1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 4:05 PM
    Quote from mitkko
    Quote from diokidina

    Naravno.

    Eto sta ti je burza - kratkorocno uvijek prevlada sentiment, fundamenti igraju tek u duzem roku. Svugdje je to tako, ali na ZSE je poprilicno izrazeno.

    Ma nije samo to ATPL rasprodaja je nakon izvjesca svugdi kad su trejderi vidili da trziste nije reagiralo dovoljno pozitivno na dobra izvjesca pa je pocela mala bjezanija, da je sve tako lako cnb svi bi zaradjivali, a fundamenti uvjek na kraju dodju na naplatu, a do tad je realno ocekivat nekakave konsolidacije na putu dok se fundamenti ne otkriju skroz, a potrebno je malo i testiranja zivaca na putu do vrha nikad nije to jednostavno.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 3:01 PM
    Quote from Milo

    https://www.novilist.hr/novosti/gospod…o-jasnu-poruku/ jako, jako dugo ;)

    “Ne pomaže ni što su ulaganja u infrastrukturu u SAD-u zanemarena dugi niz godina, pa lučka i željeznička infrastruktura jednostavno ne može izdržati povećanje obujma (tereta)”, napomenuo je Andersen.

    "

    Kako stvari stoje u zadnjem desetljecu ulaganje u infrastrukturu svugdje je opcenito bilo ispod razine, to je dobra osnova da ce postojat veca potraznja u buducnosti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 11:23 AM
    Quote from hugh
    Quote from NaBiduAsku

    malo je reći čudnovata trgovina danas... ajde sad krenite s uračunavanjima budućih dobiti pa na dan objave možda sljedeći put neće biti sell on news.

    Uračunavanje budućih dobiti bila easy game kasa bi vozarine npr. sljedečih godinu ,dvije, tri ostale ovakve ili slične...... ali uvjek postoji ali......mora se uračunati i rizik ako tako ne bude ( a i činljenica da je i u trenutnu cijenu ugrađen dobar dio ako ne i sav dosadašnji financijski rezultat) pa npr. spot zq q1 bude 20000 ili niže a tendencija je na više brodova na spotu........ oni su do sada naravno morali supre stavljati na spot što je do sada bilo i jedino ispravno i logično, kako bi iskoristili visoke vozarine i "pokrili" panamaxe loše ugovorene na dugi rok.......ovo hvatanje spot vozarine ide im kako ide a moj je dojam da bi oni to mogli i trebali bolje.......može li netko iz izvješća izčitati ili pokušati dobro pretpostaviti kakva je situacija sa tim panamaxima?.......ima li tu ikakvog pomaka na bolje ili su ti ugovori "takav beton" da ni ovakav veliki rast vozarina nije donio neki benefit iz tih ugovora?........


    Quote from jasko

    Imam za supermax..........

    Prosječna dnevna vozarina supramaxa za:

    Jul... 31609

    Aug. 34876

    Sep. 36350

    Hvala, svaka čast......i dok sam postavljao pitanje znao sam več tko zna......to je i najbitnije jel supre su na spotu.......

    ajde kad več čakulamo reci mi svoje mišljenje o prosječnim ostvarenim vozarinama atpl u q3 ako želiš i imaš volje?

    Display More

    Ja iz svojih saznanja i dalje smatram da nisu fiksni, s druge strane ako gledam ovaj dole graf vozarina po mjesecima jedno je ocito da je svaki kvartal vozarina bila veca, naime smatram skoro malo nemogucim da je svaki mjesec jedan brod od 6 izasao iz tc i zakljucen na vise i da je tako pridonosio rastu vozarina, tu mislim da su jedan ili dva dugorocna na indexu, sta se tice panamaxa vidi se u 7 mjesecu isto malo veci skok u vozarinama od tada, a josko je bio spominjao da se panamaxu polugodisnje uskladjuju pa mi malo i to zasad ide u prilog, a treba svatit kako ova utilizacija od 90% utjece na prikaz vozarina u ovom grafu jer mozda je vozarina bila realno veca ali zbog utilizacije se prikazuje manja pa bi odmak u 3Q sta se tice vozarina bio jos veci, ako se usporedjuju iste utilizacije ?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 10:30 AM

    Netko je vec prije dobro rekao kad god sam prodavao nikad nisam uspio kupit jeftinije uvjek skuplje, ovdje je najpametnije udrit se po prstima ako pomisle kliknit sell ;(

