šta je ovo bilo cca 1000 kom po asku
Pogledajte malo ask poslje ovog naloga na 375 kn pa će vam sve biti jasnije...šuplje ...šuplje...
šta je ovo bilo cca 1000 kom po asku
Pogledajte malo ask poslje ovog naloga na 375 kn pa će vam sve biti jasnije...šuplje ...šuplje...
Baltic Dry Index Rises 0.42% to 2,881
Capesize +0.71% to $32,825
Panamax -0.55% to $24,222
Supramax 58k tons +0.83% to $26,712
Handysize +0.25% to $21,795
Evo nas pri kraju druge trećine Q2/2021...brodovi ATPL na spotu prošli su ovu korekciju BDI neokrznuti dapače rasli su...ATPL inače najčešće plovi nešto iznad prosječnih cijena na spotu pa možemo zaključiti da bi im trenutan prosjek za četiri supre i dva handya trebao biti oko 24 500 i 25 000 usd dan... ako tome pridodamo 6 brodova na TC(panamax) po 12000 usd dan dobijemo prosječnu cijenu po danu po brodu između 18 250 usd i 18 500 usd...s tim i takvim prosjekom završava 2 mjesec Q2 i s takvim prosjekom ulazimo u početak 3 mjeseca Q2....za pretpostaviti je da će prosječna cijena za cijeli Q2 biti oko 17 000 usd ako uzmemo u izračun da su prosječne cijene za Q2 bile: 4. mjesec: 15 500 usd...5. mjesec: 17000 usd...6.mjesec 18 500 usd....to bi značilo da po brodu imaju dnevno oko 5500 usd zarade x 12 brodova x 90 dana x 6,15 (kn/usd) = 36 531 000 kn dobiti za Q2....neka bude 15% manje....znači svakako bi trebalo biti 30 mil,kn + dobiti u Q2 ....e sada ako su imali opciju usklađivanja cijena za Panamaxe to će biti znatno više.
Osjetan pad futuresa ali trgovanje vanka nije to popratilo.
Zanimljivo je i to da cijelo ovo vrijeme korekcije BDI indexa brodovi koje ATPL ima na spotu rastu...pa tako i danas.
BSI timecharter 10 T/C routes 58328 26712 219
BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 23761 55
BDI INDEX 2881 +12
Nemam nikakav novi info...ali potpuno iskreno imam neki bad feeling oko ove prodaje sve se to odužilo malo previše...dionica zadnjih mjesec dana pada tamo od 6,70 kn.....uporno se prodaje.
https://live.euronext.com/en/product/equ…oup/gogl/quotes
Ovi lože bez prestanka....
Moram priznati da ne razumijem kupca koji će kupiti 10 000 komada po 2 kn koje plati 20 000 kn da bi nakon objedinjavanja/splitanja dobio 100 novih dionica vrijednih 10 kn....znači plaća sada 20000 kn za nešto što će mu vrijediti 1000 kn...to znači da bi bio na nuli nove dionice bi morale skočiti na 200 kn.....kolika bi to vrijednost DLKV bila na 200 kn vrijednosti nakon upisa novih dionica?
Malo friških zanimljivosti.
A šta reći ...gotovo da ne može bolje...korekcija nije pogodila manje klase odrazila se uglavnom na capove...a sad predviđaju i podosta više razine BDI indexa od one prije korekcije pogotovo u q3....a vidimo da se manje klase već sada na određenim rutama trguju po 30 d0 35 tisuća usd dan.
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
Danas su nadoknadili i sve gubitke od jučer i debelo prebacili u plus.
Sram Vas bilo !!!!!!!!
Sirota zloćka, dok ste se vi bogatili na Atlantskoj, zloćka je radila i prekovremeno za vaše babe zdravlje
Nisam stvarno stigla na vrijeme ući, i je.......... žao mi je.
Al' nisam zavidna. Svi ćete vi u moje papire
P:S. Ne znam dokle će Atlantska, al' to da s eu ovakve dane izlazi, a ne ulazi, stara je burzovna . Sorry dečki
Pa i na SAPN sam ulazio kad su prodavali oni koji su nekad bili u TOP 10 i kad je likvidnost bila ok....svako pravilo ima svoju iznimku...a mislim da je trenutno stanje na tržištu iznimka koja se dešava jednom u 15 godina.
Hellou...... u dane velikih valova se ne kupuje.
