1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • August 17, 2022 at 5:40 PM

    Pa guidance za do kraja godine su vec dali vjerovatno prema trenutnoj ugovorenosti, trziste racuna da zimu vozarinu u 1Q.23 vozarine padaju ispod profitabilnosti koliko je to realno ne znam trebao bi neki covid ponovo se globalno desit da sve stane ili da kinezi pocmu isto ratovat da bar dio jos dosta profitabilnih vozarina se nece prelit na sljedecu godinu,

    Mislim guidance od 1Q im se nije prominio isti je kao u 2Q tako da nisu podbacili sta se tice njihovog guidencea jer je bila i predvidjena manja dobit tko je gledao, da su bili po 1Q ttm onda bi ebitda ispala 10mlrd, a ne oko 8mlrd ttm sta znaci da 3Q i 4Q ocekuju jos nesto manju dobit ili Ebitda prosjecno oko 1,7mlrd sta je nize nesto nego 2Q

    Reaffirmed 2022 Full Year Guidance: Expect to Generate Record Adjusted EBITDA[1] of $7.8-$8.2 Billion and Adjusted EBIT of $6.3-$6.7 Billion

    i ocito je do kraja godine vecina ugovorena

    Charter rates remain

    stable in 2022; limited

    exposure to fluctuations

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 17, 2022 at 1:51 PM

    Izgleda da i dalje nemaju dovoljno za energiju kad moraju redukcije radit

    China's major manufacturing hub Sichuan province has ordered all factories to shut down for 6 days to ease a power shortage. Sichuan is key for semiconductor/solar panel industries & China's lithium mining hub. Will hit Foxconn, Intel, Apple, Tesla-supplier factories & more @cnn

    https://twitter.com/selinawangtv/status/1559555422599913473/

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 16, 2022 at 3:29 PM

    The Big Picture: EU coal sanctions

    The Big Picture: EU coal sanctions — Breakwave Advisors
    What the situation may look like going forward
    www.breakwaveadvisors.com
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 16, 2022 at 1:04 PM

    Joakimu na prvom mjestu oil tankers 46%, pa onda dry 24%, ostali na 0 alokacije

    https://twitter.com/JHannisdahl/status/1559273533158596610/

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 15, 2022 at 3:16 PM

    U medjuvremenu njima su targeti i dalje visoko pa sad ti budi pametan

    https://twitter.com/ed_fin/status/1558813201655005188/

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 13, 2022 at 4:12 PM
    Quote from enes.razman

    Sa obzirom da ce im ove godine biti napravljen remont i ugradnja BWts na 8 brodova plus 2 nova broda sljedeca godina mozda nece nositi tu amortizaciju od 85 mil kuna

    Amoritzacija je veca jer je napravljena revalorizacija brodova i svako ulaganje u imovinu se amortizira (BWTS), te dokovanja se isto amortiziraju, ne moze nikako bit manje, zato je bitnije gledat EBITDA nego dobit jer promjene amortizacije radi ovog gore utjecu na prikazivanje dobiti, a i sami udijel amortizacije je velik, a ipak je to lova, prosle godine je prosjek amortizacije bio oko 17mil kn po kvartalu ove godine je to vec na cca 21mil sta je na prikazanoj dobiti usporedno to razlika 4mil kvartalno.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 13, 2022 at 3:47 PM
    Quote from enes.razman

    Uopce nekontam gdje je problem sa vozarinama.Osobno ja bi potpisao tih 17 500 za Hendye i Supramaxe sljedecih 5 godina fiksno dali je tko probao od vas izracunati o kojoj se tu sumi para radi u godinu dana,koliki je BE za Atpl i koja masa para ostaje nakon 17 500 dolara vozarina e sad drugi je par BDI kojeg vuku dole Capovi ali kakve veze Atpl ima sa Capovima.DSX vam kupuje Ultramaxe 5-7 godina starosti za 36 mil dolara komad a vi cmoljite da je Atpl na 0.4 NAva preskupa.

