1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Batka

Posts by Batka

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • August 3, 2022 at 2:16 PM
    Quote from Chuck

    Tvornice Ad Plastika u Rusiji ne rade i tko zna kada će proraditi. Renault, njihov kupac se povukao iz Rusije i prodao svoje tvornice za 1 rubalj, situacija nije dobra, što god tko ovdje pisao. Vjerojatno i za tvornice od Ad Plastika u Rusiji ide 100% otpis vrijednosti u izvješćima koja slijede. Što je najgore, ovaj rat će po svemu sudeći potrajati još dugo, a sankcije Rusiji i energetska kriza se nastaviti u nedogled. Vidjet ćemo da li će Ad Plastika sve to preživjeti.

    Nije istina da sve tvornice u Rusiji ne rade. Za Kalugu ne znam, al Avtovaz je pokrenuo liniju Grante u Lipnju, U Srpnju je Granta na >11.000kom (obični mjesec prije krize je ta linija radila oko 12k). Za Kolovoz je plan još veći, s time da nešto govore i oko mogućnosti rada 6 dana tjedno. Od 15.8. starta Niva. S time će Avtovaz doći na 50% proizvodnje prije krize. Vesta je u planu od Siječnja 2023.

    Tako da, vezano za proizvodnju Avtovaza, tvornica u Vinati-ju sigurno nešto radi, a i perspektive joj nisu loše. Ne znam što će biti sa ulaganjima u nove projekte za Rusiju - da li će se postići kakav dogovor o kompenzaciji sa Renaultom ili to sve ide u otpis. Nije za očekivati da će od tih projekata nešto biti u skoro vrijeme.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • April 26, 2022 at 1:18 PM

    https://tass.com/economy/1442805

    Renault skoro sigurno izlazi iz Rusije.

    Što se tiče Avtovaza, izgleda da se sprema privremena ruska uprava i pokušaj da se rade modeli Granta, Vesta, Niva.

    Od nove Renault platforme (za koju je ADP "dobio" mnogo posla), najvjerojatnije neće biti ništa.

    Dugoročno postoji mogućnost da uđu Kinezi. U tom slučaju, moje je mišljenje da će ne-kineske firme vrlo teško dolaziti do nominacija za nove poslove.

    Ovaj tjedan se u Avtovazu, nakon 3 tjedna stajanja, nešto malo radi. Najava za Svibanj još uvijek nema.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Batka
    • April 10, 2022 at 7:29 AM
    Quote from Ledica

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/42606

    Prihvatio ponudu za preuzimanje ili ne prihvatio, nažalost ili na sreću isto ti se piše.

    Istiskivanje i isplata po 5,36.

    Onaj tko nije prihvatio je uštedio trošak javnog bilježnika i pošte?

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • April 8, 2022 at 1:27 PM
    Quote from tiko1

    Očekujem značajno veči minus nego četvrti kvartal, stvar donekle spašava što se oporavila rublja ali će to biti loše mislim, cijene veće od sto kuna mislim da mozemo na dulje vrijeme zaboraviti

    Dok nema prihoda u rubljima, a ima rashoda, kao npr. ovaj mjesec, oporavak rublje ima više negativan utjecaj na rezultat u eur

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • April 1, 2022 at 11:24 AM
    Quote from Chuck

    Adpl radi plasticne dijelove za Ladu?

    Naravno da radi! I plastične dijelove i brtve i obloge krova

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • March 31, 2022 at 5:17 PM
    Quote from SOUR

    Došen kaže;

    “Naš poslovni model u Rusiji je takav da tvornice mogu raditi gotovo samostalno."

    "Kao grupacija usmjereni smo na smanjivanje utjecaja krize na poslovanje, razradili smo različite scenarije i fokus nam je na očuvanju financijske stabilnosti i održivosti poslovanja”, kaže prvi čovjek AD Plastika, dodajući kako njihove europske tvornice rade u skladu s planovima, te se komercijalne aktivnosti nesmetano odvijaju."

    S obzirom kako radi Revoz, nisam baš siguran u tu sukladnost planovima... osim ako su planovi bili nikakvi. Zna li netko kako radi tvornica u ZG?

