3 grafa . ....a toliko mudrosti
Posts by gigic23
-
-
Za ONE koji su se snuždili, a nažalost ONIH drugih...
malo stvarnih brojeva u šumi brojeva.
Prosjeci svih klasa YTD do uključivo sa ponedjeljkom 23 01.2022. od 2011 godine.
Ajmo promatrat
Evo još malo za snuždene manje bitnog, ali životnog bez potrebe za oživljavanjem
.
-
Za ONE koji su se snuždili, a nažalost ONIH drugih...
malo stvarnih brojeva u šumi brojeva.
Prosjeci svih klasa YTD do uključivo sa ponedjeljkom 23 01.2022. od 2011 godine.
Ajmo promatrat
-
Duboki naklon do oboda šešira jednom transformiranom PIF u i jednom drustvu za upravljanje koje je ekstrremno transparentno, sposobno, moralno i profesionalno sto je napokon napustilo ovaj brod, pa se sada mogu dalje fokusirati na blago receno nered i p....u koju su napravili i pokusavaju formalizirati u DLKV.
Molim moderatora da ovaj post prebaci u temu ATPL ili gdje misli. Hvala
-
Kako malo treba, da sva naklapanja ..
Bas kako je market nepredvidljiv, nema uru da sam pogledao sve oko nule ili lagani minus, cak sam se pomislio inicialno jel ovo od nekog drugogo dana haha
Tako je to u Svjetskoj bari
-
Kako malo treba, da sva naklapanja ..
Jedna uska vrata
-
https://splash247.com/maersk-provide…_medium=twitter
http://maritimegateway.com/containers
the latest measurement on jan 2 2022 new record high of 110 days for transpacific eastbound
prije pandemije je bilo 45-50 dana.
za one koji vole win -win situacije a osobno sam veliki fan istih.
covid19 je WIN -WIN za bulkerase iz razloga što smanjivanjem njegovog utjecaja raste demand radi ekonomskog raste ako raste utjecaj covid19 pojacava congestion.
oba scenarija poztivno utjeću na vozarine.
win-win nije česta pojava,nažalost
Informacije i objektivnosti radi, usprkos indexima
-
DSX 5,20 7,50 10,40
HVALA MIGRA
-
meni su još svježa sječanja na siječanj mjesec 2021. kada je je bilo onako kako "nebi smjelo "
iako je bilo dosta dima na dim već od prvih dana da bi baš tako moglo biti.
za sada je još samo pod relativno malo većim pritiskom capesize segment koji je i ovako u solidno pozitivno profitafilnom teritiriju, dok su ostali prilično stabilni i postojani sa za siječanj odličnim vozarinama.
Kina je počela sa "štopanjem" čeličana već početkom druge polovice 2021. a kako se godina bližila kraju taj se trend pojačavao.
dugi je to period i sigurno ima utjecaja ne samo na prihode i zarade čeličana već na gospodarstvo u cijelini a tu mi tada govorimo o bitno većim kumulativnim negativnim efektima.
držim da su se malo previše "zaigrali" sa olimpijskim igrama i da će se morati stisnuti gas do daske infrastrukturnih investicija da se podrži očekivani i priželjkivani trend rast.
3Q je odmah pokazao posljedice "štopanja čeličana,uskoro stat. podaci za 4Q u kojem se je štopanje čeličana pojačalo.
po meni to nije održiv modus i svakim danom se pračka dodatno zateže.
držim da smo vrlo blizu točke preokreta koja će uključivati masivno nadoknađivanje.
dodatno tu je i administrativno olakšanje kojim je brojčanik zacrtanih količina proizvodnje i emisija resetiran na nulu i realno je za očekivati ponavljanje prošlogodišnjeg obrasca kada se je u prvoj polovici godine max proizvodilo a u drugoj polovici spuštalo proizvodjnju.
ako će se i u takvom ravoju opet ponoviti velike vozarine u prvoj polovici a najveće vozarine u drugoj polovici nećemo se žaliti.
covid19 je važne nepoznanica ili postaje svakim danom veća poznanica?
sve više zemalja ima pristup da se pandemija počne tretirati kao "gripa" radi bitno blažih posljedica omikron soja.
neće svi odjednom ali držim da je to jedan novi trend tretiranja covida.
ako /kada se potvrdi sljedi rast jer tu leži veliki potencijal pozitivnih efekata na shipping.
u najgorem slučaju dolaskom toplijeg vremena će se pritisak pandemije smanjivati.
kada se sve navedeno zboji ima dosta razloga za optimizam.
živi bili....
p.s.
čini se da smo osim po rezultatima jaka skijaška nacija,čini se da aktivnostima na forumu i marketu da smo i nacija koja jako voli skijanje.
očekujem da nas čeka neka nova vibra kada se skijaši vrate
Large Increase in Chinese Steel Output
- Also of note in China is that steel output has recently increased again. Data released today shows daily crude steel output at large and medium-sized mills averaged 2.09 million tons during December 21 - December 31. This is 11% higher than was seen during the previous ten days and marks the highest steel production level seen since August. On a year-on-year basis, this production level is down by only 3%.