    Da rijetko tko gleda to tako gdje smo kad smo tu gdje jesmo, svi bi do mjeseca odma ali gruba racunica daje

    Neka je BE konzervativno 12 000$ iako ide i manje, s vozarinama na 17 500$ daje razliku od 5 500$ po brodu, na 11 brodova i 365 dana to je 22 mil $ ili skoro 160mil kn dobiti, tj novcano je bitnija EBITDA jer je amortizacija cca 85mil kn te bi se na tim vozarinama generiralo oko 245mil kn likvidnosti

  • Ekonomski podaci

    • StatusQuo
    • August 12, 2022 at 7:53 PM

    S obzirom da ne znam gdje bi ovakve stvari stavljao u koju temu evo jedne nove

    July 2022 Manufacturing Business Outlook Survey

    July 2022 Manufacturing Business Outlook Survey
    A monthly survey of manufacturers in the Third Federal Reserve District
    www.philadelphiafed.org

    July 2022 Nonmanufacturing Business Outlook Survey

    July 2022 Nonmanufacturing Business Outlook Survey
    A monthly survey of nonmanufacturers in the Third Federal Reserve District
    www.philadelphiafed.org
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • August 12, 2022 at 7:23 PM
    Quote from Zvjezdani

    Evo jednog stava.

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…_vijesti_prva_d

    Autor je izbjegao napomenuti i drugu stranu medalje da recimo Volkswagen , ima 25% pad prodaje vozila u 1H.2022 u odnosu na 2019 ali da istovremeno ima vece prihode i marzu nego 2019

    https://static.seekingalpha.com/uploads/sa_presentations/514/85514/original.pdf

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 11, 2022 at 9:37 PM
    Quote from D_artagnan

    Nista, osim da su kinezi se malo pogubili, pogotovo iskazivanjem misica sa Tajvanom i tim cirkusanjem, umjesto da se prime posla i krenu radit 😅

    Na kraju to sve ovisi o kolektivnom trendu na burzi ako krene divizija nema tu pomoci pametovat puno.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 11, 2022 at 8:41 PM
    Quote from havi

    Za početak ja ne bih puno blebetao po forumu jer jasno je da vas iz kompanije prate sto radite.


    Trebalo je valjda najprije okupiti dioničare i sakupiti glasove, najaviti se i zatim najprije neformalno pokusati razgovarati. I tamo se upoznati i vidjeti kakvi su interesi s jedne, a kakve mogućnosti s druge strane.


    Pretpostavka je da u UO Atpl sjede razumni ljudi, al ima vjerojatno i onih koji manjinske “sa strane” uopće ne dozivlajavaju i ne zele s njima komunicirati. No, IB je nekoć takodjer bio manjinski i mislim ili pretpostavljam da bi on, zajedno sa izvrsnim direktorima bio raspoložen za razgovor i ispitivanje interesa s jedne i mogućnosti s druge strane.


    A onda bi se ako se komunikacija uspostavi razgovaralo o dividendi, projektima, budućem poslovanju i svemu onom sto uglavnom zanima dioničare. Dioničare, ne špekulante.

    Iz moga iskustva ljudi iz Atpl su pristupacni i normalni, u svakom slucaju je bolje ici i pokusati naci zajednicki jezik i zajednicki cilj jer bi to svim dionicarima trebalo biti u interesu jer se radi o zajednickoj imovini nije da ratujemo jedni protiv drugih osim ako neki dionicar ima ne casne radnje ili ako imamo drugacije vidjenje upravljanja kompanijom, s zajednickim jezikom bi onda puno lakse bilo i ostvarivati ciljeve, ne zaboravimo da je ovo ipak manjinska kompanija i da manjinski dionicar kao I.B treba saveznika, a ne suprotnu stranu, pogotovo kada jedna od strana je drzava za koju znamo sta mislimo, pa je bolje izgradit kvalitetni odnos i pokusati neki veci cilj izgradit, nego zarad dividende odma udrit kontru, naravno za takav odnos potrebna je i druga strana, ali vrijedi pokusati nego apriori zakljucivati o ishodu i razlozima za i protiv.

    Sta se tice dividende od 60kn ja osobno smatram da neman dovoljno informacija za donit odluku o tome unatoc trenutno jako dobroj bilanci, jer ne nastojim se zavodit lukrativnosti ljepe dividende od 60kn jer ipak je to jednokratna naknada, a ako bi s time otezao poziciju kompanije u buducem razdoblju u principu bi izgubio vise na samoj vrijednosti kompanije i zato ne treba tako olako donosit zakkljucke sta bi bilo ljepo i posto potom zahtijevat tu dividendu, informacije koje mi fale su preostala ugovorenost spot brodova i vozarine da bi mogli procijenit buduci cash flow i trosak batale (jer s tim namjeravaju kranit tek na jesen pa vjerovatno ni oni jos ne znaju izlozenost tog poduhvata) te odluka o dvije opcije za novogradnje ne zaboravite na to, ciljevi uprave o razvoju flote i dugova, jer recimo smanjenje dugova i kamata bi mi imalo prednost u odnosu na visoku dividendu, jer sam siguran da bi mi se to poslje visestruko isplatilo kroz vrijednost i stabilnost kompanije, za sve to bitna je i transparentnost kompanije kao sta rade to vanjske kompanije, jer ako se zeli postici na dizanju vrijednosti jedini cilj dugorocno je transparentnost i vjerodostojnost koja se nagradjuje, naravno sve oni to znaju samo puno lakse je to raditi kada sve stima.