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • March 16, 2022 at 11:33 AM

    Avtovaz ide na kolektivni godišnji od 4. do 24.04.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • March 9, 2022 at 5:25 PM

    Kratkoročno, poslovanje ADP u Rusiji ovisi isključivo o Renaultu (Avtovaz). Ostali strani OEM-i su se odllučili na pauziranje proizvodnje. Teoretski Avtovaz bi mogao raditi i da Renault ode, ali to je nemoguće izvesti u kratkom roku; vjerojato bi im trebalo min. godinu dana, osim možda za Nivu. Čak i u slučaju da Renault ode (zbog političkih pritisaka), moguće je da ostave opciju prodaje licence i dijelova Avtovazu kroz zemlje koje nisu dale sankcije. U slučaju da proizvodnja u Avtovaz-u stane, vrlo je vjerojatno za očekivati pomoć ruske države cijelom dobavnom lancu, kako bi se omogućio restart. Dok radi Renault (Avtovaz), raditi će i dobavljači, posebno oni "single source" koji imaju veze sa Renaultom i na drugim tržištima.
    Avtovaz sada stoji, ovaj tjedan je dva dana u Rusiji bio praznik, i za sada je najavljen start proizvodnje 14.03. Ništa nije sigurno jer postoje ozbiljni problemi sa dobavnim lancima.

    Proizvodnja u Rusiji će dugoročno raditi. Puno je ozbiljniji problem, po meni, sudbina Revoza. Još uvijek nije jasno da li je tamo predviđen novi projekt poslije 2023.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • February 28, 2022 at 11:04 AM
    Quote from Paulie

    Na prethodnim komentarima su neki spominjali nacionalizaciju tvornica u Rusiji, barem dvojica kolega koliko sam vidio. Da li je to Putin ikada rekao, ima li ikakva vijest u vezi toga, ja to nisam nigdje pročitao ?

    Ukoliko je netko na to naišao molim da podijeli ovdje jer je svima korisno. U suprotnom smatram da se radilo o običnom druku da se sruši cijena.

    Nema, za sada, nikakvog govora o nacionalizaciji. Postoji mogućnost zamrzavanja imovine nekih stranih poduzeća. U slučaju nacionalizacije, pretpostavljam da bi išla i odšteta. Gubitaka će ADP imati zbog zaustavljanja proizvodnih linija (Renalut je za sada zaustavio Moskvu, ali vrlo vjerojatno je da će na neko vrijeme stati i Avtovaz i VW).
    Neko vrijeme nije za računati na išta od ruskih tvornica.

    Ipak, još veći problem (za EU firme) ja vidim u ozbiljnim poremećajima u EU autoindustriji koje realno možemo očekivati s obzirom na kaos u dobavnim lancima. Za sudbinu ADP je, po meni, najvažnije što će Renault odlučiti vezano za Revoz.

  • Investiranje u vrijeme krize

    • Batka
    • February 20, 2022 at 5:01 PM

    Potencijalno dobar posao je danas kupnja nekretnine u Ukrajini.

    Za 10,000eur se može dobiti kuća na Crnom moru.

    Za par godina će, kako god, (pred)ratno stanje završiti.

  • Dnevnik jednog trejdera

    • Batka
    • January 11, 2022 at 3:49 PM

    @optiontrader

    Možeš li podijelit info koju platformu koristiš? Može i private, da ne bude reklama

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Batka
    • November 5, 2021 at 1:49 PM
    Quote from accountant

    ne predviđam, čitajte izvješća!

    30% kvartalne dobiti ide u divku, ovaj kvartal već ide

    provjerite jedan od mojih postova na ovoj temi, ima i datum isplate i iznos

    ok, thanks... našao sam.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Batka
    • November 5, 2021 at 1:28 PM
    Quote from accountant

    Ili gledajte ovu igru na EGLE:

    Q3 i, znamo prema najavi, Q4 su vrlo dobri i nema razloga da 1H/22 ne ostane jednako dobar, za to isto imamo najave s više raznih strana.

