1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Parica

Posts by Parica

  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • Parica
    • August 3, 2021 at 3:09 PM
    Quote from user35

    slažem se načelno ali u slučaju ERNT, naročito za dividendu, postoji velika razlika kolika je računovodstvena dobit...

    Parica / Kvark da li ste možda vidjeli prethodni post/sliku? s obzirom na to da ste ušli u analizu zaliha da li Vam je za očekivati nastavak trenda kretanja te stavke ili ne? da li se to uopće može nekako projicirati do kraja godine, napraviti neki estimate utjecaja na RDG?

    Kolega,

    Zahvaljujem na postanoj slici.

    Nazalost nisam radio (niti znam raditi) analizu zaliha.

    U prethodnom postu htio sam samo apostrofirat da je meni stavka "promjena vrijednosti zaliha" obicna stavka troskova, kao i svaka druga...narocito u transparentnim drustvima i sastavnicama CROBEX10...kod manjih firmi i firmi u problemima (npr. viro) tu stavku uzimam sa rezervom i ima mi veliki utjecaj na dojam o kvaliteti izvjestaja...

    P.s. ako netko zna i zeli podijeliti znanje volio bih kad bi se detaljnije pozabavio ovom tematikom...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • August 3, 2021 at 11:04 AM

    Ma sad sam shvatio da sam pogresno tumacio tablicu...pogresno sam zakljucio da zadnja kolona pokazuje velicinu duga na 31.07.2021....ona ustvari pokazuje razliku izmedju vrijednosti pojedinog broda i njegovog kreditnog zaduzenja iskazanu u kunama...suhoparni NAV sama flote bez ukljucivanja novca u izracun i ostale imovine/obveza...

    Sve jasno...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • August 3, 2021 at 7:42 AM
    Quote from StatusQuo

    Ovih dana sam se malo uhvatio vidit kakve su obveze po brodu bile iz revidiranog izvjesca jer jedino tamo je tocno napisano koliko je po pojedinom brodu kreditno zaduzenje, s obzirom na ove promjene nakon toga 5 brodova je od tada refinancirano po novim uvjetima iako ukupni dug od tada je pao za nekih 9 mil $pa se ukupno zaduzenje vjerovatno nije puno promjenilo osim tih otplata uz to sam za pojedini brod uvrstio njihovu trzisnu vrijednost iz mitkove tablice od 21.7 od cleavesa i razliku duga i trzisne vrijednosti tj sumu te vrijednosti recimo plasticniji NAV samo ako se uzmu brodovi i njihovi dugovi na datum revidiranog izvjesca, dole je biljeska ostalih dugova na taj datum koji nisu pripisani brodovima i vrijednost otplacenih dugova od tog datuma revidiranog i izvjestaja 2Q, jedan razlog zasto sam rekao da je libertas obuhvacen ovim neki dan refinanciranjem je jer jednostavno preostalo kreditno zaduzenje je premalo za pracat i zagreb i otvara prostor dosta vecem zaduzenju kad se vec radi i na taj nacin bi oslobodili jedan brod kredita koji je ujedno i najstariji i dopusta vam jednostavniju prodaju.Za bareboat sam uzeo kao sta smatram da se brodovi moraju otkupit i da je cijena duga jednaka njihovoj konacnoj cijeni koliko ce ih kostat svatko moze po svom nahodjenju taj dio okvirno umanjit koliko smatra da je za njega to realno ili ispravnije

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pitanje,

    1. kako su im obveze na 21.07.2021. manje za 150 mil kn, a otplatili su "samo" 50 mil kn, a uz to je i tecaj rastao. Pa samo su refinancirali obveze, odnosno popeglali rocnost i kamate postojecih kredita...ili ja nesto pogresno tumacim

    2. Koliko iznosi suhoparni NAV postojece flote (ukljucujuci novac i novcane ekvivalente)

    Tnx

  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • Parica
    • August 2, 2021 at 3:17 PM
    Quote from user35

    Kvark u svezi dobiti od tih 190% rasta 200% se odnosi na promjenu vrijednosti zaliha. pitao sam prije ali nitko ne objašanjava suštinu te računovodstvene promjene, da li je Vama poznato kako je to prošle godine u H1 utjecalo 45mio na smanjenje dobiti a ove godine 38mio na rast dobiti? (što to RHericson proizvodi, sofver?, pa je na zalihi)...

    također do kraja 2020. godine ta stavka je narasla na 100 mio HRK (net trošak) da li se u 2021 može očekivati 76 mio HRK (net gain)?