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 29, 2021 at 10:27 AM

    Ma cijelo trziste pokazuje da ide u neku fazu konsolidacije koja ce trajati vjerovatno 2-3 mjeseca moguce sa ne velikim oscilacijama, sta bi bilo i normalno s obzirom na rast koji je predhodio i ocekivanja koja su izvjesca i opravdala pa onda nema potrebe i za neka drasticna padanja bas osim ako ne bude nekih vecih potresa vani, za atpl je dobro sta u ovoj fazi naprijed ide i dalje s ocekivanjima s vecom dobiti u sljedeci kvartal koja je vjerovatno odrziva s obzirom na stanje brodarskog segmenta i onda moguce i revidiranje imovine kroz rdig, dok je dobar dio ostalog trzista sezonskog karaktera jer je vezan za turisticku potrosnju, a dio mozda bude imao i nesto vecih troskova zbog inflacijskih pritisaka, pa se onda u zimskom razdoblju suzava prostor izbora dionica od kojih se moze ocekivat vise.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 28, 2021 at 11:36 PM
    Quote from Brunos

    Lijepo rezimirate. I meni je na pamet pao odredeni kvar. Ali muci me da se postotak od 90% odnosi na cijelu flotu. Mala je vjerojatnost da je bilo vise kvarova na razlicitim brodovima koji bi doveli do toga.

    Guzve u luci nisu novost jer traju cijelu godinu zasto bi sada u 3.kvartalu tako jako iskocile i smanjile postotak?

    Ali ako pretpostavimo da moze biti i kvar i guzve mozda je treci razlog ovo:

    https://ezadar.net.hr/dogadaji/35360…ntske-plovidbe/

    Meni bi imalo smisla da nakon takvog dogadaja na brodu nastupa istraga i za to vrijeme brod gubi utilizaciju. Sto mislite o tome?

    Na zalost i u ovom 4.kvartalu se desio smrtni slucaj i nestanak. Mozemo li i tu ocekivati barem na 1 brodu gubitak dana?

    Display More

    Mislim da je utilizacija zapravo skup vise faktora koje utjecao negativno svaki po koji postotak, ako gledamo prva dva kvartala utilizacija je bila oko 95%, pa su onda zapravo izgubili 5% u ovom kvartalu, primjetio sam da strane kompanije cesto izvjescuju da ce TCE bit manji zbog vecih ballast days , vjerovatno se tu krije veci dio odgovora ?... uvjek nesto treba uciti sta i kako.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 28, 2021 at 11:29 PM

    Zapravo sad me najvise muci kako oni zapravo racunaju ovu prosjecnu dnevnu vozarinu koju prikazuju jer s ovom utilizacijom od 90% u ovom kvartalu razlika je jel to vozarina prema ukupnim danima ili operativnim danima jer u slucaju ovakve utilizacije tih 5-8 % razlike nije za bacit u u buducnoj pretpostavci kolika je zapravo vozarina, morat cu o tome razmislit malo vise ovih dana.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 28, 2021 at 11:00 PM

    Imao sam danas mix osjecaje kad sam otvarao izvjesce jer sam ga otvarao dok sam vozio, prvo je bio pogled na prihod veci za 22mil od 2Q i kazem sebi super to je 33+22 ajde bit ce bar oko 55mil i onda skrolam dole dobit 45mil i onda je bilo malo grintanja jer sam ocekivao u rasponu 50-70 kako sam napisao pa je bilo malo nezadovoljstva, ali opet mi je bilo drago sta su prihodi bili na razini ocekivanja jer sam radio ocekivanje prema TC 18000-20000, pa s obzirom na razvoj ocito kaskam jedan mjesec da udre u gornji polovicu raspona, jer izgleda da je prosjek vozarina bio u 3Q nesto oko 18 000$, koliko vidim onako svojim ocima prema grafu u 7 mjesec je bila oko 16500, 8 mjesec 18300, 9 mjesec 19200 koliko me oci dobro sluze, dobra je stvar sta u 4Q ulazimo s vec bar 1200$ vecim prosjekom i moguce jos bar min kojih 1000$ dodatnog rasta vozarina za 4Q ?, pa bi s te strane mogli ocekivat vjerovatno jos kojih 15mil kn dodatnog prihoda onako ugrubo ako market se odrzi, a prosao je vec jedan mjesec. Joj kako je tesko radit procjene kad ima ovoliko brodova, a ne znas nista kad koji istjece TC, dobro ista mozemo modelirat. Kad sam vidio izvjesce procjena prihoda me nije razocarala nego manja dobit od ocekivanog pa sam znao da moran doma to malo bolje pogledat jer ocito je veca dobit izostala u ovom kvartalu zbog rashodovne strane.

