1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Parica

Posts by Parica

  • SPAN (SPAN d.d.)

    • Parica
    • April 30, 2022 at 11:21 PM

    Isao sam malo pogledat kako radi EKOBIT i sto su i po kojim multiplama kupili...

    Posljednje dostupno izvjesce je iz 2020. pa evo osnovnih podataka o poslovanju:

    Poslovni prihodi: 20 mil kn (prihodi su stabilni i nema visokih stopa rasta; u 2019. i 2018. iznosili su 19,5 mil kn)

    Dobit nakon oporezivanja: 2,8 mil kn (nema visokih stopa rasta, stabilni i od 2016. se krece izmedju 2,4 -2,8 mil kn)

    EBITDA: 4,2 mil kn (isto kao i prihodi i neto dobit, stabilna bez znacajnih stopa rasta; od 2016. se kretala izmedju 3,4 - 4,2 mil kn)

    Dugorocne obveze: 0 kn

    Kratkorocne obveze: 2mil kn (odnose se na dobabljace i poreze, obveza prema bankama nema)

    Kratkotrajna imovina: 6,3 mil kn (novac na racunu iznosi 4 6 mil kn; ostatak su potrazivanja od kupaca)

    Kapital: 8,6 mil kn

    Bitno je naglasit da je najbolji poslovanje ostvareno u 2020. godini (od 2016.): najveci prihodi, dobit i EBITDA. Isto tako, KI je 3x veca od ukupnih obveza; kredita nemaju; novac na racunu je 2,5x veci od ukupnih obveza. Nastavno na navedeno smatram da su u 2021. ostvarili cca. 5%-10% bolji rezultat nego 2020. odnosno oko 21 mil kn prihoda uz dobit 3 mil kn i EBITDA-u od 4,5 mil kn.

    Ako koristim projicirane podatke o poslovanju za 2021. godinu ispada da je SPAN kupio EKOBIT po:

    P/E 12

    P/BV 3,7

    EV/EBITDA 7,2

    Fundamentalno mi ova akvizicija izgleda jako, jako povoljno. Kupila se IT firma koja nema krediznih zaduzenja, s blagim trendom rasta poslovanja i po sasvim prihvatljivim multiplama...dobar posao...bravo SPAN!

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • Parica
    • April 29, 2022 at 11:21 PM
    Quote from Philidor

    Prijedlog odluke o isplati dividende na koju je kolega Kadisibil91 ispravno ukazao bi bila dobar korak u tom smjeru. Ipak, osobno mislim da se radi o dokumentu koji je greškom završio u godišnjem izvješću (neovisno o razlogu bilo bi dobro kad bi se ostvarilo)...

    Edit: pogledajte posljednju stranicu tog izvješća pa prosudite sami

    Pa ljudi moji...ide dividenda!!!!

    Ovo je sluzbeni dokument u kojem Uprava predlaze NO isplatu divke...potpisan je i ovjeren i definitivno je slucajno zavrsio u godisnjem izvjescu😃😃😃😃...

    Sad NO "samo" treba potvrdit odluku...

    Bravo Lenac...

    Izvjesce je TOP (i vise od toga), a osim brojki najvise me veseli sto je Uprava napokon optimisticna i nema crnjaka...nema kukanja o jeftinijim turskim brodogradilistima, nedovoljno dobroj lokaciji Lenca, cijenam sirovina, neizvjesnosti zbog slabe popunjenosti Knjige narudzbi...vec navode da je u Q2 popunjenost jednaka kao u Q1, ali sa slabijom profitabilnosti, da cijena celika ne utjece znacajno na poslovanje...Tursku ni ne spominju...

    Strava!!!!

    Bravo Lenac, bravo...cestitke imaocima...

    p.s. imam simbolicnu kolicinu...ali dat cu sve od sebe da mi VLEN bude znacajnije zastupljen u portfelju...zasluzio je!!!

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • SPAN (SPAN d.d.)