    Kolega vam je vec odgovorio

    Quote from sokol74
    Quote from user35

    Gledam polugodišnji FI i sve se čini super, ali najznačajniji utjecaj na rezultat ima ova promjena vrijednosti zaliha i nije mi to jasno.

    od 77 mio dobiti rasta u odnosu na 2020, 80 mio je utjecaj te promjene zaliha/proizvodnje u tijeku...

    da li je to nešto fundamentalno ili računovodstveno... ima li netko tko razumije što to ERNT proizvodi i rač efekt na FI?

    Sorry kolega, ja u RDG vidim 38,87 mil kn

    Nema tu nikakve kemije, to vam je knjiženje obračuna proizvodnje. Odite u Bilancu i oduzmite zalihe proizvodnja u tijeku. Ne možete knjižiti troškove proizvoda koji nisu prodani i stoje na zalihi, time povećavate troškove proizvodnje i umanjujete dobit, a država to ne voli, ona voli da im platite više poreza tj. da imate veću dobit.

    Nije ovo prvi put da trazite objasnjenja (JDPL) i kad ih dobijete da se "pravite grbavi" i postavljate identicno pitanje...

    Jako bezobrazno i iritantno od vas...

    Evo pokusat cu ja...

    Meni je racunovodja za mikro i mala poduzeca (ok, razliciti su standardi izvjestavanja, ali princip isti) objasnila da ona cijelokupnu kupnju sirovina/zaliha tokom fiskalne godine knjizi u trosak i na kraju godine pogleda koliko je zaliha suceljeno sa prihodima te onda ostatak zaliha knjizi kao negativnu promjenu vrijednosti zaliha...kao najbolji primjer mi je navela modnu industriju koja tokom zime i jeseni nabavlja sve sirovine za izradu proljetne kolekcije i koje onda na kraju godine u punom iznosu stavlja u negativnu promjenu vrijednosti zaliha jer firma relaizira prihode tek u sljedecoj godini (proljetna kolekcija)...

    ERNT je ozbiljna i transparentna firma, dugogodisnja sastavnica CROBEX10 i podlozna godisnjoj reviziji...sumnjam da bi nesto "kemijali" s izvjescem jer ako smuljaju ovaj kvartal onda sljedeci moraju to korigirat...siguran sam da se radi o standardnom knjizenju koje prakticiraju sve zdrave i uspjesne kompanije...nista mi tu nije sporno...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 31, 2021 at 10:38 AM
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Nego, nitko ne pise o FI. Niste ga jos analizirali? Sta sada kazu kriticari? Skoro 12M neto dobit u Q2, to je vise od 7kn po dionici. To je taman ovih 7 kn koliko francesco (ili kolega user35 , ne znam koji je koji =O ) kaze da firma fundamentalno vrijedi :D

    Sta cemo sada spocitavati da ne valja?

    Nemam nikakav prigovor na FI za 2Q.

    Cijena narasla za 7 kuna po dionici. Pa ja sam samo pod upitnik stavila brzi rast na malom prometu i odrzivost istog. Kada sam gledala Jdpl zadnji put bio je 11 kuna, a dosao do 50 kuna. Koliko je to realno?

    Sada sve ovisi o dokapitalizaciji i tko ce preuzeti firmu.

    P.S. Hvala svima koji su jucer pobrali moj nalog na asku😊

    Display More

    Pa rast cijene sa 11kn na 50kn je povecanje TK za cca 60mil kn, odnosno povecanje od samo 43 mil kn na vasu prodajnu cijenu (cca 37kn).. .a u istom razdoblju je vrijednost samo njihove 3 supre narasla za 8,5m USD po brodu odnosno za 160 mil kn; ovdje nisam uzeo u obzir porast cijene jos 2 prastara broda (+20g starosti)...isto tako su u tom razdoblju smanjili dug za 42 mil kn, smanjili trosak kamata (refinancirali obveze) i poceli zaradjivat...vec sad mozeno zakljucit da ce u q3 zaradit dodatnih min 13 mil kn...

