 10158 -506
Šangaj danas
Capesize TCT IndexPoint577.53
-76.18
Panamax TCT IndexPoint1631.77
-8.64
Supramax TCT IndexPoint1274.97
-93.39
Prema listama poreznih dužnika MF nekadašnjih 30 milijardi duga spalo je na 8.5 milijardi i to uglavnom zbog zastare. Koliko je smisleno i pravedno uvoditi nove porezne zakone ako niste u stanju provoditi postojeće koji su ionako najčešće selektivni i nepravedni? Nagrađuju se oni koji ne plaćaju poreze a kažnjavaju uspješni i odgovorni.
ma cirkus......dođem ja ove godine u 2 mj u poreznu sa ispunjenim obrascem i potvrdom o uplačenom porezu i prirezu na kapitalnu dobit za 2021......pita teta, gdje vam je izvještaj od "brokera" od transakcija i ukupno ostvarenoj dobiti......kažem ja da nedam jel ima obrazac i potvrdu a istinotost nek provjere sami jel to mogu.......to možete jel? -:pitam.....kaže: ne još ali ćemo moći.......kažem ja : e baš sam budala što sam uopće i platio!.......doviđenja reko......doći će vam vaša budala i nagodinu......e sad, šta oni mogu, nemogu, znaju ili neznaju ko to zna....... jel sam ja extra budala il (extra) profiter ko to zna.......misim znam ja kao i svi drugi več godinama ali šta to vrijedi kad ne pomaže.......nagazi te extra država pa extra firme sa extra odnosom prema dioničarima pa extra uvjeti na marketu i baš je extra dok još uopće i držiš glave iznad vode a pogodovo ako extra zarađuješ.......
pa jel moguće da će oni ovaj porez primjeniti na ovaj način?........na sve koji ostvaruju preko 60 mil kuna prihoda?......pa oni će nagodinu porat "dividende" umjesto dionićara na zse?......
BCI 10664 -845
ima li tko datume objave q3 izvješća za dry bulk brodere vani?......
BCI 5 T/C routes 180000 11509 -1424
BPI 5 T/C routes 82500 15266 -437
BSI 10 T/C routes 58328 15281 -527
BHSI 7 T/C routes 38200 15610 -288
BDI INDEX 1377 -86
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax up ~2%
BCI 5 T/C routes 180000 12933 -919
BPI 5 T/C routes 82500 15703 -647
BSI 10 T/C routes 58328 15808 -510
BHSI 7 T/C routes 38200 15898 -244
BDI INDEX 1463 -71
Freight futures am update
Capesize down ~7%
Panamax down ~7%
BCI 5TC 12933 -919
nekažem je da će cijena dionice sutra padati niti posanje utječe na trendove, jel i divka je sjela ali više se priča o kupnji nego se kupuje, dok se zapravo prodaje i krati......
konstatacije "pametnom dosta" sječam se iz davnih vremena i uvijek su bile pokušaj navođenja na krivi zaključak prije dodatnog downturna......tako da ti "pametni zaključci s tvrdim č" nisu bili baš tako mudri kako je vrijeme prolazilo......
kritičko razmišljanje ili kako neki nazivaju zlokobno mantranje jako pomaže u izbjegavanje velikih gubitaka na burzi kada se dionica nalazi u bear marketu.......malo umanjuje zaradu ali jako štiti od velikih gubitaka........
na nelikvidnom marketu svaka se malo veča likvidnost koristi za izlazak iz dionice prije sljedećeg pada jel prilika za izalzak iznimno je malo......
mantra kaže da smo blizu razdoblja gdje su vozarine tradicionalno niske i neisplative sa vrlo upitnom jačinom eventualnog oporavka.......a kroz sve to vrijeme a pogotovo do tada mudri smanjuju rizik i izloženost dok za to postoji prilika i ima likvidnosti........kad se kolo sreće odvrti do kraja kasno je smanjivati rizik bez velikih gubitaka za večinu.......
