Po mom nekom odokativnom racunu, da bi ADRS dosao do 10% udjela u ADRS2 trebali bi otkupiti 67 500 dionica u narednih 7 mjeseci, to je u prosjeku oko 170 000 kn svaki radni dan od danas do 6. mjeseca iduce godine. S obzirom da u ADRS očito ulaze i drugi igrači jer se prodalo masu dionica Cuccurina, a i drugih, a također u kupnju ulazi i ETF, ovo je iznimno veliki support za kojim mislim da ce znacajno dignuti cijenu osim ako nebude nekih tektonskih promjena u poslovanju ili grandioznih novih izlaza.
O čemu ti pričaš i iz čega samo crpiš toliki optimizam oko cijene dionice? Ne moraju oni kupiti više niti jednu dionicu ako tako odluče, a mogu isto tako i produžiti taj buyback program (za menadžere i slične persone) - ne vidim tu problem. A dionica koja ispada da samo ima downside potencijal jer izgleda uvijek reagira jače od prosjeka tržišta dok je upside malen ili nikakav (ili beskonačno dugo traje da se ostvari), pogotovo sad za dionicu bez dividende je ovo još odlična cijena uz svo nepovjerenje koje ulagači imaju prema njima i gotovo beskonačnom roku za povrat za svake investicije.
njihov program otkupa je legalno izvlačenje novca iz kompanije
I isplata dividende je isto, pa? Dakle ove i iduce godine nisu smjeli isplatiti dividendu i zaobisli su to buybackom koji je suptilnija metoda stvaranja vrijednosti za dionicare jer dize cijenu dionice bez isplate dividence...
Potpune besmislice pišeš, ništa od navedenog ne stoji.
Display MoreGlede Adrisa i ostalih firmi i dionica jedino što je bitno su brojevi. Brojevi im ne idu u prilog, a njhovi povrati ne prate njihove poslove tj investicije. Jedino što im radi to je Cromaris, ali hvaliti se padom od 45 % u turizmu u usporedbi s drugima čiji je pad 60 % je zaista loše. I to u firmi čija je soba u investiciji vrijedila 600 000 eura u usporedbi sa sobom od 200 000 eura. Pa onda ovaj koji ima pad od 60% ima i dalje puno veći povrat na uloženo nego Maistra.
Ne snalaze se oni najbolje niti u osiguravateljskom poslu. Pogledajte izvješća drugih osiguravateljskih kompanija.
Vi ste se ocito probudili iz dugog sna, pa ne znate da se Hrvatska hvali kako je sa 50% prometa prvak u Europi po turizmu i o tome svi vec pricaju mjesecima, pitam se zasto, mozda se nesto nenadano dogodilo 2020, hmmmm, ne znam... Ajmo onda pricati u vakumu informacija ako je to metoda kojom se zelite koristiti. Dakle, Maistra je u relativnom smislu odradila najbolju turisticku sezonu u odnosu na bilo koju drugu kompaniju na ZSE, ukratko 55% prošlogodišjeg rezultata, niti jedna kompanija izlistana na burzi u smislu prihoda u turizmu nije ostvarila takav rezultat. Kad već uspoređujete Maistru s drugim turistickim kompanijama, jasno je da ona cilja na elitniju klijentelu nego Valamar i drugi i u skladu s time su im dotjerani i Hoteli i investicije, meni osobno jedan hotel Lone npr izgleda bolje nego ijedan Hotel Valamara, ali to ovisi o ukusu.
Croatia osiguranje je usla u dosta jaku PR ofenzivu s Laqo platformom, vidjeti cemo koliko ce to poluciti uspjeha, ne mogu suditi o tome jer je ta digitalna transformacija u principu tek krenula, treba cekati rezultate.
Apropo kupovine vlastitih dionica i podjele upravi i zaposlenicima, eto zbilja ste ulovili ADRS, to je zbilja unikatan primjer (osim samog HT-a koji je to radio, to redovno radi ATGR, ADPL, ZABA, ERNT, i ini drugi).
Ponovit cu ono sto sam vec pisao prije, analiticari ERSTEa i Interkapitala predviđaju rast dobiti u ADRS-u od 114,6% iduce godine, vise nego Valamar, vise nego ARNT, vise nego ADPL, vise nego ERNT, vise nego HT, ili bilo koje druge dionice... Meni je to dovoljno, kome nije nek ulaze u nesto drugo, no hard feelings...
Dobra tvrtka nije isto što i dobra dionica, a većina ljudi je tu zbog osobnih financija i obično ih neće zadovoljiti samo slika gradilišta novog hotela Marjan u spavaćoj sobi.