1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • July 4, 2023 at 3:29 PM
    Quote from Manu

    Izbacili su i izvješća za 2022.

    Društvo (tpng) je u 2022. godini zabilježilo neto dobit u iznosu 318,1 mil. HRK (43,7 mil. USD), a prosječne TCE

    neto dnevne vozarine brodova u 2022. godini iznosile su 27.165 USD na dan.


    Inače grupa Tankerska imala je 2.2 milijarde prihoda uz 1.1 milijardu čiste dobiti i 600m na računu. Sve bez ekstraporeza.

    Znaci prodala se na P/e 2 kako lijepo :S

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 7:37 PM
    Quote from tento
    Quote from Moller

    valja male mutioničare podučiti, jer očito nemaju pojma ni tko kupuje ni tko dobiva :)

    E vidiš kolega, da ne bi bilo zabune, zato se ja držim casha😀

    Da ne bi bilo zabune kazu da cash-r-a gubi na vrijednosti :S

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 7:36 PM
    Quote from Lynx

    Evo nešto lijepo za čitanje u međuvremenu dok čekamo kvartalno - Izvješće o održivom poslovanju za 2022. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…f6ec8acf820.pdf

    Mali izvadak o nekim bitnim stvarima utjecaju na cijenu i buducnost

    "

    Gubici

    Gubici transformatora u zadnjih 10-tak godina imaju konstantan trend smanjivanja koji je na razini Europske Unije formaliziran u dva navrata; 2015. – primjenom ekološke direktive razine 1 i 2021.– primjenom ekološke direktive razine 2. To danas praktički znači da se u transformatore moraju ugrađivati najbolji dostupni materijali vodiča, odnosno transformatorskog lima. Zbog toga je na srednjim energetskim transformatorima transponirani vodič uvelike zamijenio jeftiniji profilni vodič u više paralela, a laserski obrađeni lim, sve ostale vrste lima.

    TEHNOLOŠKO-RAZVOJNI RIZICI KONČAR – D&ST u ovom trenutku raspolaže suvremenom tehnologijom izrade transformatora i primjerenim tehničkim rješenjima većine proizvoda iz svog programa, te je u stanju pratiti tehničko-tehnološki razvoj na zavidnoj razini.

    U budućnosti se ne očekuje tehničko-tehnološko zaostajanje za glavnim konkurentima.

    "

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 4:57 PM

    #accountant

    izgleda da je bilo bolje ulozit u RCL nego naftu ;(

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 11:52 AM
    Quote from Manu
    Quote from StatusQuo

    Ne mozes jer ako ponudis tu opciju onda ce svatko ponudit najnizu jer znaju da svakako prolaze i onda ce cijena biti najniza razmisli, ocito se bas na taj nacin ne radi u dokapima nego nesto drugacije

    Nisu morali utvrđivanje konačne cijene vezati uz prosjeke pristiglih ponuda pretpostavljamo. Mogli su konačnu cijenu odrediti naknadno za sve u navedenom rasponu kao što je rađeno u SPAN-u uz upisivanje samo broja dionica bez navođenja cijene. Okvirna cijena ionako se zna. Osim toga nije navedeno kako će se konačna cijena određivati. Kao prosjek cijena pristiglih ponuda u prvom dijelu, kao medijan tih ponuda ili će u sve u startu biti uključene i ponude dodatnih dionica? Jer ne piše da će biti dva kruga, izgleda da ide sve odjednom.

    Znači da svejedno imaju diskreciono pravo odrediti cijenu koju žele unutar navedenog raspona.

    Ukoliko bi primarni cilj bio prikupljanje kapitala logično bi bilo da se da mogućnost upisa svima.

    Ukoliko je primarni cilj da neki upišu više pa tek onda prikupljanje kapitala onda su dobro napravili.

