Pa ovo je nevjerojatno!
Posts by Zvjezdani
-
-
U 4Q rublja je prema dolaru jako pala (dolar je rastao), što će se sigurno negativno odraziti na iskazanu godišnju dobit.
U FI za 3Q iskazana je negativna tečajna razlika od 782 T € (str. 9), a u tom periodu je dolar u odnosu na rublju narastao sa 89 na 92.
U 4Q dolar je sa 92 narastao na 110 u odnosu na rublju.
Ovo bi mogao biti veliki problem.
Crvena linija na slici prikazuje period od 1.9. - 31. 12. 2024.
-
All,
prema tvom upisu, izgleda da si ti jedan od onih koji prodaju jeftino i kupuju skupo.
Nazdravlje!

-
Pitanje i konstatacija
Krenimo s pitanjem.Prema kalendaru događanja za 2025., uskoro nas (točnije 26. veljače) očekuje objava nerevidiranih rezultata poslovanja za 2024. godinu.
Koliku dobit očekujete za AD Plastik d.d. i AD Plastik grupu?
Sad malo brojki. Prateći dobit kroz kvartale 2024., mogu reći da je 3Q bio pomalo depresivan. Grupa je od relativno solidnih 2,15 milijuna eura u 2Q pala na skromnih 0,58 milijuna eura u 3Q, dok je ADPL d.d. pokazao nešto manju, ali ipak bolnu korekciju – s 1,82 milijuna na 1,7 milijuna eura.
No, kako kaže predsjednik uprave Došen, prava profitabilnost tek bi se trebala pokazati u zadnjem kvartalu i (još više) u 2025. Zato se usuđujem sanjati: ADPL d.d. bi mogao ostvariti dobit od oko 3 milijuna eura, dok za Grupu ostavljam malo više prostora za maštu – recimo između 1,5 i 1,7 milijuna eura.
A sada konstatacija.
Kopajući po starim izvještajima iz vremena kada se isplaćivala dividenda, primijetio sam da se isplaćena dividenda temeljila na dobiti ADPL d.d., a ne Grupe. To mi nije pretjerano logično.
I još nešto – volite li čitati između redova? Dok se dividenda isplaćivala, u kalendaru događanja uvijek se nalazio poseban redak s datumom isplate dividende iz prethodne godine (naravno, uz ono obavezno "ako se izglasa na Skupštini"). No, u godinama kada je dividenda izostala, izostao je i taj redak. Pogledao sam kalendar za 2025. i – pogađate? Linee nema. Zaključak donesite sami.
-
Stellantis ne da svoj brend
Umjesto smanjenja - povećanje? Oživljava li Stellantis još jednu legendarnu marku visoke klase?Nedavno se doznalo da je Stellantis produžio prava na ime Talbot, što je opet potaknulo glasine da će brend biti izvađen iz naftalinawww.jutarnji.hr -
Nedavno smo ovdje spominjali Bakića.
(Možda mu se štucalo)Jel to onaj isti Bakić koji je predviđao da cijene nekretnina u Zagrebu i Hrvatskoj neće rasti, jer se mladi iseljavaju i broj stanovništva opada?
Valjda nije računao na Indonežane i Indijce...varijabla X..ovaj Twitter..
Da, to je taj.

-
Nedavno smo ovdje spominjali Bakića.
(Možda mu se štucalo)Evo što kaže o europskoj autoindustriji.
P.S.
Moguće da algoritam ovoga foruma ne dozoljava poveznice na druge medije.
U tom slučaju u kratko, Bakić kaže da je lako moguće da će zahvaljujući idiotskim briselskim politikama europaka autoindustrija dodatno padati, što uz rastuće Kineze znači da ona europaka neće opstati. -
Mislim da je jasno tko tu s kime surađuje i potpisuje milijunske ugovore...
U pogonu BYD-au Mađarskoj radit će i kineski radniciwww.poslovni.hr -
Ima još puno na bidu do 12,00 eura, za male ulagače, šta je po meni dobra kupnja. Prozivam Bakića jer on ima dobar nos kad uć u priču i pozvat ostale😀i vjerujem da prati šta se tu događa sada. Živi bili pa vidili
Dosta se negativno izražava o ADPL-u jer, opravdano, ima jako loše mišljenje o budućnosti europske autoindustrije. I tu je u pravu.
-
Ne treba nam Bakić za to.
Znamo i sami izračunati njegov (P*B)*(P*S) omjer.
Inače on je za ADPL daleko najmanji tj. najpovoljniji pokazatelj za kupnju od svih sastavnica CROBEX-a. -
GOTOVO JE!
Što ste kupili povoljno, kupili ste.
Ispod 10, sumnjam da idemo.
To je bio cjenovni eksces, za kojeg se nadam da ste dobro iskoristili.Nudilo se!
Ne možete reći da nije.

