1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tolisimus

Posts by Tolisimus

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • October 10, 2024 at 7:28 PM

    Država: ±% - količina u rujnu (I-IX: ±% - količina u tri kvartala)

    Velika Britanija: +1% - 275.239 (+4,3% - 1.514.094)
    Njemačka: -7% - 208.848 (-1% - 2.116.074)
    Francuska: -11,1% - 139.004 (-1,8% - 1.265.905)
    Italija: -10,7% - 121.666 (+2,1% - 1.202.122)
    Španjolska: +6,3% - 73.144 (+4,7% - 744.698)
    Poljska: +6,1% - 40.706 (+13,9% - 390.016)
    Nizozemska: +5,1% - 31.235 (-2,8% - 278.529)
    Švedska: -8,6% - 25.725 (-7,9% - 193.391)
    Švicarska: -6,6% - 20.155 (-3,9% - 175.730)
    Češka: +6% - 18.242 (+2,6% - 171.999)
    Portugal: +7% - 15.055 (+2,9% - 157.844)
    Norveška: +25,4% - 12.966 (-3,9% - 91.798)
    Rumunjska: -14,9% - 8.975 (+4,3% - 115.510)
    Ukrajina: +0,1% - 5.697 (+21,4% - 53.260)
    Irska: -10,4% - 5.130 (-1,4% - 117.256)
    Finska: -38,3% - 4.554 (-19,6% - 54.269)
    Hrvatska: +11,9% - 4.123 (+12,2% - 51.782)

    Rusija: +36,7% - 150.879 (+60,9% - 1.154.778)
    Turska: -9,4% 87.740 (-0,3% - 849.892)

    Izgleda da smo još uvijek u plusu nakon 9 mjeseci.

    A izgleda da ni Stellantis nije propao.

    Stellantis Shows Resilience in Europe Amid Challenging Market Conditions for First 9 Months of the Year | Automotive World
    Stellantis closes the third quarter of 2024 keeping the 2nd place in the European ranking and totalizing a market share of nearly 17.6%
    www.automotiveworld.com
  • Birtija

    • Tolisimus
    • October 9, 2024 at 6:08 PM
    Quote from Zvjezdani

    Jeste li vidjeli ovu grafiku kod Nenada Bakića?

    Ja Mercedesa ne bih kupio od kad su složili onu užasnu kontrolnu ploču po skoro cijeloj širini auta. Fuj, tko je to smislio. Jedva čekam dan da se vrate razumu, pa nisam u kinu.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Tolisimus
    • October 6, 2024 at 8:43 AM
    Quote from Junius
    Quote from emil

    nesto s tom kartom ne valja.

    neto placa u HR za 3 kvartal je 1349 eura u sloveniji 1505

    Emile ppp, paritet kupovne moći. Kod nas sa našom netom plaćom možeš kupiti više roba i usluga, nego u Sloveniji.

    U kojem to svemiru Juniuse? Što je to kod nas jeftinije od Slovenije? Hrana? Nije! Nekretnine? Ne! Automobili? Ne!

    Možda zbog subvencija na električnu energiju i plin? ali meni osobno je to zanemariv iznos mjesečnih troškova...mi smo eksplodirali po rastu svih vrsta cijena, plaće nisu ni blizu pratile taj rast. Bitno da smo uvezli 400.000 jeftine radne snage da pojedinci mogu razliku trpati u džep.

    Ah ta statistika, i ne znamo koliko nam je dobro 🤣

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • October 1, 2024 at 2:37 PM
    Quote from superfly

    puklo:-)...ajde pobornici tehničke analize..do kuda idemo..?

    pa do 7 ili 5 ili niže. Prodaj dok još možeš.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 28, 2024 at 12:05 PM

    Po u prodaji na EU tržištu i dalje drži Volkswagen Grupa i to s udjelom od 26,1 posto te bilježi rast prodaje od 18 posto. Slijede ga Stellantis s udjelom od 17,8 posto i rastom prodaje od 2,9 posto te Renault Grupa s udjelom od 10,9 posto i rastom prodaje od 16,9 posto....