    Koliko sam ja shvatio jedna je cijena ponude za prvi i drugi krug i sve se zajedno racuna, a formula cijene s kojom se dobije najvise kapitala lako se izracuna jer samo po jednoj cijeni dobivas najvise kapitala

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 11:29 AM
    Quote from Moller
    Quote from Spalato33 (grad)

    Imaju oni igrača to je sigurno,dokap prolazi u prvom krugu i to sa cijenom 59-60e

    samo da nije kakvi Rus, obzirom da plove njihovim rutama, bolje da je šeik, makar i bez limuzine

    Zasto ne njemu mozemo oduzest imovinu ako nam se ne svidja

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 11:19 AM

    Kad ste se vec dotakli naknada, kako malo procuvam SB ovih dana jedna informacija koja mi je upala u oko iz godisnjeg izvjesca za malo konteksta u svemu tome

    Obveze prema menagerima

    "

    $99.3 million of payments to our Managers which represent the daily and annual ship management fees, the acquisition fees and the supervision fees, of which $24.1 million payable in 2023;

    "

    24 mil je skoro 7% trzisne kapitalizacije SB trenutno

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 10:43 AM
    Quote from Manu
    Quote from StatusQuo

    Kriterij cijena ne eliminira u startu nikoga, vec svatko moze sebe eliminirati ako ponudi nizu cijenu od zakljucene cijene na kraju ponude koja ovisi o definiranom prosjeku kad se dobije najvise kapitala, u principu onaj koji ima najvise kapitala s kojom planira dati ponudu diktirat ce i cijenu u ponudi jer bez njega tesko da se skupi najvise kapitala i sad ako ponuda ima malo i taj ima info on moze ponudit najmanju i proc ce po toj cijeni zato je jako bitno ponude dati zadnji cas da se nema vremena za kalkulacije o velicini ponuda, kao sta sam rekao cijena kapitala je skupa i nekome tko ima kapitala bi ovo bila dobra cijena za brzi povrat napravit s obzirom po kojoj je cijeni dug za kapital.

    Eliminira jer mogli su ponuditi mogućnost ulaska za sve po postignutoj cijeni kao što se inače radi u dokapima. Znači cilja se na to da ostane više nedodijeljenih dionica za drugi dio.

    Ne mozes jer ako ponudis tu opciju onda ce svatko ponudit najnizu jer znaju da svakako prolaze i onda ce cijena biti najniza razmisli, ocito se bas na taj nacin ne radi u dokapima nego nesto drugacije

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 10:29 AM
    Quote from Manu
    Quote from StatusQuo

    Preriskantno je da ne sudjeluje u dokapu jer onda netko drugi moze preuzesti upravljanje zasto bi se izlozio tom riziku nadat se da nece proc sta ako prodje onda se zaheba dobro, osim ako se ne odustane od toga sta bi isto bilo malo neozbiljno

    A možda je u međuvremenu i pripremio kapital za dokap ili našao još nekog. Kao ulaznicu za dokap dovoljno je imati i samo jednu dionicu jer koliko sam shvatio dodatne dionice mogu se upisati bez ograničenja. A gotovo je sigurno da u prvom dijelu neće biti ni 50% upisanih tako da će ih dosta ostati za podjelu u drugom dijelu. Osim toga uveli su taj kriterij Cijene koji u startu eliminira 50% ponuda što je najčudnije od svega osim ako nemaju sigurne igrače.

    Primjerice ovaj Interkapital koji ulazi u većinu dokapa tako da nije isključeno da je sve dio neke veće igre.

    Mislim da će se pratiti promjene u knjizi dioničara između 28.6-28.7

    Kriterij cijena ne eliminira u startu nikoga, vec svatko moze sebe eliminirati ako ponudi nizu cijenu od zakljucene cijene na kraju ponude koja ovisi o definiranom prosjeku kad se dobije najvise kapitala, u principu onaj koji ima najvise kapitala s kojom planira dati ponudu diktirat ce i cijenu u ponudi jer bez njega tesko da se skupi najvise kapitala i sad ako ponuda ima malo i taj ima info on moze ponudit najmanju i proc ce po toj cijeni zato je jako bitno ponude dati zadnji cas da se nema vremena za kalkulacije o velicini ponuda, kao sta sam rekao cijena kapitala je skupa i nekome tko ima kapitala bi ovo bila dobra cijena za brzi povrat napravit s obzirom po kojoj je cijeni dug za kapital, e sad da je znat tko ceka u redu i s koliko bilo bi puno lakse naravno, zato dotad mozemo spekulirati na forumu i sa cijenom, a ovo ce vrlo vjerovatno biti jedna od rijetkih prica gdje netko nema neku info tko sta i kako pa da vidimo kako ce se dionica ponasat.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 30, 2023 at 9:42 AM
    Quote from Parica

    Bravo za g. Bilbiju.

