Koliko Atpl kod ima svojih brodova a da im nisu pod zalogom i koliko treba ugradnju Bwts-a
Posts by snupy
-
-
Interkapital su njihove dionice a kad iskljucis trezor dojdes do 86.13 posto s time da su im Interkapitalove pod zalogom
-
tako je ulagati u dionice je rizik samo eto ja sam procijenio da je ovde mali sa obzirom na okolnosti a to su da je dionica na P/E 2.5,trzi se na pola booka,EV/EbIDTA na 1.6,duga skoro da i nemaju
-moguci remonti LNG brodova sa obzirom da im je Omisalj pod nosem
-BWTS naredne 2 godine
-odlicna suradnje sa US Navy
-Join Veture sa MSC grupacijom pa danas imamo jedan njihov brod na opseznom remontu kako krenu krstarenja sljedecih godina mozda dojde jos koji a tu su uvijek izdasne marze
Do sada novi vlasnici su bili korektni prema Lencu tj uprava,marketing je bila dosta samostalna kod odabira poslova a vecinski i ovako imaju 87 posto Lenca tako da vjerujem da je i njima dividenda u nekom razumnom roku intersantna
-
tako je palumbo je ostao bez znatnih kapaciteta na Malti i njemu je prije svega u interesu da se cim prije rijesi pitanje doka jer na kraju krajeva nije ni njemu interesu izgubiti novac tako da bi Lenac mogao kupiti Dok vrlo povoljno pogotovo u ovoj krizi.Nesmijete zaboraviti da Lenac sa morem ima ukupno 670 000m2 remontnog prostora a Malta samo 135 000m2 jer je pola prodano MSC grupaciji,tako da vjerujem da ce Palumbo max. koristiti Lenac jer su na drugim lokacijama podkapacitirani pogotovo kako se gospodarstva EU budu oporavljala tako ce doci do povecanja remonta brodova
-
Ako su izvjestaji tocni i lenac nastavi poslovati kao do sada nabavka rabljenog doka do nekih 35-40 mil dolara nebi smjela biti problem s time vise da ce se moci dokovati veci i jaci brodovi pa ce se i sama investicija brze isplatiti
-
U ovom trenu lenac oma zadrzane dobiti 120 mil kuna sto se novoga doka tice mislim da ce ici na opciju nabave u 2023 godini kad Lencu isticu svi krediti tj Lenac 2023 bi trebao isplatiti sve kredit bankama bar tako pise u konsolidiranim izvjestajima a do tada imamo jos 2 godine ocekujem da ce Lenac imati sa obzirom na potrebe ugradnje BWT-s naredne 2 godine znatne prihode i dobiti od najmanje 40 mil kuna godisnje plus sto ce imati bar 10mil kuna od staroga narezanog doka 11,Lenac ima i nekretnininu u Rijeci koju cijene na nekih 4-5 mil kuna a ima i trezorskih dionica za koje mogu dobiti neku paru tako da vjerujem da se rabljeni dok moze kupiti za nekih 35mil dolara a da Lenaca ne dovede u pitanje likividnosti istoga.
