1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Parica

Posts by Parica

  • Kako trgovati dionicama? Strategije, cake i savjeti

    • Parica
    • May 12, 2021 at 2:48 PM
    Quote from mitkko

    Nešto ću vas pitati, ali nemojte me molim vas odmah razapeti, ništa ne drukam i ne tvrdim. Zanima me samo kakav bi bio sentiment na forumu kada bismo u bližoj budućnosti vidjeli kretanje cijene nekako ovako kako sam ucrtao na grafu.

    Na grafu je fraktal iz 2016.. Ovakvo kretanje cijene bi tehnički bila prirodna konsolidacija u uptrendu, dobra prilika za kupnju, ništa zabrinjavajuće, čak bi rekli da je "zdravo". Mene zanima kako bi razmišljali oni koji su sada kupili na ovom potencijalnom vrhu, da li bi možda panično prodavali ukoliko bi se cijena približavala možda koti 300, ili bi možda dokupljivali, neki bi možda izašli iz dionice dok traje konsolidacija i tražili u međuvremenu zaradu u drugim dionicama, u kojem trenutku bi se kupnji priključili oni koji trenutno nisu u dionici, koje zone bi pratili?


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.



    Greškom sam ovaj post stavio na temu ATPL umjesto Tehnička. Molim Admina da to premjesti.

    Display More

    Sebe smatram uspješnim trejderom pa ću pokušat odgovorit. Da se odmah razumijemo, nema čarobne formule i svaki dan mi je nova borba.

    Ne koristim TA i već igram na feeling i na fundamente, odnosno trejdam samo "jake" dionice.

    "Jake" dionice su one koje mlate pare i većinom isplaćuju divku, tu je taktika jednostavna...u padu stalno kupujem, u rastu kratim...i tako all day long...npr. KODT, ATGR i ADPL imam već preko 4 godine, ali u različitim količinama, ovisno o kretanju cijene...kupujući teškaše rizik gubitka je minimalan...

    A sad malo o ATPL...

    Jako mi je bitno kako se osjećam u poziciji...to mi je glavni indikator kupnje/prodaje

    Ako mi nije ugodno, kratim 1/4 po bilo kojoj cijeni i postavljam kupnju 5% niže...najčešće manju količinu nego sam prodao i tako smanjujem izloženost s padom...

    S druge strane, ako se dobro osjećam unutra i ako vjerujem onda radim suprotno, u padu kupujem više, a na odbijancima prodajem manju količini i tako povećavam izloženost...upravo to sad radim na ATPL (jučer uzeo 200kom na 373kn prodao 50kom na 386kn; danas uzeo 200 kom na 352kn prodao 50kom na 368kn...)

    Nastavi li padat, kupovni nalozi će bit sve rjeđi (svako 20 kn), a prodajni nalozi će pratiti cijenu, tako da svaki rast izađem određenu količinu...

    Ako dođe do 300kn pretpostavljam da ću bit izložen maksimalno koliko sam spreman prihvatiti i u daljnjem padu (ako dođe do njega) neću sudjelovati, možda tek na 265kn...

    Teško mi je riječima opisati kako funkcioniram, ali do neke granice više kupujem, a manje prodajem, nakon toga izbjegavam kupnju i kupujem baš ako dobro padne, a nakon toga (padajući nož) prestanem s kupnjom i samo prodajem u rastu...

    p.s. rijetko prodajem po bidu, jedino na otvaranju...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 10, 2021 at 3:52 PM
    Quote from Marin83
    Quote from JoSko111

    Samo zamisli cijenu kad dođe izvješće za treći kvartal. A tek tamo u ovo doba sljedeće godine se bojim pomisliti.

    A zamisli tek 2034 godine kad ATPL kupi prvi međuplanetrani brod, 100% na elektriku ,tzv. solarno jedro, dakle 0 emisija CO2 u međuplanetarnom prostoru.