    Pametan covjek, 2020. naucio na svojoj kozi da nije pametno napucavat cijenu (i odrzavat fokus na dionici) svojim novcem i izlagat se dodatnom riziku...jednostavnije je to radit novcem drustva i objavom selektivnih informacija...

    Dokap nece proci niti je zamisljen da prodje...on je tu da odrzi cijenu do oporavka vozarina...

    Spreman sam i kladit se u to...

    Preriskantno je da ne sudjeluje u dokapu jer onda netko drugi moze preuzesti upravljanje zasto bi se izlozio tom riziku nadat se da nece proc sta ako prodje onda se zaheba dobro, osim ako se ne odustane od toga sta bi isto bilo malo neozbiljno

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • June 29, 2023 at 11:50 PM

    Nesto se malo razmisljam o tecaju negdje tamo u buducnosti ima li netko nekakav play za zastitu od tecajnih razlika tipa opcije ili nesto s cime se to moze malo hedgat jeftino ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 29, 2023 at 10:36 PM
    Quote from Vergilije
    Quote from Shogun

    Cisto me zanima da li ima kakav komentar kolega Vergilije koji je bio na GS s punomocima i imao zanimljiv razgovor s clanovima uprave off the record. Da li se spominjala ova mogucnost dokapa? Da li ce on ucestvovati u dokapu?

    Imam osjećaj da napravimo jedan korak naprijed pa dva nazad sa Upravom. Mogu potvrditi da se na skupštinama nije nikad niti spomenula mogućnost dokapitalizacije, službeno ili neslužbeno.

    Način na koji je ovo napravljeno smatram vrlo nekorektnim, da se otvoreno pitalo i prezentiralo trebaju nam novci za kupnju brodova/smanjenje dugova/nešto treće te stavio povoljniji model za dioničare, vjerujem da bi svi podržali.

    Kao što sam rekao svima koji su zvali, osobno ću pričekati prospekt pa onda odlučiti o sudjelovanju.

    Nije korektno istina ali realno dionicari samo vide dividendu, ocekujes da bi podrzali ali kad su govorili da je u onom trenutku previse za povisit dividendu i da je cilj smanjit dugove kakav je stav dionicara bio i pristup ima se moze se sakom i kapom, bilo ih je briga za planove, troskove i sta ce biti za pola godine i samo su o dividendi govorili jer ne gledaju siru sliku i sad je netko drugi kriv, odavno sam govorio da je s upravom bolje naci zajednicki jezik i put jer treba uzest u obzir tko drzi vecinu osim ako ne pretendiras preuzest vecinu za svoje odluke jer prije ili poslje gleda se tu vecinu ucvrstit ako osjecas da nije sigurna sta je potpuno normalno za bilo koga u poziciji vlasti, uostalom isplatit ce vecu dividendu ove godine po zeljama, samo posljedica je da ide dokapitalizacija.

    Opet korektno ili ne od njih rekao bih da je fer jer cijena je korektna za onoga tko zeli sudjelovat jednaka burzovnoj i svatko ima pravo na isti udio, ako se gleda da je cijena kapitala Atlantske plovidbe danas oko 9% ja se ne bi bunio da prodje najvise moguce iako sumnjam bez obzira sudjelovao ili ne, jer jednostavna matematika govori da recimo dobiven kapital recimo primjera 30 mil eura koji ako se zamjeni dug je godisnja usteda u CF minimalno 6 mil E sta je skoro u rangu ovogodisnje dividende, uz to dobiva se na stabilnosti ako situacija s vozarinama ne popravi, a tih 37% razrjedivanja vlasnistva ako je 30 mil ima veci benefit taj novac iako imas manji udio ako se to iskoristi za smanjenje duga kako sam i na predhodnom postu se nesto i dotakao toga oko razrjedjivanja, ali o tom potom za sta ce se koristit i racunici i razvoju vozarina sljedeci mjesec i prilici ili neprilici za svakog pojedinca kod dokapitalizacije.