U te se dane izlazi
Zloćka...zloćka ti uvijek kasno uđeš...
Ovdje će prava jagma za dionicama ATPL nastati nakon izvješća za Q3 ako cijene ostanu na ovim razinama ili budu više....tako je bilo i kod SAPN tek kad su usljedila tri pozitivna izvješća sve jedno bolje od drugoga počelo se udarati po ASKU....do tada su me svi uvjeravali da je na SAPN na 350,400 ili 500 kn precijenjena.
Meni se čini da će danas biti preskok iz INGR u ATPL.
57k open Singapore area fixed at 32500 for indo coal to japan - cnr
Evangelia 61k dwt open vietnam fixed on subs to WCI-PAK at 32.500 if Pakistan- if India 35.500 - cnr
MV Venus Halo 56dwt open Indon fixed aus coal to Japan at 35k with charts Daiichi
Bao Qin (56,877 2010) Humen 30 May trip via Philippines redel China intention nickel ore $32,000 - cnr
Evo već 56 dwt na 35000 usd...ide to brže od očekivanog....
BSI of the 10 T/C routes 58328 26118 333
BHSI 7 T/C routes 38200 23572 204
Opet lijep i konstantan rast za brodove ATPL na spotu.
https://live.euronext.com/en/product/equ…oup/gogl/quotes
Ovi neprekidno rastu već 10 tak dana.....
BCI 5TC 31634 242
Znači i dans BDI vjerojatno ide gore ....iako mi se čini da bi uskoro Capovi mogli ići značajnije gore s cijenom.....
‘The Big Short’ Investor Buys Into Shipping https://gcaptain.com/the-big-short-…-into-shipping/
Nova prijava SEC-a pokazuje da je Scion Asset Management, privatna investicijska tvrtka koju je osnovao i vodio poznati investitor dr. Michael Burry, u prvom tromjesečju 2020. kupila dionice vrijedne oko 10,5 milijuna američkih dolara.
Burry je bio slavno prikazan kao jedan od glavnih likova u filmu "The Big Short" iz 2015. godine o svojim ranim predviđanjima i dobiti od krize na američkom tržištu stanova. Film je temeljen na knjizi Michaela Lewisa "The Big Short: Inside the Doomsday Machine" iz 2010. godine. Njegov prikaz u filmu i uspješne strategije ulaganja donijeli su mu kultno sljedbeništvo među mnogim investitorima.
Od 31. ožujka 2021. Scion Asset Management imao je imovinu u upravljanju (AUM) u iznosu od 638.901.404 USD, prema najnovijoj prijavi hedž fonda za prvi kvartal 2021. godine.
Podnesak također pokazuje da je Scion kupio 354.711 dionica Genco Shipping & Trading Limited (GNK), 190.100 dionica Scorpio Tankers (STNG) i 530.000 dionica Golden Ocean Group (GOGL) za oko 3,5 milijuna dolara svaka. Svi su označili njegov prvi ulazak u dionice.
Kupnje su objavljene u ponedjeljak, 17. svibnja, a sve tri dionice stečene su tog dana.
GNK i GOGL specijalizirali su se za prijevoz suhih rasutih tereta, dok su STNG specijalizirali za tankere koji se koriste za prijevoz naftnih derivata. DRYBULK je među najvručim sektorima brodarstva usred rastuće globalne potražnje za robama. Tankeri, iako su posljednjih mjeseci zaostajali za sektorom suhe rasute robe(DRYBULK), također pokazuju obećavajuće znakove. Ali, ne vjerujte mi na riječ, nisam financijski savjetnik i ovo nije financijski savjet.
Oznake:
financijske dionice
Kakva su danas očekivanja...okreče li BDI u plus!?
Mislim da nije vrijedno truda trošiti vrijeme na kolegu BF...jasno mi je da netko može navlačiti za neku dionicu ako ju ima...ali ovo što kolega BF radi je ispod svakog standarda...
može li se negdje pronaći elemente tog standarda, čisto onako da ne bauljamo, nego da barem malo navlačenje približimo expertima
Ne znam ali da prodam na 190 kn pa da drukam na pad tjedan dana i onda kupim na 270 kn kad je već narasla 50% poklopio bi se ušima i šutio...
https://www.braemarscreen.com/
Suezmaxi i PNMAX lijepo rastu još samo da im se pridruže Capovi....