Što mislite sa kime je potpisan novi ugovor od 125 mil €. Koji to novi proizvođač specijaliziran za električne aute gradi tvornicu u Europi i taman mu sada treba razvoj alata da bude spremna serijska proizvodnja plastike za sljedeću godinu kada tvornica bude gotova?
Posts by xdado
-
-
Kolak kaže da računa da Končar sljedeće dvije godine ne bi trebao previše osječati posljedice carinskog rata...
Šef Uprave Končara: Posljedice trgovinskog rata će se preliti na građaneGORDAN Kolak, predsjednik Uprave Končara, govorio je u središnjem Dnevniku HTV-a o potencijalnom globalnom trgovinskom ratu.www.index.hr -
Desant na teritorij Volkswagena i Mercedesa: Kineski gigant gradi tvornicu u srcu EuropeTreća tvornica u Europi mogla bi biti izgrađena u sljedeće dvije godinewww.jutarnji.hr
Meni se još uvijek čini da je onaj posljednji tajnoviti ugovor sa njima i da će to za 2-3 godine biti prekretnica u poslovanju...
-
Ja sam dobio nazad od HITA-e, ali samo 10€ kada sam malo uplatio pa su mi sve alocirali.
3010E ?
3000€, 65 dionica je 2990€
-
Je li tko dobio povrat resto novaca ?
Ja sam dobio nazad od HITA-e, ali samo 10€ kada sam malo uplatio pa su mi sve alocirali.
-
200 mil za to? hm.............kakvi su pokazatelji na toj cijeni?
Izašla je prije desetak dana analiza Ivice Brkljače P/E 7,2, EV/EBITDA 5,3.
-
Sjele su na SKDD. Za 3 tisuće se dobilo 100%
-
Ne treba prijava, stvarno?
Za trenutno stanje ne treba, za povijest treba, ali nije nužno posjedovati tu dionicu, to je potrebno samo za kupiti cijelu knjigu.
-
PBZ CO rasprodaje je njegovi manageri misle da je precijenjena, nije blizu nekom limitu, na njihovom izvješću na 31.12. nekih dionica (KOEI B fond i HPB A fond imaju puno više)... Ali pogledajte njihov prinos i svoj pa onda odlučite treba li ih slijediti.
Ali u kratkom roku vjerojatno će dugo gnjaviti cijenu, Zaba koliko znam nema program otkupa tako da bi cijena mogla stagnirati dok im ne dosadi, a nije baš podcijenjena da bi se mogao pojaviti neki veliki kupac da presiječe prodaju od PBZ CO. Bar do objave dividende, našim fond managerima je čini se ona najbitnija.
-
S tim da je tvornica podjednako udaljena od Zagreba i AD Plastik Mađarska tako da sumnjam da će se sve proizvoditi tamo, vjerojatno ono što u Zagrebu ide bolje (branici, vrata) ide iz Zagreba..
-
Nadam se da su kinezi, da se proširuje baza i da ne ovisimo o sudbini jednog ili dva partnera.
Sumnjam da je Tesla, tako da jedino što je ostalo su kinezi - BYD bi mogao biti što radi pogon u Madžarskoj. Prodati plastiku Kinezima zvuči kao prodati snijeg Eskimima
, ali plastika ima relativno nisku vrijednost po volumenu da se isplati transportirati pola svijeta, a i sigurno imaju neke klauzule da dio djelova mora biti proizveden u EU kako bi se izbjegle carine.
-
Malo me sram priznati, ali molim da mi netko točno razjasni taj odnos između KODT, KODT2 i KOTR2. Hvala.
.
KODT i KODT2 su dionice Končar D&ST, dva roda, jedne imaju, druge nemaju pravo glasa, jednaka dividenda, inače su više manje iste.
KOTR i KOTR2 su dionice Končar Mjernih transformatora, također redovne i povlaštene (bez prava glasa). Redovne su skoro sve pod Končarom i nisu na burzi, samo povlaštene su na burzi.
KOEI je matica, vlasnik među ostalim oko 50% Končar D&ST i oko 63% Končar mijernih transformatora.
-
Da li HPB isplaćuje danas dividendu preko SKDD -a ili se moraju podatci o IBAN-u slati u banku direktno ( kao kod ADRS), ako znate vi iskusniji?
Preko SKDD ide dividenda.