    Malo sam gledao strane drybulkere iz cleaves reporta vecina ih je na 0,6-0,8 Nav-a osim SB koji je na 0,46 pa cu ga vjerovatno malo kupiti ako ne pobigne mi ciljana cijena zajedno s nekim naftnim kompanijama uz to tecaj je po meni povoljan jer ocekujem da ce dolar rasti prema euru sta je isto jedan od razloga da sam dio kapitala prebacio vanka u svrhu prilika i rebalansiranja portfelja, hocu li jos nesto smanjiti atpl ne znam vise me kopkaju neke prilike vanka iako je vanka malo brutalnija igra s volatilnosti pa s jedne strane i rizici, a postoje i tecajni rizici pa treba nekakav balans naci, a hocu li sudjelovati u dokapitalizaciji i koliko ovisi o prospektu i razvoju dogadjaja sljedece razdoblje, ne mislim da je ovo nesto negativno niti da ce dionica nesto pasti ali tko ce ga znati brzo se stvari zaokrenu u ovom sektoru.

  • VIRO (Tvornica Šećera d.d.)

    • StatusQuo
    • June 29, 2023 at 4:30 PM
    Quote from Moller

    dok mi čekamo topi se i cukor lagano

    https://www.teletrader.com/cukor/index/details/tts-205829942

    Znaci ipak ce nam biti gorko na kraju :huh:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 29, 2023 at 3:45 PM
    Quote from Moller

    za male nije ova velika igra i upis po 60, ako sada mogu pribaviti na 1000e po 57-58, zašto bih kupovao u dokapu po 60, samo zato što su nove ili.....

    osim toga prije nekog vremena CERP je nudio nemalu količinu po 50 pa nije bilo interesa,


    najgore od svega što je kineska nova godina još daleko,

    tako da ovogodišnji vodeni zeko ima još dosta skakutati u mjestu

    Problem je sta sada nisi siguran kako ce se odvit s obzirom na vozarine, dividendu i izvjesce, pa ti nije svejedno kupovat po 60 jel hipotetski moze pasti na 50 jel da, ali hipotetski sta da vozarne narastu na 16000 do 25.7 kolika cijena dionice ce biti sigurno nece biti ispod 60 i sta ako dodje na 70 i nudi ti se dokapitalizacija po 55 recimo s namjerom otplate duga po 8-9% i onda uvrsti to u matematiku tipa odjednom preokret racunas cash flow sljedecih pola godine 20 mil plus recimo dokap 30 mil , a trenutni dug po 8-9% je oko 80 bez novogradnji smanjis taj dug na 30 pa onda racunaj BE i dugorocni CF bez tolikog duga kamata i vracanja glavnice. Realnost je da kapital u banci nosi i dalje 0, sad se najvise isplati odkupljivat dug za kapital da ima pameti i tu je najvece pitanje kakvi su dogovori i ima li ih jer i da ne porastu vozarine, a da je neki ulaz dogovoren u vecem iznosu ti vrlo lako smanjujes BE na postojece brodove na ispod 9-10k, naravno da to nije ovako jednostavno jer moras i ulaganja racunat dugorocno ali nije outlook tako crn ako se dobro odigra, a po ovoj gore racunici koja je realna vidi se kako se stvari drasticno mogu zaokrenuti.

    I naravno da treba odvagnit kako postupit nije nikome lako odlucit jer prave informacije nema da bi mogao variablu postavit mozes samo hipotetski racunat mogucnosti, a u drybulku stvari se okrenu u cas, evo danas us gdp bio 2% recesija ili optimizam sta ce bit pitanje je, bit ce recesija jednom samo do tad se moze jos stosta odigrat, a ne vidim ni oko sebe nesto da se ne zivi bas. Gledam malo dolar svugdi po malo jaca, pa ce onda krenit nafta i eto kolo je zaokrenuto jos jednom tricky kao sta kazem

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 29, 2023 at 12:51 PM
    Quote from trial

    A baš je bilo čudno tko i zašto umjetno toliko dugo održava cijenu između 58 i 60 €.

    Sad je jasnije. Da su je pustili da s obzirom na očekivane rezultate kvartala padne ispod 50 €, što je bilo za očekivati, koliko bi mogli tražiti za novu dionicu. Sve su smislili i sve iskalulirali.