    Mislim da ste napravili loš posao...vrijeme ce pokazat

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 30, 2021 at 3:29 PM
    Quote from mitkko

    Evo i moje procjene poslovanja u Q2. Sve parametre koje sam mogao sam postavio konzervativno, pa ćemo vidjeti. Parametre za break-even i ostale sam sveo na kalendarske dane umjesto operativne tako da mogu lakše simulirati dokovanje ovog jednog broda.

    Jedina veća nepoznanica su izvanredni eventualni veći dodatni troškovi koje su imali oko zatvaranja tj. refinancijranja kredita prema Aletrni. Sve ostale troškove poslovanja sam pretpostavio da će biti na razini Q1.

    EBITDA 21 milijun, EBT 11 milijuna.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Bravo!!!!

    Naklon do poda...

    Sve pogodjeno u lipu...

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Parica
    • July 30, 2021 at 1:53 PM
    Quote from Normani
    Quote from plavi05

    P/E 8,5 izgleda ponovno jeftino

    Za poduzeće s ovako dugogodišnje uspješnim nizom i perspektivom u sljedećim godinama nije ništa čudno ako se trguje na 15-20 P/E (ne uzimajući ostale pokazatelje u razmatranje) što bi, po mojem mišljenju, bila umjerena i primjerena cijena.
    (Koliko su cijene na svjetskim tržištima još dosta više, nećemo uzeti u obzir jer smo na ZSE.)

    Stoga se pridružujem prethodno navedenom Vodoinstalaterovom mišljenju o potencijalu rasta cijene ove dionice.

    Usput, na prodaji redovne dionice KODT se u trenutku pisanja ove poruke nalazi ukupno svega 87 komada. Zanimljivo. Svi na GO?

    Nema vise nikog na prodaji...osim mojih 30komada...cisto da ne bude prazno...

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Parica
    • July 30, 2021 at 11:51 AM

    Ne mogu opisati rijecima kako se osjecam nakon svega i ovakvog izvjestaja...a nemam DLKV...

    Znam da ne smijem ovo misliti i zeliti, ali zelim da im...ma sramota me napisat sto im zelim...jace je od mene...

    Na AGROKORU je svatko tko je htio mogao izaci, trakavica je trajala godinu dana...ovdje nisi imao ni sekunde za spasit ulog...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 30, 2021 at 12:16 AM

    Sad kad sam razbistrio glavu evo mog komentara na q2

    1. Iako na tjednoj razini racunam potencijalne zarade i mene je iznenadilo da sa vozarinama od 14,1k USD/d firma zaradjuje 90mil kn ciste dobiti. Pogotovo kad se navedene vozarine stave u kontekst trenutnih (+30k USD/d)...sad je valjda i najvecim pesimistima "doslo iz dupeta u glavu" koliki je trenutni potencijal...npr. kad bi ostvarena prosjecna vozarina bila 30k USD/d ATPL bi godisnje zaradila 500 mil kn. Cisto da se shvati poanta, te vozarine su vec zadnja 2 mjeseca aktualne, ne trebaju rast ni centa...isto tako, dvogodisnji TC za supre trenutno iznosi 19k USD/d sto znaci da bi jedna supra u 2 godine zaradila 35 mil kn...nevjerojatno, skoro pa cijeli dokap JDPL😉😉😉

    2. Veliko iznenadjenje mi je da je dodatni brod (7.) plovi na spotu; 6 mjesecni TC za supre je 33k USD/d, odnosno jedna supra u 6mjeseci zaradi oko 23 mil kn

    3. Zanimljivo je da smo vecinom pogodili ostvarenu dobit, ali smo vecinom planirali i vece prihode; prema izvjescu u q2 su ostvarili prosjecnu vozarinu od oko 14,8k USD/d i zaradili 33mil kn sto znaci da su smanjili BE na oko 10k USD/d; Gospari su doktori troskovne efikasnosti, uz toliku zaduzenost i relativno malu flotu (nema ekonomije obujma) oni imaju BE oko 10k USD...