nelikvidnost je na našem marketu posebno izražena i smanjuje potencijal rasta kad se on događa a povečava potencijal pada kad pad krene jel jednostavno nema kupaca koji će amortizirati pad u nekim "prihvatljivim" okvirima.......to su trenutci kad imaš nešto što kao vrijedi više a ne možeš prodati ni za puno manje jel nemaš kome......i onda ako to vrijeme potraje počnu priče o dugoročnom investiranju a o oportunitetnom trošku nema ni rijeći......
kad sam se več kratko dotako eventualnog oporavka, vrsni su ga analitičali predviđali za drugu polovicu ove godine pa se nije dogodio več upravo suprotno.......slijepo vjerovati u priće da će nagodinu vozarine biti bolje nakon dokazano loših prognoza i općeg ekonkmskog outlloka za nagodinu sada mi nikako ne drži vodu.......
Display Moregdje/kuda ćemo dalje?
vraški sam znatiželjan kakav će rezultat pokazati GOOGL i MSFT
onako, na feeling, rekao bih da će MSFT biti oke, a Google loš
Na prvu bih rekla, na pola oka, da je index rastao na malom volumenu. Za rast je potreban volumen.
Kako stoji tržište opcija ? Sve sam sklonija misliti da kretanje marketa prati tržište opcija, a ne obrnuto. Treba pogledati i Open Interest. Volume profile.
Van stroja dulje od mjesec dana, posve neupućena priznajem, al' nije li vrijeme za mid term izbore kod njih ?
08.11. mid term....
BV storija.......
koliki je BV ako nakon prodaje broda knjiže minus?......
vrijednosti brodova na papiru očito su prenapuhane u odnosu na stvarnu vrijednost na tržištu.......
ova prodaja broda i minus povodom te prodaje zbog vrijednosnog usklađenja izvrstan je uvod u to kako će dobit izgledati na kraju godine ako naprave revalorizaciju........dakle neče je biti......
a dividenda?....
Kolega jeste li vi pogledali koliko je Book posljednji?
847 kuna. A jel znate sto cini taj Book? Pa neto vrijednost imovine odnosno imovina minus obveze.
A koliko je tržišna cijena? 380 kuna. Pa čak i da su procijenjeni flotu 30% (jer je moglo doći do smanjenja njezine vrijednosti zbog ovih ili onih okolnosti) to bi značilo da flota vrijedi više od 600 kuna po dionici. Cijenim da je njena trenutna vrijednost veća od 700 kuna po dionici a da je diskont na NAV 50%. Nije tu razlika tržišne cijene i vrijednosti 5 ili 10% nego 100%. I zato je ATPL bargain, kao i JDPL. A sad hoće li zbog ovog ili onog razloga, indeksa kretanja ili sličnog, cijena rasti ili padati ja ne znam, al znam procijeniti postojeću vrijednost i upside pod uvjetom da se potražnja za rasutim teretom u sljedećih 6 mjeseci prepolovi. Takav scenarij nije realan niti u najgoroj recesiji i sitagnaciji, osim ako bi takva situacija trajala godinama.
Mislim da je ovo bazična matematika i zdravorazumsko razmišljanje. Dakle, sve ono o čemu se očito ne ući u “magarećoj školi”.
da se trguje prema Bv ernt bi se npr. trgovao po recimo 290 kn a atgr po 240 kn........atpl je u volatilnom sektoru i ni u velikom upturnu nije stigla do BV a neznam kako bi to mogla ni u ovakvom downturnu ukoliko se stvari bitnije ne okrenu......
žalosno ali ovu "magareću školu" očito nisu završili neki.......
a prića o potražnji za rasutim teretom i vozarinama ja toliko smiješna da glava boli.......pa capovi su na spotu nedavno vozili za 0 $ dnevno koliko je potražnja bila "velika" ......
futuresi za cape vozarine u q1 su groblje i više su nego duplo niže su u odnosu na današnje vozarine......supre i pane su također ispod BE.......gdje će taj BV biti za koji mjesec?.......dugoročni ugovore za atpl na visokim vozarinama ne postoje.......gužva za prijevoz po principu daj šta daš postaje sve veća a njima 7 brodova u kratkoročnim najmovima a oni u dugoročnim več sad voze za kikiriki.......kratkročne vozarine još će drastično pasti a na dugorofnima više ni kikirikija neće biti ako nešto bitnije ne okrene.......