    • Parica
    • April 29, 2022 at 2:09 PM
    Quote from SOUR

    Interesantan podatak Goodwill im je s nekih ustaljenih 19,5 mil. kuna porastao na 47.379.447 kn. Ne znam baš na ZG burzi da neko ima takav napredak nečijeg mišljenja o firmi.

    Porast Goodwilla je posljedica akvizicije EKOBITA buduci je kapital EKOBITA oko 10 mil kn a placen je 37 mil kn pa je razlika izmedju placene cijene i kapitala proknjizena u goodwill...IMHO

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 29, 2022 at 9:03 AM
    Quote from Infinity

    Libertas je vjerovatno onaj sto je ima opciju +1g. produženja dugoročnog ??

    Ja mislim da su poceli ugovovarat brodove na pravi spot, a ne na kratkorocni TC...zadnju godinu dana su nabildali bilancu, kumulirali kapital i sad su krenuli u rizicnije poslovanje...

    Navedeno zakljucujem po trenutno brutalnoj vozarini za Libertas (30k USD/d) i nestvarnoj vozarini za handy Dubrava (38k USD/d)...

    U buducim izvjestajima ocekujem sve manji vremenski jaz izmedju ostvarenih i prosjecnih vozarina na marketu i sve vecu korelaciju medju njima...ali bi onda trebala i uposlenost flote padat (a vidimo da nije tako vec je nikad veca...)

    Vozarina za Dubravu (38k USD/d) je nestvarna i jedino se na spot marketu moglo toliko dobit...IMHO

    Ima li ovo smisla?

  • DRY BULK

    • Parica
    • April 29, 2022 at 8:21 AM
    Quote from jasko
    Quote from jasko
    • Apr 19th 2022

    Gatati iz kave najbolje je tokom dana, a prigodan dan za takvo “čitanje” je utorak........

    U šalici se mogu vidjeti buduća zbivanja koja slijede u narednih 10 dana..

    ATPL 555

    ULPL 155

    JDPL 70

    Prvi u cilj ulaziiiiiiiii...........

    Display More

    Svi zajedno danas na otvaranju????

    To bi bio raspašoj😀😀😀

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2022 at 5:34 PM

    Ocito je Libertas izasao iz starog TC i sad plovi po 30k USD/d...

    Isto tako, ocito je da su i pnmx indeksirani jer trenutno voze po 19k USD/d...

    Ocito je i da je ATPL jedna od najpodcijenjenijih svjetskih brodara u odnosu na NAV...

    Ocito je da na racunu imaju 200mil kn (LOL😀😀😀) i to bez novaca od prodaje AP STON...

    Ocito je da treba dodatno korigirat tablicu vozarina jer AP DUBRAVA ne plovi po 21k USD/d vec po 38k USD/d...

    Ocito da je dug od 800 mil kn smijesan buduci je EBITDA u 1q 100 mil kn i imaju 200mil kn na racunu...

    Ocito je da je izvjesce bomba...i da ce bit dividende

    San snova...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2022 at 11:38 AM
    Quote from Chuck
    Quote from Parica

    Ja sam neuk, ali zdravo seljacki mozak mi govori da rast dolara odgovara ATPL dok god je vrijednost brodova veca od duga za te brodove...jer u tom slucaju, rastom tecaja dolara, vrijednost DI se povecava vise od obveza, a razlika ide u kapital drustva (pa to je sveobuhvatna dobit u RDG-u)...bilda se bilanca

    Apsolutni iznos duga nista ne govori o kompaniji i poslovanju pa prica o milijardu+ kuna duga ima samo smisla ako je stavite u odnos s vrijednosti imovine i(li) ostvarenoj dobiti pa molim da se rasprava o dugu (deja vu april 2021😀😀😀) usmjeri u odnosu na druge varijable...

    Isto tako, ako pricamo o dugu onda nema smisla raspravljat o neto dobiti nego EBITDA-i koja je u btw u prosloj godini iznosila 270 mil kn (bez ukidanja dijela gubitka), dok ce u ovoj godini biti i veca pa zakljucujem da je ATPL nisko zaduzena kompanija uz potencijalni dug od 1mlrd kn...

