Još jedna prevara malih dioničara u režiji američke vojske i Viktor Lenca.
Treba biti jako oprezan jer ih je direktor još nekoliko najavio do kraja godine
Još jedna prevara malih dioničara u režiji američke vojske i Viktor Lenca.
Treba biti jako oprezan jer ih je direktor još nekoliko najavio do kraja godine
Ovo je nosač amfibija. Prvi takav u Lencu. Mediteran je očito pun američkih vojnih brodova. Iskaču ove godine na dokove Lenca k'o pingvini. Vjerujem da ih možemo ih još očekivati do kraja godine.
Budući da se iz prethodnog kvartala vidi da Ameri ne pitaju puno za cijenu kad je njihova vojska u pitanju i da su tu profitne marže veće, ovo je svakako jako dobar početak trećeg kvartala.
Ajde budimo realni. Talijani mogu preusmjeriti dva brod na remont u brodogradilište koje god njima odgovara i izvući lovu na taj način kada god žele. A očito je da to ne rade jer Lenac puca od posla.
Siguran sam da je pad cijene metala zadnjih mjesec dana utjecao na odluku da se ide u investiciju a ne u dividendu i to je to.
Ja sam se nedavno prebacio u drugi mirovinski fond jer mirovinski fond tj. AZ mirovinski fond koji rasprodaje dionice ovako kvalitetne firme poput KODT-a s ovakvim stopama godišnjeg rasta prihoda, dobiti, a i dividendi te s ovako punom knjigom narudžbi, sigurno neće upravljati s mojom mirovinom.
Nema to veze sa slučajnošću, treba samo zbrojiti dva i dva.
Zbog starog doka i kapaciteta Lenca koji ne mogu zadovoljiti ovako veliku potražnju mislilo se ići na novi dok početkom godine. Potom su sirovine skočile u nebo odustalo se od invesicije i išlo se prema isplati dividende.
Sad su se cijene sirovina normalizirale i uz ovakve profitne marže Lenca puno je bolje za firmu da ide u investicje u osnovnu opremu i ostvaruje bolje povrate na kapital dioničara, umjesto da se ide na isplatu dividende.
Koliko sam pratio, trebalo se ići na dok koji koji će moći prihvatiti i najveće brodove šta se dosad nije moglo. To je bitno radi brodova koji dolaze na LNG i nove kontejnerske terminale.
Solidna dividenda a i prvi kvartal im ove godine je bio jako dobar, ali mene više zanima koliko će oni zaradti na pšenici sad kad su cijena pšenice otišle u nebo i očito će biti manjkova pšenice u svijetu zbog stanja u Ukrajini.
Iako sam mislio da im je vino jača strana, prema ovome Kutjevo je 2020. bilo peti proizvođač pšenice u Hrvata.
Stvarno još jedan Amer u Lencu. Tko bi rekao da će doći još jedan ove godine. Ja ne znam da li se ikada desilo da je ovoliko američkih brodova bilo u Lencu u jednoj godini.
Kupuju se zgrade po Italiji pa puno keša ide za širenje poslovanja i otvaranje ureda, koliko čujem.
Inače, krcati su nekretnina, a svi znamo koliko su one išle gore zadnjih godina.
Ovdje je nabitnije kontiuran porast market shera na tržištima i rast premije. To se najviše vrednuje kod preuzimanja kod osiguravatelja.
Pa na temelju izjave uprave, ali vidim da ti više vjeruješ marine trafficu.
Već sam ranije na ovoj temi naveo da Marine traffic ne pokazuje stvarno stanje brodova u Lencu.
Pretpostavljam da iskopčaju sprave za praćenje dok traju radovi.
Recimo ova jahta Prince Abdulaziz je sad sigurno u Lencu (vidio sam ju osobno), ali se ne marine trafficu ne prikazuje.
I ima još brodova u Lencu trenutno koji se ne vide na Marine trafficu.
