1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Philidor

Posts by Philidor

  • KOKA (Koka d.d.)

    • Philidor
    • April 25, 2021 at 11:11 AM

    Krivo ste me shvatili, dakle Vindija ima zastarjelo potrazivanje po osnovi dividende od Koke kao duznika. Temeljem toga, Koka prebija postojeca dugovanja Vindije u istom iznosu (u FI knjizeno kao zajam povezanim drustvima).

    Drugim rijecima, prebili su 52 milijuna kuna postojecih i nezastarjelih potrazivanja prema Vindiji sa prakticki nepostojecim potrazivanjem kojeg Vindija ne bi mogla naplatiti (takav prijeboj se niti ne moze izvrsiti po zakonu o obveznim odnosima). Što je ovo ako ne brutalno pogodovanje većinskom dioničaru i gdje je HANFA u toj priči?

    Nema me tu sta dodatno interesirati hoce li se sto isplatiti iz ranih 2000ih jer je svakako zastarjelo kako u odnosu na Vindiju tako i na sve druge dioničare.

  • KOKA (Koka d.d.)

    • Philidor
    • April 24, 2021 at 9:50 AM

    Budući da nije otvorena tema za KOKU, postam ovdje. Je li itko primjetio u posljednjem financijskom izvješću sljedeću rečenicu:

    "Nadzorni odbor Društva dao je suglasnost da se prema Vindiji

    d.d. Varaždin provede transakcija isplate izglasane, a neisplaćene dividende iz razdoblja 1998.-2001.
    godine u iznosu od 52,40 mil. kuna, prijebojem međusobnih potraživanja i obveza."


    Znači oni su temeljem potraživanja koje je zastarjelo pred 15-ak godina oprostili Vindiji d.d. 52,40 milijuna kuna duga???? Razumijem da je Vindija d.d. većinski dioničar, ali ovdje se radi o transakciji većoj od 1/8 mcap, sramotna odluka uprave na štetu manjinskih dioničara! Ima li koga u HANFI da provjeri zakonitost te transakcije? S ovakvom kuhinjom se mogu komotno i povući s burze, mislio sam se uključiti, ali nakon ovoga ne bih dotaknuo dionicu sa štapom od 10 metara...

  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    • Philidor
    • April 18, 2021 at 10:18 PM

    Feedback o korištenju LAQO osiguranja za investitore Lynchevskog pristupa - ugovaranje vrlo jednostavno i brzo, dobio sam policu na mail unutar 5 minuta otkad sam otvorio stranicu. Cijena malo jeftinija od konkurencije (10ak posto cca) ali onda moram sam rjesavati tehnicki koji se inace "magicno" rijesi. Sto se tice LAQO preventa, ideja je po mojem misljenju vrlo solidna - pokusati zadrzati odgovorne vozace kod kojih je manji rizik od nastupa stete pogodnostima na osiguranju za iducu godinu (voznjama preko 90 bodova). Medutim, aplikacija ima mjesta za mnoga poboljsanja npr. danas sam prosao put od 110 kilometara, a evidentirano mi je cca 50ak, i to kao tri razlicite voznje s ocjenom preko 90. U desetak dana sam na pola puta do ostvarenja tih nagrada za iducu godinu sta znaci realno da ce svaki korisnik koji to ukljuci i ostvariti pogosnosti (ukljucuje neke specijalisticke preglede, osiguranje dokumenata i slicno). To dovodi u pitanje uopce da li se u egzekuciji ideje stvarno poticu odgovorni vozaci ili svi vozaci jer je razina za ostvarenje pogodnosti u timeframeu od godine dana vrlo niska. Sve u svemu, svida mi se sustav i obnoviti cu policu i dogodine, ali kao dionicaru volio bih da se ta inovacija eventualno angazira za proboj na neka nova trzista (primjer JDOS-a u Italiji) jer ipak daje neki svoj identitet i iskorak u pogledu diferenciranja CROS od ostalih osiguravatelja na potencijalnom novom trzistu.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Philidor
    • March 30, 2021 at 12:48 PM

    Ovog tjedna na trgovanju ove dionice na ZSE-u možemo vidjeti klasični standoff u maniri najkvalitetnijih vestern filmova :D

    Šta će mi Sergio Leone kad imam Agram gledalicu, veća je napetost jer je stvarna lova u igri...

  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    • Philidor
    • March 20, 2021 at 10:08 AM

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/36130

    Ova dionica zajedno s HPB-om (koje priznajem čine veliki dio mog portfelja) stvarno dovode u pitanje hipotezu efikasnog tržišta. Rezultati sve bolji, cijena dionice sve niža? Niti očigledno profitabilan iskorak na talijansko tržište nije uspio zainteresirati ulagače, vjerovao sam da će netko barem poklopiti ove veće naloge oko 4k kuna... Ima li netko podatke je li ona zabrana isplate dividende bankama i osiguravateljima produljena od prvotnog roka (30.4.2021.)?

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Philidor
    • February 4, 2021 at 2:26 PM
    Quote from Philidor
    Quote from Marin83

    Što mislite koliko bi dionica mogli kupiti dok ekipa ne skuži tko kupuje i povuku sve prodajne naloge na iznad 50kn? 5000 dionica?! Toliko o niskoj cijeni. Inače imate li prognozu kakva će biti Fi za 4Q?