    Jos nesto ovisno o ovim gore pitanjima, odgovorima i razgovorima moglo bi se zakljucit recimo da je jos prerano za takvu isplatu dividende, pa bi se mozda moglo dogovorit recimo da se isplati dodatnih recimo 20-30-40kn dividende na kraju godine kada bude bolja vidljivost kompanije na buduci cash flow u odnosu na novougovorene vozarine za koje sada ne znamo kakve ce biti i ovisno o razvoju prodaje batale koja isto znatno utjece na CF , drugo ne zaboravite da sa dvadesetinom kapitala mozete i sami sazvati glavnu skupstini s prijedlogom izvandredne dividende naknadno ukoliko se zakljuci da je bolje pricekat razvoj trzista u 2H, i za kraj ne zaboravite da sve sta radite radite sami sebi na kraju.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 11, 2022 at 7:51 PM

    Malo razmisljanja, koliko vidim na marketu svi brodari imaju Q3 ugovoren po solidnim vozarinama i s uracunatim trenutnim spotovima ispada preko 20k i vise nekima i oko 25k barem ovima koji su objavili , sta znaci da su za Q3 jos puno profitabilni, a uracunavajuci i Q4 i da dalje padnu vozarine koliko zakljucujem i tada su jos profitabilni dobro, pa bi se moglo zakljucit i da padnu vozarine puno nize nece utjecat nikome na negativno poslovanje, dapace i dalje pozitivno, pa s te strane za ovu godinu daljni utjecaj vozarina na pad cijena dionica nakon neke granice je ogranicen (samo pitanje koja je to granica, moguce da ovo nedavno dno je bila ta granica ?, i koji je vremenski rok u kojem ce trziste vise uracunavat spot vozarine), s druge strane to isto utjece na sprecavanje na urusavanje vrijednosti brodova s obziron na dobru kapitaliziranost kompanija ove godine, s tim da dodatno na to utjece i nemogucnost ugovaranja novogradnji pa je za nekakvu obnovu svedeno sve na SH trziste sta stvara ipak nekakav dodatni demand koji bi trebao podrzat cijene SH brodova pogotovo ako je rijec o novijim brodovima, a i supply je ogranicen radi dobre kapitaliziranosti kompanija, stjecem zakljucak da radi toga ovaj pad vozarina ima ogranicavajuci utjecaj na ekstremni propad dionica u kracem vremenu jer je korekciju odradio nedavno s kojom je negativnosti u dobroj mjeri uracunao, jer i sam trenutni spot nema 100% utjecaj na trenutno poslovanje kompanija za Q3, tek veci utjecaj ima na Q4, pa zapravo kretanje spot vozarina u Q3 ima ogranicavajuci utjecaj na vozarine brodara u Q3, pa bi vjerovatno tek stanje spot vozarina u Q4 moglo odredjivat vise kretanje outlooka i kretanje brodara isto kao i prosle godine u Q1 trebalo je skoro 6 mjeseci da se to odrazi na zaradu brodara, sigurno ce biti izuzetaka i trziste bi ti moglo dodatno kazniti ili nagraditi ovisno o pojedinacnim slucajevima i da kretanje dionica bude selektivnije nego prosle godine. Sad je samo pitanje da li trenutno bdi odraduje bear market tj ocito je po izgledu koji je nesto ostrijeg pada nekon cega slijedi ponovni rebound jer ako je tako dionice bi lako moguce mogle odraditi taj bear u nekom kanalu za razliku od BDI indexa, obicno kada je ovakav ostri propad jako cesto bude i ostri rebound, ovo je kao i hvatanje padajucih nozeva nakon neke granice svi se boje uci jer postoji nize od nizega ali kad postane jasno da je sigurni preokret ili da je prejeftino obicno to bude dosta jace, uostalom kad su ovakve volatilnosti to je normalno, druga stvar koja je ocita je da zapravo cape je taj koji je spustio ostale vozarine jer ostali manji brodovi se drze cijelo vrijeme dosta bolje za razliku od zadnjeg desetljeca pa za oporavka ostalih bit ce potrebno samo da capovi malo povucu, s obzirom na sezionalnost njihovog poslovanja s rupom u Q1 mislim da bi morali odradit jedan ciklus rasta u 2H, osim ako kina nije u dobroj banani sta nekako sumnjam oni uvijek iznenade koliko su zilavi kad nesto odluce postici, ali za sve postoji prvi put ??