Za prvi kvartal se zna da je bio fenomenalan, ali izgleda da će drugi kvartal isto biti iznad očekivanja.
Bitan dio iz članke:
Visoka zaposlenost kapaciteta, samim time i očekivani prihodi u »Viktoru Lencu« protegnuli su se i na drugi kvartal. Osim pet standardnih, ali nešto opsežnijih projekata remonta koje su u ovom brodogradilištu »prenijeli« u drugo tromjesečje, tu je i novih desetak već dogovorenih projekata, kao i opsežni zahvati na remontu i uređenju 147-metarske jahte »Prince Abdulaziz« u vlasništvu saudijske kraljevske obitelji. Jahta je u »Viktor Lenac« doplovila početkom veljače ove godine, a o obimu radova svjedoči i podatak da će se u u škveru u Martinšćici zadržati punih godinu dana. Vrijednost ovog posla čuva se kao poslovna tajna i jedino što je po tom pitanju otkriveno jest da konačan iznos premašuje 20 milijuna eura.
Mark85, u pravu ste da Lenac ustabiliti svoje cikličko polovanje. Osobno sam mišljenja da će tome znatno doprinjeti još neke bitne činjenice od kojih je dio upravo u ovom članku
Naime, PPD s MAERSK-om ulaže 115 mln eura u novi kontenerski terminal. To je dodatni pritok brodova od kojih će dio sigurno na održavanje u Lenac.
Dalje, ACI s partnerima ulaže 300 mln kuna u novu marinu u centru Rijeke, a dobar dio su vezovi za megajahte. Upravo sada je megajahta kraljevske obitelji na remontu u Lencu ( to im je možda i najbolji posao ove godine, bez obzira na Amerikance) pa možemo očekivati da je to početak trenda i značajna referenca.
Dalje, novi LNG terminal koji još dodatno povećava kapacitete.
Uglavnom možemo vidjeti strelovit razvoj cijelog riječkog bazena (nažalost ne i Luka RIjeka d.d. koja je propustila sve ove prilike zbog nesposobnih uprava i loših političkih odluka) koji će osigurati značajan pritok dodatnih brodova na Kvarner, a dio će ih sigurno se zaustaviti u Lencu.
Donedavno, o čemu je uprava Lenca dosta i pisala u financijskim izvještajima, Lenac je bio van ruke brodovima na sredozemnim rutama i nisu bili dovoljno konkuretni zbog troška skretanja brodova sa rute. Sve gore navedene investicije bitno mijenjaju poziciju Lenca na tržištu remonta.
Display Moreizvješće odlično, izvrsno čak! ali treba stati na loptu i prizemljiti se! u prošlosti se često događalo da iza odličnog slijedi loš i razočaravajući kvartal. ne mora biti, i nadam se da neće, ali....
Kolega samo ovaj jedan brod će im donit pola prošlogodišnjih prihoda...https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…41cf40f161e.pdf
Onda imamo prodaju i zaradu na prodaji arestiranog broda od 16 milja kuna( vidljivo tek u 2Q), te oslobađanje veza 4 (gdje je taj brod 4 godine bio), tako da se kapaciteti škvera povećavaju. Sa ovim će Lenac pokazat dobit od 10 milijuna kuna.
Uz to imamo najavu isplate dividende od 1.17kn u 7 mjesecu i tako to...
U FI navode za 2Q: Pet standardnih, ali nešto opsežnijih projekata remonata koje Viktor Lenac prenosi u drugo tromjesečje, nastavak radova na opsežnom projektu uređenja jahte i novih desetak, već dogovorenih projekata, osigurat će jednako visoku razinu zaposlenosti i prihoda za drugo tromjesečje.
Kažu 5 prenesenih projekata i deset novo ugovorenih za 2Q.
Kolege (tko god) kakvo je stanje sa brojem brodova u Lencu, ne sviđa mi se marine traffic,jer pokazuje trenutno samo 2 broda u Lencu???? Didokina???
