Pa samo ovaj posao im je skoro kao cijela tržišna kapitalizacija. Nevjerojatno.
Posts by Marsovac
-
-
Ma ide mi na živce ova dionica.
Prodavači se boje prodati a kupci kupiti.
A onda će se čuditi kak nisu zaradili baš nešto.
Ha ha ha!
To ti je naša raja. Bolje kupiti DDJH gdje se ide razvodnjavanje dioničara i čeka da mu država eventualno kapne neki posao, nego firmu koja radi 20-30 mln kn dobiti godišnje, a najbolje tek slijedi jer navozi pucaju po šavovima, a Ameri su uvijek bili šlag na torti.
Sad se vjerojatno već i knjiga čekanja napunila pa neće manjkati posla do ljeta.
-
Kapaciteti su full. Za koji dan ocekuje se dolazak USS Carson City. Ne znam gdje ce ga smjestiti.
Mogla bi ova godina bit rekordna. Prva 2 kvartala ce bit extra.
slažem se, s prihodovne strane
no isto tako treba napomenuti da su mnogi inputi porasli cjenovno, što će oslabiti dobit
pa amortizacija?
u svakom slučaju bit će zanimljiv izvještaj, najviše me zanima što će gđa Uzelac kazati o bližoj budućnosti
o tome će ovisiti rast cijene dione u najvećoj mjeri
Pa šta stvarno misliš da porast cijene inputa nisu prebacili na krajnju cijenu za Amere?!?
Prehrambena i autoindustrija su povećale cijene svojih proizvoda i prebacili su rast cijena inputa na krajnje kupce, tako da sigurno i VLEN neće smanjivati svoje marže kad im dođu Ameri koji imaju daleko najveći vojni buđet na svijetu i ne štede na svojoj vojsci.
Ja se samo nadam da će, pošto im je otpala izgradnja novog doka, biti dobra dividenda ove godine. Keša na računu imaju, a nakon Amera biti će ga i puno više.
-
Rezultati su dosta bolji od mojih očekivanja. Vjerovao sam da će minus u trećem kvartalu biti dosta veći.
Ovako sa dobiti od 22 miliona kuna u devet mjeseci i na tržišnoj kapitalizaciji od 147 miliona kuna, to je još uvijek jedna od najjeftinijih dionica na burzi.
-
Pa ostvaruju se najave uprave. Paktički su puni su do kraja godine.
-
Po mom skromnom mišljenju s velikim Grahamovim utjecajem, mislim da je bb u ovom trenutku HPB. Cijena upola BV, P/E za ovu godinu u rasponu 4-5, u idućih par godina ide prodaja (teško ispod BV) tako da je to pozicija u kojoj sam najmirniji s uloženim iznosom.
Od firmi koje ne držim jako dobro izgleda CTKS, ali je likvidnost jako slaba.
Disclaimer: u brodare se ne razumijem dovoljno, ali piše se o nekakvim superciklusima koji valjda mogu donijeti i superprofite. Turistička sezona izgleda dobro, ali od firmi mi se sve čini skupo osim možda ILRA (ne držim) , ali je vrlo nelikvidna dionica.
Čateks super radi od kako su prošli restrukturiranje i slažem se da jako dobro i jeftino izgleda. Baš me zanima kako će se odraziti na rezulate u trećem kvartalu najavljena realizaija poslova za domaću i stranu vojsku.
Vjerujem da će problem nelikvidnosti nestati ako se cijena podigne jer znam da radnici, koji imaju veći udio, neće prodavati po ovim cijenama.
-
Nađi mi izvješće di je Uprava Lenca optimistična. Uvijek su poslovično oprezni, a na kraju izbace odlične rezultate.
Srpanj je vjerojatno bio nešto lošiji, ali mislim da nema straha nakon ovakvog polugodišta.
-
Meni je logičnije ovo šta uprava piše.
Brod je transportno sredstvo kao i svako drugo, kamion, avion i sl.
I slažem se da što su više vozarine, eksploatira ga se maksimalno moguće. Ali pritom jednostavno mora ići češće na servis. I brod ima motor kao i kamion. Nakon pređenog određenog broja km tj. milja imaš obavezan servis.
Pritom si pun para jer su vozarine odlične i ne pitaš za cijenu nego gledaš da je što brže i kvalitetnije da brod stoji minmalno i da plovi sigurno.
-
Malo čitam zadnje izvještaje i vidim da u svakom financijskom izvještaju uprava Lenca spominje vozarine u utjecaj na poslovanje Lenca.
Ovo je iz financijskog izvještaja za 2020. godinu, str. 35:
"Značajke tržišta remonta i preinaka brodova jest da ono slijedi cikličke promjene tržišta brodskog prostora, odnosno
visina vozarina"i ovdje u izvještaju za prvi kvartal 2021. godine, str. 4:
"Iako se prihodi od vozarina, niti njihov pad, ne kreću jednako u svim segmentima tržišta, zbog čega brodari ne trpe jednako posljedice pandemije, zbog daljnje neizvjesnosti oko kretanja i trajanja „korona krize“, većina ih je oprezna po pitanju trošenja
svojih financijskih zaliha. Stoga održavanja brodova i sve druge troškove koji trenutno nisu neophodni, svode na
najmanju nužnu mjeru, a s druge strane nastoje svoje brodove uposliti svim poslovima koji im se nude. To rezultira
daljnjim odgodama za remonte brodova odnosno stavljanjem brodova u mirovanje uz minimiziranje operativnih
troškova, a klasifikacijska društva, u mnogim slučajevima kada je to moguće, odobravaju odgodu obnove svjedodžbi
do trenutka mogućnosti boljih procjena vezanih uz nastavak pomorskih aktivnosti."
Po ovome ispada da će rast vozarina bitno povećati rast ulaganja u remonte i preinake brodova u predstojećem razdoblju. Bit će zanimljivo popratiti koliki će dio kolača tu Lenac pokupiti. -
Trebamo biti svjesni da se ne bi se ova dionica trgovala na omjeru p/e=8 i dividendnom prinosu od skoro 7% da se radi po pravilima igre.
Kod Hanfe se neće nažalost ništa postići, ali mislim da je pravi korak otići na skupštinu i postaviti pitanja Upravi te potom tražiti odgovornost po ZTD-u za nesavjesno postupanje i oštećenje društva.
Meni je čak pozitivno, bez obzira šta mi se ne sviđa cijena u transakciji, što je većinski vlasnik bio spreman uložiti toliko novac i kupiti dionice. Znači da očekuje povećanje vrijednosti svojeg ulaganja. Štoviše, mislim da možemo očekivati solidne dividende kako bude pristizao novac kojeg država duguje Medici.
Ja svoje donice na ovim pokazateljima neću prodavati jer očekujem kako sam napisao gore, bez obzira na ovakvo ponašanje većinskog dioničara.
Jedino me čudi da nema reakcije Krke i Plive na ovakve transakcije. Vjerojatno oni svoje interese ostvaruju kroz prodaju lijekova preko Medike pa su spremni zažmiriti na jedno oko.