1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2020 at 8:59 PM
    Quote from mitkko
    Quote from alias
    […]

    Razumijem tvoju argumentaciju, ali ne mozes prodati brod koji je pod hipotekom, a bez da zatvoris kredit. To tako ne ide. Probaj prodati kucu koja ti je pod hipotekom.

    Drago mi je da si se vratio na forum, nismo se dugo culi.

    Da tesko da bi uspjeli pola kredita ostavit jer vjerovnik nema sta uzesti u zalog nakon prodaje brodova da bi tek tako ostavio taj kolac bez osiguranja, prije sam napisao da je prodajna cijena 26 mil $, a obveze kredita na kraj 2019 se vode oko 23 mil$ znaci s tim ce osigurat likvidnost bar 3 mil$ mozda i nesto vise ako su glavnicu otplacivali do te prodaje ove godine,, gledajuci da se brodovi u knjigama vode po vecoj vrijednosti nego trzisna vjerovatno ce onda po tome upisat i gubitak u rdig po tim prodajama, jedino je jos upitno sta je zapravo s to dvoje prodaja s obzirom da nema sluzbene obavijesti pa je pitanje detalja sta i kada, tu jos ostaje i prodaja stona u 3Q.

    Jel zna netko na koju cijenu su ovi dugorocni time charteri potpisani ima li koji pisani trag o tome

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2020 at 6:59 PM
    Quote from alias

    Marielena

    Napravio sam analizu prije godinu dana i prije dvije i prije tri. Sad vise nemam volje. Prodavao sam je i javno po 200kn cak, tek kad sam prvu napisao prije 3 godine i kad je dionica bila 685kn. Preporuka je bila sell sell sell. Pisao sam to ljudima na poslovnom. Pisao sam i stalno zasto dionica ne vrijedi, ali nitko nije slusao. znam da kad sam radio prije godinu dana da sam gledao da je realna cijena nekih 100kn. Bez ova dva broda niže.

    Jos cu jednom objaviti dio koji sam napisao i na poslovnom, gdje sam ispravljao vrijednost brodova jedne kompanije u analizi:

    "Kod Diana shippinga vrijednost brodova je precijenjena za visokih 399 milijuna $, te sam i za toliko smanjio kapital. Usprkos tome P/NAV je s ovim izračunom 0,63, što je skuplje od

    P/B-a koji iznosi 0,39, ali je daleko niži od Atlantske plovidbe, koja i s ovim izračunom prikazuje svoju precijenjenost."

    Diana shipping je sljedeći kvartal smanjila vrijednost brodova za (neces vjerovati) 390 mil $. Dakle, fulao sam minimalno.

    Kupoprodaj, revizori i pisu da se vrijednost brodova teško izracunava. Svi, ali svi brodari su smanjivali vrijednost brodova (i o svemu tome sam pisao), a ATPL je povecala vrijednost brodova na temelju lažne vrijednosti troška kapitala, kojeg je smanjila na nekih 8%, dok bi trebalo biti iznad 14, što bi sam izracun smanjilo u nebesa. Ja znam da ovdje vecina vas ne kuzi vrijednost, jer je ne mozete izracunati, ali zapitajte se jedno; iz kojeg bi razloga ja pisao protiv ATPL-a? da li sam sve ove godine pogađao dal će dionica rasti ili padati? Zašto onda sad sumnjati u ono šta pišem? Ja stvarno nikakve koristi nemam.


    I samo ovako. Vi gurajte po svom. Meni ni iz dzepa nit u dzep. Drzite, kupujte, prodajte, meni svejedno. Sastat cemo se za jedno 6mj pa vidjeti tko je opet bio u pravu

    Display More

    Iz revidiranog 2019 imamo ovaj pasus izracuna vrijednosti

    "

    Na dan 30.11.2019. godine brodovi su procijenjeni od strane neovisnog procjenitelja Associated Shipbroking S.A.M. na trzisnu vrijednost od 156,5 milijuna USD, sto predstavlja nizu vrijednost od izracunate vrijednosti brodova u upotrebi.

    S obzirom da se prema misljenju Izvrsnih direktora ocekuju povoljne trzisne i gospodarske okolnosti za obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvrsni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine realnom i nadoknadivom. Takoder smatraju da se u razdoblju od datuma testiranja do kraja kalendarske godine parametri koristeni u proejenama nisu znacajno promjenili, te da iskazana testiranja odrazavaju vrijednosti koje mogu biti primijenjene i na 31.12.2019.

    "

    U knjizi se brodovi na 12.2019 vode 1.232.478,

  • JDGT (Jadroagent d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2020 at 2:50 PM

    JADROAGENT d.d. Rijeka Nerevidirano financijsko međuizvješće I-IX 2020.

    MEĐUIZVJEŠĆE UPRAVE O STANJU JADROAGENTA D.D. TREĆE TROMJESEČJE 2020. GODINE

    Značajke poslovanja Ukupni prihodi devetomjesečnog perioda 2020. godine iznose 27.425 mil. kuna što je za 19% niže u odnosu na isti period 2019. godine. Ukupni rashodi promatranog perioda 2020. godine iznose 22.237 mil. kuna i niži su za 13% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Bruto dobit perioda siječanj-rujan 2020. godine iznosi 5.187 mil. kuna i niža je za 39% u odnosu na prošlogodišnje razdoblje. Sektor kombiniranog transporta ostvario je pad prihoda od 11% dok je sektor charteringa ostvario pad prihoda od 14% u odnosu na prethodnu godinu. Prihod sektora operative niži je za 32% u odnosu na isti period 2019. godine. Prihodi ostvareni od zakupa poslovnog prostora za 6% su niži u odnosu na 2019. godinu.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…bfb59818e08.pdf

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2020 at 1:25 PM
    Quote from hugh

    Prodani brodovi su novijeg datuma proizvodnje....koliko su ih platili prije 4 odnosno 5 godina?

    Koliko ja vidim ovako na brzinu sve skupa oba sta se tice kredita ne znam da li je bilo ucesca 29,5 mil $, na kraju 2019 im je ostalo 23 mil $ kredita

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2020 at 11:54 AM
    Quote from Cold

    Nije li ovo stari report? Pise 30.6. Issue 🤔

    Da tako pise ovo je jako cudno da nikakva obavijest o tome nije dosla, ne svidja mi se takvo ponasanje ako je ovo istina da se to dogodilo davno prije, a oni sute o tome ?


    Quote from jasko
    Quote from Cold

    Nije li ovo stari report? Pise 30.6. Issue 🤔

    Je, ali pogledaj SS due date

    AP Dubrava Jul-20

    AP Revelin Jan-21

    Ali ako je ugovor sklopljen trebali su o tome obavijestiti bez obzira kada je isporuka jer se radi o bitnoj materijalnoj cinjenici

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2020 at 11:50 AM
    Quote from hugh

    Dali oni više imaju koji brod u svom vlasništvu ili su sada več svi prodani pa unajmljeni?

    Mislim da su formalno u vlasnistvu s ovim sada na 7 ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 26, 2020 at 11:36 AM
    Quote from jasko

    Vidim da je forum totalno zaspao, kao i burza. pa idemo staviti neku vijest.

    Prodan AP Dubrava za $ 13m

    Prodan AP Revelin za $ 13m

    Ako gledamo iz revidiranog izvjesca 2019 zaduzenje temeljem Dubrave i Revelina je bilo 23mil dolara, a prodajna cijena je 26mil, razlika je 3 mil dolara i eventulano jos nesto ako su glavnicu uredno otplacivali od pocetka godine do sada ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • October 22, 2020 at 3:42 PM
    Quote from jasko

    Poboljšane procjene rasta

    https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_3c1…1aa836360f4.pdf

    Nisam jos sve procitao ali zanimljiv mi je ovaj prvi dio za sada znaci scorpio dezinvestira bulk ocito ne ocekuju tu buducnost nekakvu, a ostvarena prodajna cijena je manja nego nego fer valuacija Cleaves-a

    "

    Vessel Divesting at a Discount

    After announcing the transition towards WTIVs in August, Scorpio Bulkers have swiftly moved ahead with dry bulk

    vessel divestments at a significant discount to our fair valuation. Disregarding the lower required return of a

    potential influx of green capital, the discount sales lowers our TP to $17 (from $20). We retain our BUY rating based on our

    positive stance towards the dry bulk shipping market.

    Recent events: The company has sold seven dry bulk vessels (14% of the fleet) in slightly more than three weeks as it follows up on the

    August announcement for a transition towards Wind Turbine Installation Vessels (WTIVs). The realized prices have however been 13% below our fair valuation and comparable S&Ps for the Kamsarmaxes, and similarly 6% below market for the Ultramaxes

    "

  • Birtija

    • StatusQuo
    • October 21, 2020 at 2:51 PM
    Quote from Moller
    Quote from Marielena

    Da nije zaboravljeni nalog😂

    ma jok, novi novcati, tu smo se prošli puta zaustavili oko 140, pa neće valjda kolege mornari popuštati konope sada, ja sam obuka i sretnu majicu na rige danas dok je bila blokada :)

    da sam spreman

    Uz majicu na rige obicno ide i bar jedan konop :/

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • October 20, 2020 at 10:36 AM
    Quote from buMBum

    Pogledajte malo tko čini DJIA pa napišite tko će se to urušiti i zašto.

    Da li je to mozda:

    3M

    Apple

    Coca-Cola

    Intel

    Microsoft

    Merck & Co.

    Salesforce

    Walmart

    ...

    ?

    Što se nas tiče i ZSE mozemo slobodno reći već danas da nas čeka daljni pad i ako ostanemo iznad 1.530 bodova do kraja Q1 2021 onda će biti super!

    Uskoro ćemo imati izvješća za Q3 a oni će većinom biti katastrofa, rasti će broz nezaposlenih, blokiranih, izoliranih, iseljenih, nezadovljih, ....

    Najbolji pokazatelj stanja je tečaj kune: trenutno 1€ = 7,5864

    Za mene glavno pitanje kada će ponovo intervenirati HNB?

    7,61 mozda?

    Netko je ranije napisao da je uobičajen pad kune u listopadu što nije točno!

    Obećani novac EU tek mora biti ratificiran u HR Saboru a prve tranše od 10% odobrenih projekata mozemo očekivati u Q 2 iduće godine.

    ...

    Display More

    Ciklicnost odnosa Eura i kune postoji u smislu da kuna redovito jaca kako dolazi turisticka sezona i poslje, a onda u zimskom periodu slabi u odnosu na taj predhodni tecaj

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • October 17, 2020 at 9:20 PM
    Quote from zlocesti

    Radim danas domaću zadaću. Ide tjedan, treba se pripremiti. Bavimo se

    Počupala bih si ovo malo kosice na glavi.

    Dok sam ja lajala na Optimi, karavani su prolazili

    A valjda će još biti prilika, trgovanje je kažu cjeloživotan posao

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Trgovanje je cijelozivotan posao, ali isto kazu da traje dok ima nesto u carapici jer s necim treba trgovati ipak, pazite na svoje carapice :)

  • Forumska kuhinja - recepti

    • StatusQuo
    • October 17, 2020 at 6:27 PM
    Quote from barbosa

    StatusQuo, vrganji i pečurke, dobar ulov:), ove mlađe odmah na tavicu i sa jajima...

    Bila je i jedna blagva to je islo jutros na kajganu s vrganjima mmmm

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Forumska kuhinja - recepti

    • StatusQuo
    • October 17, 2020 at 2:49 PM

    Vidi, vidi ovdje na kraju vise gurmana nego investitora 😄, nesto cemo probati po savjetima ali svakako forumasice bi tu trebale dati svoj zacin :).

    Ovako je to kod mene izgledalo jucer tko kaze da i mi u dalmaciji nemamo gljiva :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Forumska kuhinja - recepti

    • StatusQuo
    • October 17, 2020 at 12:13 AM
    Quote from barbosa

    buMBum davno sam prožvakao Kostolanija i Psihologiju burze a ovaj vikend planiram malo u vrganje i to preporućam svima, konstruktivna šetnja kroz šumu i eventualno kakav ručak u obližnjem opg da se izvjetri mozak od tjednih nakupljenih sr..nja

    Quote from Moller

    treba sve prodati i krenuti uživati

    https://www.jutarnji.hr/dobrahrana/pro…regija-15025218

    a ne čekati BB (burzovni burek)

    kol Moller, kad si već spomenuo delicije, nije da se qurčim ali ipak da malo, imam vremena i volim tu i tamo skuhati:S

    upravo završio današnji ručak:

    -juha od vrganja, šampinjina i crv. batata

    -lunguć na medaljone na maslacu aromatiziranom sa češnjakom i ružmarinom

    -umak od vganja i šampinjina sa bj. vinom za prilog

    sve na old school način:)

    Display More

    Kad smo vec kod vrganja taman bio malo u sumsku nabavku, treba mi neki dobar prijedlog za juhu od vrganja tu sam jos u ucenju heh

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • StatusQuo
    • October 16, 2020 at 10:31 AM
    Quote from zlocesti

    Fundamentalno ?

    Show me the money.

    Koliko imaju plusa , dobit u drugom kvartalu ?

    Otvorite izvjesce i procitate u 2q dobit 10 mil

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • StatusQuo
    • October 15, 2020 at 3:02 PM
    Quote from MickeyM

    Ima radnika, samo treba radnike i platiti posteno! Mnogi su to vec uvidjeli a ostali uskoro budu! DLKV ima tradiciju ima poslove i novi su na vidiku ili vec ugovoreni, znaci sto im drugo preostaje nego da "mrvicu" vise radnika plate?:/

    Mislim da je dalekovodu najveci problem radna snaga zbog godina sustavnog krivog vodjenja i odnosa s radnom snagom i u konacnici to ce biti najbitniji faktor koji ce odredit smjer ako uspiju odzat bazu postojecih kvalitetnih radnika, corona moze biti dvosjekli mac zbog povecane potraznje za takvom vrstom radne snage i moguceg odljeva koji je i do sada bio izrazen i s druge strane zbog vece nezaposlenosti pa je olaksano i zaposljavanje novih radnika dok se uvjeti za place novih biti pod manjim pritiskom nego sta je to bilo do sada.


    Malo zanimljivosti

    Jučer je Eles napokon započeo izgradnju dalekovoda Cirkovce-Pince. Izgradnja dalekovoda od 150 milijuna eura i 80 kilometara, koji će prvi put povezati Sloveniju, Mađarsku i Hrvatsku, najveći je investicijski projekt u povijesti tvrtke. Također ga sufinancira EU s 50 milijuna eura.

    Dalekovod će povećati pouzdanost sustava, prijenosne mreže i uvoz električne energije, podsjetio je generalni direktor Elesa Aleksander Mervar. Projekt se također nalazi na listi prioritetnih vladinih projekata.

    Više od investicijske vrijednosti i značaja, projekt je poznat po tome što ga prati jedan od najdužih procesa prostornog postavljanja u povijesti. Planiranje dalekovoda započelo je između 1988. i 1990. Tek su 1998. započeli razgovori s Mađarskom, nakon čega su dvije godine kasnije slijedili prostorni postupci. Nekoliko godina kasnije, to se zakompliciralo smještajem rute na Hotizi, gdje dalekovod prelazi Hrvatsku.