    Ocito se jedan od razloga te rashodovne strane nalazi u ovoj manjoj utilizaciji od 90% koja nije uobicajena i koja je vezana za Off hire, popravke i ostale

    zastoje.

    Sad tu je pitanje kako gledat sta se tu dogodilo, da li je bio nekakav kvar koji je dodatno kostao kompaniju i plovilo je bilo u Off hire, da li je moguce da ovi zastoji u lukama su utjecali na veci broj dana ballast days-a prilikom novog chartera ili je najvjerovatnije kombinacija jednog i drugoga, ako gledam materijalne rashode u dolarskom iznosu dole ocito je znacajno povecanje materijalnih troskova od prosjeka zadnje tri godine pa je za pretpostavit mozda da je mozda dobar dio toga stvarno i otpao na nekakav kvar, iako ni u to ne mozemo bit sigurni 100% jer se moze radit i o masu drugih stvari od bunkeranja vece kolicine goriva zbog mozda ocekivanog poskupljenja goriva ili zbog ocekivanog poskupljena materijala zbog inflacije pa su kupili vise itd , ne vjerujem da su troskovi zbog inflacije toliko porasli pa da je to jedini uzrok povecanju prebrzo je to da bi to utjecalo po meni i velik postotak povecanja, u svakom slucaju veci materijalni troskovi su sigurno umanjili dio moje ocekivane dobiti, s obzirom na prijasnji prosjek ocekujem da se to u sljedecim mjesecima vrati donekle u normalnije okvire, mislim da je to realno za ocekivat ?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vidim da su se troskovi kamata smanjili za 1mil u 3Q s obzirom da su brodovi refinancirani skoro prosjecno polovicom kvartala valjda cemo i tu dobit nesto sitno kunica dodatnih.

    Ebitda od 181 mil ljepse zvuci nego sama dobit, sta je utjecalo na 13mil $ smanjenja duga u ovoj godini.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • October 28, 2021 at 3:07 PM
    • China imported about 3.7 million tons of thermal coal, the primary fuel for electricity production, from Russia in September, customs data showed. That’s up 28% from August and more than 230% higher than a year ago.
    • Despite China’s increased need for coal, reported imports of thermal coal from Australia remained zero, as they have been since an unofficial ban took place in late 2020.
    • This “illustrates the economic costs and dislocations that can be created when trade restrictions are used as a means to apply geopolitical pressure,” said Stephen Olson, senior research fellow at the Hinrich Foundation.


    China is ramping up coal imports from Russia — but not Australia
    As China tries to resolve its power shortage, the country is importing three times as much coal from Russia than last year, China customs data show.
    www.cnbc.com
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 28, 2021 at 1:18 PM
    Quote from Mrcash

    Nebudite nerealni... kakvih 60 milja dobiti, pa jasno je bilo nakon 1q i 2q da dobit raste pomalo Al će zato i polako padati kad se trend okrene . Stoga oko 40 milijuna za q3 bi bilo i više nego odlično

    Ne znam za vas ja bih s 40mil bio nezadovoljan, u optimisticnom scenariju ocekujem 65-70mil taj nekako podsvjesno i ciljam u konzervativnom minimum scenariju 50mil, sve ovisi kad im TC izlaze u kojem mjesecu sta je tesko predpostavit, znaci ocekivanja kretanja su mi negdi od 50-70mil.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 28, 2021 at 12:10 PM

    Mene veseli zapravo da vecina firmi vani i ovdi ostvaruju jako dobre zarade ove godine, ne bitno koliko ce vozarina sada 30k/50k, sve to ide u prilog da nema razloga da ekonomije stanu vec da ce bit dovoljno obrtaja novca jer se ima s cim, a s tim i potraznja u ekonomiji i daljnji nastavak inflacijskih pritisaka place/potrosnja itd, sta znaci da mi je nerealno da vozarine i ako padnu da ce past ispod 12k vec mi se cini realno i odrzivo i ako padnu da se odrze oko 15k bar na srednji rok, a kako vidimo 15k za ATPL je povise 30m kvartalne dobiti, a jos ljepse je zamisljat da te vozarine se odrze duze na 25k sta onda dodje lako na min 70mil kvartalne dobiti u najgorem scenariju

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • October 28, 2021 at 11:10 AM
    Quote from accountant

    kolega Jasko

    još zanimljiviji je GOGL, dotaknuo SMA 200

    GOGL (finviz.com)

    Problem stranih brodara i tehnicke analize pogotovo dugorocnijih MA je sta je vecina brodara radila nekakav stock split zadnjih nekoliko godina iako valjda smo postedjeni kod dnevnih time frejmova :(

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • October 26, 2021 at 6:55 PM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Puno trica mirise na preokret :D

    trpaju ij tricama a ovi preokret misle napravit sa slobodnim bacanjima (-3 pa +1).......