    4. Najvaznija stvar je da su vozarine u prvoj trecini q3 vece od q2, te uz vremenski gap vec sad mozemo bit sigurni da ce dobit u q3 bit veca nego ovaj kvartal. Isto je i navela i Uprava u izvjescu. Ostvarena vozarina u lipnju je iznosila oko 15,2 k USD sto znaci da u q3 ostvarena prosjecna vozarina nece bit ispod toga, sto uz jednake troskove daje minimalnu dobit kvartala od 37mil kn...to je minimum...

    5. U H1 vratili su 50 mil kn kredita, smanjili druge KO i povecali novac na racunu...EBITDA za cijelu godinu ce bit minimalno 220 mil kn (nadam se 250 mil kn), a neto dug bi trebao bit manji od 650mil (sad je oko 720 mil kn) sto znaci da ce neto dug/EBITDA bit ispod 3 i ATPL vise nece bit prezaduzena, dapace, ako vozarine do kraja godine budu na ovim razinama siguran sam da ide barem simbolicna dividenda

    6. PNMX su i dalje nepoznanica, po ostvarenim vozarinama rekao bih da se jako mali dio njihove zarade (ili nista) preljeva u ATPL,nadam se da grijesim i da ce se i oni otkljucat...isto tako, treba bit svjestan da i ako se i otkljucaju mozemo ocekivat max 30% od buducih zarada...ovo je iz glave, zdravoseljacko razmisljanje...da ne bude crnilo, ako bi PNMX plovili sa 0 a ostalih 7 brodova po 25k USD/d godisnja dobit bi bila oko 232 mil kn😀😀😀😀...a znate sto je jos ludje??? TOLIKO TRENUTNO IZNOSE 1g TC za Supre i Handy-e...da semene pita, sve bi ih stavio na TC na godinu dana i uzeo JDPL da vozi na spotu😀😀😀

    7. Dok sam ovo racunao i ukljucivsi tocku 6. shvatio sam koliko bi JDPL dobro dosao u portfelj, to bi bila kupnja desetljeca...p.s. imam JDPL u 6x manjoj kolicini od ATPL, ne drukam za njega...samo racunam....brojke ne lazu

    8. Uz ovakvo izvjesce, ovakve brojke i potencijal jos je danas sve vani zazelenilo...taman, ko budali pleska

    Sretno nam bilo...svima

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 29, 2021 at 4:51 PM

    Oho...jedan vise na spotu...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • July 29, 2021 at 4:50 PM

    Wau...najvece iznenadjenje do sada...carobnjaci...s ovakvim spot vozarinama ostvarit dobit...ode sutra tankerska u nebo...bravo tankerasi, cestitam...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 29, 2021 at 4:28 PM
    Quote from Manu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Neto dobit 45m za H1, za q2 34m

    Jos nisam procitao PDF, ali jasno je da tucu 90 mil kn dobiti godisnje s vozarinama od 14k USD/d...znaci na 20k USD/d mlate preko 200 mil kn ciste dobiti...EBITDA u q2 preko 60 mil kn...obveze manje za 70 mil kn, a novac na racunu veci za 12mil kn...do kraja godine dug ce u potpunosti bit stavljen pod kontrolu...

    Odlicno, idemo dalje...

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Parica
    • July 29, 2021 at 1:45 PM
    Quote from francesco

    Nakon što me je autoritarno baniralo jer sam propitivao autoritarni autoritet g. Mitka, samo ću Vas nakratko podsjetiti da je dokap utemeljen na revidiranom FI 1Y 2020. U tom i takvom FI lijepo stoji kolika je ukupna imovina i kolike su obveze. Kad od imovine odbijete obveze ostane Vam nekih 25,4 mil. Kn, pa kad to lijepo podijelite sa 3.636.674 dionica, koliko će ih biti nakon dokapa (odbio sam vlastite, čist da se zna), dobijete 7,00 kn neto imovine po dionici. Perspektiva nekakva postoji, ali kupcu se trenutno 55% kompanije nudi pod tim uvjetima, a kao što znamo roba tj kompanija vrijedi onoliko za koliko se proda, a ne onoliko koliko baba sanja da bi je netko mogao platiti. P.S. I dalje imam JDPL na oku, no o ulasku mogu razmišljati tek nakon dokapa, svakako ne po cijeni 5X većoj od neto imovine.

    lp

    Imas ti pravo...

