1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • October 30, 2023 at 9:48 AM
    Quote from harpun

    Poslovni prihodi u prva tri kvartala 2023.g. iznosili su 230,3 mil. € (u prva tri kvartala 2022.g bili su 176,5 mil. €), što je rast od 31% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Pritom je izvoz u usporedbi s prva tri kvartala 2022.g. porastao za 31% odnosno sa 156,7 mil. € na 205,7 mil. € te čini 90% prihoda od prodaje. U prva tri kvartala 2023.g. ostvarena je dobit prije oporezivanja od 32,8 mil. € što je rast od 140% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine kad je iznosila 13,7 mil. €. Dobit nakon oporezivanja iznosi 26,9 mil. € i veća je za 140% od dobiti nakon oporezivanja iz prva tri kvartala 2022.g. koja je bila 11,2 mil. €.

    Pomalo gledam detalje, posebno bode u oci da je prosle godine kumulativna dobit u 3Q bila 11 mil ove godine je 30 mil to je porast od skoro 200% znaci samo ovaj kvartal je zaradio vise dobiti nego prosla tri kvartala zajedno :S

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • October 30, 2023 at 9:34 AM
    Quote from Lynx

    Evo ga, tekuće brojke sjajno, i opet ugovorno dosta novih poslova, 163 milijuna EUR https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…74607d3bd6c.pdf


    Dobit je najviše sada 🤯 Nisam očekivao u ovom kvartalu, prije zadnjem. Ali eto, iznenađujuće s aspekta dobiti. Ne možemo to tek tako pogoditi kako će kvartali kroz godinu oscilirati. Sad očekivali jače prihode nakon onoga s Q2 kad smo vidjeli zaliha pojačano itd., ali dobili prije svega neto dobit izrazazito impresivnu. U ovom jednom kvartalu skoro kao prva dva zajedno.

    Da inace sezonski naslabiji kvartal zbog godisnjih najvise, tako da je stalno visilo u zraku da 3Q bude samo ok sa strane dobiti ili malo bolje ali nema spavanja posla ima na pretek ocito tako da i dalje rekorde tucemo :love:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 27, 2023 at 3:58 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from havi

    https://eho.zse.hr//fileadmin/iss…930ada76b9f.pdf

    i t r.

    Tko koga ovdje h...


    Neke vozarine iz izvjesca na dan 30.9 bruto vozarine

    AP Astarea bulk carrier 11,055 $

    AP Slano bulk carrier 9,833 $

    AP Držić bulk carrier 8,000 $

    AP Sveti Vlaho bulk carrier 10,500 $


    A u prospektu odobrenom 18.9

    AP Astarea
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period (4 - 6 mjeseci) sa unajmiteljima ''Oldendorff Carriers'' u koji je ušao 06.09.2023. godine, a trajati će barem do 06.01.2024. godine, a najduže do 22.03.2024. godine. Dnevna vozarina je USD 12.000 bruto.

    AP Slano
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima 'Dream Seas Navigation'' u koji je ušao 16/09/2023 a izlazak iz najma očekuje se oko 19.10.2023. Dnevna vozarina je USD 12.200 bruto.

    AP Drzic
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima '“Hong Kong Glory'' u koji je ušao 18.08.2023.godine a izlazak iz najma se očekuje oko 01.10.2023. godine. Dnevna vozarina je USD 8.000 bruto za prvih 47 dana, a nakon toga USD 10.500 bruto

    AP Sveti Vlaho
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete po Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period od 07.09.2023. godine do barem 20.02.2024. godine, a najduže do 01.03.2024. godine sa unajmiteljima ''Anchor Shipping''. Ugovorena dnevna vozarina je 93,5% indeksa Baltic Supramax Indeks, a minimalno USD 10.750$


    Jedina logika je da navedene vozarine iz prospekta naplacuju u kasnijoj fazi, a ovo objavljeno na izvjesce je bazirano prema ostvarenim prihodima, tko ce znat ovdje vise tko koga


    Drugo iz izvjesca

    "Prosječna dnevna vozarina AP u trećem tromjesečju 2023. godine iznosila je USD 11.739 $"

    Da li nekome sa slike izgleda da u trecem tromjesecju mogu vozarine biti 11 739 $, vjerovatno misle prosjecna vozarina u prvih 9 mjeseci 2023 iznosi toliko jer tako su prosle godine pisali u prvih 9 mjeseci, a nisu pisali tromjesecno kolika je vozarina.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Neko je izgleda primjetio moja kritike na greske dosao ispravak ;(, ocito je netko vozarine slagao s krivim datumom :huh:


    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/FI-ATPL-3ac763e7c15d9cdd67adf9332c5e5d18.pdf

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2023 at 2:22 PM
    Quote from havi

    https://eho.zse.hr//fileadmin/iss…930ada76b9f.pdf

    i t r.

