Prihodi idu gore (...)
Uočljivo je da ulažu u podizanje razine smještaja na četiri i pet zvjezdica, vjerojatno podižu i cijene tako da u tom smislu svoje aktivnosti usmjeravaju prema platežno moćnijoj klijenteli u Austriji, Njemačkoj (alotmanski ugovor s najvećim operaterom TUI-jem), u Švicarskoj (alotmanski ugovori sa Švicarcima, organizacija zračnog prijevoza iz Züricha u Pulu i nazad), u zemljama Beneluxa, a u zadnje vrijeme vidim da se u Norveškoj na većem broju internetskih stranica nude Valamarovi dubrovački hoteli. Prilažem samo neke stranice na uvid, obratite pozornost da se radi o stranicama na norveškom govornom području gdje dubrovačke hotele reklamira i njemački TUI.
Sve skupa daje naslutiti i pretpostaviti da će prihodovna strana u nastavku godine biti uspješna. Vjerojatno će svi oni kojima je glavna sezona preskupa (a čini se da će biti skupa!), čekati kraj kolovoza i rujan, eventualno listopad, ne bi li si priuštili svoje mjesto uz more tako da bi i to razdoblje moglo biti donekle uspješno.