S ovom dionicom se vjerojatno događa to što je ljudima već dosadno ovdje čekati, a drugdje su dionice značajno narasle na ZSE.
U poslovanju firme ništa značajno.
A Trumpov trgovinski rat vjerojatno ima negativan utjecaj na svjetske burze općenito.
S ovom dionicom se vjerojatno događa to što je ljudima već dosadno ovdje čekati, a drugdje su dionice značajno narasle na ZSE.
U poslovanju firme ništa značajno.
A Trumpov trgovinski rat vjerojatno ima negativan utjecaj na svjetske burze općenito.
U slučaju “mali Uljanik”, gdje se sudi Dragutinu Pavletiću, Zdravku Plisku i pulskom brodaru Alpha Adriaticu, svjedočili su visoki državni dužnosnici iz ere Kukuriku koalicije – bivši ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić, bivši ministar financija i potpredsjednik Vlade Slavko Linić te Hajdaš Dončićev pomoćnik Igor Butorac. Suđenje za aferu Uljanik. Svjedočili Slavko Linić i Siniša Hajdaš Dončić - Novi list
No, ova dvojica su pravi asevi.
Bilo bi dobro da ovo smiješno suđenje završi na proljeće taman kada krenu sezonski vozarine pa da ovo negdje krene konačno.
U 2025. se očekuje daljnji rast trgovine naftom, ali kod produkt tankera porast će flota zbog novogradnje. 2026. će biti izazovnija zbog novogradnje.
U 2025. se još ne očekuje da će tankeri moći ploviti Crvenim morem i Sueskim kanalom. To je dobro za vozarine, a u 2026. bi se ovo moglo promijeniti.
Nije vjerojatno da će EU ukinuti sankcije Rusiji i to je dobro za vozarine.
Trumpova antiglobalistička politika i tarife nisu dobre za brodare općenito pa niti za tankere, ali pitanje što će od toga na kraju biti . Isto tako ja ne očekujem da će on prekinuti slanje oružja Ukrajini. Tek treba vidjeti što su kod njega bila neprovediva predizborna obećanja.
Isto tako, slabo kinesko gospodarstvo je loše, ali raste uvoz nafte u Indiju.
Ono što bi moglo biti jako dobro za tankere u 2025. je da OPEC ukine ograničenja, ali to je trenutno hipotetski samo.
Najvjerojatnije je da neće biti velikih promjena u odnosu na 2024.
Očekujem oslobađajuću presudu i proboj........
Nastavak glavne rasprave 11.12.2024. 09:30
Lokacija: soba 5/IIOdređeno Sad je presuda manji problem. Puno veći je samo tržište, gospodarski slaba Kina i općenito geopolitičke prilike nesklone brodarima uoči i nakon pobjede Trumpa. Sad pada jer svi padaju iako nije toliko rasla kad su svi rasli.
Konkretno za tankere se očekuje da će 2025 biti malo bolja za crude tankere od 2024, a za produkt tankere nešto malo lošija od 2024. Ništa sve skupa značajno.
Mislim da ovdje izlazi netko kome je dosta već čekanja i ne čini mi se da ovo ide ikuda.
Ulpl nije rastao kada kada je BCTI bio i tisuću bodova pa mislim da je ovdje završetak predstečajne nagodbe ipak ključan.
One of the biggest mistakes when trading Cup and handle patterns is not being patient enough to wait until the handle has formed.
Tehnički smo na dnu trokuta. Ne bi svakako bilo bolje da i dalje pada.
Šta se dešava sa dionicom - sve se uredno plaća iz predstečajne - pusti milijuni a dionica tone
I vani svi brodari padaju, pa mislim da je to u pitanju...jučer DSX u jednom trenutku bio čak -15% u minusu...vozarine su također pale i izostao je sezonalni efekt ove godine....a to obično znači da će...sami slobodno izvucite zaključak...mislim ne mora to ništa značiti, ali treba biti oprezan ako je tržište vani trenutno pregrijano, a mislim da je...
Alpha Adriatic i DSX nemaju baš istu flotu. DSX ima Capeove, a Alpha clean tankere i supramaxe. BCTI je danas 718 bodova, a njihovo najbolje razdoblje tek počinje.
Za Alphu je važno pitanje jedino kada će završiti predstečajne nagodba. Onda se ide gore.
Vjerujem da sada prodaje netko kome je dosta čekanja.
Inače, kažu da dionica ide gore kada i posljednji optimist napusti brod.