To sam i ja primjetio da Marine traffic pokazuje dva broda i onda sam prolazio kroz Rijeku a kad ono u Lencu stoji pet brodova.
Ovo je sad dionica sa najvećim divdendnim prinosom na ZSE, a cijeli iznos dividende debelo premašili već u prvom kvartalu ove godine.
Pa samo 15 mln kn će biti od prodaje arestiranog broda. Realno je očikaviti oko 5-6 mln eur ako rasknjiže prodaju broda u ovom kvartalu s obzirom da su bila tri američka broda, završio se onaj crypto cruzer a i nekoliko drugih dobrih projekata.
Mene još više veseli transparentna najava uprave da su puni do ljeta, a vjerujem da i iza toga neće biti problema sa novim poslovima jer su brodogradilšta u Crnom moru out.
Stvarno sjajan rezultat. Ispao je gornji dio mog očekivanog raspona. 6 mln -2 mln za Dolphin = 4 mln eur.
Najslađe izgleda tek dolazi u drugom kvartalu jer pucaju po šavu od posla.
Istina, prvi kvartal je mogao je mogao biti i bolji. Barem su najave za drugi i treći kvartal dobre. Potpisali su novi ugvor s MORH-om, a piše i da očekuju novi posao za Latvijsku vojsku.
Čini mi se da bi oni mogli dosta profitirati zbog povećanje ulaganja europskih zemalja u vojsku u predstojećem razdoblju, s obzirom na rat u Ukrajini.
Pa samo 15 mln kn će biti od prodaje arestiranog broda. Realno je očikaviti oko 5-6 mln eur ako rasknjiže prodaju broda u ovom kvartalu s obzirom da su bila tri američka broda, završio se onaj crypto cruzer a i nekoliko drugih dobrih projekata.
Mene još više veseli transparentna najava uprave da su puni do ljeta, a vjerujem da i iza toga neće biti problema sa novim poslovima jer su brodogradilšta u Crnom moru out.
Gledam upravo izašlo izvješće. Ova dionica kad ima lošu godinu završi sa 18 mln kn dobiti i na p/e 10
Zanimljiv je komentar uprave di kažu da imaju velik porast upita jer brodovi izbjegavaju Baltik, a VLEN puno do ljeta. Izgleda da na ljeto ide još veće branje vrhnja jer kad je potražnja velika a kapaciteti popunjeni, cijena ide u nebo.
Mogao bi VLEN biti jedna od rijetkih firmi na ZSE kojoj ovaj nesretni rast donosi neku korist.
Mene muči što je Došen, predsjednik uprave, donedavno više puta izjavio da njima situacija sa Ukrajinom neće utjecati na poslovanje jer da sve što proizvedu u Rusiji, tamo i prodaju i da ih više muči nestašica čipova nego Rusija. E sad s obzirom da će u Rusiji faliti svih ostalih dijelova za aute, nema šanse da ADPL to drastično ne sruši poslovanje u Rusiji.
Ovakve izjave nažalost ukazuju na to da je ADPL potpuno nespremna ušla u ovu krizu, a iz krize čipova u ostalim zemljama još nisu niti izašli. Ne vidim da stvari za ADPL idu u dobrom smjeru.
Imamo novoga u TOP 10! Ozbiljan igrač, dokazao se na mnogim dionicama.
VLEN-R-B IN8. VUKADIN ZVONIMIR 35.000 kom
Uz to Uprava danas najavljuje dva moguća nova američka broda do kraja godine.
Ako još i to prođe, onda će ovo biti stvarno godina iz snova za Lenac.
Sad je jasno zašto je uprava tražila novi dok. Puni su ko šipak.
Dobro je kad možeš birati koje ćeš poslove. Biraš samo one najprofitabilnije. Slatke brige...
Talijani su svjesni da će ovo biti godina s ogomnom dobiti pa vjerojatno preslaguju pozicije prije njene raspodjele, dok je cijena dionice još niska.