    Puno pametnije je bilo kupovat JDPL prije 4 godine po 50kn (sto si sam napisao) nego danas po 35kn...

    Prije par godina ovo je bila bomba od firme, a danas tesko sra.nje...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 29, 2021 at 12:20 PM
    Quote from tomoto

    I zato kaj ima još samo "117400 komada" za prodaju....

    Quote from tomoto

    CERP je opet prodavao, u odnosu na stanje od jučer kraći je za preko 100 komada. Nije puno, ali polako prodaje. Vidjeti ćemo za koji dan da li je i onih 1000+ komada od jučer bilo njegovo....


    Ne bih se baš složio da su prošli samo tako u zadnjih 13 godina. Rasprodali su cijeli avionski biznis (6 aviona), rasprodali su sve hotele, smanjili flotu, nabili velike dugove... Nije to više ista kompanija kao prije 10 godina...


    Koliko je CERP-u još ostalo za podijeliti u ovom valu?

    Ono kad se "pravis grbav"...

    1. CERP ne prodaje (jer nema Odluke) vec dijeli 31.675 kom dionica braniteljima i kao naknadu za oduzetu imovinu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2. Ostalo im je za podijelit jos 6.719 kom

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 29, 2021 at 7:43 AM
    Quote from looserst
    Quote from mitkko

    Tako je, preuzimanjem brzo, jednostavno i u pola cijene dođu do 5 brodova. Ne treba zaboraviti ni to da uz te brodove dobiješ odmah i posadu - 100 mornara koje nije baš jednostavno danas okupiti. Ovo je puno jednostavnije i elegantnije nego kupovati jedan po jedan rabljeni brod i okupljati posadu. A uprava ako ti se ne sviđa ju lako i brzo smjeniš i postaviš svoje ljude.

    Da pokvarim zabavu...razmislja li itko (ne mitkko) o kombinaciji gdje drzava kroz jdpl daje nekakvu financijsku injekciju nasem vrlom debeljaku? Bar kao worst case scenarij? Ili ja pusem na jogurt?

    I najnesposobniji privatnik je sposobniji od drzavnog uhljeba...tako da bi i ta kombinacija bila korak naprijed...

    Ali ako mogu birat, ipak bi radje da onda dokap ne prodje...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 28, 2021 at 11:48 PM
    Quote from bubimir
    Quote from mitkko

    ..Dakle, siguran sam da vec imaju poznatog kupca.

    Posebno mi je zanimljiva konstatacija iz poziva da ce Uprava društva odabrati koja/cija ponuda najbolje odgovara interesima društva..

    ...

    Cijena na burzi ce stagnirati dok dokap ne prodje, a onda ce vjerujem nastaviti sa rastom. Dokap ide sa dobrim diskontom, kupac to ne kupuje da bi sutra prosipao na burzi, zato mislim da se ne treba nadati jeftinim dionicama na burzi nakon dokapa.

    ...

    Ovo nije nagovor za kupnju, vrijeme ce kao i uvijek pokazati tko je bio u pravu.

    Display More

    iako nisam siguran tko je (poznati) kupac, nakon pažljivog čitanja redaka, a osobito između njih, slažem se da ovdje Uprava ima neubičajeno (pre)veliku slobodu odlučivanja..nešto kao prijeki sud: 8)

    "I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon. You are clearly the guilty potty."

    Display More

    Isao bacit oko na Tankersku, da vidim kako diše...

    Diše punim plucima...

    Novac i novcani ekvivalent - 300mil kn

    Ukupne obveze - oko 1mlrd kuna

    Neto dobit - 80 mil kn

    EBITDA - 250 mil kn

    Neto dug/EBITDA - ispod 3

    2019...bila jos i bolja; neto dobit 140mil kn; EBITDA 350 mil kn...

    Trenutno raspolazu sa oko 1mil dwt tankerske flote i 134 k dwt bulkova (4 handya)...

    Okrupnili su vlasnistvo nad TNPL i imaju preko 95%...spremni su za akviziciju, sve je poslozeno...