-
Nakon par dana laganog rasta danas +10% uz 70k€ prometa i ubrzani prelazak u redovnu trgovinu
Nikakvih vijesti za sada, vjerojatno ne bude ni neki preokret na rezultatima, a i do njih je skoro 2 mjeseca, da se porez pokušava umanjiti bila bi prodaja i pad cijene... Iako nije bilo ni nekog posebnog razloga za pad zadnje tri godine osim promjene direktora...
-
Ne mogu izdvojiti dio firme i sebi ga samo tako uzeti. I pogotovo što onda ne bi imalo smisla prvo sve spojiti pod CKML što upravo rade i obavezati se na isplatu 0,50€ dividende unedogled..
-
Investicija za sljedeću sezonu...
-
Pola je spremno za isplatu "sutra" jer je rezervirano na skupštini, pola čeka odobrenje od HNB-a zbog kojega je prošle godine trebalo pola godine da se isplati dividenda, tako da vjerojatno bude isplata u dva navrata. Skupština može biti najranije u prosincu, znači 10 € bi moglo ove godine, a drugih 10€ možda kao i ove godine u lipnju, ali može biti pokriveno sa jednim ex-div danom u prosincu... Kako je HR tržište kapitala odlično, svi su 90% znali kolika će biti dividenda, a danas šok kada se proglasi, a ionako nije ključna dividenda nego dobit
U svakom slučaju lijepih 9% dividendnog prinosa ako se gleda cijena od jučer...
-
Piše danas, ali oni obično daju nakon kraja radnog vremena, a burza vjerojatno ne objavljuje ako nije predzadnji-zadnji dan razdoblja izvješća nakon kraja trgovine. Valjda bude sutra prije otvaranja. Ali vidjeli ste izvještaj HIMR, pluseve u prihodima i EBITDA, nakon njega teško da može biti nekih neugodnih iznenađenja, ako je Dubrovnik profunkcionirao, sumnjam da je u Poreču i Krku mogla toliko pasti sezona, Rab i Makarska su u skladu sa očekivanjima. A Imperijal očito nikoga ne zanima, cijena ni makac... Jedini na kupovini valjda mirovinac sa stalnim nalogom na 101 i ja svakih par mjeseci sa 2 dionice na 102, a sa prodaje se ne sjećam kada je netko skinuo
-
Ja vjerujem da će i kineske tvornice koje se otvaraju u našoj blizini trebati neke plastične dijelove koje će biti neisplativo prevoziti na velike udaljenosti. Možda je i tu šansa za AD?
Čak i nije toliki problem cijena transporta koliko carine. Da ne bi plaćali carine određeni postotak sadržaja automobila mora biti proizveden domicilno. Najvjerojatnija opcija je da će kineski proizvođači dijelova doći u EU.
Ko radi plastiku za MG?
MG još nema bazu u Europi, ali planiraju...
MG parent company confirms plans for European production base | AutocarSAIC Motor predicts Europe will become its largest overseas market on the back of strong MG saleswww.autocar.co.uk50% dijelova po težini ili cijeni treba da se riješe carine? U svakom slučaju teško da bi to mogli postići bez da prvo naprave tvornicu baterija u Europi, što mi je čak izglednije nego tvornica motora sa benzince.
-
Gnjavaža radno zakonodavstvo u HR, općenito u cijeloj EU, treba prijeći na SAD model gdje ne držiš radnika jer te sili ugovor nego držiš radnika jer je jako gospodarstvo i ako mu daš otkaz zbog neke kalkulacije ti ćeš morati uzeti nekog neiskusnoga za skoro istu plaću kada ga opet trebaš jer će onaj prošli naći bolje plaćeni posao u međuvremenu... Dobrom radniku je u jakom gospodarstvu njegovo iskustvo glavni osigurač za posao, a ne radno zakonodavstvo i sindikati... U biti ne samo dobrom radniku nego većini radnika osim onih koji koriste radni zakon i sindikate da se ne moraju truditi na poslu...
U svakom slučaju sumnjam da AD Plastika daje otkaze ljudima nakon dvije godine da bi uzela nove neiskusne. I za posao na traci je radnik sa godinu dvije iskustva puno produktivniji od novozaposlenog, a za vjerojatno najisplativije poslove projektiranja i razvoja iskusni radnici im sigurno nisu potrošna roba i lako zamjenjivi...
Očekujem bar 5 palaca dolje od dežurnih socijalista na dioničarskom forumu, nemojte me razočarati...