1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • May 8, 2020 at 4:42 PM
    Quote from Tin10

    Može li netko kratko objasniti što se točno događa kada dođe do konačne prodaje s nama manjim dioničarima?
    Da li mi samo dobivamo "obavijest" da se tvrtka prodaje po tolko i tolko te moramo/ne moramo prihvatiti ili imamo još neke opcije?

    Mislim da je dosta bitna informacija, a vjerujem da ima još vlasnika dionica koji nisu u potpunosti upućeni.

    U slucaju da se "prodaja" dogodi prvo ide obavijest da je dogovorena prodaja, onda ide zahtijev prema Aztnu da dozvoli tu prodaju i tek onda kada zahtijev se od Aztn-a odobri tek se onda smatra da se prodaja moze sprovest te tek onda prema malim dionicarima moze biti upucen dopis s kojim mali dionicari donose odluke zele li prodat svoje dionice po cijeni koju kupac nudi ili po tromjesecnom prosijeku cijene na burzi koja je predhodila prodaji.

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • StatusQuo
    • May 8, 2020 at 1:44 PM

    Kako netko zna vijesti prije svih iako ovo je jos jedan zajam, tu treba zarada i prihod da ima smisla.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • May 8, 2020 at 12:25 PM

    Forecasts for the European and global auto market continue to be revised downward because of growing uncertainty about the pace of recovery after coronavirus restrictions are eased. Factors that could temper optimism include a loss in consumer confidence, fear of a second wave of infections and a lack of urgency to buy new cars, especially if substantial incentives are not put in place.

    “Impacts to global auto demand in the wake of COVID-19 have rapidly progressed to severity levels higher than the 2008-09 recession, and significant uncertainty around prospects for a meaningful recovery remain,” analysts IHS Markit said in a report at the end of April.

    LMC Automotive lead analyst Jonathan Poskitt said Thursday that the company has gamed out three paths to recovery: A V-shaped curve, with a quick rebound, that would lead to 75 million global sales; a U-shaped curve, with a slower rebound, and 60 million global sales; and an L-shaped curve, with sales depressed well into 2021 and just 57 million sales in 2020.

    The greatest likelihood at this time, he said, is that sales will fall to about 70 million units.

    IHS is forecasting a similar decline, with global light vehicle sales at 69.6 million this year, a 22 percent decline from 2019 “with risks still skewed to the downside.” Earlier in April, IHS had forecast a 20 percent decline.

    Citing deep post-coronavirus uncertainties, France-based Inovev is predicting a deeper drop in European registrations, saying that light vehicle sales could fall by 41 percent this year to 10.3 million units from 17.4 million in 2019.

    Another analyst company, Fitch Solutions, is forecasting just a 10 percent drop in global sales, and an 11 percent decline in production, this year.

    https://europe.autonews.com/sales-market/v…-auto-forecasts

  • Prijedlozi za forum

    • StatusQuo
    • May 7, 2020 at 7:09 PM

    To sam i ja vec napisao ali nije bilo reakcije na to

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • StatusQuo
    • May 7, 2020 at 7:02 PM
    Quote from Neo

    Kupujte Dalekovod u rasponu 3,5-3,7 kn.

    Očekujem rast do 5,70 kn.

    Oprez iskrcaj na 4,5 kn zbog moguce revizije targeta od 5,7 kn, vjerovatnost revizije 99% ☺️

  • OPTE prodaja - kladionica

    • StatusQuo
    • May 7, 2020 at 6:56 PM

    Sta ces ht je objavio sutnju do kraja postupka, nema se vise sta reci novo sta vec nije receno i objaviti nesto novo jer nista ne izlazi pa dionicari moraju radit na moralu i optimizmu da ih drzi na nivou do neke konkretne vijesti, valjda im je tako lakse ako zajedno svi pjevaju u istom tonu ☺️

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 7, 2020 at 6:33 PM
    Quote from Mrcash

    Posto ovdje tržište ne diktira cijenu već jedan lik, cijena nece ispod 160 kn da svi brodovi izgore a bdi ode ko nafta u negativan teritorij. A da će izviješće za q1pa i q2 će biti katastrofa, u to ne treba sumljati. Pa i sami su to rekli u interviewu od nekidan, zadranima tankeri pokrivaju minus bulkera, koliko vam više signala treba?