    Nijedan dug, bio u dolarima i kunama, nije problem dok nabavljena imovina/brodovi ostvaruju EBITDA-u visu od rate kredita...dapace u tom slucaju je bolje bit sto vise zaduzen...

    Trenuzno nije vrijeme za raspravu o dugu jer u ovim uvjetima on uopce nije bitan...sad je fokus na profitabilnosti...kad se situacija na trzistu promijeni onda ce i dug postat relevantan...do tada, uzivanje...

    Kolike su samo firme propale zbog ovih par kljucnih recenica, a i Atlantska plovidba nije bila daleko ne tako davno. Deja Vu all over again? Mislio sam da su nesto naucili u medjuvremenu...

    Trenuzno nije vrijeme za raspravu o dugu jer u ovim uvjetima on uopce nije bitan...sad je fokus na profitabilnosti...kad se situacija na trzistu promijeni onda ce i dug postat relevantan...do tada, uzivanje...

    Display More

    Pa firme i propadaju iskljucivo zbog zaduzenosti...

    Ali trenutno, s ovim vozarinama i vrijednostima brodova dug uopce nije bitan...kad se situacija na marketu okrene pocet cu se opterecivat dugom...

    Znate zasto tek tada?

    Jer dok se to desi brodari mogu natuc para u dvostrukoj-trostrukoj vrijednosti duga i zato sad raspravljat o dugu nema smisla...

    Kad vozarine udju u crveno, dug postaje bitan...do tada samo su bitne ostvarene vozarine i operativni dani...

  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2022 at 11:26 AM
    Quote from karlos

    .....ali isto tako kažu da se utjecaj rata i gubitka poslova u Bjelorusiji ne vidi u ovom kvartalu,

    već u idućem tako da je za očekivati slabiji idući kvartal, ali i dalje ako se rat nastavi :/

    Ma kakva Bjelorusija...pa tamo ostvaruju 4% prihoda i zaposljavaju 25 djelatnika (0,7% ukupno zaposlenih)...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2022 at 11:09 AM

    Ja sam neuk, ali zdravo seljacki mozak mi govori da rast dolara odgovara ATPL dok god je vrijednost brodova veca od duga za te brodove...jer u tom slucaju, rastom tecaja dolara, vrijednost DI se povecava vise od obveza, a razlika ide u kapital drustva (pa to je sveobuhvatna dobit u RDG-u)...bilda se bilanca

    Apsolutni iznos duga nista ne govori o kompaniji i poslovanju pa prica o milijardu+ kuna duga ima samo smisla ako je stavite u odnos s vrijednosti imovine i(li) ostvarenoj dobiti pa molim da se rasprava o dugu (deja vu april 2021😀😀😀) usmjeri u odnosu na druge varijable...

    Isto tako, ako pricamo o dugu onda nema smisla raspravljat o neto dobiti nego EBITDA-i koja je u btw u prosloj godini iznosila 270 mil kn (bez ukidanja dijela gubitka), dok ce u ovoj godini biti i veca pa zakljucujem da je ATPL nisko zaduzena kompanija uz potencijalni dug od 1mlrd kn...

    Nijedan dug, bio u dolarima i kunama, nije problem dok nabavljena imovina/brodovi ostvaruju EBITDA-u visu od rate kredita...dapace u tom slucaju je bolje bit sto vise zaduzen...

    Trenuzno nije vrijeme za raspravu o dugu jer u ovim uvjetima on uopce nije bitan...sad je fokus na profitabilnosti...kad se situacija na trzistu promijeni onda ce i dug postat relevantan...do tada, uzivanje...

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Parica
    • April 28, 2022 at 9:05 AM

    Mene je izvjesce ugodno iznenadilo...