    A tek kad krene izgradnja Batale 2 na Crvenom planetu, pa gradonačelnik Novog Dubrovnika blokira račun ATPL radi neplaćene komunalne naknade za teraformiranje Marsa.

    I to sve kreditira HPB🙈🙈🙈

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 9, 2021 at 4:24 PM
    Quote from KicanCRO

    Znaci u ovoj godini nemamo trosak scrubbera koji je, ako se ne varam, Alias cesto spominjao kao trosak za ovu godinu.

    Kolega,

    prelazak pogona brodova na cisca goriva je nastupila od 2020. pa su brodovlasnici mogli birat hoce ugraditi scrubbere ili koristit skuplje gorivo sa manjom emisijom sumpora...ATPL se odlucila da ce koristiti to skuplje gorivo i da nece ugradjivat scrubbere

    Ono sto ATPL mora je ugraditi filtre balastnih voda (BWTS system)...o tome je Alias pricao...

    Kolega lapad (na drugom forumu) je napisao da se BWTS ugradjuje pri redovitom dokovanju kad brod napuni 5, 10,15 godina (slika u prilogu)...trosak ugradnje je oko 1mil USD po brodu...ovdje se stalno barata sa brojkom od 10 brodova na kojima ATPL ove godine mora ugradit BWTS, medutim, ako je kolega lapad u pravu, onda ATPL ove godine ima obvezu ugradit BWTS na samo jedan handy (godiste 2016.)...

    Files

    Screenshot_20210509-161850_Samsung Internet.jpg 39.34 kB – 0 Downloads
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Parica
    • May 8, 2021 at 10:03 PM
    Quote from forumas

    Samo vi navlacite druge da vam dizu cijenu, a onda ćete izaći i nestati s foruma, a njima će ostati skupe dionice.

    Dovoljno je to sto nitko iz same firme nije ništa kupovao, to govori sve.

    Upravo sam korigirao neumjesan post...koji definitivno nebi pridonio temi, ali je svejedno bio bolji od vaseg baljezganja...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 7, 2021 at 10:32 PM
    Quote from Flight
    Quote from migra

    dali postoji dovoljna količina?

    pa tko od nas nebi težio ako bi mogao što većem udjelu vlasništva?

    ili same zarade?

    nije li se ovdje nudilo u par mjeseci uzeti 100% anualizirano 300-400%

    nije li to dovoljan motiv za uzeti još nečeg što već imaš i u velikim količinama?

    zašto bi on morao biti ono što mi nismo?

    osim nekolicine ali držim da je to samo deklarativno :/

    Display More

    Pa naravno... nema dosta pa kupuje sve sto se ponudi. Jer zna da će se sve dionice “potrošiti” i da se “sutra” vise neće moći kupiti. Ponestat će ih....

    Samo mi nije jasno kako je on to shvatio tek nakon nas.

    Display More

    Odavno ja "Svetca" gledam kao na kralja špekulacije...od kad se pojavio u ATPL jako vodi brigu o cijeni dionice i to je sada posebno važno...kako firma bude zaradjivala tako ce postajat sve transparentniji i medijski popraceni, a nebi me zacudila ni isplata simbolicne divke u 2022....jer covjeku je jako stalo do cijene dionice, pokazao je to vec nekoliko puta (pumpanje na 600kn sa bidom od 10k komada: pa u 2018. pumpanje sa 300kn na 400kn u jednom danu)...ne sumnjam da ce se "pokazat" i u ponedjeljak

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 7, 2021 at 9:56 PM

    Na bulk trzistu se odvija perfect storm....ALI ne manje bitno, na nasem trzistu se nreprimjeceno takodjer formirao perfect storm za cijenu ATPL...ocito je da je Bilbija preko satelitskih racuna kupovao i dizao cijenu i sad je to objavio "urbi et orbi"...osim toga, svi teškaši su odradili odlican rast zadnjih par mjeseci i investitori su zaradili i spremni su za nove prilike (opustili su se, grc je nestao, zaradilo se), smece/brze dionice su podbacile s izvjestajima i Kraljica je ostala jedini pick i za spekulante i investitore...sav kapital sa TK se ovdje preljeva...potraznja za dionicama ATPL ide do neba, a ponuda (ostale dionice na TK) je ogranicena...a I.B. je bog spekulacije, pokazao je to s marginima i pumpanjem cijene u proslosti...