    Hipotetski postavimo situaciju bez obzira sta nagadjali kakav je deal i sta stoji iza toga i kako ce se odigrat, postoji dio vjerovatnosti da zbog necega ne bitno cega za potrebe price, sljedeci mjesec vidimo oporavak vozarina i shodno time rast dry bulk sektora i sad dionica naraste tipa na 70, a slijedi dokapitalizacija ispod 60 kako bi se dionicari postavili znajuci da ce bit zarade u sljedecem razdoblju, a dionicu mogu kupit 20% jeftinije recimo iako je evo bas sada nisu planirali dokapitalizirati tricky jel da, onda nikome ne bi smetalo kupovati na 0.5 NAV-a vjerovatno, a taj scenarij bi bio idealan, zarada od vozarina plus dokapitalizacija od dionicara, smanjenje dugova s kamatama od 9%, instant ekonomska korist svima itd

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 28, 2023 at 6:40 PM
    Quote from StatusQuo

    Vjerovatno za neku odluku sta ciniti bar za one koji trguju i vani, a zele ostat izlozeni drybulku trebalo bi usporedit valucijski na koliko se po navu trguju jedni i drugi da se vidi koliko se gubi razrjedjivanjem, ali treba uzesti u valuaciju da se ovdje vode i i vlasnicke borbe koje utjecu nesto na discount

    Sta se tice ovog dokapa ako prodje izdaje se od 25-50% novih dionica po cijeni koja je ako se ukljuci dividenda i vjerovatan nekakav pad NAV-a izmedju 1Q i 2Q izdaju se po cijeni negdje oko 0,6 NAV-a, s obzirom da je pravo dionicara da za 2 dionice dobije 1 dionicu mislim da je ovaj gornji raspon od 50% vise da zadovolji uvjet da ako svaki dionicar upise da bi onda maskimalni broj bio 50%, za sta mislim da nije realno ocekivat nego mi se cini da bi moguci upis prije bio na donjem dijelu raspona od 25-35% kapitala ako je taj minimum vec dogovoren, ako se izda 35% dionica na 0.6 Nav-a, onda bi razvodnjavanje bilo 21% tj nav bi bio 0,72, na 25 % kapitala razvodnjavanje bi bilo 15% tj nav bi porastao na 0,69, naravno da se NAV brzo promjeni i da je ovo nekakva trenutna variabla, uz to treba uzesti u obzir i uracunat povrat na taj kapital dobiven dokapitalizacijom te i njega uvrstit u buducu dobit pa je onda to razvodnjavanje i manje nego u u predhodnom izracunu, a za nekakvu racunicu trebalo bi viditi svrhu dokapitalizacije, a sam kapital je skuplji nego sta je bio pa je i taj kapital vrijedniji pri izracunu buduce dobiti.

    Ove izracune sam onako iz glave vise racunao pa ih je bolje provjeriti jer nije da sam s nesto previse fokusirao

    Vrag mi nije da mira pa sam isao malo racunat, znao sam da sam nesto falio u brzini pa sam se malo pozabavio excelom. Ako uzmemo NAV iz 1Q od 110$ i cijenu dokapitalizacije od 58 eura i trzisnu cijenu od 58 eura razvodnjavanje bi bilo manje nego sam gore racunao i to bez racunanja utjecaja ekonomske koristi od kapitala dokapitalizacije, sad bi bilo dobro vidit kako to stoji sve s vanjskim brodarima.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 28, 2023 at 3:36 PM

    Vjerovatno za neku odluku sta ciniti bar za one koji trguju i vani, a zele ostat izlozeni drybulku trebalo bi usporedit valucijski na koliko se po navu trguju jedni i drugi da se vidi koliko se gubi razrjedjivanjem, ali treba uzesti u valuaciju da se ovdje vode i i vlasnicke borbe koje utjecu nesto na discount

    Sta se tice ovog dokapa ako prodje izdaje se od 25-50% novih dionica po cijeni koja je ako se ukljuci dividenda i vjerovatan nekakav pad NAV-a izmedju 1Q i 2Q izdaju se po cijeni negdje oko 0,6 NAV-a, s obzirom da je pravo dionicara da za 2 dionice dobije 1 dionicu mislim da je ovaj gornji raspon od 50% vise da zadovolji uvjet da ako svaki dionicar upise da bi onda maskimalni broj bio 50%, za sta mislim da nije realno ocekivat nego mi se cini da bi moguci upis prije bio na donjem dijelu raspona od 25-35% kapitala ako je taj minimum vec dogovoren, ako se izda 35% dionica na 0.6 Nav-a, onda bi razvodnjavanje bilo 21% tj nav bi bio 0,72, na 25 % kapitala razvodnjavanje bi bilo 15% tj nav bi porastao na 0,69, naravno da se NAV brzo promjeni i da je ovo nekakva trenutna variabla, uz to treba uzesti u obzir i uracunat povrat na taj kapital dobiven dokapitalizacijom te i njega uvrstit u buducu dobit pa je onda to razvodnjavanje i manje nego u u predhodnom izracunu, a za nekakvu racunicu trebalo bi viditi svrhu dokapitalizacije, a sam kapital je skuplji nego sta je bio pa je i taj kapital vrijedniji pri izracunu buduce dobiti.