    1. Ostvarena je dobit od 0,5mil kn sto je za mene fantastican rezultat obzirom da sam ocekivao poslovanje s gubitkom

    2. Unatoc svim problemima obveze prema bankama smanjene su za 34 mil kn dok su ukupne obveze smanjene za 42mil kn

    3. Uz navedeno razduzivanje novac na racunu je povecan za 11mil kn i iznosi 41mil kn

    4. CAPEX je samo 20% nizi nego lani i iznosi 9 mil kn

    Trenutacni problem mi je Q2 koji ce operativno najvjerojatnije bit ajme majko...a realno, tokom godine, mozemo ocekivati i otpise nekih potrazivanja, vrijednosna uskladjenja imovine i dodatne financijske rashode...gdje mozemo ocekivat visemiljunske racunovodstvene gubitke

    Medjutim, utjecaj Q2 i svih potencijalnih racunovodstvenih gubitaka na cijenu ce bit bezbolno apsorbiran ako se uspori (ili zaustavi) trend pada prodaje/registracije novih vozila u EU i(li) ako se dobavni problemi s poluvodicima i sirovinama normaliziraju ili rat prestane...

    Dugo pratim, i volim, ADPL i do sada su uvijek izasli jaci, veci i bolji iz bilo koje krize, brzo djeluju i jako su fleksibilni... u padu i rastu sektora imaju bolje rezultate od peer grupe i ne sumnjam da ce tako biti i ovaj put...ne zaboravite i na sve ugovorene poslove prije i za vrijeme ove krize...kako god, vjerujem u firmu, vjerujem u njihov proizvod, a najvise u menadjment

    Nakon jucerasnjeg izvjesca kupio sam prvu kolicinu i to kao dugorocnu poziciju u portfelju...

    Sretno nam bilo...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 22, 2022 at 10:19 AM
    Quote from Milijarder

    Je li ovo Zloćka, jutros na početku, odmah prodala, jer se uplašila, da futuresi na capeovima, neće opet odraditi 5000 $ u plusu, kao jučer!? :) :/

    Ajde,

    Pustite gospodju Zlocku na miru...svi ulazemo/riskiramo kapital najbolje sto znamo, sukladno zivotnoj dobi i osobnoj averziji prema riziku...ponekad pogrijesimo i to dovoljno boli samo od sebe...nije u redu se nasladjivati tudjim pogresnim odlukama...to ne bi trebala bit svrha foruma...

    Kako kaze prozvana kolegica...burza je maraton...u tren oka se sve preokrene...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 19, 2022 at 5:35 PM
    Quote from Marielena

    Ovo je ZSE naravno pa su jutros vjerojatno kupovali oni koji su imali inside info.

    Po meni vijest nije ni dobra ni losa...cak mi je vise negativna jer sam se nadao da ce ipak d novogradnjama ici u povecanje, a ne samo pomladjivanje flote...ali ima jos 1 sigurna i 2 opcijske novogradnje pa cemo da vidimo kako ce odigrat...

    Sama prodajna cijena je ocekivana i u skladu sa procjenom vrijednosti broda...onako odokativno, brod su prodali po trenutnim P/E 4,5 (brod dnevno zaradjuje 15k USD, na 300 operativnih dana je to 4,5mil USD godisnje, a prodan je za 19,5 mil USD)...obzirom na volatilnost sektora i makro neizvjesnosti to je fer cijena (imho)..

    S druge strane sad su puni keša i divka ne bi trebala bit upitna...cak i fer divka (30kn-40kn)...

  • DRY BULK

    • Parica
    • April 6, 2022 at 1:27 PM

    Ajmo eksperi pomozite...isao sam malo istrazit trosak goriva i upao sam u rupu neznanja...

    Evo mekih cinjenica:

    1. Handy dnevno trosi 30t-40t goriva, ovisi jel prazan, kojom brzinom plovi itd...ali nek bude 30t

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2. Cijena 1t goriva je oko 800USD te po tome ispada da je dnevni!!! trosak goriva cca. 24k USD za Handy

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    3. Tocku potvrdjuje i clanak koji sam nasao iz listopada 2021 prema kojem CAPE dnevno trosi goriva cca. 23k USD/d

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    E sad pitanje je kako je moguce da je trosak goriva toliki, a svi ino izvori koriste podatak da je dnevni OPEX cca. 8k USD/d???

