BALTIC CAPESIZE-INDEKS +15,5% TIL USD 4.213/DAG
Posts by jasko
-
-
Baltic Dry Index Rises 3.17% to 520
Capesize +8.28% to $3,648
Panamax +3.7% to $5,655
Supramax 58k tons -0.73% to $5,465
Handysize +2.03% to $2,968 -
Visoki trgovački sud Republike Hrvatske
r i j e š i o j e
Usvajaju se žalbe dužnika Alpha Adriatic d.d. Pula i vjerovnika Privredna banka
Zagreb d.d. Zagreb, KentBank d.d. Zagreb, Agram banka d.d. Zagreb, Hrvatske banke za
obnovu i razvitak Zagreb, 3. Maj brodogradilište d.d. Rijeka te se ukida rješenje Trgovačkog
suda u Pazinu, poslovni broj St-336/2019-55 od 5.ožujka 2020., ispravljeno rješenjem od 23.
ožujka 2020., u točki I. podtočka 2. i 10. i točki II. izreke rješenja i predmet vraća u tom dijelu
prvostupanjskom sudu na ponovan postupak. -
U Lencu za sada imaju ugovorenih deset brodova.
„Trenutno su četiri u radu i do sredine ili konca sedmog mjeseca za jedan dok će biti nešto veća zaposlenost“ – rekla je Sandra Uzelac, članica Uprave Brodogradilišta “Viktor Lenac”.
-
Baltic Dry Index Rises 1.61% to 506
Capesize -0.48% to $4,120
Panamax +4.34% to $4,572
Supramax 58k tons +1.87% to $5,450
Handysize +5.71% to $2,665 -
U sljedećih 18 mjeseci imamo 6 remonta i 5 ugradnji BWTS. ( Dalmacija ima BWTS )
Prvi na remont + ugradnja BWTS ide Vukovar..
Remont i ugradnja BWTS minimalno 20 dana + puštanje u rad + obuka posade cca 10 dana.
Remont cca 700.000 USD
Samo uređaj cca 550.000 USD
Isporuka uređaja i ugradnja od 300.000 USD do 500.000 USD
Eto pa sad računajte.
Još nešto netko na forumu je pisao o amortizaciji za remont, pa da i to objasnimo.
Remont u suhom doku se amortizira linearnom metodom tijekom
petogodišnjeg razdoblja do sljedećeg remonta.
U slučaju da remont u suhom doku nastupa prije isteka roka od 60 mjeseci,
preostali dio troška u cijelosti tereti poslovanje razdoblja u kojem se obavlja dokovanje. -
VELEBIT - u New Yorku radi iskrcaja
VINJERAC - u US Gulfu radi radi ukrcaja
VUKOVAR - u Ningbu radi iskrcaja
ZOILO - na putu za Daesan 12/6 radi iskrcaja
DALMACIJA - na putu za Ulsan 27/5 radi iskrcaja
PAG - na putu za US Gulf radi ukrcaja 24/5
-
Upravo su brokeri iz Cleaves Securities objavili novu analizu na 127 stranica gdje kažu:
povratak u stvarnost
Evo tko me se da neka pročita:
https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_50c…967577b4318.pdf
Upravo čitam norveški finansavisen gdje piše:
Joakim Hannisdahl iz tvrtke Cleaves Securities: - Prodajte dionice tankera
-
Baltic Dry Index Rises 5.3% to 477
Capesize +14.12% to $3,951
Panamax +1.85% to $4,129
Supramax 58k tons +1.85% to $5,179
Handysize +1.48% to $2,331The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
MR tanker 9746 usd
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Panamaxi se malo trgnuli danas.
-
Freight futures am update
Capesize up ~8%
Panamax up ~5% -
Daj još jedno 5 postova nastancaj.... i sam sebe citiraj!
a da si nađeš curu
-
«Champion Istra», som siden 2015 har vært innbefraktet på en bareboat-kontrakt med tilhørende kjøpsopsjon, er overført til Champion Shipping som en del av refinansieringen og oppkapitaliseringen av rederiet. Kjøpsopsjonen vil bli benyttet innen august 2022.
Sparebanken Vest overtok som en del av refinansieringen tyske DVB Banks andel av lånet og ga rederiet en «haircut» tilsvarende det banken selv fikk av DVB.
Samtidig la Kvalheim inn det bareboat-innbefraktede skipet «Champion Istra» med en anslått merverdi på mellom 7 og 8 millioner dollar. Det ble overført fra et av hans private selskaper til Champion Shipping.
Za malo jasniju sliku pogledajte TOP 10
ULPL-R-A i ULPL-P-B
-
Saznat ćemo kako protiče priprema za prvu smjenu posade na brodovima pulskog brodara Alpha Adriatic koja je otežana i specifična zbog teškoća koje je u repatrijaciji i ukrcaju pomoraca izazvala pandemija koronavirusa.
Od 08:30
https://radio.hrt.hr/ep/pomorska-vecer-1dio/341905/
-
«Champion Istra», som siden 2015 har vært innbefraktet på en bareboat-kontrakt med tilhørende kjøpsopsjon, er overført til Champion Shipping som en del av refinansieringen og oppkapitaliseringen av rederiet. Kjøpsopsjonen vil bli benyttet innen august 2022.
Sparebanken Vest overtok som en del av refinansieringen tyske DVB Banks andel av lånet og ga rederiet en «haircut» tilsvarende det banken selv fikk av DVB.
Samtidig la Kvalheim inn det bareboat-innbefraktede skipet «Champion Istra» med en anslått merverdi på mellom 7 og 8 millioner dollar. Det ble overført fra et av hans private selskaper til Champion Shipping.
-
Baltic Capesize-indeks er opp 20,4 prosent til 3.462 pr dag
-
-
-
A strong day in freight futures across the board, as optimism returns and news flow is positive... all eyes on the physical spot market now for confirmation...