    Ima sta tko pametno dodat :)

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • August 10, 2022 at 3:46 PM

    Lijepo nam je PANL danas nagradilo za rezultate za one koji su ostali, trenutno +15%, vidjet cemo koliko se moze zadrzat na tome, a mogao bi s obzirom da mi mu je skoro pola kapitalizacije bio cash na izvjescu

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • August 10, 2022 at 3:19 PM
    Quote from Hrx84

    Ovih 8.5% i dalje je zastrašujuće visoko. Neobično mi je da je to "odlična" vijest. Da je bilo ispod 7% bilo bi dobro

    Prosle godine inflacija u 8 i 9 mjesec je bila relativno niska 0,3-0,4% tek je ubrzala u 10 mjesecu 0,9% pa onda i niska inflacija ove godine u 8-9 mjesecu nece puno smanjit prosjek tek ona od 10 mjeseca moza znacajnije spustit prosjek ako bude niska m/m

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 10, 2022 at 12:29 PM

    On July 22nd, Ukraine signed a deal with Russia to release 22mn tons of grain from Ukraine’s 3 major ports (Yuzhny, Chornomorsk, Odesa).

    Such an agreement is anticipated to soften grain prices as an immediate response to the increase in global supplies. But it is also anticipated to offer relief to grain mills, in an effort to ensure limited rotting of the current harvest and rapidly free up silos for the next season’s harvest. However, after the deal, amyriad of challenges are left to resolve before exports can ramp up, there-fore nothing ensures that exports will pick up in the near term.

    On August 1st, the first ship loaded with 26,000 tons of corn departed from Ukraine for Lebanon, marking a resume of Ukraine grain exports. Since then,and at the time of writing, a total of 12 vessels have departed from Ukrainian ports carrying 374,800 tons of agriculture-related merchandise, which is still a fraction of the 22mn tonnes of trapped grain in the country. Ukraine anticipates the number of vessels to pick up grains will be increased to reach full capacity within the following weeks. Given the exports continue success-fully, they could increase as much as 3mn tons/month in 4-6 weeks.

    In order to ship a total of 22mn tonnes of grains, it is estimated that approx.371 loadings in 40,000-69,000dwt size vessels will be needed. The vessels will cover routes from the Black Sea to North Africa, the Middle East, and potentially Europe, while their voyages are expected to last approx. 7 days.At the moment most inquiries are Handy-based due to the shallow draft ofports in the Black Sea area and the short distance that needs to be covered.Given the limited duration of the agreement, it is expected that most inquiries will be for short-period time-charters for these particular routes. If the agreement is extended and more shipments will head to Asia, primarily S.Korea and China, there will be increased demand for period charters and for bigger vessels.

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2022/08/Intermodal-Report-Week-31-2022.pdf

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 10, 2022 at 12:07 PM

    Norway is looking to implement measures to curb its power exports as the country faces a shortage in hydropower supply, its energy minister told Montel on Thursday.

    The country, which relies on hydropower for around 90% of its electricity supply, would have to prioritise maintaining reservoir levels given a local supply squeeze, Terje Aasland said in an interview.


    “We are looking at how to limit exports in situations where reservoir filling becomes critically low. Then we must secure enough power for our national consumption,” he said.


    The government was working on finalising the details in its plans and it was not yet possible to say exactly what level was “too low” or when the plan would be implemented, Aasland said.

    Norway to curb power exports on hydro dearth – minister | Montel
    (Montel) Norway is looking to implement measures to curb its power exports as the country faces a shortage in hydropower supply, its energy minister told…
    www.montelnews.com

    Uniper SE warned it may have to cut output at two key coal-fired power plants in Germany as the company struggles to get fuel supplies along the Rhine River, exacerbating an energy crunch that has threatened to push the continent’s largest economies into recession.