    Pretpostavljam zato jer dnevne spot vozarine su aproksimirane sa vozarinama iz TC (gdje narucitelj placa gorivo) da se mogu medjusobno usporedjivat te su ustvari nominalne spot vozarine znacajno vece (mislim da sam prije par godina ovo negdje i procitao)...

    E sad, posto sam neuk i volim pojednostavit stvari nasao sam i clanak koji govori da trosak goriva cini 50%-60% dnevnog OPEXA...dnevni OPEX je oko 8k USD/d

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ...pa ako koristim tu informaciju zakljucujem da ce BE za brodove na spotu, zbog rasta nafte za 50%, biti veci za cca. 2k USD/d

    Jel ovo ok?

    P.s. sry pisem s moba (uvijek) pa je sve malo divlje/nepregledno

  • PODR (Podravka d.d.)

    • Parica
    • April 4, 2022 at 4:37 PM

    Divka 13kn...isplata u kolovozu...ex div day 13.07...

    Obavijesti izdavatelja - EHO

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • April 1, 2022 at 1:42 PM
    Quote from BudFox
    Quote from Marielena

    Ne bih se slozila uopce. Osobno mislim da ce krajem mjeseca dionica biti na novim razinama. Necu naravno pisati svoj target.

    Vidjeti cemo tko ce biti u pravu.

    Ja ću vam reći, cijena će uskoro potonuti ispod 450kn, jer je takvo raspoloženje, a onda će se napraviti novo dno između 420 i 440, pa

    sve ovisi kako će se dalje kretati vozarine. Ova dionica je rob vozarina i najčešće raste kada rastu vozarine, bez obzira na rezultate firme.

    Ovo sada je netko napucao cijenu samo kao bi se iskrcao, ponavljam ovo je samo moje mišljenje, može biti i krivo, tko zna.

    Pa ljudi moji nije lako napucati cijenu pa izlazit visoko...da je tako, ja bi svaki dan napucavao razne dionice,...mozda na nelikvidnim dionicama moze proc, ali na ATPL zaboravite na to...

    Ja sam danas dokupio i cekam jos sa 3x naloga do 450kn...meni su ove razine prihvatljive za dokup

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • April 1, 2022 at 10:21 AM
    Quote from Infinity
    Quote from Mrcash

    tko ne vidi da je ovo muljaza, taj je ili slijep , ili maluman ili je predugo bio u optimi čekajući 15 kuna ....

    Koliko god se trudili izmuljati ukoliko im je to plan trenutne visoke vozarine i gomilanje keša im drastično to otežavaju.

    Do datuma dokapa ce jos ojacati.Predhodni je bio podcijenjen+zarada do datuma sljedeceg i dodati puno bolju stabilnost u odnosu na prethodni pa jos i situaciju u kojoj bi postojeci dionicari imali prvu priliku mislim da nece riskirati ponuditi pre jeftino da nebi sklizlo iz ruke.

    Opreza nikad dosta ali malo matematike nije na odmet.

    Ima uvik i drugih izbora pa nek svak za sebe izvaže.

    Pa najavljeni dokap uopće ne bi trebao biti nikakav problem za postojeće dioničare jer imaju pravo sudjelovat u istom...još se planira i izrada Prospekta za uvrštenje istih na TK tako da nema ni rizika raspolaganja sa dionicama iz dokapa...