    Divka recimo $6-$7 za 4 slj. kvartala. To je $4.2-$5.6 neto s porezom. Vrše otkup dionica i recimo da cijena naraste sasvim malih 10%-15% u godini dana. Ipak smanjuju i dug, logično da vrijedi više.

    Kad na rast cijene dodate i ukamaćenu reinvestiranu divku, nije li to nekih 23%-25% gore? Na prste jedne ruke računam i sve vrlo, vrlo konzervativno. Kao hedge, sve više od toga je plus

    Na osnovu čega predviđate da bi mogli isplatiti dividendu?

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • October 27, 2021 at 12:43 PM
    Quote from Brunos
    Quote from mikromakrto

    Rimac godišnje proizvede manje auta nego imam prstiju na rukama. Tesla je u Q3 došao do 230 tisuća komada, nek je to milijun godišnje.

    S druge strane, stare rage poput VWa proizvode 10 milijuna auta godišnje, Toyota skoro 8 milijuna, Ford 2 milijuna samo za US tržište...

    I meni se osobno sviđa ta nova tehnologija, struja kao osnovni pogon, ali to nije nikakva nova priča niti će prevladati. Btw, čak je i pokojni ĐĐ je prije više od 50 godina proizvodio teška motorna vozila pogonjena strujom.

    Da imalo pratite autoindustriju ne biste davali takvu izjavu. Za nekoliko godina od sada volumeni koje navodite ce se znatno promijeniti. Zaboravite na to da ce danasnji divovi i dalje vladati autoindustrijom kao sto su do sada. Dvojba da li ce elektropogon prevladati ili ne nije nikakva dvojba nego cinjenica. Mogao bih jos puno na tu temu ali neda mi se tipkati.

    Za ADPL je irelevantno na koji će pogon biti automobili. Oni imaju dobre šanse za dobit posao za bilo kojeg OEM-a kojemu su geografski blizu. Tesla može biti zanimljiv kupac kada budu u Evropi radili bar 100,000 vozila. Rimac kao kupac može služiti za reklamu, ali u niši u kojoj radi ADPL ti reklama i ne treba. Renault neće nestati, ali ozbiljan problem može nastati ako (kada?) zatvore Revoz, ali ni to nije pitanje elektro-pogona, nego prije politike.

    Osobno sam 20 godina u autoindustriji, to mi je osnovni izvor prihoda, i između ostalog vlasnik sam tvornice za čiji jedan proizvod su mi 2008/9 stručnjaci dali prognozu gdje je jasno stajalo da za 10 godina toga proizvoda neće biti. Zadnji ugovor koji imam za taj proizvod traje do 2028, s time da ga planiraju prolongirat bar do 2032.

  • Razotkrivamo portfelje

    • Batka
    • October 22, 2021 at 10:09 AM
    Quote from Marin83
    Quote from hugh

    Jel si ti stvarno siguran u to što si napisao?......

    Ja ću postavit kontra pitanje?!

    -koliko jedan traktor mijenja poljoprivednika sa motikama??

    - koliko jedan bager mijenja radnika sa krampovima?

    -koliko jedan veliki kamion mijenja konjskih zaprega?!

    -koliko jedna motorka mijenja drvosjeća?!

    -koliko g-mail mijenja poštara??

    -i na koncu konca koliko ta softverska aplikacija sa kojom trgujete na burzi mijenja brokera i ostalog pomoćnog osoblja? Ovde se najbolje vidi koliko je korištenje određenog softverskog programa za trgovanje na burzi učinilo trgovinu brzom,učinkovitom i na koncu drastično jeftinijom.

    Display More

    Znate li gdje mogu nabaviti stroj koji bi mi čistio kuće za odmor i apartmane? Traktor imam, ali je uglavnom u garaži i dok na njega ne sjednem ili nekome ne platim isto, predstavlja mi samo trošak.

  • Razotkrivamo portfelje

    • Batka
    • October 20, 2021 at 1:04 PM

    Milion kuna možda zvuči puno, ali kad kažeš 150k EUR to i nije nije baš nešto.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • October 20, 2021 at 12:58 PM

    Ne računati puno na Rusiju, iako je prvih 6 mjeseci bilo jako dobro.

