Eh nije cijena do multipli nego do sentimenta koji je narušen odgodom...
Svi imali neke planove za trošenje love () i/ili reinvestiranje ()
Emocije i očekivanja su veliki s razlogom
Eh nije cijena do multipli nego do sentimenta koji je narušen odgodom...
Svi imali neke planove za trošenje love () i/ili reinvestiranje ()
Emocije i očekivanja su veliki s razlogom
Tržište kapitala je trenutna tema u Saboru na HRT4.
Valjda su se zabunili, štaće tamo pričat o nekim dijonicama 😂
Pozivam sve koji su stradali na kriptu da na vrijeme kupe brodare.
Ispod je stručna analiza što se dogodi kad nestane naštancanog nofca, nemojte kasnije pričati nismo znali...
Ako se ostvare sadašnji ffa za lipanj, BDI ide 30% gore u mjesec dana, ima tajming Joakim...
U prva četiri mjeseca 2022. tek tri dionička fonda u Hrvatskoj pozitivna
Biće da je neka posebna strategija na djelu... već vidim sastanke
A morao bi biti dosta bolji, izgleda da su MR tankeri krenuli zarađivati ozbiljnije novce...
Iz izvještaja Ardmore shippinga spominju average TCE rate 25.500 usd po danu za svibanj; International Seaways Inc cca 24.500 usd po danu...
Nema više nestabilnosti, imamo duplanje vozarina, a još do kraja godine ide embargo na rusku naftu
Brojke za 1Q su bile drastično niže:
U sektoru prijevoza nafte, naftnih produkata i kemikalija prosječne vozarine za ugovore na vrijeme (zaključene na period od 12 mjeseci) kretale su se na početku godine na razinama od oko USD 13.000 do USD 13.250 dnevno što je nastavak trenda iz zadnjeg kvartala 2021. godine. Vozarine u ovom segmentu poslovanja još su bile pod pritiskom zbog smanjenja potražnje kao posljedice pandemije što je bilo vidljivo tijekom veljače kada su prosječne vozarine zaključene na period od 12 mjeseci oslabile na razinu od USD 12.750 dnevno. Na samom kraju ožujka, a kao posljedica rata u Ukrajini i postupnog jačanja spot vozarina, zabilježen je lagani rast i vozarina na period od 12 mjeseci koje su pritom dostigle razinu od otprilike USD 13.500 dnevno.
Radi li vam agram, meni ne!!
Ni meni
Ovo -tak te spasilo
Samo brodari igraju
Malo više od par dionica!
Moze, 1 na svakih 10 komada sto imamo 😅. Bilo je tako prije mislim na ULPL…. I to bi bilo cak bolje rjesenje nega da isplate u novcu, jer bi morali kupovati dionice, a onda ima da odleti cijena fino 😎
Ne bi bilo prvi put 😁
Tako će u roku od 60 dana nakon upisa izmjena statuta u sudski registar dioničarima Atlantske biti isplaćen ostatak dividende za 2008. u dionicama, pri čemu će za svakih 12 dionica koje posjeduje pojedini dioničar dobiti još jednu dionicu Atlantske.
Eto čekamo dokap za kupnju second hand supre ili handya, slotovi u brodogradilištima su ionako popunjeni do 2025. Valjda su dioničari partneri
Malo mozgam koliko je ovo stvarno izvedivo, ugrubo...
- polovni supramax bulker košta oko 17M usd - cca 130m HRK
- Npr. deset godina stari HUA RONG 3 koji ide na aukciju za 16,3M usd
- Dnevna zarada prosjek 20k usd (prosječna vozarina cca 30k usd - troškovi 10k usd radi jednostavnosti)
- uposlenost 90% dana isključivo spot - 328 dana * 20k usd = zarada 6,5M usd godišnje
- povrat investicije za 2,5-3 godine uz slične uvjete na tržištu
Plus:
- jedan brod više u floti tijekom cijelog pozitivnog ciklusa vozarina čija će vrijednost rasti
- potencijalni superciklus koji bi povrat investicije još više skratio
- daleko veći prinos ulaganja u odnosu na druga ulaganja u visoko inflatornom okruženju (dividenda 20%+ godišnje na ulaz investitorima + kapitalna dobit)
- barem još 10 godina eksploatacije nakon otplate
Minus:
- financiranje, obzirom da negativnu bilancu, krediti su nemogući, ostaju vlastita sredstva ili ulozi dioničara/strateških partnera
- pred tri godine firma je u dokapitalizaciju za opstanak jedva izvukla; skupili 9 od mogućih 30 milijuna hrk; vjerojatno postoji određeni psihološki strah uprave od sličnog scenarija
- pravni sporovi sa državom, negativna percepcija investitora
- oprez na tržištu, strah od ukrajine, trećeg svj. rata i sl.
