Pa guidance za do kraja godine su vec dali vjerovatno prema trenutnoj ugovorenosti, trziste racuna da zimu vozarinu u 1Q.23 vozarine padaju ispod profitabilnosti koliko je to realno ne znam trebao bi neki covid ponovo se globalno desit da sve stane ili da kinezi pocmu isto ratovat da bar dio jos dosta profitabilnih vozarina se nece prelit na sljedecu godinu,
Mislim guidance od 1Q im se nije prominio isti je kao u 2Q tako da nisu podbacili sta se tice njihovog guidencea jer je bila i predvidjena manja dobit tko je gledao, da su bili po 1Q ttm onda bi ebitda ispala 10mlrd, a ne oko 8mlrd ttm sta znaci da 3Q i 4Q ocekuju jos nesto manju dobit ili Ebitda prosjecno oko 1,7mlrd sta je nize nesto nego 2Q
Reaffirmed 2022 Full Year Guidance: Expect to Generate Record Adjusted EBITDA[1] of $7.8-$8.2 Billion and Adjusted EBIT of $6.3-$6.7 Billion
i ocito je do kraja godine vecina ugovorena
Charter rates remain
stable in 2022; limited
exposure to fluctuations