    U ponedjeljak ocekujem tisucice na bidu kao znak da je tu...i nebesku cijenu

    Moja p.p. 27.04.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Parica
    • May 7, 2021 at 5:19 PM
    Quote from migra

    ovo su kontejneri a u zadnje vrijeme i dry bulk ide njihovim stopama,znači za koji mjesec ;)

    "koji mjesec" bi i za nestrpljive investitore trebalo biti prihvatljivo :/

    a strpljivi će.....


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Generale, dobro došli nazad...bilo je i vrijeme

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 7, 2021 at 4:09 PM
    Quote from Parica
    Quote from JoSko111

    Ja sam svoje prodao jučer i zaradio jako lijepo. Nemam namjeru tu sad plakati da se cijena opet spusti.

    Nadam se da će svi zaraditi na ovome i smatram da ovo ide još bar do 400, samo sam ja imao jako veliku količinu i nisam bio spreman tolko riskirati.

    I ja sam skratio jeb.acki jucer...80%...razlog isti...vec danas kukam i kupujem skuplje🙈🙈🙈...i ne zalim se

    FOMOOOOOO🙈🙈🙈

    Vratio pola jucerasnje prodaje po 5% skuplje...vazno je sudjelovat🤣🤣🤣

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 7, 2021 at 9:44 AM
    Quote from JoSko111

    Ja sam svoje prodao jučer i zaradio jako lijepo. Nemam namjeru tu sad plakati da se cijena opet spusti.

    Nadam se da će svi zaraditi na ovome i smatram da ovo ide još bar do 400, samo sam ja imao jako veliku količinu i nisam bio spreman tolko riskirati.

    I ja sam skratio jeb.acki jucer...80%...razlog isti...vec danas kukam i kupujem skuplje🙈🙈🙈...i ne zalim se

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 7, 2021 at 8:50 AM
    Quote from forumas

    O čemu se tu priča, pa ovaj je kupio samo 150 kom, znate li vi koliko je to beznačajno i simbolično, odnosno samo predstava za javnost??!

    A gdje su tek drugi iz same firme, ima ih tko zna koliki broj i nitko još nije dao ijednu obavijest o kupnji, ni ispod 200, ni iznad 300, znači da jako vjeruju u podcijenjenost i daljnji rast.

    Pa inače bi se krcali sa tisućama komada kad bi imali velika očekivanja, mora da nešto ipak smrdi, jer oni znaju najbolje stanje.

    A ne ovaj kupio "ogromnih" 150 kom!

    Kad je jučer srušena ispod 310 više se nitko nije usudio unutra (uključujući znači i one koji svaki dan tu pišu), inače bi na 300 bili deseci tisuća komada na bidu, a ne niti komad.

    Tu se vidilo da se zapravo samo navlači druge da sad kupuju i dižu im cijenu za iskrcaj.

    Priče ne znače ništa, gledalica priča tisuću jezika.

    Display More

    Kolega,

    Znate kako kažu, šlag/I.B. ide na kraju...

    Sigurno će doći i korekcija samo je pitanje s koje cijene...

    Izdržite...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 5, 2021 at 7:53 PM
    Quote from forumas
    Quote from jasko

    Pmax

    May 25250

    Jun. 25250

    Jul...24400 + 1500

    Smax

    May 24850

    Jun. 24850

    Jul.. 23700 + 1250

    Display More

    Točno tako, više neće rasti 100, 200 ili 1.000%, sad će se raditi tek o simboličnim pomacima uz moguće povremene korekcije.