    Tko koga ovdje h...


    Neke vozarine iz izvjesca na dan 30.9 bruto vozarine

    AP Astarea bulk carrier 11,055 $

    AP Slano bulk carrier 9,833 $

    AP Držić bulk carrier 8,000 $

    AP Sveti Vlaho bulk carrier 10,500 $


    A u prospektu odobrenom 18.9

    AP Astarea
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period (4 - 6 mjeseci) sa unajmiteljima ''Oldendorff Carriers'' u koji je ušao 06.09.2023. godine, a trajati će barem do 06.01.2024. godine, a najduže do 22.03.2024. godine. Dnevna vozarina je USD 12.000 bruto.

    AP Slano
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima 'Dream Seas Navigation'' u koji je ušao 16/09/2023 a izlazak iz najma očekuje se oko 19.10.2023. Dnevna vozarina je USD 12.200 bruto.

    AP Drzic
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima '“Hong Kong Glory'' u koji je ušao 18.08.2023.godine a izlazak iz najma se očekuje oko 01.10.2023. godine. Dnevna vozarina je USD 8.000 bruto za prvih 47 dana, a nakon toga USD 10.500 bruto

    AP Sveti Vlaho
    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete po Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period od 07.09.2023. godine do barem 20.02.2024. godine, a najduže do 01.03.2024. godine sa unajmiteljima ''Anchor Shipping''. Ugovorena dnevna vozarina je 93,5% indeksa Baltic Supramax Indeks, a minimalno USD 10.750$


    Jedina logika je da navedene vozarine iz prospekta naplacuju u kasnijoj fazi, a ovo objavljeno na izvjesce je bazirano prema ostvarenim prihodima, tko ce znat ovdje vise tko koga


    Drugo iz izvjesca

    "Prosječna dnevna vozarina AP u trećem tromjesečju 2023. godine iznosila je USD 11.739 $"

    Da li nekome sa slike izgleda da u trecem tromjesecju mogu vozarine biti 11 739 $, vjerovatno misle prosjecna vozarina u prvih 9 mjeseci 2023 iznosi toliko jer tako su prosle godine pisali u prvih 9 mjeseci, a nisu pisali tromjesecno kolika je vozarina.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Sitni problemi u novom UI

    • StatusQuo
    • October 25, 2023 at 7:28 PM

    A hmmm gdje su spremljeni postovi koji smo mogli spremiti ?

  • LNG

    • StatusQuo
    • October 21, 2023 at 6:03 PM

    How Middle East war could impact global LNG, LPG shipping

    An in-depth interview with Oystein Kalleklev, CEO of Flex LNG and Avance Gas


    How Middle East war could impact global LNG, LPG shipping
    A leading exec in liquefied gas shipping gives his take on war in the Middle East, market fundamentals and shipping stocks.
    freightwaves.com
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 21, 2023 at 5:28 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from StatusQuo

    Jel kaze sta ?(

    kaže mi da će Vidaković opet imati podočnjake kad bude gostovao na TV-u :S

    Ma nece napokon vidi jasno :huh:

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 20, 2023 at 10:41 PM
    Quote from st-brajo

    StatusQuo

    ja trenutno samo pratim ovo :S

    https://www.cnbc.com/quotes/10Y2YS

    Jel kaze sta ?(

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 20, 2023 at 3:34 PM

    Jel prati tko ove dionice solara u postenom su down trendu, zadnja dva dana su posteno pali

    Btw bio sam kupio nesto sitno dionica GRIN po 8 nedavno malo spekulantski s obzirom na valuaciju nisam ni znao za mogucu dividendu, prodao prekjucer na 14,15 dan prije ex dividenda, dionica pala u dva dana na 8,50 sad, ovdje ako prespavas ode cijeli dobitak jos dobijes i zgubitak vrlo lako