    Branili su cijene dionica i puno jaci igraci pa na kraju uvijek vrijednost dodje na svoje, a sta se tice njega igrao se on i na 400-500 pa je eto sad i na 170kn

  • Turističke dionice i perspektive

    • StatusQuo
    • May 6, 2020 at 8:03 PM

    Ove godine svatko gleda sebe.

    https://www.vecernji.hr/vijesti/obitel…rvatsku-1399825

  • Procjena rezultata tvrtki i rizika ulaganja na tržištu kapitala nakon Corona virusa

    • StatusQuo
    • May 6, 2020 at 7:57 PM
    Quote from zm1
    Quote from StatusQuo

    Nitko ne moze tocno predvidjeti ali rast 7% je s nize baze kada vec padnes 9%, da bi se vratio na isto trebas rast veci od 9%ta

    A čujte kolega, bolje išta nego ništa ;)

    Istina ali svi rade neke projekcije, a realno nitko jos nema prave inpute da bi radio realne projekcije.

  • Obvezni mirovinski fondovi i kategorije

    • StatusQuo
    • May 6, 2020 at 7:52 PM
    Quote from zlocesti

    Mirovinci nisu posudili milijardu i četiristo milijuna kuna, kako sam jutros površno pročitala naslov, .... whoops, nego 144 milijarde eura ????

    Po Kostolanijevoj teoriji pune velike kade koja se prelijeva u manju kadu, burzu.... nema više prelijevanja.

    Očekuje nas slaba likvidnost, mali prometi, sve već viđeno. Oni koji su ovdje od prije prošle krize na tržištu, znaju o čemu govorim.

    https://novac.jutarnji.hr/aktualno/mirov…-eura/10274428/

    Imaju viska sigurno ali u situaciji kada ne znaju koliko ce drzavi trebat cuvat ce dok se ne vidi stanje, a vec se sada svi za ovu godinu razbacuju s 30-40 miljardi kuna potrebnog zaduzivanja ako ne i vise.

  • Procjena rezultata tvrtki i rizika ulaganja na tržištu kapitala nakon Corona virusa

    • StatusQuo
    • May 6, 2020 at 5:24 PM
    Quote from zm1
    Quote from kupoprodajnik

    U tom smjeru idu izmjene zakona o OMF-ovima. Nakrcat ce se gomilom papira bez prinosa kojima ce se oboriti rejting. A onda dalje slijedi ukidanje, kakti privremeno, uplata u drugi stup, i onda u konacnici ukidanje. Sve je zacrtano. GDP pada barem 20%, kumulativno u narednih 10 godina cupanja iz rupe to ce biti kumulativno izmedju 70 i 100% GDP-a, znaci manjak poreznih prihoda barem 150 mlrd kn, i u tim okolnostima nema nacina da se drugi stup odrzi.

    Jako bih volio da sam u krivu, ali ne vjerujem.

    A evo eu komisija kaže kako će mo iduće rasti skoro 7%

    Nitko ne moze tocno predvidjeti ali rast 7% je s nize baze kada vec padnes 9%, da bi se vratio na isto trebas rast veci od 9%

  • Buy like Buffett

    • StatusQuo
    • May 6, 2020 at 5:18 PM

    Warren Buffett explains how to invest in stocks when inflation hits markets

    https://www.cnbc.com/2018/02/12/war…tion-rises.html

  • Birtija

    • StatusQuo
    • May 6, 2020 at 2:19 PM
    Quote from Moller

    zbog cijelogodišnjeg redizajna nije mi jednostavno doći do original postova, ali evo copy paste naslova, dovoljno se vidi, datumi i početak posta, pa vi sada dalje sami zaključujte, kupujte, prodajte, iznajmite, unajmite..............

    Ja linkove ne mogu otvoriti uvijek odvedu na pocetnu stranicu

  • PTKM (PETROKEMIJA d.d.)

    • StatusQuo
    • May 5, 2020 at 9:11 AM
    Quote from diokidina

    Petrokemija ima dovoljno veliko tržište za razvoj. Zbog velike mase i volumena, transport je značajna stavka u finalnoj cijeni proizvoda, pa je očito da Petrokemija ima konkurentsku prednost u tome što je smještena u centru poljoprivredne regije i da u radijusu od barem 400 kilometara nema značajnije proizvodnje mineralnih gnojiva.

    Cudno zasto je onda kako je desetljece zbrajala gubitke

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • May 4, 2020 at 6:19 PM
    Quote from rambo_5

    Kolega Barbosa, sve stoji, ali zaboravili ste mu reći da one ne odustaju, lagano te testiraju svaki dan i troše dok ne potroše. A kad jednom potroše, onda si ga naj... kako ste sami lijepo rekli. Meni je evo već 7. godina i još se odupirem, ali ne zato što sam tako tvrd ko vaše žene djed, nego zato jer držim jezik za zubima. Da mi žena zna da trgujem ovdje, vjerujte mi nebi dugo, dao bi joj to samo da umukne, ali zato nezna i nema problema. Ovaj poučak možete proširiti i na ostale stvari u životu, pa tko zna razumjet će o čemu pričam ^^

    A bas si rambo 😁

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • May 4, 2020 at 4:18 PM
    Quote from maga
    Quote from rambo_5

    Poklopilo me na 5.20, ali to iskreno nisam očekivao. Na kraju ovaj ga zatuče na 5.14?!