-
Raduje me puni dok i u tom zadnjem i prvom kvartalu Jadrolinija i talijanska grupacija AF koristi usluge Lenca a do proljeca bude i cijepivo jos ako projdu na natjecajima za US Navy u veljaci kud bolje.Sto se tice ovog kvartala ocekujem prihode na oko 70 mil kuna i dobit od nekih 6 -8mil meni dovoljno u korona krizi
-
+ Vlen i to bi bilo to
-
tesko je trejdati na Lencu kad na valuacijama od 9.6kn per share Lenac se trzi na P/E 2.5, pola booka i EV/EBidta na 1.6 pa mali investitor uvijek glead fundamente pa se missli tko je tu lud na tim valuacijama prodaje 30 lipa za kunu ako me razumijiete.Da je Lenac na bilo kojoj likvidnoj i razvijenijoj burzi u ovom trenu vjerujem da ispod 30 kn nebi bio i to bi bilo jeftino ali sta ces tako je kako ipak je ovo ZSE
Da zaboravih staviti da Lenca korona jos nije okrznula cak sto vise od pocetka godine pa do sad lenac se toliko razduzio da ima vise kratkotrajne financijske imovine nego sveukupnoga duga
-
Bit Ce kod bolje u Veljaci ako projdu na natjecajima
-
Flying Clliper koji je gradjen u Brodosplitu je imao dokovanje u Lencu
-
ne gospon Vladimir Lenac na ovj cijeni nema rizik premda su vrijednosnice riskantna ulaganja
-
na 9.4 kn Lenčev P/E je 2.5 trzi se po pola booka i na EV/ebidta 1.64 pametnom dosta a ako neko nevjeruje u perspektivu organskog rasta i profitabilnosti neka cita izvjestaje
-
je samo ces svoje dionice moci prodati preko njuskala ocekujem da ce i Zaba napraviti isto
-
A dobro sta cete reci onda na Luru,Sapn,Pbz,Zabu,Plag,Aci,Jnaf,MAis sve te navedene imaju mali free float i neuporedivo losije financijske pokazatelje od Lenca ali se trguju na koliko toliko fer vrijednostima.Naprosto Lenac sljedece 2 godine nemoze fulati tj,imati ce sve vise posla sa jos boljom profitabilnosti nebih se cudio da im P/E bude na 8 kn 1 ili cak negativan jer toliko dobrih stvari ceka ovu firmu da to jednostavno i sljepac vidi( poslovi za US Navy,mozda koji projekat oko LNG,ugradnja BWT-sa naredne 2 godine zagarantirano,poslovi za MSC grupaciju jednu od najvecih crusing kompanija i ono najbolje lom Turske Lire koje ce sigurno njihova brodogradilista dovesti u ogromne probleme
-
Lenac opet izgleda kao bozicno drvce na vezu 11 Seacross koji je iskljucio AIS i kod Ievoli Greena imate dvije teglenice koje su u remontu Vervece i P7tu su jos u Nada,LNG Croatia,Lošinj i danasnji novi brod MSC grupacije koji je stigao iz Malte
-
kada pogledamo sva remontna brodogradilista Palumba Lenac sa svojom povrsinom od 670 000m2 im je najvece remontno brodogradiliste pa je i za ocekivati da ce popravke teskasa relocirati na Lenac.Ostala im je Mesina sa 75 000m2 Napulj sa 23 000m2 i na Malti nakon prodaje imaju 135 000m2 ostala su im i manja remontna brodogradilista.Vjerujem takodjer da za 1-2 godine lenac nece imati vise od 350 radnika sa radnicima iz V.Steel te da ce se postupno ici na cim veci udio rada sa strojevima poradi same konkurentnosti Lenca.
-
u 4Q 2019 su imali prihod od 120 mil kn cisto sumnjam da ce oveaj kvartal biti na toj razini pa vjerujem da ce moci koristiti povlastice koje daje drzava u ovom zadnjem kvartalu normalno ovisi i o samom padu ukupnih prihoda to bi trebalo ostaviti koji milioncek vise u Lencu.
-
ako zelis kolicinu na ovim valuacijama neces puno skupiti
-
evo ja cu navesti jedan primjer Vlen kazete dionica je nelikvidna pa normalno da je nelikvidna jer mali ulagac nezeli prodavati firmu na P/E 2 pola book i odlicnom perspektivom u buducnosti kako mali nezeli prodavati dionicu sa takvim valuacijama a veliki investitor koji u ovom trenutku nezeli iz neznam kojeg razloga poceti skupljati istu a mali nemaju para dici je na neku fer vrijednost,vrijednosnica cami i nelikvidna je premda tesko da na regionalnim burzama mozete naci jos koju dionicu na P/E 2