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 17, 2023 at 8:05 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from StatusQuo

    Koja korist bi bila bilo kojem dionicaru malom i velikom dokap po 100kn, najgori su dokapi kad je trziste lose, najvise te razrijede za najmanje novca tj. najmanju korist imas jedina korist bi bila da si zadrzao glavu iznad vode, ovaj dokap nije los za drustvo pa ni za male dioncare osim u dijelu da se radi o tankerskoj plovidbi poznavajuci njihovo dosadasnje ponasanje i s te strane je tesko odrediti valuaciju dionice, a s time i fer premiju ako uvijek visi neka igra u zraku ali opet dalek je put do ovladavanja i kontrole pa tu moze biti jos svega, na kraju opet ce vozarine odredit vecinu toga. Uglavnom ociti je problem malih i velikih, mali se igraju kratkorocnih igara i onda kad nastradaju u dugorocnoj igri vide samo greske velikih, a ne i malih.

    Pa da, zato sam rekao da bi tankerska puno bolje prosla da je to onda odradila sa ekipom iz nadzornog nego sad. Puno manje bi kesirali, a bilo je frka za poslovanje, sada vise nije, tj. nepotreban je dokap totalno, jer ono isplatis divku, a onda radis dokap 🙃. Sad jos najbolje da naprave pozajmicu tankerskoj natrag, da joj lovu vrate, da bude komplet zatvoren cirkus 🤣🤣🤣

    A sad su ovi iz nadzornog vidjeli da je vrag odnio salu kad su mali dionicari poceli postavljati pitanja podjele divke, organizirajuci se pa onda propitkivati o bonusima uprave… zato su to i napravili.

    Jer realno ovi sto su prodali iz top 10 samo da im produze mjesto u nadzornom na 5-10 godina i nove bolje bonuse da im daju zauzvrat, zaradit ce vise nego sto su sad dobili prodajom… a tko zna sta je sve ispod stola jos dogovreno

    Pa ne pita se samo tankersku, zasto bi netko prodao svoje dionice jeftino ako ne mora, svakome je to njegova imovina i zeli vise za nju.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 17, 2023 at 4:08 PM
    Quote from D_artagnan

    pa imaju dionica koliko treba da drze na ovim vrijednostima.

    Sad se vidi da je vrag odnio salu kad se doslo na GS sa punomocima koje se skupilo onako nabrzaka, i kad se pocelo pricati o osnivanju udruge malih dionicara… onda su oni u TOP 10 se smislili kako smanjiti utjecaj malih sa ovim sto su izveli. Jer sve ovo su mogli izvesti puno ranije dok je cijena bila i oko 100-150 kn, kad se kemijali dal treba ili ne dokap. Sada definitivno nije trebalo jer je sve OK sa poslovanjem, nikakvih problema

    Toliko od naseg trzista i koliko se misli na dobrobit svih. Bitno je samo da je meni dobro, a druge tko …ebe kad se radi o zaradi i biznisu 😒

    Koja korist bi bila bilo kojem dionicaru malom i velikom dokap po 100kn, najgori su dokapi kad je trziste lose, najvise te razrijede za najmanje novca tj. najmanju korist imas jedina korist bi bila da si zadrzao glavu iznad vode, ovaj dokap nije los za drustvo pa ni za male dioncare osim u dijelu da se radi o tankerskoj plovidbi poznavajuci njihovo dosadasnje ponasanje i s te strane je tesko odrediti valuaciju dionice, a s time i fer premiju ako uvijek visi neka igra u zraku ali opet dalek je put do ovladavanja i kontrole pa tu moze biti jos svega, na kraju opet ce vozarine odredit vecinu toga. Uglavnom ociti je problem malih i velikih, mali se igraju kratkorocnih igara i onda kad nastradaju u dugorocnoj igri vide samo greske velikih, a ne i malih.

  • Porez na iznajmljivanje nekretnina

    • StatusQuo
    • October 16, 2023 at 1:16 PM
    Quote from emil
    Quote from Milijarder

    Još i napomena, da dobar dio ovih"nezaposlenih" radi na crno jer im se drugačije ne isplati.

    i zato sto oni rade na crno treba uvest porez na nekretnine da se popuni blagajna jer eto ovi koje spominjes nista ne doprinose?

    ima ,logike ..ima ...