    Zato tu treba unijeti malo razuma u ove projekcije o nekakvoj četveroznamenkastoj cijeni i sl.

    Nav je sada oko 230 kn (sada nakon ovog porasta vrijednosti brodova, 2020. je bio dosta niži) i dobit će ga polako povećavati, ali ništa senzacionalno.

    Logično je da oni koji su unutra žele prodati što skuplje, ali navlačiti ljude bajkama nije ipak primjereno.

    300 kn je fer cijena i to sa već uračunatom cijelom dobiti za ovu godinu, ali spominjati 4 znamenke je prilično pretjerano i nerealno.

    Takvi bi samo da sad neki drugi kupuju i dižu cijenu pa da oni mogu prodavati ono kupljeno ispod 200, a sami je više ne diraju ni štapom, samo zato navodim to.

    A svatko neka odlučuje po svome.

    Display More

    Kolega u NAV-u je ukljucen i dug, i novac i trzisna vrijednost brodova...kad se sve poslozi NAV leti u nebo...samo u ovoj godini vrijednost brodova je narastla za cca. 250 mil kn, odnosno 180 kn po dionici...a jos kad krene razduzivanje i bildanje novca na racunu...


    Quote from Kvark

    Ja moram priznati da je meni draga ovakva rasprava i da vise volim cuti neko kriticko razmisljanje jer me potakne na razmisljanje i tada su dvije solucije:

    ili shvatim da je netko u pravu i postupam s oprezom

    ili me jos vise ucvrsti u mom stavu.

    Molim vas, da se ne ustrucavate podijeliti neku negativnost koju ste uocili, bilo po pitanju tvrtke ili branse u kojoj tvrtka posluje.

    Svakako je dobro gledati tvrtku u koju se ulaze, ali mene prvenstveno povuce bransa i perpektiva. Izmedju ostalog, svi znate da mi je drago sve sto ima veze s 5G jer mislim da je to buducnost. U ovom slucaju Atpl, dry bulk je tek krenuo po svim analizama. Sto vise citam i pratim, sve vise je pozitivnih signala. Hvala svima na Cleaves izvjestajima koje dijelite. Meni su uistinu od velike pomoci.

    Ovaj segment pratim duze vrijeme. Jos u 09/2020 sam i objavila jedan post ciji je zakljucak bio da brodari ulaze u novi ciklus koji ce biti znacajno profitabilniji.

    Zanemarite opasku na kraju "sta ce prije: ovaj rast ili se Opte prodati, na svakome od nas je da procijeni." jer je za mene tada vec bilo kasno za Opte. Ja sam se vama kasno pridruzila na TK.

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    https://seekingalpha.com/article/437429…-shipping-cycle


    Za one kojima se ne da citati cijeli clanak, ukratko sto se moze saznati.

    --> Nakon Velike recesije broj brodogradilista se znacajno smanjio: s vrhunca od 934 u 2009. na samo 281 u svibnju 2020. uslijed velikog pada broja narudzbi novih brodova

    --> 64 brodogradilista kontroliraju približno polovicu globalnog kapaciteta brodogradnje, a imaju približno 75% trenutne knjige narudžbi

    --> 64 prethodno spomenuta brodogradilista postići će gotovo…
    Kvark
    September 17, 2020 at 1:40 PM

    Ja jos uvijek vjerujem u ovaj segment i u analize koje nam pristizu. Citirat cu mitkko jer je u tom postu sazeo sve sto ja mislim: "U svakom slučaju, bulkeri su u uptrendu, mislim da nas čeka još par godina rasta. Vozarine rastu, asseti rastu, budućnost je svijetla."

    Ja sam i danas kupovala. I morala bi potrositi cash jer sve slobodno guram u ovo, a znam da takva ne bi trebala biti nicija investicijska strategija.