P.S.
Što mislite koliko će nam trebati vremena do targetirane cijene od 12,5€, koliko predviđaju u Erste banci?
-
Iako sam pun ko brod ADPL-a pa mi razvoj događaja (koje sam očekivao, zato i jesam tu) idu jako, jako na ruku i čine me bogatijim, iskreno mi se ZSE gadi.
Prošle srijede, kao grom iz vedrog neba, cijena dionice se katapultira 13,26% (u intratrade-u čak i više od 16%), da bi tek ovaj tjedan javnost saznala da je ADPL ugovorio posao od skoro 1 milijarde kuna (126,8 M€) i da Erste banka diže očekivanu cijenu dionice sa 10,50€ na 12,50€ što je porast od skoro 20%!!!
Da imamo SEC umjesto HANFA-e, sada bi netko završio u zatvoru!!! -
Sada je malo jasniji prošlotjedni neobjašnjivi rast cijene dionice na većem dnevnom volumenu. 😂
U svakom slučaju, lijepa je vijest iznos ugovora, a još ljepše od toga je da nije Stellantis u pitanju.
Adplastiku je od životne važnosti proširiti bazu kupaca. Ako su u pitanju Kinezi, a izgleda da jesu, onda smo na konju!
U tom slučaju nedam svoje adeplastične hartije od vrednosti ispod 30 ojrića! 😂
-
Evo, vjerovali ili ne, ja sam potegao malo jače i krenula lavina
. Dosta dugo smo kupovali na kapaljku. Vratit će se to opet oko desetke.Ako si to ti "potegnuo" onda ti moram reći da se to tako ne radi. Lijepo si mogao puno diskretnije, u tišini, bez ovakvog cjenovnog praska skupljati, i sigurno bi kupio više komada po nižoj cijeni.
Ali, što ćete, psihologija ljudi je nevjerojatna. Baš sam pratio količine. Danima smo gledali kako se na strani ASK-a sve do cijene od 10€ nalazilo cca 2500 komada u ponudi.
Sada je na strani BID-a (potražnje) 2000 komada iznad 10€.
Čudni su putevi Gospodnji. ☺️
-
Rast ADPL sa 9,58 na 11,10 u par sati, a nema nikakve objave na ZSE.
I nitko ne komentira?
🤔
P.S.
Imam objašnjenje.
Netko je u ADPL vidio finalnu verziju godišnjeg financijskog izvješća za 2024. godinu. 😂😂😂
-
Sigurna smrt Europe.
Nova godina, novi problemi: Volkswagenu prijeti kazna od 1,5 milijardi eura!Volkswagen bi mogao biti kažnjen zaista ogromnim novčanim kaznama Europske unije zbog prevelike CO2 emisijewww.jutarnji.hr -
Pa jel moglo brže?
😂😂😂😂😂😂😂
Vraćaju li se dizel motori? Stellantis bi mogao razmatrati ovu mjeruIako dizelski motori nisu jako popularni posljednjih godina, Stellantis bi mogao razmatrati mogućnost nastavka ove tehnologije.www.highmotor.com -
Ne znam slušate li Trumpovu inauguraciju.
Upravo je rekao da će ponovno napraviti snažnima američke proizvođače automobila kojima je zahvalio na domoljublju. Također je naglasio da će onemogućiti nasilno provođenje elektrifikacije automobilske industrije tj. da ljudima treba dati slobodu odabira kakav automobil žele voziti.
Čekamo da ovi vjetrovi zdravog razuma dođu i na Stari kontinent.
-
Između ostalih i Došen odgovara na pitanja.
On je poprilično optimističan.
Ne mogu se oteti dojmu da smo previše vezani za jednog kupca (Stellantis) koji, hvala Bogu, nije iz Njemačke. To nam ovaj puta ide na ruku.
Slovenski partneri njemačke autoindustrije počeli posrtati, hrvatski još ne osjećaju posljediceKriza u njemačkoj autoindustriji počela uzimati prve žrtve. Zasad je riječ o Sloveniji u kojoj je Unior najavio obustavu programa strojarstva i zatvaranje…lidermedia.hr -
Evo još nekoliko "fun facts".
U proteklih 6 mjeseci ukupno je bilo 350 različitih prodavatelja ADPL-a, a na strani kupaca se našlo njih 260. Od ovih 260 kupaca, njih 33 se počastilo sa više od 1.000 komada dionica.U potpunosti je iz vlasničke strukture izašlo 267 dioničara, a istovremeno imamo 71 novog dioničara.
Vlasnička struktura je smanjena za 6,26% (prije sam krivo napisao da je taj postotak, 6,66 - vražji broj
).
Od ovih novih dioničara imamo i rekordera koji si je piknuo nešto više od 6.000 dionica.
2 novih je čvaknulo između 2.000 - 3.000 dionica, a njih 8 između 1.000 i 2.000.
60 ih je šopingiralo do 1.000 dionica.