-
https://splash247.com/maersk-provide…_medium=twitter
http://maritimegateway.com/containers
the latest measurement on jan 2 2022 new record high of 110 days for transpacific eastbound
prije pandemije je bilo 45-50 dana.
za one koji vole win -win situacije a osobno sam veliki fan istih.
covid19 je WIN -WIN za bulkerase iz razloga što smanjivanjem njegovog utjecaja raste demand radi ekonomskog raste ako raste utjecaj covid19 pojacava congestion.
oba scenarija poztivno utjeću na vozarine.
win-win nije česta pojava,nažalost
-
Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem
Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.
Jedna slika govori više od Ega i 1000 rečenica
I naravno trend is our friend
AJMO PROMATRAT
-
Evo malo updatea orderbooka, sa djelomičnim osvrtom na povijest kao komparacijom.
-
prodavač koji 3 tjedna prodaje veće količine atpl putem skirvenih naloga ima preko nekoliko tisuća dionica za prodati?.........prodajna cijena ovisi mu o dnevnom raspoloženju kupnje a prodavaću je više manje nebitno da li je ta cijena 365, 370, 390, 400 ili 405 kn?........
Ostalo još jakooooo malo pogonskog goriva, na žalost sakupljača, a na veselje svih ostalih....
I ajde da još pomgnemo, na kraju ponedjeljka manje od 2500 kom.
p.s. Utorak i srijeda, misterija sa skorim odgovorom
-
Striček MARKET je uvijek u pravu osim kada je u krivu
. Važno je da se kolo sreće okreće
.
Šalu na stranu, market je uvijek u pravu, jer tako mora biti. Uvijek je jedna od dviju strana na pravoj strani, ali problem je što češće biti na onoj koja je u pravu.
I na kraju da je netko u tadnjih 12 godina predvidio, rekao ili tvrdio da će tržište na ovim razinama vozarina vrednovati imovinu, cash flow i utjecaj futuresa preko cijena dionica dry bulkera sa ovim multiplama rekli bi mu da je ......
-
Čini mi se da se u zadnjim postovima nedvojbeno može isčitati razlika onih forumaša koji svojim talentom, intuicijom, proaktivnošću i velikom željom za znanjem izuzetno napreduju, pri tome sve to testiraju osobnim kapitalom Sa druge strane imamo visoko educirane profesionalce, koji najcešće upravljaju tuđim kapitalom i risek/reward upravljanje provode i shvaćaju by the book.
Vrlo je interesantno čitati i proučiti obje strane, a "ljepota i vrijednost" je uvijek u oku promatrača.
-
Bome impresivan volumen i promet na SBLK, protrgovano je cca 5,5% temeljnog kapitala cca 110 mil$.
E kada bi to preslikali npr na ATPL to bi bio volumen od cca 76.000 kom i promet od cca 30 mil kn.
M A Š A L A..... a inace AP je ove godine među 3 najtrgovanije dionice sa prometom od cca 164 mil kn , cca 34,85% tem. kapitala.
-
NAV ATPL je preko 700 kn i to će se vidjet, ako ne prije, a ono na proljeće, nakon godišnjeg FI.
Kaže, ostane živ, dobije 5 pozitivnih reakcija i nastavlja drukati.
Kako? Kojih crnih 700 kn, od kud ste ih izvukli?
Dragi kolega, ako mislite ili znate da je to potpuno besmisleno vrlo jednpstavno napravite izračun pa ćemo Vam biti zahvalni. Samo mala pomoć u gabaritima, pogledajte sa koliko je vrednovana flota i usporedite sa brokerskim kotacijama koje se objavljuju svaki tjedan
-
Dragi i poštovani kolega, naravno da je puno jednostavnije dijeliti poluargumente i kritičku filozofiju nego izračunati NAV AP. Ali baš zbog toga i korektnosti radi mogli bi se malo potruditi, ali vjerovatno iz Vama poznatih okolnosti i razloga jednostavnije se pozvati na tamo neki uradak
. Naravno pri tome bi bilo vrlo korisno osim davno racunate flote ako ništa drugi izvući eventualno i non core dio, pa makar samo kao orjentqciju
Posteno kolega. Morat cu prestati parazitirati iako poznavajuci sebe samoga bit ce pritaji se i cekaj da neko to odradi kako treba
(Non core kao Batala?)
Non core kao između ostalog i Batala
-
Ja se ne sjecam da je netko ovdje javno radio procjenu u zadnja dva mjeseca mozda cak i tri, iz kojih postova si to zakljucio ??
Neznam ko je bio zadnji računovođa iskreno, sigurno bi bilo dobro imati friškiji izračun
Dragi i poštovani kolega, naravno da je puno jednostavnije dijeliti poluargumente i kritičku filozofiju nego izračunati NAV AP. Ali baš zbog toga i korektnosti radi mogli bi se malo potruditi, ali vjerovatno iz Vama poznatih okolnosti i razloga jednostavnije se pozvati na tamo neki uradak
. Naravno pri tome bi bilo vrlo korisno osim davno racunate flote ako ništa drugi izvući eventualno i non core dio, pa makar samo kao orjentqciju
-
Ne bi se štel mješat......ali ako se ne varam, tada je rast dionice ovisio samo o jednom gospodinu i prometi, niti u rastu niti u padu nisu bili tako konstantno veliki.......
Znači ROE za ovu godinu će biti 20%, a market cap jedva 0,8 BV..aj dobro...,:)
Kolega a kako ste došli do tih podataka? Hvala