1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. tollway

Posts by tollway

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • tollway
    • March 23, 2025 at 10:09 AM
    Quote from All
    Quote from tollway

    nije rečeno da nije.... uz sve poznate činjenice... ali skidam kapu svima koji projiciraju ili govore o nekakvim vrijednostima i dugoročnim ulaganjima tipa 5 godina. ne samo na ovoj dionici. u ovo današnje vrijeme kada se događaji bilo pozitivni bilo negativni smjenjuju sve brže.... do korone sam i sam razmišljao na sličan način. sada su mi već i dvije prepuno zbog svega izrečenoga.

    Nekako mi se čini da te mame obveznice. :D Tamo "si siguran" ^^

    donekle si u pravu. godinama sustavno vadim novce sa burze. najprije auto, potom za stan, pa u trezorce kad su bili iznad 3%, a posljednje u zlato, u nekoliko navrata od 2000-2500.

    no, skrećemo sa teme. imam i dalekovod u manjoj količini, ali ne vjerujem u dugoročne projekcije. djelujem prema sentimentu i trendu, sve ostalo mi manje bitno. ne samo na ovom papiru.

  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    • tollway
    • March 18, 2025 at 8:24 PM
    Quote from All
    Quote from tollway

    godinama ista priča. vrlo konzervativno vođena i stabilna mala banka! ako malo proučite sastav uprave i nadzornog odbora vidjeti ćete da je to stara garnitura koja igra na sigurno.

    Jel to dobro ili loše u današnje doba ? :)

    teško dati jednoznačan odgovor. tako je barem posljednjih petnaestak godina.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • tollway
    • March 18, 2025 at 8:21 PM
    Quote from goranlagea
    Quote from All

    vidjeti cemo sto ce biti kada tvrtka počne ozbiljno raditi ...

    Ja mislim da je DLKV budući multibegger. Sad kad je dio jedne stabilne grupe, uz dobar backlog vjerujem da ih čeka svjetla budućnost. Možda sam subjektivan, jer sam propisno ušao u poziciju lani. Ocjenjujem da su bitno podcjenjeni. Kod njih za ocjenu ne smijemo gledati P/E jer su bili u gubitku. Tek prošle godine su obrnili. P/S je 0.9 što je nisko u odnosu na druge iz branše. Meni kaže da bi buduća intristička vrijednost za 5 godina trebala biti 22,20 €.

    nije rečeno da nije.... uz sve poznate činjenice... ali skidam kapu svima koji projiciraju ili govore o nekakvim vrijednostima i dugoročnim ulaganjima tipa 5 godina. ne samo na ovoj dionici. u ovo današnje vrijeme kada se događaji bilo pozitivni bilo negativni smjenjuju sve brže.... do korone sam i sam razmišljao na sličan način. sada su mi već i dvije prepuno zbog svega izrečenoga.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • tollway
    • February 27, 2025 at 5:06 PM
    Quote from All

    Sto se tiče rasta cijene uzmi u obzir stare kobasice i nepovjerenje malih dioničara koji su imali neugodno iskustvo sa istom.

    želite reći da je to razlog što je u g dana dionica narasla samo 100%!!!??? premalo?

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • tollway
    • February 27, 2025 at 5:03 PM
    Quote from Zvjezdani

    Nepresušno nam treba povećanje stope profitabilnosti.

    stopa profitabilnosti je rak rana ovog društva barem desetak godina!

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • tollway
    • February 27, 2025 at 4:59 PM

    onaj koji ima još 10!

  • IGH (Institut IGH d.d.)

    • tollway
    • February 22, 2025 at 10:31 AM

    skidam kapu kakav ste vi veliki vjernik. i prije dvije, i prije pet i prije deset godina..... uvijek isto! evo, samo što nije! jednom ćete nadam se i pogoditi i biti u pravu!

  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    • tollway
    • February 22, 2025 at 10:24 AM

    godinama ista priča. vrlo konzervativno vođena i stabilna mala banka! ako malo proučite sastav uprave i nadzornog odbora vidjeti ćete da je to stara garnitura koja igra na sigurno.

  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    • tollway
    • February 18, 2025 at 7:39 PM

    sve je dobro napisano. razlika konsolidiranog koji obuhvaća sve tvrtke kćeri i vlasništvo iznad 50% i nekonsolidiranog koje obuhvaća samo maticu.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • tollway
    • February 15, 2025 at 11:43 AM

    ne želite možda reći da europa nikad neće maknuti sankcije sebi? bolje da ekonomski propadne, što se već i događa. zakaj bi nam bilo bolje, a narod se taman priučio na opće prisutnu skupoću! samo jedan od elemenata kontrole.

  • SPAN (SPAN d.d.)

    • tollway
    • February 12, 2025 at 8:20 PM

    ima tu logike, ali prošla je već godina dana, a vidljivih rezultata još nema. do kada?

  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • tollway
    • February 12, 2025 at 8:19 PM

    i span je zaposlio 200 novih ljudi i nakon godinu dana rezultati još nisu vidljivi. ako će i ero tim putem.....