    Trenutno im je JDPL kikiriki; od 2008. se spekulira da su zainteresirani za njega; dobiju 55% vlasnistva za 50 mil kn (u pola cijene, imho) i s tim udjelom "drmaju" kao da imaju 100%...cijeli ulog vrate kroz 5-10 godina kroz upravljacke feejeve...

    Definitivno su glavni favorit...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 28, 2021 at 3:24 PM

    Za sve "nevjerne Tome"...malo usporedbe

    1. Graf SUPRA kroz povijest

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vidimo da su vozarine danas vece nego u raudoblju 2003-2005, isto tako zanimljiv je njihov propad u 2005. sa 25k USD/d na 12,5k USD/d

    2. Graf PNMX kroz povijest

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    I dalje su dosta nize nego u razdoblju 2003-2005., ali isto tako dosta vece nego u 2005. kad su padale cijelu godinu i zaustavile se na cca. 15k USD/d

    3. Ovo je flota ATPL u 2005.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Znaci, flota je imala skoro duplo vise brodova, ali jednaku nosivost kao danas

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    E sad, zasto je to bitno???

    Pa zato jer je u 2005. ATPL zaradila 450 mil kn😀😀😀, i u 2006. isplatila 50kn dividende.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Jos jednom pogledajte vozarine u 2005., bile su u slobodnom padu, ocito su dobit natukli iz vozarina u 2004. i pocetkom 2005. godine odnosno lag je puno dulji od 90 dana...prije bih rekao 9 mjeseci...

    Ove godine sigurno nece ni pola toga zaradit, ali ako ovakve vozarine (ne trebaju rast) ostanu jos godinu/dvije u 2022. mozemo ocekivat +300mil kn dobiti...

    Znam da ce nevjernim tomama ovo biti smijesno i mislit ce da drukam...ali ovo su cinjenice, a vi i dalje "blejite", vas izbor...

    P.s. na GO sam, pa pisem sa moba i tehnicki sam ogranicen

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 26, 2021 at 10:18 PM
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Pa jel ne mislis da je malo neozbiljno od jednog investitora tako gorljivo zagovarati stavove koje si izvukla iz rukava?

    Kod firmi koje ne mogu samostalno opstati na trzistu treba biti oprezan.

    Pogotovo na nasem nerazvijenom trzistu kapitala.

    To smo vidjeli na Dlkv, Opte itd.

    Ponekad racunanje booka moze zavarati. I ja sam prije godinu dana racunala da je Dlkv na 4 kune jeftin. Zavrsio je sa 70 lipa.

    Viro je imao book 200 kuna kada je otisao u PSN.

    Nije to neozbiljno. To je oprez. Ne kazem ja da se na ovakvim pricama ne moze zaraditi. Moze. Ali moze se i izgubiti 90 posto kapitala.

    Display More

    Ma ne shvacate shipping...ovo nije BV kakvog ga vi dozivljavate...brodarima su brodovi defacto obrtno sredstvo koje direktno ide kroz CF (bilo prodajom bilo kupnjom brodova)...to je likvidna i lako utrziva imovina cije upravljanje/obrtanje je core business brodara...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • July 26, 2021 at 4:35 PM
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    Evo slazem se...ja, dok nisam vidio mittkove izracune, sam uvijek u NAV koristio iskljucivo trzisnu vrijednost flote, ali i samo neto financijski dug (ne ukupni)...jer je brodarima trgovanje s brodovima core business jednako kao i njihov najam...a nekretnine su samo jedan lijepi “kozmeticki” plus/amortizer...ali koje mi nikad ne utjecu na odluku o kupnji/prodaji bilo koje dionice...samo bussiness mi je bitan...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • July 26, 2021 at 4:26 PM
    Quote from user35

    evo brodovi u najmu u sklopu DI na 31.12.2020 (a sve sukladno zahtjevima IFS16 dug najam se kapitalizira)..

    kako je i Mitko napisao nema utjecaja na NAV... (cca isti iznos obveze/imovine se kreće kroz bilancu)

    utjecaj na RDG nema troška najma, već amortizacija i kta => PUNO LJEPŠA EBITDA!!!

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Tocno...ali to nije “maslo” ekipe iz ATPL...to je novi racunovodstveni standard (MSFI16) koji se poceo primjenjivati od 2019...tu definitivno nije nista sporno...

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™