    Ne znam zasad su svi fuli trice igramo produzetke :D

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • October 26, 2021 at 4:37 PM

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Puno trica mirise na preokret :D

  • Forex - Trgovanje valutama

    • StatusQuo
    • October 26, 2021 at 11:42 AM

    Pa ja na fx ciljam vise duze pozicije ako vidim nesto, trenutno mi je najzanimljiviji USDJPY jer mislim da je JPY najslabija valuta trenutno, a dolar najaca sta se vidi i po cross parevima zasada, YPY na svim crosevima pokazuje svoju slabost, a dolar isto s macro strane vidim kako jacu valutu opcenito

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 25, 2021 at 3:21 PM

    Kad se sitim samo onog potezanja gore dole na 185-200kn, pa price nema likvidnosti za ove koji izlaze itd, a sad se i sam zacudim kako lako neke kolicine prolaze na ovim cijenama.

  • Inflacija

    • StatusQuo
    • October 25, 2021 at 10:41 AM

    This is from Monty Python from almost 50 years ago.

    Who knew these guys had such a deep understanding of running monetary policy!

    https://twitter.com/i/status/1451939173166891014/

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • October 24, 2021 at 11:02 PM

    Jedan pogled sta se dogadja u portovima


    Yesterday I rented a boat and took the leader of one of Flexport's partners in Long Beach on a 3 hour of the port complex. Here's a thread about what I learned.

    It seems that everyone now agrees that the bottleneck is yard space at the container terminals. The terminals are simply overflowing with containers, which means they no longer have space to take in new containers either from ships or land. It’s a true traffic jam.

    Right now if you have a chassis with no empty container on it, you can go pick up containers at any port terminal. However, if you have an empty container on that chassis, they’re not allowing you to return it except on highly restricted basis.

    https://twitter.com/typesfast/status/1451543776992845834/


    Quote from BabaLuji
    Quote from barbosa 2.0

    taj "superciklus" ima sve indikatare da se okrene u "superdebakl" globalnog gospodarstva, ovo je doslovce infarkt i ako se ne nađe neko brzo riješenje tih uskih grla i pokrene "cirkulacija" nikome neće biti "super"...a i ne znam koliko je "super" u bilokojem smislu a pogotovo u prihodovnom, da brodovi tjednima čekaju istovar/utovar ?(

    Ako im je po danu +30 000$ dok cekaju onda super, ukoliko nije to je problem🤔

    Ako imaju teret onda imaju 30 000$, ako idu na ukrcaj tereta onda mozda i nemaju $$$ ovisi kakav je ugovor za prijevoz, zato neki imaju vjerovatno dosta ballast days sta im iskrivljuje TCE prihode

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • October 24, 2021 at 10:59 PM

    Early start to China’s winter heating season bullish for gas, coal demand

    Northern China is seeing an early start to the winter heating season due to falling temperatures, which will boost demand for coal, natural gas and electricity sooner-than-expected and is bullish for fuel prices at a time when global supply remains tight, according to market participants and traders.

    Eight provinces and regions in northwest and northeast China, comprising Inner Mongolia, Heilongjiang, Xinjiang, Gansu, Qinghai, Jilin, Shaanxi and Shanxi, have started centralized heating earlier than previous years due to a cold wave, with some cities providing heating 10-15 days earlier than scheduled, according to reports by state-owned media CCTV through the week ended Oct. 17.

    The heating season in China normally lasts from Nov. 15 to March 15 in the north, where cold weather is most extreme, but local governments can decide when heating services begin based on local weather conditions.



    Early start to China’s winter heating season bullish for gas, coal demand | Hellenic Shipping News Worldwide

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 23, 2021 at 10:14 AM
    Quote from accountant

    Još će neki brodari okrenuti u zeleno

    Dobra osnova za drugi tjedan

    Prvo u utorak imamo na meniju zaradu TRTN, izvješće Q3

    To će nam biti pokazatelj za ono što nas čeka u narednih mjesec dana

    Da dobra osnova zadnjih dana su redovito jos vise padali zadnjih uru vremena, sinoc je bilo obrnuto smanjivali su minus s tim sta je jos petak kad se obicno zatvaraju pozicije nesto govori u prilog da bi trebalo gore drugi tjedan

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™