    Ovo je prepiska izmedju Parice i mene danas kada me pita hoce li pasti 298 kn i nakon sto kazem da sam opet jos kupila uvjerava da bi stvarno bilo vrijeme da stanem. Mnogi od vas ce se prepoznati u situaciji kada ste bili uvjereni da ste prepoznali potencijal neke dionice i bili odlucni da je to vas pick.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Žena s mudima!!!❤❤❤

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 5, 2021 at 6:58 PM

    forumas

    Heh, sta ti je burza...

    Vi percipirate post sa ULPL negativno, a ja super pozitivno jer mi pokazuje potencijal ATPL-a...kad cijelu "spot ekipu" puste s lanca samo oni ce po kvartalu mlatit 50mil kn ciste dobiti ...u najgorem slucaju to ce bit za 6 mjeseci...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • May 4, 2021 at 10:33 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from mitkko

    Jako je važno da dionica uđe u redovan režim, živnut će trgovanje, popunit će se bid i ask, spread se smanjiti, doći će i trejderi.

    volim da to meni i revizorski odbor potvrdi.

    još samo fali Parica :S

    Obiteljske obveze su me malo udaljile sa foruma...ali citam i pratim sve...cak pisem i biljeske da se mogu referirat kad dodjem do daha...

    Uglavnom, i ovdje sam na palubi...i uzivam😉😉😉

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • May 1, 2021 at 10:33 AM
    Quote from Flight
    Quote from mitkko

    Ne kužim o čemu pričaš. Jel to komentiraš neki moj post ili odgovaraš BudFox ?

    Quote from Kvark

    Ma ja sam inace po prirodi vesela osoba pa mi svasta smijesno. To je valjda zivotni stav; ne treba zivot preozbiljno shvacati. :)) Preporucam svakome. :))

    Parica je cudo! Definitivni pobjednik. :thumbup:

    Ej, znas ono kad das kritiku na vlast pa te u drustvu opomenu da nisi glasao pa nemas pravo nista reci? :)) Ajde ti kupi dvadesetak komada da to ne mozemo reci.

    Vidim da si vec pripremio i savrsena pitanja za skupstinu. Da mi je vidit onoga tko tebi nece odgovoriti na pitanja. :))

    Dakle, vrijeme je da krenes u kupovinu iz vise razloga; boljeg trenutka od ovog nece biti. Ovo samo moze rasti; samo bolje vrijeme ide. 50 mil kn bolji rezultat od ostvarenog u istom razdoblju prosle godine. Pa meni je samo to dovoljno. :)

    Ma meni se cini da je netko hackir’o nečiji profil.... jer Buddy sad sipa mišljenja i brojke ko iz rukava....

    Neo nije sigurno.... da nije alias? Nije on...

    A gdje je nestao šParica? 😁

    Display More

    Cijelu noc sam bdio uz dijete...visoka temperatura i upala uha...i razmisljao o ATPL😀😀😀...

    Bez lazne skromnosti, rezultat sam pogodio slucajno...odvojio sam 2h vremena i po dostupnim informacijama poslozio tablicu...

    A najludje u cijeloj prici je sto sam, kad sam vidio izvjesce, bio jako nezadovoljan ostvarenim prosjecnim vozarinama, a sam sam ih toliko predvidio...

    Pa tko je tu lud, nista mi nije jasno, sam sebe demantiram, sto se promijenilo???...i onda shvatim da je projekcija radena krajem ozujka dok je cijena bila 190kn i dok je pesimizam vladao forumom i da su ocito i moja ocekivanja i planovi narasli zajedno s cijenom i euforijom na forumu ...eh ta burza...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 30, 2021 at 1:55 PM
    Quote from tizian1

    Slažem se da nije previše bitno da li će sad dobit biti 5, 10, 15 ili 30 miliona.

    Ali kao indikator budućeg rasta nije nevažno. I da ljudi vide trend u rezultatu CnB, prošle godine je bilo 39 mil. kn minusa u 1 kvartalu.