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/COI-JDPL-2ffad9e6991a2653ca5d14351a35f120.pdf

    Ako je cijena u dokpau niska sudjeluješ i dobiješ podcjenjene dionice...ako je cijena visoka opet super jer znači da je vrijednost društva veća nego na burzi i za očekivat je da će tržišna cijena konvergirat ka cijeni iz dokapa...

    p.s. nemam JDPl, zaradio za burek...sretno svima

  • Best buy

    • Parica
    • March 31, 2022 at 8:43 PM
    Quote from plavi05

    Završilo je 1.tromjesječije, vrijeme je za špekulacije vezano je za rezultate. Iz GFI KODT iznio bih neke zanimljive brojke KRATKOT. IMOVINA 341 MIL. LANI 420 MIL OVE GODINE, SIROVINE 118 M NASPRAM 159 M, POTRAŽIVANJA 154 M LANI 191 M OVE GODINE, NOVAC U BANCI 112 M OVE GODINE 125 MIL. Koliko će se ovog kerozina biti upotrebljeno za ovu raketu u 1.tromjesiječiju, raketa koja stvara nove vrijednosti, dobit i kapital. Ovo je zaista posebna dionica na ZSE, plus je i energetska branša koja je aktualna za ovu robu se ne pita cijena samo daj. Pogledajte samo marže koje rastu, a dobro su se osigurali sa sirovinama.

    Zavrsio je turbulentni Q1 pa evo i mog trenutnog stanja uma...

    1. ATPL

    U Q1 ocekujem +50mil kn iz poslovanja i 20mil kn sveobuhvatne dobiti zbog rasta $.

    Tokom Q2 ocekujem izglasavanje divke od 30kn

    Tokom Q2 jedan brod izlazi sa "starog" TC i ostanu li vozarine na ovim razinama do kraja godine bi samo taj brod mogao zaraditi dodatnih min. 15 mil kn...definitivno treba imat ATPL u portfelju

    2. KODT

    Cudo od dionice i firme...kroz par dana (vec kasni, uvijek je bilo krajem ozujka) ocekujem prijedlog divke od 80kn.

    Ovdje mi je izvjesce za Q1 jako, jako bitno jer je rast cijena sirovina bio brutalan u Q1 i izvjesce ce dat smjernice koliko rast cijena sirovina utjece na profitabilnost...isto tako, u ovako divljim vremenim preferiram fondovske dionice (Crobex10) jer uvijek imaju kupnju i ako zelis mozes izac...skratio sam 1/3 pozicije i ako bude Q1 ok (preko 25% EBITDA marze) vracam prodano bez obzira na cijenu...

    3. ATGR i PODR

    Izvjesca za Q4 me nisu impresionirala, dapace...ali je i cijena pala...mogao bi ovdje bit cupav Q1...ali svejedno imam obje (ne previse) jer u ovakvim vremenima moras imat prehrambene dionice, fondovi ih vole, a krajem travnja ide i izglasavanje divke ATGR...ocekujem losiji Q1 od prosle godine, a to nikad nije dobro za cijenu dionice...

    4. BANKE

    Nemam nijednu...ni sam ne znam zasto...mozda zato sto tu ne vidim neki potencijal za znacajni rast dobiti/prihoda...nesto slicno kao JDGT...uvijek dobri, nikad spektkularni...treba ih kupovat 3 mj prije divke i uzet laganih 10%-15%...HPB sam imao puno, ali na cijeni 550kn...bio je prejeftin i no brainer...sad nije vise prejeftin...a i ne kuzim se u bankarski sektor pa tu nikad ne ostajem dugo...

    5. TURISTI

    U ovom padu kupovao sam "istarske" turiste ko lud...pun sam ADRS, ADRS2, RIVP i ARNT...vjerujem u odlicnu sezonu u Istri...do svibnja ce rat, bio gotov ili ne, postat nesto normalno i prihvatljivo i sve ce manje utjecat na odluke potrosaca/turista...

    6. VLEN

    Q1bi trebao bit ludnica, remontna brodogradilista u Crnom moru su u outu i mogao bi skupit dio kolaca od njih, a i americka mornarica bi trebala pojacat prisutnost na mediteranu pa bi VLEN mogao bit bomba...ali pitanje je rasta cijena sirovina i sto nema fondova pa ako bude sr.anja ode VLEN u bezdan...nemam ga, a trebao bih ga imat, barem nesto

    7. TPNG

    Dugorocno mi izgleda fantasticno...poremecaji s Rusijom su dugorocni i doci ce fo dugorocnog povecanja ton milja...problem mi je vlasnicka struktura (nista zadranima ne vjerujem) i ovaj prodavac iz TOP10...ali lagano skupljam, a jaci ulaz planiram kad krenu prometi po +10k komada (makar na cijeni 50kn)...ocekujem pozitivni Q1...

