1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. mitkko

Posts by mitkko

  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 123
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 13, 2020 at 3:03 PM

    Cleaves Securities

    "Average dry bulk earnings rose 3% last week, with Capesizes leading the way posting 14% gains. Spot rates rose in the Atlantic, indicating that the extremely low Brazilian iron ore export YTD finally is moving towards more normal levels. We remain very positive towards the Dry Bulk market, as long as miners and China does not close down."

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • April 13, 2020 at 2:54 PM
    Quote from george

    nisam siguran da ides u pravom smjerui?Ameri tiskaju lovu a mi? Sto ceno mi?

    Maric kaze, u drzavni proracun 33posto novaca se slilo u odnosu na,proslu gprdinu. Go figure

    Ne znam jesam li te dobro razumio. Ti misliš da smo dno prošli?

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • April 13, 2020 at 1:12 PM

    Hm, obično bude obrnuto od onoga što naslovnice govore :/

    Goldman Says U.S. Stocks Have Likely Bottomed on Policy Support

    https://www.bloomberg.com/news/articles/…-policy-support

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 9:43 PM

    Vidit cemo sutra na futuresima kuda ce cijena nafte. Cijena je vec puno porasla zbog same najave sastanka OPEC-a.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 9:26 PM

    Da, moguce je, sada bas citam o OPEC deal-u. Trend linije i divergencije na grafovima mogu indicirati na nesto, ali uvijek je bitan "confirmation". Zato ovo sto sam gore nacrtao ne znaci da treba shortati ili prodavati, vec da treba biti svjestan opasnosti i pratiti. Jos uvijek nema potvrde.

    Upumpavanje love iz helikoptera je i dovelo do ovoga rally-a, medjutim trzista sve to unaprijed uracunavaju u cijenu, tako da cim to stane ili posustane, a u kombinaciji sa losim FI bi moglo dovesti do nagle rasprodaje. Tako tumacim ove grafove. Opet, i ovo smanjenje proizvodnje nafte je pitanje je li dovoljno. Trzista koliko citam su vec racunala na smanjenje od 10m bpd, tako da bi ovo moglo biti "sell on news". Ne znam.

    U svakom slucaju, ZSE ce se ponasati u skladu sa vijestima izvana.

    Trenutno imam samo ATPL, ostatak stoji u cash-u.

    Files

    IMG_20200412_212526.jpg 248.93 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 5:12 PM

    P/NAV je bio takav kada je cijena bila 160 kn i vrijednosti brodova zaključno sa 2019. godinom. U ovoj novoj tablici sam stavio da su jednu godinu stariji pa je i procjena manja, a cijena dionice veća pa je P/NAV 0,62. Vrijednost charter ugovora je točno tolika koliko sam naveo, piše ti u revizorskom izvješću.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 4:06 PM
    Quote from Ivana7

    Kolika bi bila vrijednost flote ???

    - na jednoj stranici čitam kako je brod "Nova Gorica" (brod za suhi teret dosta sličan brodovima koje posjeduje AP, a i godište je tu negdje kao i flota AP, izgrađen je 2008.) prodan za 7.2 M$.

    - gledam na stranici AP ima 12 brodova za suhe terete, ako su svi u njihovom vlasništvu to bi bilo 12 x 7.2 = 86.4 M$. (seljačka računica ali drži vodu).

    - sada od tih 86.4 M$ moramo oduzeti dugoročno i kratkoročno zaduženje i znati ćemo vrijedi ili ne vrijedi ta ATPL, (koliko je ATPL zadužena nemam pojma).

    - možemo izračunati koliko ATPL vrijedi na burzi: 1.395.520 (broj dionica) x 7 (tečaj $) = 38.077.760 $.

    - evo sada su svi parametri jedne priproste seljačke računice tu: koliko vrijedi flota (86.4 M$ minus krediti) + cijena firme na burzi 38 M$.

    - vaši komentari....... kolika bi bila vrijednost flote..... i pravična cijena dionice na burzi ???????

    Display More

    U prilogu imaš odgovore na pitanja. NAV sam ja sam računao pa su moguće neke greške, ali ovo daje dosta dobru aproksimaciju vrijednosti.