- hrvati tradicionalno vole ciglu iznad svega
Dokap u praksi:
- cilj: prikupiti 130M hrk za kupnju broda,
- 1.300.000 novih dionica ULPL-R-A po 100 hrk nominalne vrijednosti uz pravo prvenstva postojećih dioničara u prvom krugu; drugi za fondove; treći za sve zainteresirane; možda bi došlo do ulaska novih kapitalno jačih dioničara
- (dovoljno niska cijena kao mamac novima, nagrada starim dioničarima)
- nova službena politika dividende - isplata 30-50% konsolidirane neto dobiti godišnje
- kvalitetan prospekt sa projekcijom dobiti do 2025.
- provest rebranding do kraja, znači maknuti stare internet stranice, ažurirat format izvješća
- jedna dobra kampanja za privlačenje novih investitora, malo PR-a
- nazvat brod po onom tko da najviše love (vjerojatno Plinio ili Ratko )
Zaključak:
Nema šanse za dokap jer je previše posla
Biti će vjerojatno neki joint venture opet
Težište razvoja u idućem periodu stavlja se na pružanje usluga upravljanja brodovima za vanjske korisnike.
Istodobno će se u suradnji s partnerima tražiti i nove prilike za obnovu i proširenje vlastite flote.
Eto čekamo dokap za kupnju second hand supre ili handya, slotovi u brodogradilištima su ionako popunjeni do 2025. Valjda su dioničari partneri
A nekako logicno da nisu na spotu, jer je predstecajna iza njih i morali su ici na sigurno da prođu kroz sve, a ne se kockati. Tj. Vjerovatno je to bilo uvjetovano u predstecajnoj da svi pristanu ….
Ma jasno, ali činjenica je da su vozarine tada i sad sasvim drugi svijet. Handy od Atlantske plovi za 38k, imaju neviđeno transparentno izvješće, a Jadroplov je upravo objavio rekordno izvješće pa neće znati kako više izmuljati dokap
Koliko se sjećam plana restrukturiranja ULPL ideja je bila prodati brodove i postepeno se razdužiti do održivog poslovanja. Ali trenutne zarade omogućuju nove pozicije pa su se odlično prilagodili i otkupili dva broda.
Trenutno je posve legitimno gledati dalje prema maksimalizaciji profita. Kad ako ne sad, stvarno bi volio čuti neki konkretan plan za sljedeće dvije godine
Deda će ispast legendarni CEO ni kriv ni dužan
Čestitke dioničarima
Prihodi od vozarina 4. tromjesječju su bili 32.467.943 kuna . Zbog 2 kupljena broda bi u 1. trebao taj iznos biti znatno viši. cca 50 mil. kuna . Ali sutra je dan kad ćemo to vidjeti.
Iz izvješća:
Brodovi „Veruda“ i „Stoja“ ostvarivali su prihode na temelju ugovora o najmu (time charter), s varijabilnom vozarinom koja je ovisna o kretanju BSI indeksa, dok su brodovi „Punta“ i „Valovine“ također zaposleni po osnovi ugovora o najmu ali s fiksnim iznosom vozarine čime se osigurava stabilnost prihoda.
Prihodi od prodaje jesu veći od 4. kvartala, nekih +2 milijuna kn.
Očito su uvjeti za dva nova broda pozitivni, ali daleko od spektakularnih.
Stara dva vezana uz BSI index stoje relativno dobro, danas je primjerice cifra oko 30.074 usd pa će se tu solidno zaraditi.
No izgleda nemaju ništa na spotu gdje se bere vrhnje.
Tanker isto tek pali, tu će vjerojatno doći do porasta.
Ima još prostora ako uskoro ističu postojeći ugovori.
Sve u svemu solidno poslovanje,
Zanimljivo nedostaje podatak o vrijednosti flote...
Prema mojim računicama već su nadoknadili cijeli preneseni gubitak nastao 2020. godine
Predstečajna je passé, sporovi isto, sve će se ionako povući.
Molim Upravu da u sljedeće izvješće uključi NAV, EPS, komentar o planovima prebacivanja brodova na spot i politici dividende.
Eto dokupio danas, ipak ide kriza lockdowni, kraj svijeta i tako to 😁 sad bi tradicionalno trebala past da mi digne živac 😅
Tako je, sell on the news, sve je već uračunato u cijenu
NAV je isto uključen... jako lijepo izvješće, pohvale Upravi
Izračun vrijednosti flote je baziran na svim dostupnim informacija iz više relevantnih izvora uključujući sve specifičnosti flote. Vrijednost flote na dan 28.04.2022. iznosi 245,93 mil. USD, što daje NAV osnovne djelatnosti119,22 USD po dionici. Knjigovodstvena vrijednost imovine neosnovnih djelatnosti na dan 28.04.2022. iznosi 17,02 mil. USD, što daje NAV od10,22 USD po dionici.
Fondovi nanjušili priliku
Ali su još uvijek ispod top 10 dioničara, sramežljivi neki momci
U 2022. prva četiri mjeseca Alpha Adriatic +44%; Atlantska +29,5%