    Nije sve tako jednostavno recimo to sta netko radi na crno u odnosu na nekog tko placa neki porez ne znaci, da je ovaj vise platio, jer da nema tih sta rade na crno taj koji placa porez bi platio vise "poreza" kroz cijenu usluga i zivota jer bi mogao manje kupiti, a placa i zarada mu ne bi rasla u skladu s troskovima, a to drzava sustavno dopusta jer na taj nacin zadovoljava svoju bazu koja je u sustavu i kao placa porez, da svi ne rade na crno porez bi trebao biti manji da produktivnost bude odrziva, ali to je tesko jer prihode netko treba nadoknadit ili bi broj zaposlenih trebao biti manji da postignes produktivnost sta naravno za glasove je negativno, ovako se kompenzira s ocitim dopustanjem nereda da bi zadovoljio svoje glasacke interese, a na kraju ovaj na crno plati najvecu cijenu dugorocno iako kao ne plati porez osim iznimaka koji se snadju, ali ima nevidljivi porez recimo jer sustavu to odgovara da mu prividno kratkorajno omoguci bolje.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 13, 2023 at 5:06 PM

    Mogao si ako s fiskalne strane postizes inflacijski rast koji to kompenzira istina bez uskadjenog djelovanja monetarne politike tesko i bez kontroliramog slabljena tecaja da buda pravi efekt. Samo hnb qe ne bi pomoglo kad ti je glavni problem produktivnost opcenito industrija koje se nisu prilagodile najvise zbog drzavne kotrole i ovisnosti o drzavi, na turizam ne mozes utjecat kad ovisis o vanjskoj potraznji osim kroz slabljenje tecaja da generiras tu potraznju ili domace potrazne kroz printanje sta je zapravo u konacnici slabljenje tecaja, a posebno je bio problem s gradjevinskim sektorom koji je prenapuhan i prezaduzen koji je ovisio o drzavnim investicijama koje nisi mogle bit odrzive, mi smo imali sustavni problem zbog ponasanja drzave u najvecoj mjeri isto sta se i sada dogadja gdje puno duga odlazi na ne produktivnu imovinu koja kad je kriza ne moze svoju cijenu proizvoda prebacit na kranjeg korisnika nego ima deflaciju, a ostaje mu ogroman dug, niti moze povecat broj kolicine za istu cijenu da nadomjesti razliku. Mi jednostavno unistavamo odrzivost ekonomije na duzi rok losom diverifikacijom i krivim ulaganjem u produktivnost, ok produktivnost se pocela popravljat sada ali onda skroz druga prica, jednostavno mi imamo sustavnih problema koji su tu stalno kocnica

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 13, 2023 at 3:24 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from accountant

    to nije istina!

    banke su na vrijeme makle CHF obveze iz bilance, a ostala su im potraživanja/imovina

    tu nije HNB kriv, mora se priznati, jer nije imao zašto reagirati kad toga jednostavno nije bilo u pasivi

    vidim da ne kužiš da je problem upravo u tome što banke nisu CHF obveze prebacile na HNB, već su to prodali negdje na tržištu ili di već.

    da su te obveze prešle na HNB, onda bi ih HNB mogao prodavati i na taj način braniti tečaj kune.

    cijeli problem i naš dugotrajni izlazak iz krize 2008. upravo i počiva na tome da je HNB, pod svaku cijenu, branio štednju, koja je dominatno bila u eurima (zato im je jedina monetarna politika i bila čvrsto držanje tečaja kuna-euro), dok ama baš nikad nisu monetarnu politiku koristile na način da kupuju državne obveznice i smanjuju kamatne stope na zaduženja (zato smo i imali godinama ogromne kamatne stope u odnosu na rizik zemlje), iako su mogli otkupljivati euro denominirane obveznice, pa čak i dollarske.

    istina, onda bi tečaj malo više "plesao" u odnosu na euro, jer bi ga "vukli" i švicarac i dollar, svaki na svoju stranu, ali ništa dramatično.

    a na kraju je ispalo dramatično, jer nam HNB vode birokrati, kojima je jedino bilo bitno da nemamo inflaciju, u vremenu kad si trebao stimulirati ekonomiju da izađe iz krize, a demografija i potencijal rasta nam je bio puno bolji nego što je sada.

    jedino kad su posegnuli za otkupom obveznica je bilo u Covid-u, kad su obveznice bile na all time high i sa nikad manjim prinosima, kao šta su i zlato prodali na all time low.

    stari moj, kriv je HNB itekako.

    prvo što je kao regulator žmirio na oba oka, a drugo šta nikad nisu znali upravljati ni sa svojom bilancom niti sa monetarnom politkom.

    neću ni spominjat cirkuse sa povećanim zahtjevima za rezerve u vremenu kad su banke trebali stimulirati da kreditiraju.