    Mislim da je to kolega vidio i krivo zaključio. Odnosi se na ukupnu prodaju vozila u EU, a ne na kupce AD Plastika.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 28, 2024 at 9:28 AM
    Quote from tiko1
    Quote from BudFox

    Ako cijena dođe do razine 5-7 ojra, onda treba bježati van glavom bez obzira, jer će uskoro stečaj ili predstečajna nagodba...

    Stellanis se trenutno trži po P/E 3.7 kako je kolega u postu poviše rekao 60% budućih poslova AD plastika je vezano za stellanis koliko je realno da bude P/E plastike ako je dobavljač uvijek rizičniji od glavnog proizvođača meni se i 5 eura čini puno, tu ti je objašnjeno koje rizike donosi recesija i zašto su takve valuacije

    Treba prodati sad po 12 pa kupiti po 6 i onda prodati opet na 12 - 18. Koji bi to posao bio.

    Nego u GI piše ovo:

    OVISNOSTI O JEDNOM KUPCU

    Svjesni rizika ovisnosti o jednom kupcu, već se duži niz godina aktivno radi na diversifikaciji portfelja kupaca u skladu sa strategijom kompanije. Cilj smanjenja izloženosti Renault Grupi postignut je kroz ugovaranje novih poslova sa Stellantisom, Fordom i Suzukijem, a dodatno je ubrzan izlaskom Renaulta iz vlasništva AvtoVaza i smanjenjem proizvodnje u tvornici Revoz u Novom Mestu.

    Iako i dalje prisutan trend udruživanja različitih proizvođača automobila može smanjiti mogućnosti diversifikacije portfelja kupaca, istovremeno se otvaraju nova tržišta i pružaju mogućnosti za proširenje suradnje s pojedinim grupacijama.


    Kako je onda Stellantis na 60%? Tko će ga znati, krhko je znanje, ali ja bi rekao da je Renault i dalje najveći kupac...

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Tolisimus
    • September 22, 2024 at 12:56 PM
    Quote from Ebenezer

    Ovo uskoci u jednu pa se vrati ne znam kak stima uz porez... sve ispod 2g u dionici je totalna utopija...

    Što je s porezom sporno, nisi zaradio 20% nego 17%?

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 22, 2024 at 8:01 AM
    Quote from accountant
    Quote from Tolisimus

    Znanje je krhko...

    Pitanje za accountant ima te li dionice ADPLa?

    Obzirom da vaš nick aludira na računovođu, šapnite nam što očekujete od Q3, koje probleme mi drugi ne vidimo u FI a vi ih vidite? Naučite nas, da ne tapkamo u mraku već da nešto naučimo i vidimo bolje.

    Čitajte moje postove ali s razumijevanjem! Nebitno je imam li dionice ili ne, samo ukazujem na nelogičnost želje da se trguje dionicom ADPL koja pada godinu dana, a kolovoz je otkrio svu bijedu auto industrije u EU. I to usprkos tome što su prijelaz s ICE vozila na EV i hibride mahom financirali preko našeg džepa, za sve vrste vozila je kupovna cijena kudikamo viša. Došlo doba kad se više cijena ne može prevaljivati na potrošača, eto o tome govorim.

    A da je FI trenutno nebitan, cijena na grafu zorno dokazuje.

    Pa pogledajte za primjer VWAGY preko bare, to je užas od grafa. No vani postoji šortanje pa ima smisla držati je u kratkoj poziciji.

    A što se tiče politike, umjesto da riješe sistemske probleme poput konkurentnosti, cijene elektrifikacije i još bitnije pitanje sindikata, u EU komisiji se bave carinama na kineska vozila. Pa to je za bježati glavom bez obzira od cijele industrije!

    Display More

    Valjda je logično trgovati dionicom ako očekuješ preokret. Zaboravljamo da je 10ak godina ADPL isplaćivala dividendu? Govori li graf kad ide preokret, kad ide ponovno dividenda?

    Ja osobno u grafove i čitanje iz njih ne vjerujem, posebno na burzi gdje nema likvidnosti, samo fundamenti.

    Ekipa proda jednu dionicu da uskoči u vlak na drugoj. Ovaj mjesec se to dešavalo na primjeru DLKV, prošli na VLEN, itd. Nema likvidnosti, treba prodati poziciju jer jedan vlak stoji, a drugi je krenuo, pa ekipa računa ovdje prodam tamo odradim 20% pa se vratim. Nekad uspije, nekad ne.

    A moje pitanje imate li dionice ADPL je da vidim jeste li zabrinuti dioničar ili ste samo milosrdni samarijanac, koji eto i vikendom brine za nas dioničare.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 21, 2024 at 5:21 PM

    superfly ne slažem se da firma trenutno ide u otkup dionica i da na taj način održava cijenu dionice.

    Neka tržište odrađuje svoje, a neka se menadžment bavi proizvodnjom, financijskom likvidnošću, novim ugovorima, novim tvornicama i sl.. Neka tržište odradi kako misli da treba biti, ako je to pad na 10, neka padne.


    Quote from harpun

    Jedini dašak optimizma će biti nastavk isplate dividende

    Ja se nadam iduće godine. 0,5 ili 1 euro po dionici.

    Naravno to podrazumijeva da ovu godinu završe s 5 milja dobiti.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 21, 2024 at 5:09 PM

    Znanje je krhko...

    Pitanje za accountant ima te li dionice ADPLa?

    Obzirom da vaš nick aludira na računovođu, šapnite nam što očekujete od Q3, koje probleme mi drugi ne vidimo u FI a vi ih vidite? Naučite nas, da ne tapkamo u mraku već da nešto naučimo i vidimo bolje.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 21, 2024 at 3:35 PM

    Shares in Mercedes-Benz fell by more than 7 per cent on Friday after the German carmaker lowered its full-year profit outlook due to a “further deterioration” of Chinese demand.

    Koliko znam Mercedes proizvodi aute u Kini za kinesko tržište, kakve to veze ima s Europom i AD Plastikom?

    Previše ste negativni, što nisu prihodi rasli u H1 21,6%, EBITDA za 23,6% i neto dobit za 43,7%?

    Ja kad gledam brojke ne vidim tu negativnost koju sipate, pardon zabrinutost za nas dioničare koji smo unutra.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 17, 2024 at 7:03 PM

    I nemaju pola podataka...

    Nego što očekujete od Q3 rezultata?

    Kolike prihode, koliku dobit i slično? Da pričamo malo o brojkama, a ne samo navijanje ide gore ide dolje.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 16, 2024 at 5:09 PM
    Quote from tiko1
    Quote from Tolisimus

    https://www.wardsauto.com/stellantis/ste…sales-in-europe

    Zanimljivo kako se trudite jednu informacija/podatak prikazati kao negativnu priču, a ne prikazujete cijelu sliku.

    Da električnu auti su u banani, mene više čudi koliko je samo ljudi bilo uvjereno da je to to. Da ćemo kupivati aute za 50+ tisuća eura, koji nemaju ni 300 km dometa. Ide trežnjenje, voziti ćemo se još dugo na benzin, nadam se ne i na dizel na nekom tenku kako je krenulo.

    Europska auto industrija strašno zaostaje za Teslom i Kinezima u razvoju električnih vozila. Donekle BMW ima upotrebljiv proizvod najgore je da uopće nemaju rezervne dijelove, ako se šta desi na bateriji ili motoru treba kupit novi što se broji u više od 10 k eura dok dijelove za Kineze možeš kupit na ali ekspresu za sad ne izgleda dobro.

    Ne slažem se..nije više in imati Teslu, prodaja u EU im drastično pada.

    Yahooist Teil der Yahoo Markenfamilie

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • September 14, 2024 at 4:19 PM
    Stellantis Grabs More Market Share Despite Flat Sales in Europe
    Stellantis Grabs More Market Share Despite Flat Sales in Europe
    www.wardsauto.com

    Zanimljivo kako se trudite jednu informacija/podatak prikazati kao negativnu priču, a ne prikazujete cijelu sliku.

