Ma jest, socijalistički mastodonti poput Podravke i Kraša se mogu boriti protiv Nestlea, P&Ga ili Unilevera, ali Saponija ne može...
Nije ni spomenuta Argeta pala s neba. Osobno, pašteta kao i svaka druga, ali su napravili priču oko nje i digli je na razinu "delikatesnog namaza". Oni i Donat mg prodaju kao lijek na nekim tržištima, pa što ne bi i paštetu kao nešto delikatesno...
Saponija ima proizvode kakve ima i treba na njima raditi. Svake godine imamo milijune Čeha, Poljaka i ostale "braće" na Jadranu i to je odlična prilika da se upoznaju s proizvodima. Puno lakše nego da poljska Maja Šuput pali mašinu i objašnjava im kako je to super proizvod...
To nisu nikakva "zapadna" tržišta već, kao i Hrvatska, smetlište EU za proizvode lošije kvalitete nego u Njemačkoj, Francuskoj ili Britaniji. Naravno, sve zato jer lokalni potrošači tako vole...