    Neće biti sigurno ni 50 miliona dobiti u kvartalu kao što bi bilo da su se postojeće vozarine već ugradile u Ugovore po kojima voze, za to nam treba određeni vremenski odmak. Ali budućnost izgleda dobro a ona se kupuje.

    Kolega,

    Meni je q1 jako, jako bitan...sad vec mogu reci da mi je najbitnije izvjesce ove godine...

    Otkrit ce mi djelomicno puno nepoznatih informacija kao sto su:

    1. Kako su "prosli" u refinanciranju

    2. Imat cu naznake kako su ugovoreni petogodisnji TC za PNMX (jesu vezani uz indeks, jel plove sa +)

    3. Imat cu dokaz da ostatak flote plovi na spotu

    4. Prateci buduce vozarine imat cu i bazu za racunanje dobiti u buducem razdoblju i za procjenu potencijala rasta

    5. Znat cu jesu li moji snovi o +100mil kn neto dobiti samo snovi ili nadohvat ruke

    Jako mi je bitno sto cu tamo naci...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 30, 2021 at 1:40 PM
    Quote from Flight

    Ne razumijem, a zašto je tih 15 milijuna bitno?

    To je kao neki konsenzus (forumaša) ili što? Nisam baš pratio pa se unaprijed ispričavam na 'off' pitanjima.

    Ja bih radije obratio pozornost na neke druge bitne podatke koji bi trebali biti sadržani u revidiranom izvješću za prošlu godinu. Jer lako za vozarine, treba najprije kvalitetno pomesti "vlastito dvorište", a tamo se posljednjih godina dosta toga nataložilo i zapeklo.

    Revidirano me ne zanima ni najmanje...s ovakvim vozarinama popeglat ce se "vlastito dvoriste" samo od sebe...sa rastom vozarina rast ce i vrijednost brodova i obrtni kapital i do kraja godine ce bilanca izgledat ko "bomboncic"

    Zasto mi je 14mil kn dobro izvjesce objasnjeno je u nastavku...

    Quote from Parica

    Ajmo se vratit malo u prošlost….ne tako davne 2018. ATPL je u prvih devet mjeseci imala dobit od 4,3 mil kn uz prosječne dnevne vozarine od 11.215 USD. Odnosno ostvarili su oko 1,3 mil kn po kvartalu te im je breakeven očito bio oko 11k USD/d, čak i niže ako uzmemo u obzir pad operativnih dana u navedenom razdoblju.

    „Ostvarena je dobit u visini od 4,3 mil. kuna. Društvo nije imalo problema s likvidnošću. Prosječni dnevni TC ekvivalent po brodu u prvih devet mjeseci je iznosio 11.215 USD bruto, odnosno 65,44 USD po DWT, što je porast na godišnjoj razini od 28,5% u odnosu na isto razdoblje 2017.g., a sve kao direktna posljedica rasta prosječnih vozarina i dodatnog poboljšanja upravljanja flotom. Time je gotovo u potpunosti kompenziran gubitak operativnih prihoda (-1,50%), usprkos 513 operativnih dana manje“

    U toj istoj godini, u q3 su ostvarili 1.173 mil kn neto dobiti. Malo sam škicnuo podatke o BDI u tom razdoblju i prosječna vrijednost BDI-a je bila 1.608. S druge strane 17.01.2021. vrijednost BDI bila 1707 i samo je rasla sljedeća 2 mjeseca.

    Osim samog BDI-a, potrudio sam se i malo pogledao na starom forumu kako su se kretale vozarine za PNMX i SUPRE u tom razdoblju…koliko vidim vozarine za PNMX nisu prešle 14k USD, a za SUPRE preko 13k USD dok za Handy nisu bile preko 10k USD.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U Q1 2021 prosječni dnevni spot za PNMX je 16.650 USD/d, za SUPRE 15.600 USD/d a za HANDYE 13.870k USD/d. E sad, ako im je brekeven ostao isti kao i 2018 (oko 11k USD), a moguće da je i niži što zbog refinanciranje dugova što zbog značajnog pada operativnih dana u promatranoj 2018., na samo 4 supre i 2 handya koja su na spotu su zaradili 13,1 mil kn (ako su ugovarali spot po prosječnoj cijeni i ako su imali iskorištenost flote od 96%; kroz povijest su dokazali da uvijek ugovaraju iznadprosječne vozarine pa možemo to i sad očekivati).

