Vezano uz moj prethodni post, moramo primjetiti da jedna TESLA proizvede više EV nego sve ti europske kompanije zajedno, a kineski BYD proizvede više nego svih preostalih 9 najvećih kompanija zajedno!
Kuda ide Europa dobro je opisano u ovom videu.
Vezano uz moj prethodni post, moramo primjetiti da jedna TESLA proizvede više EV nego sve ti europske kompanije zajedno, a kineski BYD proizvede više nego svih preostalih 9 najvećih kompanija zajedno!
Kuda ide Europa dobro je opisano u ovom videu.
Među top 10 proizvođača električnih automobila nalaze se samo tri države: 6 mjesta zauzima Kina, 3 Njemačka i tek jedno SAD.
AD Plastiku bi zapravo trebalo biti svejedno koje se pogonsko gorivo koristi, jer svi oni koriste plastiku kao sastavni dio svojih automobila.
Nadam se da je uprava AD Plastika dovoljno mudra da i u buduće disperzira svoje kupce.
Došen o trenutnoj situaciji autoindustrije i AD Plastiku.
Kolega Junius, naravno da gledam usporedive kategorije - dobit AD Plastik Grupe u 6 i 9 mjeseci 2024.
Gledam ovo izvješće ADPL i to što ih se hvali po medijima kako su izbacili super FI, ali ja vidim da smo na polugodištu bili u plusu 1,82 M €, a nakon 9 mjeseci ta se dobit istopila na 0,58 M €.
Još jedno ovakvo tromjesečje i eto nas na kraju godine opet u minusu.
Uz sve silne poslove i prihode temeljem početka serijske proizvodnje.
Stellantis na prekretnici
Jeste li vidjeli ovu grafiku kod Nenada Bakića?
Kolega , gdje set ovo našli ??
Na facebook profilu Nenada Bakića.
Jeste li vidjeli ovu grafiku kod Nenada Bakića?
Iako je ovo stara objava (iz travnja 2024.) mislim da je itekako aktualna!
Agenda električnih automobila ide dalje.
Okupljanje?
A evo kako o situaciji u Volkswagenu razmišlja priprosti narodni čovjek.
Naravno, od kuda drugdje nego "izbosne".
Dame i gospodo, mudri Salko zbori.
Evo, dao sam si malo truda u ovo kišno prijepodne pa sam izvukao podatke o novim poslovima AD Plastika objavljenih na ZSE u proteklih malo više od dvije godine i stanje je još puno, puno koncentriranije na Stellantis nego što sam odokativno mislio.
Toplo se nadam da prodajna divizija u AD Plastiku nastoji dodatno diverzificirati kupce!!!
DATUM OBJAVE | KUPAC | IZNOS (MIL. €) | |
3.7.2024. | STELLANTIS | 36,5 | |
10.5.2024 | SMP Automotive | 7,4 | |
7.11.2023. | STELLANTIS | 16,6 | |
27.2.2023. | STELLANTIS | 57,2 | |
24.1.2023. | STELLANTIS | 38,2 | |
28.7.2022. | STELLANTIS | 31,2 | |
23.6.2022. | STELLANTIS | 85,9 | |
2.6.2022. | SUZUKI | 14,2 | |
UKUPNO | 287,2 | ||
STELLANTIS | 265,6 | 92,48% |
Kada govorim o Stellantisu kao kupcu ADPlastika, govorim o novčanoj snazi potpisanih ugovora koji su objavljeni na ZSE u posljednje 2 godine.
Ti ugovori su uglavnom sa Stellantisom i daleko su najveći.
Dakako, širu diverzifikaciju kupaca smatram poželjnom i nužnom za zdravlje poslovanja.
Polako im dolazi do glave.
Jer im gori pod nogama....
Ako Stellantis ima ugovore i razvijene poslovne odnose sa Kinezima, a on čini skoro 60% svih ugovorenih poslova ADPlastika, onda smo mi na konju!!!
Bacite pogled na preporuke naših analitičara za AD Plastik.
A za sve one koji imaju svoje cijenjeno mišljenje oko dvojbe "struja ili benzin", najbolji komentar je dao predsjednik uprave Marinko Došen koji je rekao:
"Za nas u ADPlastiku je apsolutno svejedno o kakvoj vrsti motora u autu se radi. Mi proizvodimo i prodajemo plastične dijelove za automobile."
Ono, kada loše vijesti jedna drugu sustižu...
Dajte, molim vas, pogledajte ovaj užas od preporuka za ADPL sa Investing.com
Samo "Strong sell".
https://www.investing.com/equities/ad-plastik-technical
Ovo stvano nije zaslužio naš ADPL.
Još malo o problemima autoindustrije u EU.
Zeleni i EU birokrati će ekonomski uništiti Stari kontinent skroz na skroz.