Fleet v. demand growth. 2019: 4.0% v. 0.5%; 2020: 3.7% v. 0.1%; 2021:
2.6% v. 3.7%; and 2022: 0.6% v. 2.8%. http://www.hartlandshipping.com/wp-content/upl…bruary-2021.pdf
Posts by jasko
-
-
Baltic Dry Index Rises 1.87% to 1,364 in London
Capesize +1.48% to $10,457
Panamax +2.97% to $16,640
Supramax 58k tons +1.25% to $13,551
Handysize +1.2% to $11,684 -
BULK: BALTIC DRY-INDEKSEN +1,9% TIL 1.364 POENG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er opp 1,9 prosent til 1.364 poeng
Capesize 1,5%
Panamax 3,0%
Handysize 1,2%
Supramax 1,3% https://finansavisen.no/nyheter/shippi…rtsetter-opptur -
Oslo (TDN Direct): Kepler Cheuvreux povisuje ciljnu cijenu Golden Ocean na 85 sa prethodnih 54 NOK po dionici i ponavlja preporuku za kupnju.
To proizlazi iz analize brokerske kuće u ponedjeljak.
Kepler Cheuvreux procjenjuje iskorištenost flote veću od 90 posto u 2021.
"Procjenjujemo prosječnu stopu TCE-a od 20.000, 24.000 i 32.000 američkih dolara dnevno za razdoblje 2021.-2023. ", piše brokerska kuća. -
Baltic Capesize-indeks + 1,5 prosent til 10.457 dollar pr dag
-
In light of recent S&P’s and the massive capital influx, we revise our dry bulk asset values.
Shipping Weekly 7/2021 https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_6ec…c260b20fcc9.pdf
-
Shipping Rally And Equity Correction Candidate List https://www.zerohedge.com/markets/shippi…-candidate-list
-
Sukladno Statutu Društva, poslovna politika Društva rukovoditi će se najboljom svjetskom praksom u ostvarivanju koristi
za svoje dioničare u nastojanju maksimalizacije dobiti iz poslovanja, a politika isplate dividende dioničarima, po uzoru
na najuspješnija svjetska brodarska društva u istom segmentu poslovanja, bit će prožeta nastojanjem da se osigura
kontinuitet i konzistentnost u politici isplate dividende. Uprava je dužna odrediti i provoditi dugoročnu politiku isplate
dividende i o tome redovito obavještavati dioničare na primjereni način. Uprava je, nadalje, dužna radi maksimiziranja
dobiti posvetiti naročitu pažnju učinkovitom upravljanju brodovima, jačanje svojih komparativnih prednosti u odnosu na
slična brodarska društva koja posluju na svjetskom tržištu, zadržavajući pri tome troškove poslovanja na što nižoj razini,
ali bez ugrožavanja sigurnosti, kvalitete usluga prijevoza i okoliša. Društvo će, nadalje, nastojati ostvariti i dodatnu korist
za svoje dioničare prodajom brodova u trenutku kada se ocjeni da su prilike na tržištu polovnih brodova takve da je
povoljno unovčenje brodova učinkovitije od njihovog daljnjeg iskorištavanja. Kod donošenja odluke o prodaji jednog ili
više brodova, Društvo će zatražiti i uzeti u obzir i preporuke dioničara, a uzet će u obzir i praksu ostalih respektabilnih
brodarskih društva koji posluju u istom segmentu brodarskog tržišta. Ako Društvo proda jedan ili više brodova, tako
ostvaren prihod će, nakon podmirenja svih obveza koje su povezane s prodanim brodom / brodovima (uključujući i
pripadajuće troškove) isplatiti svojim dioničarima na jedan od zakonom dopuštenih načina. Ako prihodi od prodaje
brodova to budu omogućavali te ako dioničari iskažu interes za prodaju svojih dionica, Uprava Društva ovlaštena je
sačiniti i provesti odgovarajući program otkupa vlastitih dionica, poštujući pri tome sva pravila postavljena zakonom,
ovim Statutom i odlukama Glavne skupštine. -
Najavili su u IPO-u da će isplaćivati dividendu, love imaju, ali dividende nema.. Većinski vlasnik koji kontrolira skoro sve zaratio se sa fondovima oko dividendi. Što će fondovi sad napraviti samo nebo zna.
mani se ovakvih stvari.
nisi trebao prodavati jučer i to je to.
tin nije valjda da si i ti prodao jučer?
prodao sam prije 2 mjeseca
-
Najavili su u IPO-u da će isplaćivati dividendu, love imaju, ali dividende nema.. Većinski vlasnik koji kontrolira skoro sve zaratio se sa fondovima oko dividendi. Što će fondovi sad napraviti samo nebo zna.
-
ako ne znaš mani se burze
Vidim da imas nakupljenog bijesa u sebi, a petak je uvecer, probaj vjezbe opustanja, pomazu
Znam da to gore spot vozarine za tankere brutalno rastu, ali sam htio da ti to pojasnis.
Evo i link na objavu
https://mobile.twitter.com/jhannisdahl
Problem je kad pises sa vise nickova, pa s jednog ili dva mi pises na privat, a poslije kada nesto javno odgovorim se frnjiš. Pa nisam ja kriv sto ATPL ne raste, vec valjda uprava koja vodi firmu.
Ovi iz Tankerske plovidbe imaju i bulkere i tankere, pa kad jedni padaju drugi rastu i obrnuto. Zasto Atpl ne izda jos dionica, pa se udruze s njima, sto bi bilo dobro za sve.
Vidim da i tankeri danas vani rastu cak do 15%, pa bi mogli uskoro gledati oporavak ovdje. Uz proslogodisnje izvjesce koje ce biti s preko 20 mil.kn dobiti, biti ce ovo cini se dobra prilika za kupnju.
kolega BudFox, vidim da si pobrkao lončiće. Ovo je jedan jedini nick koji imam i nikad ti nisam pisao privat, a sad idemo dalje. Što se tiče brodara preporučujem svima da pročitaju http://gersemiresearch.com/wp-content/upl…demic-Party.pdf
-
VLCC +47% to -$1k/d
Suezmax+34% to $4k/d
Aframax +67% to -$1k/d
MR +20% to $5336 usd/dayThe content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. jasko ajde please pojasni sta si postao
ako ne znaš mani se brodara
-
VLCC +47% to -$1k/d
Suezmax+34% to $4k/d
Aframax +67% to -$1k/d
MR +20% to $5336 usd/dayThe content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Little busier down in Brazil than a week ago. Of the 11 vessels on the move and loaded with soybeans, 8 of them are headed to China. Five of them departed from Brazil's largest port of Santos.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Here's the week ago activity. Only 2 of the 11 vessels pictured in the Feb. 12 snapshot were on the move a week ago. The vessels appearing as squares here are waiting to load or loading. The ones that are arrows are moving.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-
Izgleda da je ovo ludilo tek počelo https://www.finviz.com/screener.ashx?…pping&o=-change https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true Šta će tek biti poslije nove godine.
-
Nekad je bivši predsjednik Uprave pratio forume, pa ako još prati sretan rođendan bivši šefe puno zdravlja, sreće i dobre financije.
-
Baltic Dry Index Rises 1.98% to 1,339 in London
Capesize -0.08% to $10,304
Panamax +4.24% to $16,160
Supramax 58k tons +1.67% to $13,384
Handysize +0.33% to $11,546The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Freight futures am update Capesize up ~10%
Panamax up ~5% -
Castor Maritime is skyrocketing, surpassing $1 BILLION in turnover yesterday (1.6x mcap)!
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.