Ima li kakvi katastrofičnih novosti?
Posts by Laudator
-
-
Koje su naknade, min nalog...?
Ima li mjesečne "članarine" ?
Nakon prodajne transakcije može li se odmah istim sredstvima otvorit kupovni ili se čeka namira...'
min naknada 19,97kn , 0,4% brokerska provizija(može i do 0,35%), nema članarine, kad prodaš, novac možeš odmah koristiti( samo ga ne možeš povući sa brokerskog do namire), zadani nalozi se mogu mijenjati i smatraju se istim nalogom, imaš obračun poreza automatski. itd...
Mana: nalozi se mogu mijenjati, zadavati, opozivati samo unutar radnog vremena burze...
Treba li imati tekući otvoren u Erste?
Display MorePoštovani,
Ovim putem Vas obavještavamo da su gotovo sve tehničke poteškoće otklonjene.
Trenutno su sve funkcionalnosti sistema uspješno uspostavljene te očekujemo u vrlo kratkom roku omogućavanje svim korisnicima spajanje na Agram Trader i njegovo normalno funkcioniranje.
Još jednom primite naše isprike za moguće neugodnosti te se iskreno zahvaljujemo na Vašem strpljenju, razumijevanju i podršci.
Za bilo kakve potrebne dodatne informacije ili eventualne nejasnoće, slobodno nas kontaktirajte.
Vaši, Agram brokeriKod mene još uvijek mrtvo.
-
Pa stvar je upravo u tome da uopce niti na koji način trenutno ne mozes ni zadati ni otkazati ni promijeniti nalog.
To je - meni se čini - narusavanje glavnog uvjeta zastite svih ulagaca i fair uvjeta trgovanja za sve sudionike.
S druge strane, njihov customer service je do sada - svih ovih godina - uglavnom za svaku pohvalu.
Gdje druge mozete napraviti uplatu na racun iz banke, poslati potvrdu i da vam novac bude uplacen na brokerski za cca jednu-dvije minute ?
U Erste
Koje su naknade, min nalog...?
Ima li mjesečne "članarine" ?
Nakon prodajne transakcije može li se odmah istim sredstvima otvorit kupovni ili se čeka namira...'
-
jel proradio nekom agram
Meni ne. Ovo se nešto gadno raspalo. Loše, loše😤
-
Izgleda da mogu ić sadit kapulu.
-
Veljača bez naknada bio bi min pristojnosti kao isprika. 🥴
-
Čekamo FERovca koji im za 35 kn/h radi održavanje. Strpite se malo, momak ima kolokvij.
Pa neće valjda zapošljavat nekog u ova nesigurna vremena.
Malo ste se zabunili, kolokvij na Fer-u su oko početkom studenog i krajem prosinca . Ako se ne varam danas je ispit i MAT1. Tako je bilo prije nekoliko god. kad mi je sin bio na Fer-u.
Znači da nas je studoš osobno hakiro. Sigurno je tražio 40 kn/h ali ovi iz Agrama su tvrdi pregovarači.💪
-
Čekamo FERovca koji im za 35 kn/h radi održavanje. Strpite se malo, momak ima kolokvij.
Pa neće valjda zapošljavat nekog u ova nesigurna vremena.
-
Znaju oni da imamo mi para za pogubit ni da trepnemo.

-
Nikakva obavijest na mail, sms, kamoli isprika...ono boli nas đoko, radimo na otklanjanju.
Šta ste dosadni.
-
Ahaaa, valjda ovdje danas radi poslijepodnevnu.
-
-
Je jako je zaduzena, a u blagajni ima skoro za duple kratkorocne obveze 🤣🤣🤣🤣
Ajmo sacekati jos tjedan dana da se kinezi profestaju za svoju novi godinu, koronu su valjda napokon apsolvirali… pa da vidimo na koju cemo stranu onda. Valjda ce biti jos ovih tko bi prodao brodare, jer ovo u zadnji, tjedan, dva nis ne poklapau naloge 🤨
nitko ne čita forum

