Uskoro rezultati, pa ćemo vidjeti koliko se isplatilo ulaganje u Maju Šuput i koliko je čokolada za kuhanje prodano za Božić (Kandit je u HR vodeći po prodaji čokolade za kuhanje.)
Mislim da je bio dobar taj zadnji kvartal sto se prodaje tiče, treba vidjeti koliko će to biti pretočeno u dobit.
Mirovinac kupuje, cijena stabilno oko 900 i nešto malo više već oko mjesec i pol dana. Jasno, ima ljudi koji žele kapitalizirati dobit od prošlih godina. Prošlo je oko 3500 tisuće komada na ovim razinama, što je dosta za SAPN.
Možda je uskoro vrijeme za preskočiti 1000.
Kako god, Saponia se fino transformira u moderniju tvornicu. Pogotovo se sada vidi koliko će bitno biti ulaganje u energetsku učinkovitost ove godine. To će donijeti velike uštede dodatnu stabilnost poslovanja.
Nastavlja se sudjelovanje u projektima financiranima od strane EU, suradnja sa fakultetima i vidljivosti prema kupcima. Više na LinkedIn stranici Saponie: