Bio gost jučer u emisiji Plodovi zemlje Željko Zadro. Ukratko ove godine ima oko 12000 hektara ugovoreno što je zapravo dovoljno za jednu šećeranu. Prinosi i digestija su odlični ove godine. Za iduću godinu će pokušati ugovoriti oko 20 000 hektara. Tvornica u Virovitici koja je tehnolški najbolje opremljena ,postoji mogućnost da se ugovori sadnja ekološke repe i radi eko šećer koj je puno dohodovniji od standardnog...
Posts by bbkk0000
-
-
https://www.index.hr/mobile/clanak.…esti&id=2215071
Malo od mlađeg Olujića odvjetnika Todorića
-
Na promet od 55 mlrd spominju desetak miliona kuna.. opet sve preko jutarnji...
Jutrarnji je glasilo vladajućih.
Hanžekovićeva posla.
Mi tebi ovrhe ti nas prati.
Sad će država opet morati naći nekog podobnog da potvrdi ovo od KPMG i naravno netko će omastiti brk!
Nažalost i daleko više od ovoga što ste napisali.
-
Na promet od 55 mlrd spominju desetak miliona kuna.. opet sve preko jutarnji...
-
Ja mislim da se tu nešto veliko događa u pozadini
-
Vidim sad da mu sam bio dovoljno precizan. Mislim da je lako moguće da neki strani investitor uđe. Rusi imaju svoj veliki geostrateški interes ovdje.
Samo sto Atlanska nije lokalna kompanija kao Jadranka ili Valamar ili Petrokemija. Radi se o potpuno drugacijem biznisu. Isto im je kupiti Dianu ili Atlansku. Kako smo i spomenuli, brodarske kompanije se ne preuzimaju. Samo se brodovi preuzimaju.
Ok. Ovo je Vaše mišljenje. Ja mislim da imaju jak osiguravatelju biznis, jak softverski biznis, udjele u luci Dubrovnik koji se mogu povećati, jako velik lokalni i svjetski know how....
-
Vidim sad da mu sam bio dovoljno precizan. Mislim da je lako moguće da neki strani investitor uđe. Rusi imaju svoj veliki geostrateški interes ovdje.
-
Ovdje očito ima dosta ljudi koji prekratko prate ovo poduzeće. Ta grupa ljudi ima jako veliki potencijal ne samo da branši nego i šire. Svi zaboravljaju točno sve sa čime se bave poduzeća i njihovom suvlasništvu. Priče o ozbiljnim investitorima i ulasci ma su za malu djecu. Rusi su se Hrvatsku ušli onda kada je Amerika se povukla. Isto tako bi Kinezi preuzeli Luku Rijeka da Ameri tu još nisu prisutni. Nema ulaska nigdje bez prethodnog dogovora sa politikom
-
Ja mislim da je to uvođenje novog partnera u firmu ili kupnja nekog postojećeg velikog dioničara
-
Poštovani kolege,
STRPLJENJA malo. Hiš je registriran ali su to jako komplicirane procedure što načini izlaska i i spajanja u novu firmu , proces je jako dug od nezgodan što su iskomunicirali ili u nekom od izvještaja ili sam ih u nekoj emisiji gledao. Nedavno sam gledao u sudskom registru sve je registrirano ali još nema izvještaja. Ja očekujem da se starta u 2021.
-
Moje skromno mišljenje, mi smo mala zemlja na udaru svih i svakoga. Nažalost i ovdje su moguće svakakve igre da bi se došlo jeftino do cilje a to je pod svaku cijenu izgurati male dioničare i/ili im obezvrijediti kapital. Mislim da će PROSJEK HR turizma biti na 50 % u noćenjima u odnosu na prošlu godinu a cjenovno nešto malo manje obzirom da je dosta kapaciteta snizilo cjenu. Konkretan primjer za LRH , mislim da do sada novi vlasnici uopće nisu niti sjeli za stol sa Nova liburnija d.o.o. što su ovi iskomunicirali , ubrzo nakon toga novi vlasnici poklanjaju kapetaniji ili lučkoj upravi brod star 30-tak godina za nekakava spašavanja. Nažalost još jedan primjer gdje sam očekivao Europski štih a ono gore od balkana
-
Nastojim biti realan. Prije mjesec,dva prijetilo se da možda uopće neće biti turizma, Ako bude to je max. do 30 % u odnosu na prošlu godinu. Cijeli hotelski sektor je dobio potpore za očuvanje radnih mjesta ( uključujući LRH ) sa mogućnošću vrlo povoljnih kreditnih linija. Tu situaciju pokušava iskoristiti većinski vlasnik i pokušava napraviti dokapitalizaciju naravno na način da isključi postojeće dioničare LRH i na takav način obezvrijedi njihov kapital. Nova liburnija d.o.o. taj prijedlog uspješno odbija, sada se već vidi da će turizma biti i to oko 50 % u odnosu na prošlu godinu. Tako da ipak mislim da je dobro obzirom na vremena, poslovnu etičnost...
-
S obzirom na uvjete u kojima se odvijalo sve, odlično izvješće
-
Dakle, Luka Rijeka i lučka uprava Rijeka nisu isti entiteti. Luka Rijeka je jedan od koncesionara (najveći) na prostoru lučke uprave.
Pa kad pisete o investicijama vodite računa na sto se točno te investicije odnose.
Koliko je znam ono što je bilo u vlasništvu Luke Rijeka ( veliki dio infrastrukture ,gatovi,dizalice..) je prebačeno lučku upravu a uprava je iznajmila ili dala koncesiju Luci Rijeka to sve na rok čini mi se do 2040 tako nešto. Ako je na to ciljao kolega naim onda smo u dobro poziciji jer Luka Rijeka netreba nikakv dokap samo treba čekati da lučka uprava,HAC i ostali odrade investicije
-
Dokapitalizacija se nije spominjala radi lošeg poslovanja nego radi modernizacije
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/polja…zaciju/9970675/
U tijeku je i drugi natječaj za projekt koji se financira iz fondova EU, kojim će se obnoviti površina lučkog područja od upravne zgrade Luke i Lučke uprave, do novosagrađenog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali. Kako bi se ti, ali i neki drugi projekti potrebni za modernizaciju Luke Rijeka mogli realizirati, njezina uprava, kako se moglo doznati, radi na angažiranju aranžera za dokapitalizaciju tvrtke, a predviđa se da bi dokapitalizacija mogla dosegnuti 15 milijuna eura.
TNX kolega
-
Jadranska vrata
Butković potpisao ugovor: Više od pola milijarde kuna za razvoj riječke luke
Ukupno 554 milijuna kuna vrijedni ugovori za razvoj riječke luke potpisani su u Rijeci, a u potpisivanju je sudjelovao ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Vezane vijesti
· Kapitalni projekt vrijedan 520 milijuna kuna još nema izvođača radova
· Luka Rijeka zbog novog standarda izgubila više od polovine temeljnog kapitala
Riječ je o ugovorima za izvođenje produbljenja morskog dna na terminalu Jadranska vrata te za radove na državnoj cesti 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka, a radovi se financiraju bespovratnim sredstvima Europske unije. Ugovor za cestu D 403 vrijedan je 456,36 milijuna kuna, a radi se o trasi duljine 2977 metara, sa 380 metara pristupne ceste koju čeka rekonstrukcija koja obuhvaća i tunel Podmurvice duljine 1,2 kilometra, vijadukt Piopi od 316 metara, vijadukt Mlaka od 144 metra i podvožnjak od 56 metara. Radovi na produbljenja morskog dna na terminalu Jadranska vrata vrijedni su ukupno 97,7 milijuna kuna. Butković je rekao da ovo potpisivanje nije predizborni trik.
- Da je bilo uloženih žalbi na odluku o odabiru, mi danas ne bismo bili ovdje, ali sutra ili prekosutra kad počne službena kampanja, više nećemo potpisivati - rekao je Butković te dodao da bi, kada bi se tako gledalo na stvari, on svaki dan bio u kampanji.
Kad sam preuzeo dužnost ministra, bio je jedan ugovor o bespovratnim sredstvima, danas ih je više od 100 i moramo raditi i živjeti dalje normalno. Tu nema izbora - rekao je Butković.
Čemu dokap koji se sve više spominje??????????????
-
Jadranska vrata
Butković potpisao ugovor: Više od pola milijarde kuna za razvoj riječke luke
Ukupno 554 milijuna kuna vrijedni ugovori za razvoj riječke luke potpisani su u Rijeci, a u potpisivanju je sudjelovao ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Vezane vijesti
· Kapitalni projekt vrijedan 520 milijuna kuna još nema izvođača radova
· Luka Rijeka zbog novog standarda izgubila više od polovine temeljnog kapitala
Riječ je o ugovorima za izvođenje produbljenja morskog dna na terminalu Jadranska vrata te za radove na državnoj cesti 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka, a radovi se financiraju bespovratnim sredstvima Europske unije. Ugovor za cestu D 403 vrijedan je 456,36 milijuna kuna, a radi se o trasi duljine 2977 metara, sa 380 metara pristupne ceste koju čeka rekonstrukcija koja obuhvaća i tunel Podmurvice duljine 1,2 kilometra, vijadukt Piopi od 316 metara, vijadukt Mlaka od 144 metra i podvožnjak od 56 metara. Radovi na produbljenja morskog dna na terminalu Jadranska vrata vrijedni su ukupno 97,7 milijuna kuna. Butković je rekao da ovo potpisivanje nije predizborni trik.
- Da je bilo uloženih žalbi na odluku o odabiru, mi danas ne bismo bili ovdje, ali sutra ili prekosutra kad počne službena kampanja, više nećemo potpisivati - rekao je Butković te dodao da bi, kada bi se tako gledalo na stvari, on svaki dan bio u kampanji.
Kad sam preuzeo dužnost ministra, bio je jedan ugovor o bespovratnim sredstvima, danas ih je više od 100 i moramo raditi i živjeti dalje normalno. Tu nema izbora - rekao je Butković.
-
sjetio se napokon netko i nas. Mali dionicari spomenuti u Otvorenom. Steta sto nije bilo daljne rasprave
Ali ipak je ozbiljno spomenuto " što je sa 17 000 malih dioničara Agrokora". Nije mala stvar da je u ozbiljnom razgovoru postavljen upit
-
Ja uopće ne spominjem i nisam spominjao nikakvu cijenu. I na 500 kuna i na 50 kuna proizvodnja je trzisno gledano bila neisplativa, bez subvencija.. Proizvodnja šećera malih proizvodjaca u Europi unosna je samo kad se subvencionira. To je poanta. Kad nema subvencija nizu se minusi i dugorocno proizvodnja postaje neodrziva. To je 1. pravilo investiranja u šećerane. Tko to još nije shvatio sam je kriv za gubitke. I to je to. Cijela mudrost. Zato je i prethodno virovitička šećerana propala,, pa Viro, pa pola srpskih šećerana. Itd. Nastavi niz.
Kolega proces globalizacije koj je započeo prije stotinjak godina ulazi u možemo samo pretpostavljati svoje završne procese a rezultat je to da skoro svi u svim granama poljoprivredne proizvodnje u svim kutevima kugle zemaljske subvencioniraju na razno razne načine poljoprivredu. Nema tog segemnta ( osim sitnih izuzetaka ) čije cijena može opravdati proizvodnju. npr. bilo bi zanimljivo vidjeti koko ta svinjetina dolazi iz uvoza po 6,7,8 kuna..a pričao sam sa ljudima koji su radili ekonomsku studiju isplativosti i njihov račun je pokazao da se ispod 13 kuna kod nas nemože na normalan način proizvesti. Na jednak način šećerane/šeć.industrija nisu izuzete. Ono što je kao globalizacija trebala donjeti očito nije istina pa su te subvencije očito svojevrstan rat jer kada izgubiš dolaze ti isti proizvodi iz uvoza po nekoliko puta višoj cijeni . Piramidalni sustav ide se na potpuno uništenje malih sustava
-
Pitanje ja dali će uopće proći izglasavanje povećanja temeljnog kapitala jer je ovdje iz aviona vidljivo da se na jedan ružan način pokušava izgurati postojeće dioničare.