    Cijeli program otkupa dionica je za 11.000 komada, u tom kontekstu 5.000 nije loše. Nemam neko mišljenje o tome je li pametno kupovati vlastite dionice (osobno bih radije da se radi na smanjenju zaduženosti), ali mi ovakvo djelovanje potencijalno narušuje povjerenje u upravu i samim time ruši potencijal dionice. Naime, ako su već iz kojeg god razloga odlučili otkupljivati dionice, donijeli program, sklopili ugovor o tome s Intercapitalom, zašto to ne bi provodili po diskontnoj cijeni? Meni kao investitoru je bitno da uprava izradi smislen plan (makar se ne slagao s njihovim razlozima) te da ga se onda drži i provede, a u protivnome da se makar dioničare informira zašto to nije učinjeno. Nadam se objašnjenju situacije u FI.

    Ispravak, program je za 110.000 dionica

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Philidor
    • February 4, 2021 at 8:22 AM
    Quote from Marin83
    Quote from Philidor

    Dobro kažete, bolje da pričekaju da naraste cijena pa da onda nastave s programom otkupa. Zašto bi platili jeftino kad mogu platiti osjetno skuplje za koji mjesec? Inače važeći program o otkupu je objavljen u studenom 2020. tako da ih i nije baš mogla iznenaditi ekonomska kriza niti biti razlog za odustanak od kupnje. Vjerojatno ne žele ugroziti cash flow budući da imaju tri broda na spotu koji je u tom smislu zahtjevniji (iako bi s posljednjim odobrenim zajmom cash flow trebao biti u redu).

    Što mislite koliko bi dionica mogli kupiti dok ekipa ne skuži tko kupuje i povuku sve prodajne naloge na iznad 50kn? 5000 dionica?! Toliko o niskoj cijeni. Inače imate li prognozu kakva će biti Fi za 4Q?

    Cijeli program otkupa dionica je za 11.000 komada, u tom kontekstu 5.000 nije loše. Nemam neko mišljenje o tome je li pametno kupovati vlastite dionice (osobno bih radije da se radi na smanjenju zaduženosti), ali mi ovakvo djelovanje potencijalno narušuje povjerenje u upravu i samim time ruši potencijal dionice. Naime, ako su već iz kojeg god razloga odlučili otkupljivati dionice, donijeli program, sklopili ugovor o tome s Intercapitalom, zašto to ne bi provodili po diskontnoj cijeni? Meni kao investitoru je bitno da uprava izradi smislen plan (makar se ne slagao s njihovim razlozima) te da ga se onda drži i provede, a u protivnome da se makar dioničare informira zašto to nije učinjeno. Nadam se objašnjenju situacije u FI.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Philidor
    • February 3, 2021 at 11:06 PM
    Quote from Marin83
    Quote from Sinner99

    Sta nije malo cudno da uprava donese odluku da kupuje dionice, i onda na ovoj diskontnoj cijeni ne reagira? Mozda stanje i nije tako sjajno. Ht i adris stalno kupuju svoje.

    Zašto trošiti akumulirani kapital na otkup dionica u doba najveće ekonomske krize?! da bi mi što smo se nakupovali između 42-45kn mogli omastit brk?

    Dobro kažete, bolje da pričekaju da naraste cijena pa da onda nastave s programom otkupa. Zašto bi platili jeftino kad mogu platiti osjetno skuplje za koji mjesec? Inače važeći program o otkupu je objavljen u studenom 2020. tako da ih i nije baš mogla iznenaditi ekonomska kriza niti biti razlog za odustanak od kupnje. Vjerojatno ne žele ugroziti cash flow budući da imaju tri broda na spotu koji je u tom smislu zahtjevniji (iako bi s posljednjim odobrenim zajmom cash flow trebao biti u redu).

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Philidor
    • February 3, 2021 at 8:37 PM

    Već viđeno više puta na ZSE u zadnjih godinu-dvije. VLEN nitko nije htio na 7 dugo vremena, sad je pomama na razinama 12+. SAPN nitko nije htio na razinama 270-280, sad se na 450 lome koplja. Tako je i sa TPNG, ovi koji sa dne kupuju će biti oduševljeni kada ju budu kupovali na razinama 60+... Ali to su prilike koje pruža ZSE, za razliku od stranih burzi, efikasnijih i dinamičnijih, ovdje se čovjeku ne mora bojati da neće imati vremena za dokup 😁 value investing nosi svoje, ali je potrebno vrijeme i strpljenje

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • Philidor
    • January 30, 2021 at 8:34 AM
    Quote from hugh

    nešto o bankama.....

    Nisam siguran koliko su zaključci iz tog članka primjenjivi na HPB, koga zanima nek se sam uvjeri u sastav kreditnih plasmana naveden u informacijama za investitore od 2. studenog, jasno je i pregledno sastavlje . Dio u kojem su najviše izloženi jest turizam (6% udjela u ukupnom kreditnom portfelju) i građevina čija opstojnost ne bi trebala biti upitna radi povećanja potražnje sektora uslijed potresa. Sve u svemu, po meni još uvijek jedna od najjeftinijih dionica na ZSE (uz JDOS), na ovim cijenama se veselim dokupu i u daljnjem vremenskom periodu, vrijednost se jednog dana jednostavno mora otključati.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™