1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. emil

Posts by emil

• ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

• emil
    • March 10, 2022 at 6:49 PM
    Quote from Vergilije
    Quote from emil

hmm. ako moze pojasnjenje kako to isplata dividende povecava vrijednost drustva?? totalni sam laik pa sam potpuno suprotnog misljenja od toga.

da ne bi bilo zabune navijam za sto vecu dividendu al isplata ce povecat samo vrijednost mojeg novcanika i smnajit vrijednost atpl-a.

Koliki je trenutno prinos na oročenu štednju (0,5%)? Koliki je prinos na državne obveznice (do 1,7%)?

Pojednostavljeno rečeno stabilna dividenda dovodi do povećanja cijene dionica - tržišne kapitalizacije društva jer dionica postaje atraktivnija širem krugu ulagača. Novac izlazi iz društva, ali se povećava broj institucionalnih ulagača sa ozbiljnim kapitalom koji svojim kupnjama povećavaju cijenu dionice koji mogu puno lakše financirati kupnje novih brodova kroz dokapitalizacije i sl. Prema mojim računicama iz operativnog poslovanja prošle godine je slobodno bar 42 mil hrk (cca 38 kuna po dionici/ 8,6% povrata) koje sukladno poslovnoj politici mogu isplatiti dioničarima. Zadržavanje novca ima smisla jedino ako firma može zaraditi više novim ulaganjima, a kod atpl već imaju zatvorene financijske konstrukcije i novih brodova i batale.

Quote from tin

Mislim da bi trebala ići divka posebno zato jer su usklađivali vrijednost imovine da mogu pokriti prenesene gubitke i največi dioničar ima interes da mu se isplati dividenda...nadam se da će mo saznati u utorak nakon 16.sati.

Mislim da su radili usklađivanje zbog refinanciranja brodova... ali da postoji interes za dividendom, to sigurno. :thumbup:

Display More