    Uzmi u obzir da je zbog MSFI 16 u 2019 nešto povećana imovina, amortizacija, kamate i dug zbog drugačijeg knjiženja ova dva broda što imaju u bareboat charteru. Napamet pričam, računao sam to prošle godine, mislim da su amortizacija i kamate zbog toga povećane za ukupno cca 38 mil. kn.

    Files

    NAV.png 283.86 kB – 0 Downloads
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 3:39 PM

    Bojim se da sljedeći tjedan "ne bu dobro", barem ako je suditi prema grafu u prilogu koji mi se sada čini sve izgledniji, a onda se ni CROBEX-u ne piše dobro.

    SPY

    Dakle, cijena raste, volumen pada, imamo bearish divergenciju na RSI, MFI i na MACD histogramu. Stoch će vjerojatno ubrzo izgubiti ovu liniju otpora. Potencijal pada cca 18% do prvog targeta, dalje se ne usudim za sada prognozirati, luda su vremena. Sljedeći tjedan izlaze FI u SAD-u, vjerujem da će to biti "wake up call" iliti trigger za korekciju.

    CROBEX

    Kako bi Lulu1 rekla - "truba". Došli smo do prvog targeta prilikom rasta, sada bi korekcija bila prirodna. RSI će vjerojatno izgubiti ovu liniju trenda, Stoch je već dao sell signal, MACD histogram opada. Potencijal -13%, i ovo mi je konzervativna procjena. Prva procjena mi je bila -16% (što bi bio target ove "trube") pa sam onda pogledao grafove svih sastavnica CROBEX-a i temeljem targeta na tim pojedinačnim dionicama sam došao do -11% za CROBEX, tako da sam onda za target CROBEX-a dao ovu sredinu. Zanimljivo je da su na pojedinim sastavnicama CROBEX-a targeti od +15% do -27%.

    Files

    SPY.png 241.47 kB – 0 Downloads CROBEX.png 165.43 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 1:51 PM
    Quote from mitkko

    Trenutne valuacije:

    P/NAV = 0,45

    EV/EBITDA = 4,66

    Prosječni P/NAV peer grupe je 0,56, EV/EBITDA 11,4.

    Trenutno imovinu firmu kupujemo sa popustom 55%.

    U prilogu je peer grupa za usporedbu, a možete vidjeti i preporuke analitičara i projekcije rasta dionica za ovu godinu. Projicirani prosječni rast je 88%, unatoč svim ovim stvarima sa pandemijom.

    Display More

    Evo samo za Ivanu7. Ovo su pokazatelji od 30.03.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 11:15 AM

    Preporucam procitati.

    Coronavirus may hide opportunities

    https://www.linkedin.com/pulse/coronavi…s-thanos-sofios

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 12, 2020 at 10:13 AM

    China still implementing trade deal with US - report

    https://www.teletrader.com/china-still-im…1499?internal=1

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 11, 2020 at 1:30 PM

    Cleaves securities

    "These are surely extraordinary times as the global economy shuts down. Constituting ~40% of all seaborne dry bulk imports, the Chinese economy is however normalizing, with added potential from economic stimuli. Our Base Case looks very promising, we reiterate our BUY & believe dry bulk equities currently has the highest upside within shipping."

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • mitkko
    • April 11, 2020 at 11:48 AM

    Frankopan nije brod od TPNG i duplo je veci od brodova koje ima TPNG. Cemu uopce sluzi ta informacija po kojoj cijeni Frankopan vozi?

  • Birtija

    • mitkko
    • April 10, 2020 at 9:11 AM

    Ova slika me asocira na nesto...

    Files

    IMG_20200410_090950.jpg 54.66 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 9, 2020 at 11:11 AM
    Quote from tovarish

    To je za ETF jako malen volumen. Cca 83 tisuća komada dnevno.


    Ja sam se vise referirao na nastavljajući downtrend koji još uvijek ne sugerira dugorocan oporavak. Ovaj omanji rast posljednjih dana je jos uvijek infleksija u primarnom padajućem trendu. Možda je dno blizu, a možda i nije. Vidjet ćemo.

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=BDRY

    Ja sam se referirao na to da volumen ne iskrivljuje sliku indeksa zbog ove arbitraže, ni sada kao što nije ni u prošlosti kada su bili bitno manji volumeni.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • mitkko
    • April 9, 2020 at 9:21 AM

    OPEC se sastaje da dogovore smanjenje proizvodnje nafte. Ako se dogovore, to će se negativno odraziti na vozarine za dirty tankere, a posredno i na clean tankere.