    Glavna nepoznanica i dalje ostaje kako plove 5 pnmxa koji su na petogodišnjem TC, ako su vezani uz indeks realno je očekivat +15mil kn u suprotnom je potencijal budućeg rasta dobiti poprilično ograničen.

    Ako bude ispod 10 mil kn (bez jednokratnih stavki, dokovanja i sl.) onda znači da nemaju 6 brodova na spotu…ili da su PNMX ugovoreni da plove s minusom što mi je manje vjerojatno od prve opcije.

    I ono najvažnije, i dalje vozarine galopiraju...luda kuća

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 30, 2021 at 12:55 PM
    Quote from maratonac

    Koliko milja kn iz redovnog poslovanja u Q1 treba biti da bi opravdao trenutni konsenzus od 260 kn? Da imamo referentnu točku jel dobit ispod ili iznad očekivane... 😁

    14 mil kn neto dobiti bez jednokratnih stavki...i ja sretan...ispod 10mil kn jako zabrinut i tuzan, preko 15mil kn idem u dokup...

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 11:53 PM

    Evo kretanje marži posljednjih 12 godina...ako može pomoći...izrazito niska profitabilnost odnosno izrazito veliki potencijal i prostor za rast iste 😊

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 11:30 PM
    Quote from 5. Element

    Nego, sta ocekujete od reakcije trzista sutra? Up? Down?

    Neriješeno...beton na 250kn...svi u rovovima i čekamo petak...tko je mislio kupit je kupio, a tko je mislio prodat je prodao (osim onih slavonskih jazavaca)

    U petak će bit luda kuća...ne mogu zamislit izvješće na koje cijena neće reagirat (bilo gore ili dolje)...mislim da će sveobuhvatna dobit i tečajne razlike odigrat presudnu ulogu u percepciji kvalitete izvješća...očekujem 14 mil kn neto dobiti i 20mil kn tečajnih razlika kroz sveobuhvatnu dobit...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2021 at 11:19 PM
    Quote from BudFox

    Ja nisam racunovodja, te mi nije jasna jedna cinjenica. Ako su oni napravili S&L (Sell&Lease Back) prosle godine po onim niskim cijenama brodova, sto to onda racunovodstveno sada znaci? Brodovi vise nisu njihovi vec od banaka, ali su na financijskom leasingu, pa ih i dalje vode u knjigama, ali sto to znaci za vrijednost njihove imovine, da li raste u knjigama ili moraju napraviti otpis? Ako su ih oni refinancirali po najnizim cijenama jer su bili primorani na to zbog dospijeca kredita, pa je u medjuvremenu ove godine vrijednost te imovine narasla zbog porasta vozarina kako se to sada vodi u knjigama, jel tko zna? Bio bih zahvalan na odgovoru

    Koliko je meni poznato S&L je financijski leasing koji je ustvari hibrid kredita...razlika je da dok otplaćuješ brod on je u vlasništvu leasing kuće (iako ga ti vodiš u bilanci), ali kad ga otplatiš do kraja prelazi u tvoje vlasništvo i pretpostavljam da ga ne možeš koristiti kao kolateral dok ga ne otplatiš...naravno da postoje različiti Ugovor o S&L, i najveća je nepoznanica pod kojim uvjetima prelazi u tvoje vlasništvo, koliko plaćaš za prijevremenu otplatu itd… jeli potrebno nešto dodatno platiti ili ne... ali ja to gledam kao na najobičniji kredit...ili ne?

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™