    Eles je tek u lipnju ove godine potpisao ugovor o suradnji s hrvatskim Dalekovodom. Pet godina, počevši od 2013. godine, Elesu je trebalo da dobije ekološku suglasnost. Konačno, početak gradnje odgodila je epidemija za tri mjeseca. Prvi međudržavni ugovor predviđao je da dalekovod radi 2007. godine, ali zapravo će se to dogoditi krajem sljedeće godine.


    https://www.seebiz.eu/energetika/ele…rvatsku/242870/

  • Prosječna plaća u RH

    • StatusQuo
    • October 14, 2020 at 2:24 PM
    Quote from BSOD
    Quote from harpun

    Prosječna plaća na žalost nije 6 500 nego oko 4 000 kn

    DZS se ne bi složio sa ovom tvrdnjom.

    https://www.dzs.hr/Hrv_Eng/public…-01_06_2020.htm

    Za medijalnu kazu

    Medijalna neto plaća za lipanj 2020. iznosila je 5 751 kunu, dok je medijalna bruto plaća iznosila 7 500 kuna.

  • Očitovanje HANFA-e na upit o kratkoj prodaji

    • StatusQuo
    • October 7, 2020 at 4:45 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from kvart99

    Uglavnom, preko Agrama to ne igra - pitao sam......

    Ako vi u praksi nadjete brokera koji će vam to omoguciti, slobodno javite, pa ćemo vidjeti ima li smisla zbog toga prelaziti s Agrama, koji je meni po mnogočemu sasvim po mjeri....

    to je drugi par cipela ako neki institucionalac to ima ugovoreno (vjerojatno ima), a mi kao mali dioničari nemamo.

    poanta je da je to legalno moguće ugovoriti, a zašto se ta usluga ne nudi nama (naravno, onome tko to želi), to je pitanje za brokere.

    kad sam se ja raspitivao, bila je drukčija priča.

    mada na taj način oni nama uskraćuju to pravo po Uredbi EU koja je iznad zakona RH.

    a Vi sad promislite jeste li na burzi u istoj poziciji kao npr. InterCapital ili neko slično društvo.

    inače, Agram je još i dobar, obzirom kakve limitirane usluge nude ostali brokeri.

    dok se ne skupi neka kritična masa, očito se tu ništa neće promijeniti.

    Display More

    Da bi netko to imao ugovoreno s brokerom to prakticki znaci da broker mora biti suprotna strana vasoj transakciji u prevedenom znacenju vi ste napravili kratku prodaju danas, a broker mora imati te dionice u vlasnistvu danas da bi mogao namiriti vasu kratku prodaju kada je odlucite zatvoriti, a to znaci da jedan od vas dobiva ili gubi u principu kratka prodaja kod nas se ne radi jer da bi broker imao isplativost takvog posla mora postojat i volumen trgovanja jer bi u tom slucaju broker bio market maker i prakticki kroz volumen bi jedino imao nacin da zaradi na tome i da umanji rizik gubitka nudeci takvu uslugu.

    Sta se tice oznake na agramu da pri prodaji oznacite kratku prodaju znam da sam to vec bio pitao nesto su rekli u stilu tipa da je to zbog zakonske regulative da imaju vise nego sta je to za konkretnu mogucnost stvarnog zadavanja naloga kratke prodaje.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • October 6, 2020 at 3:36 PM
    Quote from Optimistcro

    Mene zanima jedna najbanalnija stvar.... Koja je razlika ako ponudu preda UG ili ako preda Tele 2 Hrvatska? Dali ima ikakve makar estetske razlike? ...

    Ako preda Tele onda estetski izgleda bar ukusno :)

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • October 6, 2020 at 12:03 PM

    Jel se ovdje ocekuje neka bitna promjena ili samo uskladjivanje s EU ?

    "

    Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o tržištu kapitala (EU)*

    1 Kvartal 2021

    "


    https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=14930

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™