    Nedavno se dio flote LR tankera prenamjenio u skladišta na naftu jer je to bio unosan biznis i time smanjio flotu clean tankera. Posljedično su i MR tankeri imali rast vozarina bez obzira na trenutno manju potražnju za gorivom.

    Opet s druge strane, TPNG bez obzira na visoke vozarine nije puno mrdao. Ali kako smo mi ZSE, redovno dobro pratimo pad stranih tržišta, a rast slabo ili nikako, treba biti i ovdje oprezan.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 9, 2020 at 9:02 AM
    Quote from tovarish

    Taj ETF ima izuzetno malu likvidnost, a i trend je bio jasan posljednjih mjeseci.


    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=BDRY


    Jučer su bulkeri uglavnom posustali u odnosu n dan ranije.


    https://finance.yahoo.com/quotes/DSX,SB,…?.tsrc=fin-srch

    BDRY u zadnja dva mjeseca ima prosječni volumen trgovanja cca 10 puta veći od prosječnog volumena od svog osnivanja.

    Druga stvar je da je BDRY kompilacija FFA ugovora i dizajniran je tako da što bolje oponaša kretanje BDI-a. Kako je kretanje BDRY-a vezano za kretanje FFA ugovora, postoji prirodna arbitraža koja onemogućuje veće odstupanje indeksa u odnosu na stvarne ugovore.

    Evo citat koji ovo pojašnjava:

    "The value of these FFAs, recalculated daily, is the fund’s NAV. The value at which BDRY trades on the NYSE is at a small discount or premium to the NAV, but unlike with bulk shipping stocks, it cannot diverge significantly from NAV for an extended period."

    “Any ETF has to follow the performance of the underlying asset. It is a fund that holds something,” explained Kartsonas. “If any ETF trades well above or below NAV, there is a natural arbitrage between buying the ETF and selling the underlying assets, or the other way around. In the case of BDRY, if it was trading below NAV, you’d buy the ETF and sell the FFAs. If it was above NAV, you’d buy the FFAs and sell the ETF. There are trading houses that do this and arbitrage [the spreads away] because it’s free money. That’s why an ETF will never diverge significantly from NAV.”"

    BDRY is not designed to exactly replicate the moves of the BDI, but it does mimic the trends. “You can’t invest in the BDI, but what you can do is use freight futures that settle against the rates the BDI tracks, so it’s one step removed,” said Kartsonas, who claimed that BDRY “is the closest you can get to trading the BDI – the correlations are pretty high. Not 100 percent, but close enough.”

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • April 8, 2020 at 10:12 PM

    Lulu1

    Znaš čega se sada bojim? Vidi ovaj rising wedge. Indicira da bi SPY mogao u skoroj budućnosti pasti za cca 18%.

    Ovih dana pratim američko tržište više nego naše jer oni određuju trendove, a ZSE k'o mali Mujo :)

    Files

    SPY.png 225.27 kB – 0 Downloads
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • mitkko
    • April 8, 2020 at 9:56 PM
    Quote from Lulu1
    Quote from mitkko

    Zanimljivo je da SPY i uz ovaj današnji pad još uvijek drži ovu razinu podrške, iako još uvijek nema uvjerljivih indikatora u preokret prema gore. Javljaju se manje divergencije na RSI, Stoch i MFI, ali kako se radi o satnom grafu, svašta je moguće.

    Ima Mitko ili nos ili graf. A i za spx si rekao da ga ocekujes na 50% fiba. Evo još malo, nije vrag da ga neće dotaknuti ili danas ili prekosutra.

    Je, baš gledam graf. Još malo pa smo došli do targeta :)

    Files

    SPY.png 212.81 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 8, 2020 at 9:55 PM
    Quote from D'artagnan
    Quote from mitkko

    Lijepo za vidjeti da i dugoročne vozarine opet rastu.

    Odlicno,, i onda se cudimo da IB stavlja dionice u zaloznu poziciju... tko zna, zna 😎🍷

    Kako bi Ribić rekao: "The rich get richer and the poor get poorer."

  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 123
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options