    Od 1.9. Avtovaz svaki tjedan zaustavlja neku od linija, Granta je u 9. mjesecu bila na cca. 60% (uobičajnih količina/prognoza), Vesta je uglavnom radila, sa približno 10-20% manjim kapacitetom. I Niva i modeli Renault su bili zaustavljani. U 10. mjesecu je situacija za sada slična, s time da rade nešto više Grante, a smanjuju Vestu. Očekuje se 1 tjedan lock-downa, a prognoza je da se sitaucija sa čipovima neće popraviti do sredine slijedeće godine.

    Također me jako zanima izvješće, da vidim kako se ADPL drži.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Batka
    • September 19, 2021 at 10:52 AM
    Quote from ZoD

    Sva sreća da se takvi poslovi na

    Quote from Marin83

    Možda zato, jer su cijene cca 20-25%, veće nego 2019, a milijunI novih automobila proizvođači drže na livadama, bez namjere da ih prodaju, a ko fol nema dovoljno auta radi čipova...nisu ljudi budale..

    Sve dok proizvođači automobila uredno naručuju dijelove od AD Plastika nad sudbinom proizvedenih automobila neću roniti suze.

    Specifika autoindustrije je partnerski odnos OEM-a i dobavljača. Nešto o tome je govorio i Došen u zadnjem interview-u. To znači da u pravilu OEM-i kompenziraju rast cijene sirovina, preferiraju postojeće dobavljače za nove poslove, ali isto tako očekuju "solidarnost" sa druge strane, tj. u slučaju smanjenih potreba (pad prodaje vozila), nema kompenzacije fiksnih troškova, nego se podrazumijeva da je to rizik dobavljača.

    Revoz, koliko čujem, ne radio baš dobro.

    Rusija isto tako šteka, npr. montaža Grante (najprodavanija Lada) je radila 2 dana u 9. mjesecu.

    Situacija sa čipovima je dosta ozbiljna, imam primjer naručenih 200k čipova za 9. mjesec, avans plaćen u Travnju, kažu iz Kine doći će 100k u Listopadu, ostalo tek slijedeće godine - bez tih čipova nema novih auta (određene marke) - bez novih auta nema novih obloga vrata, branika, krova...

    Rusi rade na homologaciji Lade bez ABS-a, klime... Potražnje na tržištu ima, tako da se sve radi da ne bi linije stajale. Nažalost, za potpuni oporavak treba vremena - vrlo moguće i cijela slijedeća godina.

    Radim dosta sa autoindustrijom, ali livade pune automobila nisam baš uočio, naprotiv neka parkirališta su praznija nego ikad u zadnjih 20 godina.

  • Dugoročno ulaganje na inozemnim tržištima

    • Batka
    • September 6, 2021 at 4:24 PM

    Gold paket = Mjesečno 65kn, uključuje tekući i devizni račun, besplatni nalozi za plaćanja s kunskog računa, net banking, m-banking itd.

  • Dugoročno ulaganje na inozemnim tržištima

    • Batka
    • September 6, 2021 at 4:13 PM
    Quote from MarkoG.

    Erste invest čini mi se ima nižu naknadu od 0,45% + PDV za skrbničke usluge i 0,4% za brokersku naknadu putem internet Erste broker. Valjda mi je to najpovoljnije ako želim neku sigurniju varijantu za veći iznos, nisam vidio da se na ovom forumu spominju druge alternative osim stranih internet platformi poput IBKR ili T 212...

    Ne znam na kojem tržištu misliš ulagati, ali Erste za INO1, koji pokriva većinu EU i SAD, ima skrbničku naknadu 0,3%+PDV godišnje; min 65kn+PDV mjesečno.

    Ako ti je portfelj veći od 260.000kn, tu je i dodatnih 100kn po svakoj isplati dividende - nije zanemarivo ako imaš mjesečne isplate dividendi.
    Ako imaš Erste gold paket, možeš dobiti vip cjenik; skrbništvo 0,1%+PDV (min. 20kn+pdv mjesečno), brokerska naknada 0,35% (za SAD min 22$).

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™