    Water levels on the Rhine have fallen so low that the river may effectively close soon. There could be “irregular operation” at Uniper’s 510-megawatt Staudinger-5 plant until early September and at 1,000 megawatt Datteln-4 because of limited volumes of coal on site.


    https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-08-04/uniper-warns-on-german-coal-output-as-rhine-river-evaporates

  • Inflacija

    • StatusQuo
    • August 10, 2022 at 11:47 AM

    Abstract

    An end to gas supplies from Russia has recently become much more likely. Russian supplyvolumes have already been substantially reduced, and uncertainty about future supplies andthe winter supply situation is high. In this study, we ask what the economic consequenceswould be of a complete halt to Russian gas imports at present (August 2022)

    The key findings of the study can be summarized as follows:

    In the event of a complete loss of Russian gas supplies in the next few weeks, Germany willhave to reduce its gas demand by around 25% (equivalent to 210 TWh) by the end of thecoming heating period (April 2023), even if the planned liquefied natural gas terminals comeon stream as planned in the winter. When factoring in the savings in gas demand that can beachieved through alternative energy sources in power generation, this leaves an adjustmentof about 20% of gas consumption that must be borne by industry, households, businesses,and the public sector. Such a reduction is feasible in a collective effort if measures are takenquickly to save gas. The good news from our study is that Germany can get through thewinter without Russian gas. Panic mongering is out of place.Nevertheless, it should be clear to everyone that the Russian invasion of Ukraine has madeGermany permanently poorer. The days of cheap energy are over and collective efforts areneeded to make the economy crisis-proof. Reducing gas consumption is feasible, but itcomes at an economic cost. In particular, there is much less time now to substitute gas inthe industrial sector and power generation than in the spring. It is difficult to estimate howmany companies have made the sometimes costly investments in alternatives even withoutthe appropriate political framework. However, it has become clear that the view that gassubstitution was not possible at all within six months was wrong. There are now numerous examples of substantial substitution possibilities, including in the chemical and glassproduction industries.

    https://www.econtribute.de/RePEc/ajk/ajkpbs/ECONtribute_PB_034_2022_EN.pdf

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 10, 2022 at 11:16 AM
    Quote from Ledica

    Na otoku sam i nije mi bas jednostavno ovo s ovjerom punomoći kod javnog bilježnika pa se pitam s obzirom da ovjera punomoći za zastupanje na GS nije zakonska obveza i da nijedno društvo čijim sam skupštinama prisustvovala, nije to tražilo zašto je Atpl takvu proceduru predvidjela Statutom društva ?

    Prošle godine radili su izmjene i dopune Statuta, između ostalog i tog članka, čini mi se 54. kojim se traži ovjera punomoći kod javnog bilježnika što predstavlja nepotreban izdatak dioničarima, a može se smatrati i donekle ograničavajućem faktorom u ostvarivanju svojih prava dioničara prisustvovanju i odlučivanju na GS društva. Nadalje, zahtjev da se ovjerene punomoći dostave 7 dana prije održavanja skupštine je besmislen jer smatram samo bitnom prijavu dioničara za sudjelovanje, a da li je glasao dioničar osobno ili preko zastupnika zaista je irelevantno.

    Na posljednjoj GS društva na kojoj sam bila prošle jeseni imala sam nekoliko punomoći koje sam predala na prijemu i registraciji dioničara prilikom dolaska na skupštinu, naravno bez ovjere J. bilježnika.

    Za milijunsku parnicu za odštetu odvjetniku potpišem punomoć i pošaljem mailom, naravno bez ovjere javnog bilježnika.

    Ali zašto bi bilo jednostavno kad može komplicirano. :(

    Kao i za protuprijedlog dividende, mogu se napraviti protuprijedlozi za druge promjene, s obzirom na odaziv za davanje punomoci ovo je idealna prilika za takve stvari ako se zele progurati.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • August 9, 2022 at 4:54 PM

    Europe’s energy security took another hit after Russian crude flows through Ukraine to Hungary, Slovakia and the Czech Republic were halted because sanctions prevented payment of a transit fee.

    While Russia’s oil-pipeline operator Transneft PJSC said there was no effect on the northern leg of the Druzhba pipeline, which runs through Belarus to Poland and Germany, the southern portion of the link was shut down on Aug. 4.

    Russian Oil Flows Halted Through Pipeline to Central Europe
    Europe’s energy security took another hit after Russian crude flows through Ukraine to Hungary, Slovakia and the Czech Republic were halted because sanctions…
    www.bloomberg.com
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • August 7, 2022 at 4:16 PM

    Podaci o radnicima sve bolji, a izgleda da i krediti nisu daleko

    US Consumer Borrowing Jumps by More Than $40 Billion, Second-Most Ever

    • Increase led by a record increase in non-revolving borrowing
    • Vehicle loans rose about $32 billion in second quarter

    https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-08-05/us-consumer-credit-jumps-more-than-40-billion-second-most-ever

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™