-
A niš onda. Uzet im 50 kn predujma dividende dok se još ima.
kuna sigurno nema isto kao što nada sigurno umire posljednja........ovakve liste lijepih a trenutno nerealnih želja sigurno su dobra psihološka samopomoć nekima.......ali zarade tu nema pa onda i poneka dobra želja utjehe vjerovatno pomaže......tipična situacija za fazu poricanja.......
Vama svejedno, ionakosvaki pravi analitičar ne bi ovakvu hartiju ni štapom diro.
-
Sveti Dujam 7k $/day
AP Astarea 8k $/day
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ma nemoguće da brodovi atpl voze u minusu.........
......jedan mi je kolega na ovom forumu već više puta objašnjavao da brodovi u Kini ne voze sa minusom i da je to izmišljotina.......ja povjerovao kupio i neznam šta ću sad
.....i tako x 7 brodova na spotu koji se sa drugima natjeću ko će ufatit nižu vozarinu.......to je igra godine 2023......PS jasko
hvala na info
A niš onda. Uzet im 50 kn predujma dividende dok se još ima.
-
Evo i ankete, da vidimo sentiment...

Ima li još neki nesretnik da nije ispunio anketu?
-
Cekajte, vi hoćete reci da imate povlastene informacije i da ćete ih zadržati za sebe dok ne nakupijete dovoljne količine?! 😁
A tko vas je sprečavao u tome da kupujete dionice do vase objave?
Iz edicije: Drukanje za siromašne
-
Ne isplati kad je dobro, ne isplati kad je loše.
Budimo odgovorni.
-
Evo i ankete, da vidimo sentiment...

Ja sam za 25 kn, al ne da isplate, jer je to lose, nego da tih cca 35 mil. Kn stave na kupnju svojih dionica, a to je cca preko 90k komada na ovim razinama.
Sto znaci da poprilicno trenutnih dionicara mogu komotno prodati, a oni koji bi zeljeli uci morat ce dublje posegnuti u novcanik, pa ce dionica porasti puno vise od tih 25 kn, minus porez na divku 😎
Lijep prijedlog ali jalov posao. Pa oni bi se pozicionirali na 40€ i kao eto imali smo volju ali nećete da surađujete.
Osim kada dođe vrijeme za bonus papiriće upravi, onda se ne pita za cijenu.
-
Display More
Kako je nam sve oko Atlantske utihnulo...
Zanima me ima li zainteresiranih za malo dioničarskog aktivizma? Ništa strašno, jednostavno da mailovima podsjetimo Upravu kako postojimo i da bi mogli isplatiti predujam dividende obzirom na dobre rezultate u 2022. godini.
Sve koji misle ljude plašiti padom BDI-a, dolara i neizvjesnom sudbinom firme koja sjedi na 200M hrk keša, upućujem da se direktno obrate našem glavnom izvršnom direktoru g. Marku Domijanu, koji je optimist i očekuje trgovinsku revoluciju u 2023. godini:
Quote„Trgovina s Kinom čini oko 40 posto tržišta rasutih tereta, te čekamo kraj siječnja kad bi završetkom proslave kineske Nove godine trebalo postati jasnije u kojoj će se mjeri Kina otvoriti i omogućiti kineskom gospodarstvu ponovno dostizanje viših stopa rasta. Smatramo da će za tržište rasutih tereta to biti najvažniji događaj u narednom razdoblju. Vidimo da već dolazi do ubrzane liberalizacije mjera i olakšavanja putovanja u tu nama izuzetno značajnu zemlju. Očekujemo i smanjenje inflacije i kamatnih stopa, što bi onda pozitivno odrazilo i na naše poslovanje.“
Bliži se spomenuti kraj siječnja, pa sam napravio usporedbu sa peer grupom, tj. konkurencijom iz branše. Za glavni kriterij usporedbe postavio sam ukupni povrat na ulaganje za dioničare – porast vrijednosti cijene dionice plus isplaćena dividenda u zadnje tri godine.
Prosječni povrat na ulaganje koji je ostvarila konkurencija iznosi 77,19%. Ako izbacimo najboljeg (GRIN) i najlošijeg (SHIP), dobivamo prosječni povrat od 81,09%. Atlantska plovidba je ostvarila respektabilni ukupni povrat od 65,41% što je ipak prilično slabije od konkurencije. Tablica sa rezultatima u prilogu, konvertirao sam i u EUR da budemo u trendu.
Rade se veliki planovi za novu polikliniku srca u Atlant centru, a malo računa se vodi o srcima dioničara. Ako se ima novaca za takve stvari, stanje očito nije loše. Tko je za malo akcije?

Zooooooooviiii, samo zooooooviiiiiiiiiii