Pa npr procjena vrijednosti brodovlja u doba visokih vozarina, a prodaja kod odredenog pada vozarina pa dolazi do nemale razlike.
to znaći da bi dobit/gubitak na kraju godine mogao biti biti puno drugačiji od trenutnog i stvarnog stanja dobiti "iz redovnog poslovanja" ako se odluće raditi revalorizaciju brodova na kraju godine......pa jel moguće da kao Tpng prije cca 2 godine "zamrače" dobit na ime revalorizacije i kažu nema za dividendu nagodinu?......
jel' ikom jasno ovo trgovanje preko bare? meni nije
nothing adds up!
a nije da se češem po glavi samo ja
ima pametnijih od mene kojima isto nije jasno
Fed pivotiranje koje market očekuje mada to sa pameti nema veze i puno je tu još posla prije "izlaska iz šume" a najgore vjerovatno tek slijedi?......yields inverzije preko 60% pračenih ukazuju da ide recesija......market se do tada igra.....pad ispod 3800 vodi ka testiranju zadnjeg dna, rast i zadržavanje iznad 3850 mogao bi do Nove godine dovući indexe do 4100......pa market i "komfjutori" praše sve dok indexe žestoko dole ne spraše?......priča ista ali neki drugi glumci......kao što sam i prije rekao i pad marketa do dna je proces koja traje neko vrijeme a u međuvremenu malo zarade nije na odmet.......al rizik raste sve više i više a novce ja zaradit sve teže i teže a pogubit lako.....
Core biznis svakog brodara je i kupoprodaja imovine. hugh puno toga ne zna i očito ne razumije ili se pravi da ne razumije. Al pravo je pitanje zašto se to konstantno ovdje tolerira i zašto se dopušta neargumentirano njakanje koje ima za cilj obeshrabriti ulagače i pisanje uglavnom izmišljotina?
Rezultati su iznad očekivanja. Operativni rezultati, a otpis je otpis. Jednokratan utjecaj. Tko to ne razumije niti ne zaslužuje da se bavi ulaganjem.
Nažalost, njihovo poslovanje nije loše, već je burza otišla u klinac. Više ne obavlja osnovnu funkciju, a to je vrednovanje. O tome svjedoci i zabijanje dionica JDPL pred kraj današnjeg trgovinskog dana koje nema veze s vrednovanjem nego sa sentimentom. Slična stvar je i na velikoj većini ostalih dionica. Očito i dalje traje sezona kiselih krastavaca….
dobro ste "detektirali".....Emil detektiv......
neke stvari ne razumijem, neke razumijem a za neke se pravim da ne razumijem.....
mislim da smo se mi dopisivali ovako javno na nekoj temi prije koji mjesec gdje ste Vi "razumjeli" kako nema smisla crnjačiti i da je sve super i za 5 a ja sam razumio kud sve to ide i to vrlo dobro......
kad je sve tako super,pomalo je čudno da cijena dionice pada več neko vrijeme pa čak i nakon super izvjesća.......bit će da su i brodari vani u "neargumentiranom" downtrendu več neko vrijeme🤣.....ja nisam tu da nekoga obeshrabrujem niti ohrabrujem za kupovinul.........mislim da "ohrabreni" ovdje još od 500+ čekaju nova ohrabrenja kojih nema i da će im sigurno "puno pomoći" ako ih netko na forumu kao ohrabri konstatacijom da je izvješće super i da nema veze što cijena pada, bdi pada, futuresi padaju a q1 2023 kuca na vrata......
srdačan pozdrav uz pjesmu Pipsa : "sve je super i sve je za 5".......
nema veze što je likvidnost nestala a po asku osim trezora nitko več "mjesecima" nije kupio ni "10" dionica......
Operativno bez otpisa vrijednosti AP Ston, preko 50 mil kn. dobiti!!! Iznad ocekivanja!
Ah kolega Hugh, u brodarskom biznisu sto bi trebali prodavati? Sibice?
ne, nego radit na smanjenju obveza.....potpisivat dugoročne ugovore kad su vozarine visoke......kupovati brodove jeftino na početku ciklusa rasta vozarina.....
i naravno, kupovati za trezor i djeliti upravi što više....