    8.ERNT

    Ide dividenda i bit ce jedna od rijetkih dionica na TK koja ce imat Q1 bolji od prosle godine...ali je i cijena poštena...uzeo sam lijepu kolicinu (115 kom na 1515kn) u padu i sve rasprodao po 1700kn (jbg)...sad samo gledam i pratim..

    9. SPAN

    Volim tu dionicu i firmu, ali prihodi u Q4 su stagnirali i to me jako zabrinulo jer me rast poslovanja najvise privlacio +izlozenost u Ukrajini +trenutno postena cijena su dovoljni da sad samo promatram i pratim...

    10. KEŠ

    Trenutno imam 40% keša i jako sam sretan s tim...vremena su opasna i rast zadnja 3 tjedna je bio impresivan...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • March 31, 2022 at 5:16 PM
    Quote from diokidina

    Sto reci kad kolege sa foruma imaju sumnju koji je Jadroplov sklopio ugovor sa doticni naruciteljem.

    I jos pojedinac da ga ne imenuje, kaze da mu ovo smrdi i da firma nesto mulja,ali ipak je kupio danas.

    Sve govori o njemu samom.

    Sto moj post govori o meni...osim da:

    1. Pisem ono sto mislim...

    2. Trgujem iskljucivo da zaradim pa nekad udjem i u pozcije u koje ne vjerujem jer ocekujem kratkorocni rast cijene

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • March 30, 2022 at 3:00 PM
    Quote from diokidina

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/42449

    Zna deda sto radi. I nije to sve.

    I nikome nije cudno da je Deda dogovorio 5g vozarine po 30k USD/d za brod star +20g...

    Muljaju nesto, moguce da je Ugovor indeksiran, a oni objavili koliko Ugovor vrijedi po sadasnjim vozarinama...

    Zanimljivo je i da je vrijednost broda oko 5mil USD, a godisnji planirani prihod 10mil USD...sto znaci da ce brod u 1g zaradit (ne uprihodit) vise od cijele svoje vrijednosti...

    Dedi nista ne vjerujem, koliko vidim i citam (od diokidine) cilj mu je od JDPL napravit lokalnu, a ne medjunarodnu firmu...sa lokalnim (TNPL) vlasnikom...zasto? Mozda da mogu na hrvatski nacin poslovat, pola meni, pola tebi...a dionicarima šipak...

    Danas sam svejedno kupio neku sicu da popratim ovo iz prvih redova...da nema Dede vec davno bi se bio nakrcao ovim, ali Deda je otkazao novogradnje i ostetio JDPL za min 20mil USD, a mozda, buducnost ce pokazat, i za 50 mil USD...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • March 30, 2022 at 8:48 AM
    Quote from hugh
    Quote from Infinity

    Nepoznate su mi i trenutno nejasne njihove namjere.

    Udavili su posljednji rast agresivnijom prodajom pa sad lagano dokupljuju skuplje u kratko vrime.

    Očekiva sam primirje pa daljnju prodaju nakon objave za Q1.

    A nista, lagano kokice pa ih pratiti

    (Nikako kopirati 😅)

    takav fond je upravo ono što atpl ne treba........dionica je dovoljno volatilna i bez takvih egzibicionista u prvih 10........

    Display More

    Da bi fond mogao prodavat na dnu mora imat dionice, koje najcesce kupuje na vrhu...tako da su bas takvi fondovi najpozeljniji...

    P.s. kad se samo sjetim kako je isti ovaj indeksni usred COVID raspada kupovao PTKM na nebuloznim cijenama 60kn-70kn...neka njih

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™