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • tollway
    • February 3, 2025 at 6:24 PM
    Quote from Dado

    HPB ne bi istrčao sa dizanjem kamatnih stopa na depozite da ih Vlada nije pritisnula – loše.

    ne mora biti nužno loše. možda kratkoročno. istina da će biti veći troškovi za kamate, ali su znatno proširili bazu klijenata i privukli koliko ono milja novih depozita.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tollway
    • January 27, 2025 at 5:59 PM

    istina sve što je napisano... i istina je da je sve napravljeno " legalno, pošteno i transparentno "... ehhh... sada je pitanje da li je i moralno? a odgovor svi znamo.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • tollway
    • January 26, 2025 at 4:34 PM
    Quote from Zvjezdani

    Sigurna smrt Europe.


    https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktua…i-eura-15546094

    a koliko bi onda morali platiti kineski ili američki proizvođači? auropa ubija samu sebe sa pretjeranim regulativama! živjeli zeleni, smrt europi!

  • INGR (INGRA d.d.)

    • tollway
    • January 21, 2025 at 8:50 PM

    ne mislite valjda da je taj iznos na računu!!!??? to je samo knjigovodstvena stavka koja omogućuje isplatu.

  • Energetska kriza, posljedice, rjesenja ...

    • tollway
    • January 19, 2025 at 4:42 PM

    imaš na temi off topic posljednji upis od all. mislim da je jučer članak obješen bio ovdje , ali ga mod premjestio. zato sam se i oglasio. opet ja.... i tvoje tvrdnje....

    kako ne možeš razumijeti da se uvozi odasvud samo da se prikrije direktno rusija!!! i ne samo plin! i nafta, i ugljen i metali.... proguglaj malo. a sve ostalo je mazanje očiju zapadne propagande na ime sankcija. nije govno, nego je zamotani drek!

  • Energetska kriza, posljedice, rjesenja ...

    • tollway
    • January 19, 2025 at 4:28 PM
    Quote from Junius
    Quote from tollway

    pa preko 2-3 posrednika uvoze te iste energente po osjetno većoj cijeni.

    Ovo je rusofilna propaganda na neuke...naime Rusija ima dva izvozna LNG terminala, jedan je na otoku Sahalin, drugi na poluotoku Jamal..oba su prije SVO imala popunjenost svojih kapaciteta preko 90%, što u prijevodu znači da Rusija NE MOŽE nadomjestiti smanjeni izvoz plina preko plinovodima ka Europi, uz pomoć LNG brodova. Shodno tome Europljani ne mogu kupovati ruski plin po višestruko većim cijenama.

    LNG production and exports
    YearProductionExportsNote
    million tons
    201610.9 (16Bcm)10.8[2]
    201711.811.1[2]
    201820.018.3[2]
    201929.829.3[2]
    202030.729.6[2]
    202130.529.6[2]
    202233.5 (49Bcm)32.9[2] [50]
    2023 32.3

    velite rusofilska propaganda za neuke...informirajte se malo kolega.... uvoz ruskog ukapljenog plina porastao prošle g 3-4 puta!!! preko kojih dobavljača i pravaca.... za vas pametne!

    mislim da ste dovoljno inteligentni da ne padate na ovu sve prisutnu zapadnu propagandu i da ruski plin ne dolazi u europu i cjevovodima!!! da nije tako polovica eu bi se smrzla!

    ono iz glave da ne tražim... bilo vam nedavno aktualno mađarska, češka i austrija mislim, ali ne direktno od ruskih dobavljača. mislite da posrednici rade to gratis?

  • Energetska kriza, posljedice, rjesenja ...

    • tollway
    • January 17, 2025 at 5:42 PM
    Quote from KitoLovac

    Dakle. Glavni uzroci pada njemačke industrijske proizvodnje su:

    1. Visoke cijene energije – Povećani troškovi plina i nafte smanjuju profitabilnost. Nema nuklearki.
    2. Inflacija – Poskupljenje sirovina smanjuje konkurentnost proizvoda.
    3. Poremećaji opskrbnih lanaca – Kašnjenja i nedostatak materijala zbog globalnih problema.
    4. Smanjena potražnja – Manje izvoza zbog konkurencije, posebno u Kinu. Ali to su pokrili sa Poljskom.
    5. Rast kamatnih stopa – Skuplje financiranje ograničava ulaganja. Ali izlazimo u područje kada se očekuje pad kamatnih stopa.


      Energenti su glavni razlog. Uzrokovali su inflaciju i nekonkurentnost proizvoda. Dok Kina i Indija uživaju niske cijene energenata. Kao i veći dio Azije. Dakle, mi smo popušili. I to se neće riješiti barem idućih 5 gpdina


    kad su državnici bilo toliko pametni da su uveli sankcije europi, a ne rusiji. većina njih više i nije na vlasti, a ovi nedorečeni klaunovi ne znaju što i kako. pa preko 2-3 posrednika uvoze te iste energente po osjetno većoj cijeni.

  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    • tollway
    • December 24, 2024 at 3:10 PM

    očito im nije u interesu!

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™