    Ove izracune sam onako iz glave vise racunao pa ih je bolje provjeriti jer nije da sam s nesto previse fokusirao

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 28, 2023 at 1:37 PM
    Quote from Nevera

    Odluke, dileme.. kada bi svi sve znali lako bi bilo.

    Iz perspektive malih dioničara i razlog prodaje

    Cerp, ex dividende, razvodnjavanje dionica, vozarine.

    Trenutno meni ne izgleda dobro, bez obzira na dividendu.

    Da puno dilema smanjit, zadrzati, dokapitalizirati, razloga za i protiv dovoljno jedno je sigurno idealno necemo napraviti

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 28, 2023 at 1:07 PM
    Quote from Shogun

    Kljuc je u svrhi dokapa... Ili novogradnje ili nova ulaganja ili dokap jadroplova.... Uglavnom podebljavam poziciju i sudjelovat cu u dokapu. A sto se tice razvodnjavanja, svi ce biti razvodnjeni tko ne ucestvuje i mali dionicari i menadzment tako da....

    Svrha dokapa vrlo lako moze biti preostali dio ucesca za novogradenje i ostalo za likvidnost ili za ostale opcije novogradnji

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • June 28, 2023 at 12:30 PM
    Quote from Laudator
    Quote from StatusQuo

    Da treba to malo sjesti nemoguce je i ocekivat neku premiju na burzovnu cijenu jer da ima interesa i ona bi bila puno veca na burzi pa treba pricekati da se vide razlozi za konacno razmisljanje ali sigurno je dio razloga i vezan za vlasnicko sredjivanje sta je potpuno legitimno nastojanje iako nije po volji vecine, s jedne strane dionicari nisu izostavljeni niti se dokap radi pa nizoj cijeni od burzovne cak je i veci od trenutne cijene ako uracunamo dividendu pa s te strane nema razvodnjavanja jer po ovoj cijeni drustvo dobiva i toliko kapitala, pa je s te strane korektno za razliku od vecine dokapitalizacija u kojima su dionicari bili izostavljeni i posteno razvodnjeni pogotovo bez prava poduzimanja neceg u vezi toga, a bilo ih je, ali postoji vlasnicko razvodnjavanje za onoga koji ne sudjeluje u dokapitalizaciji, s druge strane ako se ne sudjeluje u dokapitalizaciji vlasnistvo se razvodnjava ali drustvo kapitalno jaca pogotovo u trenutcima losih vozarina pa se time dobiva stabilnost, ali ovisno za sta se koristi dokapitalizacija se smanjuje moguci buduci rast ali mozda i poveca ako se pametno iskoristi, trece pitanje je koliko toga je dogovoreno i sigurno kapitala koji se spreman uci, a to necemo znati do kraja, al vjerujem da je ovaj minimum vjerovatno vec isplaniran.

    Kod vas kolega uvijek sve ružičasto šta god Uprava izkemijala.

    Pa nije sve ruzicasto nikad nije ali pokusavam zivit optimisticno pa mozda i to utjece na nacin moga pisanja, pokusavam bit objektivan o utjecaju slobodno se nadovezite sta treba, razmisljanja sam dao o utjecaju ove odluke i razlicite poglede ali necu dati odgovor sta netko treba napraviti i postupiti to je na svakome da zakljuci prema svojim ciljevima i vidjenjima i dobiti koju ima koja sigurno utjece na razmisljanje, mozda je i problem sta sam u svojim razmisljanjima djelomicno ocekivao da se ovakvo nesto moze desit u nekom momentu poznavajuci stanje kompanije pa me ne iznenadjuje i sasvim mi je logicno

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™