    Da električnu auti su u banani, mene više čudi koliko je samo ljudi bilo uvjereno da je to to. Da ćemo kupivati aute za 50+ tisuća eura, koji nemaju ni 300 km dometa. Ide trežnjenje, voziti ćemo se još dugo na benzin, nadam se ne i na dizel na nekom tenku kako je krenulo.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • July 31, 2024 at 9:34 AM
    Quote from tiko1

    Po meni je najveći problem ove firme jaki rast plača u RH kako sam čuo plače su dizali minimalno puno manje od inflacije, kako ćeš naći radnika za proizvodnju u Solinu kad radnik za sezonu može zaraditi skoro godišnju plaću u tvornici, zbog malih plača odlaze im i inženjer pa je pitanje kako ce ti novo ugovoreni poslovi bit napravljeni i kojom kvalitetom, mislim da su to najveći izazovi, prodat tvornicu u Solinu uopće nije luda ideja lokacija je super a u Dalmaciji su plače veliki problem zbog sezone

    Trebate radnika, ja bi radio sezonu ako mogu zaraditi godišnju plaću.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • July 31, 2024 at 8:44 AM
    Quote from accountant

    Možete pričat bajke o izvješću. Treba pratiti akciju cijene: Stellantis, Ford, GM, Tesla... svi down ovaj kvartal. Dobro nas sve učila zlocesti nemoj biti gdje nema akcije i cijena curi po grafu

    🤣 Tesla? Pa cijena Tesle nema veze s prodajom automobila. Voziti Teslu nije više in (gledaj me ja se brinem o zemlji, ja sam cool) pa im prodaja pada, ali to nema veze s cijenom na burzi. Tesla vrijedi više nego skoro pa sve nama poznate auto kompanije skupa.

    Prodaje se bajka da će na 1 čovjeka ići 1,5 terminator. The Judgment Day dolazi, ljudi su višak.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • July 30, 2024 at 8:58 PM

    Ništa ključ u bravu...na lokaciji u Solinu napraviti stanove, u Zagrebu smjestiti Bolteke i Wolteke, u Srbiji tvornicu zapaliti, Mađarsku prodati za skladište Amazonu, a Rusiji smo i onako otpisali...možemo pokloniti da Kinezi rade jeftine aute za ruse.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Tolisimus
    • July 23, 2024 at 9:09 AM

    Čekamo da solarna elektrana počne s radom i generiranjem cash flowa. Na Ingri ne treba ništa raditi samo čekati, vrijeme radi za nas.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Tolisimus
    • July 8, 2024 at 1:10 PM

    Zanimljive promjene među dioničarima…u drugom kvartalu rasprodaju samo fondovi upravljani od strane fond menadžera Croatia osiguranja. CO OMF A (-6991) i B (-8256); ZDMFovi: CO (-1740), HEP GRUPE (-5343), FINE (-864) i HAC-a (-3605); Croatia Osiguranje DMF (-7842).

    Ukupno 34641 dionice su prodali fondovi pod kapom CO u Q2 te smanjili izloženost za više od 20%.

    Za razliku od njih ZB CEE Equity je kupio 14042 dionice. PBZ skrbnički 11616 i jedna fizička osoba 7032 dionice.

    Mislim da je analitičar/fond menadžer u Croatia osiguranju koji je donio odluku o rasprodaji u krivu i nadam se da će kazna uskoro uslijediti zajedno s rezultatima Q2…mene ovakve odluke tjeraju na razmišljanje u kojem fondu držim lovu i želim li da se o mojoj budućnosti odlučuje ta ekipa. Čim nešto počinje s Croatia/Hrvatsko po pitanju upravljanja i donošenja odluka svira na alarm.

    mitkko nam miruje, čeka da CO prestane s prodajom 😉

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Tolisimus
    • July 5, 2024 at 4:39 PM

    Po meninajrealniji scenarij je 5 M dionica po 10 EUR/dionici. Time su na 75%.

    Daju ponuda za preuzimanje po 10 EUR-a i eto ih na blizu 90%. Tko ostane može se samo nadati boljim danim koji će možda doći a možda i neće....

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™