    Display More

    Nije mogla Hrvatska koristit QE, dok EU to ne radi i to je glavni problem bio u EU ne HR jer si trgovinski i tecajno previse ovisan o EU, da je HR to radila tecaj bi znacajno oslabio sta bi dovelo do vecih problema., da je HR koristila QE duznici bi vise platili kroz inflaciju i tecajne razlike, nego koliko su platili kroz povecane kamate, najveca greska je bila s fiskalne strane kad se trebalo potaknit ekonomiju kad se stabilizirala s vecim deficitom koji bi doveo do blaze tecajne oscilacije i kontroliranije inflacije ali bi se ekonomija potaknula, a ne s HNB strane, doduse onda bi i oni mogli pomoc da su bili uskladjeni s drzavnim ponasanjem, ali i situacija s deficitom je opet u dobroj mjeri kriva njemacka zbog svojih stajalista, tako da su na kraju duznici platili vecu cijenu zbog urusene ekonomije na kraju i deflacije, sta je za duznika worst case scenarij, a sve zbog znacajnog smanjenja novca u cirkulaciji, uz rast kamata, povecanje regulatornih zahtijeva, te pritisaka na smanjenje deficita.

  • Sitni problemi u novom UI

    • StatusQuo
    • October 12, 2023 at 11:49 PM

    Ja sam na mozili i prije imao gresku ako sam samo dio povijesti brisao s keksicima pa mi nije dalo logirat, probaj klasicno samo izbrisat povijest, ne samo dio i restartirat mozilu

  • Sitni problemi u novom UI

    • StatusQuo
    • October 12, 2023 at 5:38 PM

    Ok sad mi je jasnije, malo zbunjujuce u pocetku jer meni je bilo u postavkama na dark kao i ocito nekima, a zapravo je bio light i onda je to po danu na mobu i na kompu izgledalo dosta losije kao gore na slici tamno i bez zivota, zato smo mislili da je to kao sada tako napravljeno da izgleda 👍

  • Sitni problemi u novom UI

    • StatusQuo
    • October 12, 2023 at 5:00 PM

    Mozda je velicina ista kao prije ali zbog ovih promjena boje itd izgleda tamnije i onda mozda vizualno dojam je da je jos manje


    Btw ovo sta si dodao change style nesto si tu falio izgleda da je light sadasnji dark, a da je dark prijasnji dark i moram reci da mi prijasni puno bolje odgovara na mobu dok pisem ne umara i jasnije je vidljiv, moram dizat brightnes ekrana da bih donekle kompenzira

  • Sitni problemi u novom UI

    • StatusQuo
    • October 12, 2023 at 4:28 PM

    Na manjem ekranu puno bolje zauzima prostor, ok zaboravio sam ja drzim na vecem 27" ekranu na 90% zooma, ali svejedno u odnosu na druge stranice nekako mi se cini da bi ovaj dio trebao biti nesto siri jer nije tolika razlika 90-100%, ovako to kod mene izgleda na 27" kao da koristim trecinu ekrana, na 14" je vise popunjeniji prostor


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 12, 2023 at 4:04 PM
    Quote from accountant

    Lamb Weston... stop loss ;(

    Sta ocekujes od jagnjetine nego da te ispecu ;(

  • Sitni problemi u novom UI

    • StatusQuo
    • October 12, 2023 at 4:00 PM

    Kako je kolega zamjetio

    Prvo profesionalno bi bilo prvo neke vece nadogradnje najaviti na vrijeme danima unaprijed, drugo takve promjene bi bilo pozeljno radit recimo subotom kada je utjecaj najmanji, a ne radnim danom burze da sutra ujutro nas docekaju ko zna kakvi problemi sjetimo se poslovnog, a i nekakva beta varijanta mozda ne bi bila zgorega kada se rade vece promjene da nas ne doceka pregrst problema u hodu, vec da se to rijesi u beta fazi ?

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™