Čim više dobrih vijesti, dionica ide više dolje🙃
Jasko i dalje drzi gace, mr.50€ i dalje na daj sto das, pa eto nas ubrzo i na 13. Jedino ne znamo gdje je Kico odletio.
Valjda tu svi misle da dijonice rastu po svetom duhu.
Ma ne mora vam to ništa nužno značiti. Prometi su ovdje ionako marginalni.
Dosta sam dugo na ZSE da znam da se dionice poklanjaju odabranima tik pred rast. Tako da se ne čudim ovom dijeljenju.
Još prije godinu i pol sam rekla da ova dionica ili ide u stečaj ili jako gore. Sada neka svako sam zaključi kamo ide.
Čim više dobrih vijesti, dionica ide više dolje🙃
Vidim da sporni brod ide u prodaju. Je li moguće da ga kupi Alpha Adriatic?
“Tankers and Dry Bulk Continue to Print Money”
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Možda i printaju money, ali Ulpl zakucavaju 🤣🤣
Ma ta optužnica nije niti imala nikakvog smisla.
Otpočetka je to kazneni progon direktora zbog toga što su donosili loše poslovne odluke. Zbog toga se u demokraciji ne ide u zatvor.
A dionica će gore kada izađu svi koji niti ne znaju zbog čega su ju kupili. Barem ja tako mislim.
Meni se činilo kao da netko izlazi da uđe u IGH.
Valjda mu je ovdje dosadilo.
Meni je jučer izgledalo kao da netko prodaje pa ide u IGH jer tu već dugo nema ništa, ali tko će ga znati.
Prema trgovanju mi već dvije godine idemo u stečaj 😂
Ostalo im je 400-500 kom. i kad to prodaju idemo UP....
Netko se već mjesecima po sitno iskrcava. Ja ne znam tko doduše.
"izbjegavate odgovore i izvrćete iz konteksta stvari kako vam odgovara. vaše razumijevanje... ne bih komentirao pošto pišete samo ono kaj vam odgovara. a vaše znanje... desetak dana niste napisali ništa o o prvom quotanom. i koliko će vremena trebati da se dođe na nulu. to izgleda pak vama nije bitno.
napišite onda koliki je i nav za jdpl i atpl!"
Moram priznati da ovo uopće ne razumijem.
Što to znači kada će doći na nulu?
Koji brodar u svijetu nema kreditne obveze.
Mislite kada će FI biti neto pozitivan ili što?
Firma se razdužuje, vrijednost brodova zbog visokih vozarina raste, a cijena dionice je pala. Sve je to dovelo do toga da se firma trži na zanimljivih p/e.
Kolega je rekao ionako da njemu NAV nije relevantan.
Nemam pojma kuda će cijena.
dakle, ako je suditi po q1 i ako vozarine ozbiljnije ne porastu slijedi još jedna bijedna godina.
To je općenito poznato u brodarstvu. Kada 1Q nije dobar, ode cijela godina u vjetar😂
kako to??? kako to??? a verige....? ostale okovane u verigama!!! sanjam, sanjam....
Sve vam piše u tom dopisu. Da je gubitak nastao iskazivanjem kamata po razlučnim pravima, što ne utječe na tekuću likvidnost.
Važno je da se razdužuju i da smanjuju dug. I da se uz rast vrijednosti brodova povećava i vrijednost firme.
Ovdje niti ne piše gdje će Verige nakon što istekne ugovor. Za to treba čekati FI.
opet pilite naopako kolega... to svi koji iole čak i površno prate papir znaju. kad smo već kod brojaka... napišite vi koliki je temeljni kapital, zakonske rezerve, zadržana dobit.... a ne vidjeti u jednom brodu zlatno tele koje će se ionako opet rastopiti. prije ili kasnije.
Ako vam dionica ne valja, valjda ju ne kupujete. Pošteno. Ne znam zbog čega vi ne prezentirate neki svoj izračun Nav-a, nego vam valjda to netko drugi mora servirati a i onda bi to bili "drukovi".
Samo se nadam da vi trenutno ne kupujete, nego eventualno prodajete.
P.S. zadnjih dana je BCTI ponovno okrenuo u plus i opet je iznad 1000 bodova.
Dok su vozarine ovako dobre za naredni period, nek brodari slobodno padaju
Apsolutno.
Vozarine za clean tankere rastu i na zavidnim su razinama,
a netko rasprodaje. Neka, i taj film smo već gledali.