    Ono prodavanje od četvrtka mi je imalo smisla, tip je baš pazio kako izlazi, ovo nema nikakvog, čista kamikaza...

    igre i pokusaj smanjivanja prosjeka, onaj koji je prodao do 5,2 zelio je pokrenuti paniku i spustiti cijenu niže pa da se vrati sa istom lovom nazad ali dobije vise dionica....

    Ne jer se to onda ne radi prije zatvaranja da bi pokrenio paniku, koju ces paniku pokrenit ako se trgovina za 5 minuta zatvori, takve stvari se rade u prvoj polovini dana ako je to za cilj da taj trend moze uhvatiti ritam, ovo je netko prodao jer ocekuje da ce ici nize i nije mu ugodno vise prespavati do sutra da vidi gdje ce ici vjerovatno netko tko je kupio skuplje ocekujuci rast koji se nije desio jer ovo je dionica za trejdere prvenstveno oni rade vecinu prometa, osim toga je jos jedino moguce da netko veci je odlucio izlazit da spusti cijenu iskoristavajuci negativan trend na trzistu ali taj veci bi onda i sutra ujutro trebao radit veci pritisak odma od pocetka da bi taj dio drzao vodu i nevjerovatno da se jos drzite prosjeka ovdje kao da je nesto bitan trenutno.

  • RIVP (Valamar Riviera d.d.)

    • StatusQuo
    • May 4, 2020 at 3:55 PM
    Quote from Barikb
    Quote from trial

    ali tek uz 50 posto prošlogodišnje cijene mogu racunati

    Stvarno deplasirano. Ako će hoteli raditi sa manjim kapacitetom cijene sigurno ne mogu biti niže. Ekskuzivna Marea Poreč pogledajte cijene. Smanjite vi cijene svoga smještaja Valamar sigurno neće

    Vjerovatno ce dignit cijene jos jer trebaju nadoknadit gubitak to bi bilo logicno !. Uz besplatni otkaz rezervacija bit ce last minute otkazivanja i bukiranja tamo gdje bude dobar popust za istu kvalitetu, a izbora ce bit.

    Evo i Maistri lijepo pise na stranicama, osim sta nema predsezone ulazis u sezonu bar s 20%-30% popusta kad se inace nije spustalo jer mjesta nije bilo osim ako niste unaprijed rezervirali pola godine unaprijed. Glavne sezone ce bit ali ukupna godisnja slika nakon svega ce bit dosta tmurna.

    "

    Early booking 2020.

    27.03.2020 - 31.12.2020

    Besplatne izmjene i otkazivanje novih rezervacija! Rezervirajte smještaj i pritom ostvarite do 30% popusta za svoj odmor u 2020. godini!

    "

  • Buy like Buffett

    • StatusQuo
    • May 3, 2020 at 11:16 PM

    Buffett on why he hasn't made big moves: 'We don't see anything that attractive'


    Warren Buffett told investors that Berkshire Hathaway has completely sold out of its airline stakes.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • May 1, 2020 at 12:22 AM
    Quote from ivan0003
    Quote from StatusQuo

    Pa recimo da tu su dva problema dodatni trosak zbog potrebe instalacije koji nece utjecat na dobit osim s amortizacijske razine ali ce predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu pa je to realno izgubljena dobit i kad ste u brodogradilistu tu se uvijek iskoristava prilika pa da se naprave i dodatni radovi koji su potrebni pa je moguci i dodatni trosak i drugo sama potreba da brodovi otidju u brodogradiliste predstavlja manjak prihoda jer u tom periodu ne zaradjuju dok u istom razdoblju imaju fiksni trosak placa i redovnog odrzavanja

    "predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu" nemaš direktno zaradu, ali imaš uštedu na cijeni goriva. Nije razlika velika, ali radni sati će se zbrojiti sa potrošnjom i amortizirati investiciju.. Ako su se uopće odlučili za scrubbere, kol. tin je to iznio u svojem postu, da idu na čišće gorivo, koje nije stavka trenutno.. Tako da je ta priča sa scrubberima sistemska i zato nebitna.

    Nemam razloga za brigu, ukrcan sam na brod pun ovih brodova, osim što nemam keša za kupovinu..

    Btw. Koliko troši tanker goriva? Koliko je razlika pun i prazan?

    Tko uopce spominje scrubbere

  • PODR (Podravka d.d.)

    • StatusQuo
    • April 30, 2020 at 5:29 PM
    Quote from hugh

    očito kako su to neki znali i jučer jel gle čuda, taman je toliko dionica rasla.....sad još kunu, 2, i dosta za danas....

    Da i mali tu ne mogu nista nego upasti u klopku jer su zadnji u lancu

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™