Platina je pojeftinila na predinflacijsku razinu, ispod 1000$, srebro i zlato se pomalo hlade
Posts by Hrx84
-
-
Uz sve rizike kupnje domaćeg, Hpb mi se čini najmanje loš.
Ako vozarine ostanu visoke još neko vrijeme možda i Atpl, ali zašto uzeti njih pored stranih gdje ima izbora koliko god hoćeš.
Generalno, domaće je ili skupo ili ne valja
-
Ovo postanje bdi-ja svaki dan podsjeća me na 2008.
-
Za ovaj podatak znam, jer od jučer imam NMM pa pokušavam neke stvari proučiti. Čini mi se nenormalno skupo dati za novogradnju 5300 TEU 61 mil $.
Znam da muljaju svašta ali 500 mil Mcap za NMM je naprosto smiješna cijena. Procijenio sam da vrijedi ući u taj rizik i kupiti NMM unatoč svemu. I kiseliti se unutra pola godine ili cijelu
Evo malo podataka za proučiti.............
Onda ipak grkinja nije preplatila ove novogradnje
-
Pokušavam negdje naći cijene novogradnji za containershipe od 2500 TEU-24000 TEU, te cijene polovnih istih 5y ili 10y stare.
Ima li tko kakvu tablicu pri ruci da je na brzinu posta
Nemam tablicu ali frisko kupljeno od NMM-a, tj naruceno:
$246.4m on four 5,300-teu vessels due to be delivered in the second half of 2023 and 2024.
Skupo ko st peter kajgana
Nasao ovo:
https://dionice.net/attachment/7832-img-20210713-232059-jpg/
Nekidan je mittko postao cijene. Ako link ne radi str 148 ove teme
Za ovaj podatak znam, jer od jučer imam NMM pa pokušavam neke stvari proučiti. Čini mi se nenormalno skupo dati za novogradnju 5300 TEU 61 mil $.
Znam da muljaju svašta ali 500 mil Mcap za NMM je naprosto smiješna cijena. Procijenio sam da vrijedi ući u taj rizik i kupiti NMM unatoč svemu. I kiseliti se unutra pola godine ili cijelu
-
Pokušavam negdje naći cijene novogradnji za containershipe od 2500 TEU-24000 TEU, te cijene polovnih istih 5y ili 10y stare.
Ima li tko kakvu tablicu pri ruci da je na brzinu posta
-
Možda se očekuje smanjenje vozarina na neke normalnije razine, uz to bilo bi normalno da se i market iskorigira
NMM je sada na forward p/e ispod 2.
I pada dalje.
Ostalo su na 4-7
-
Došao poziv.
Opet nema dividende.
-
Može netko tko je proučavao napisati koji su problemi sa NMM da je toliko jeftiniji u odnosu na konkurente. Cijena im nije normalna.
Nisam pratio detalje, samo čuo da muljaju i potkradaju male, kao da su neki sa zse.
-
Ht bi mi bio super za kupiti
Ali ispod 100kn
-
Zapravo sam se povukao gotovo iz svega. Ranije se povukao iz rudara i gazproma koje sam imao. Nekidan se povukao iz Panl.
Čak sam se iz Slovenije povukao jučer iako je fundamentalno još ok unatoč znatnom poskupljenu proteklih par mjeseci.
A i tako sam bio defenzivan skroz od kraja 2019.
Znam da je nezgodno imati i preveliku keš poziciju.
Za sada samo nešto preferreda vani i ostaci zse smeća koje ne mogu prodati po ok cijeni ili uopće. (Hmdn, Vidu, Dlkv-o-302a)
Ne sviđa mi se situacija, indeksi su napucani do nebesa. Situacija sa virusom bi mogla dovesti do četvrtog vala
a on bi možda mogao izazvati korekciju.
Ma i čitava ova post-covid euforija smrdi na kilometre i čini se da popušta polako.
-
Na jedan način bi gledao na GOGL, DSX, SB, SBLK i slične
Na drugi način ATPL
Tek na treći JDPL.
Strašim se zaozbiljno ući u nešto iz prve grupe
JDPL ni ne gledam.
-
Jedino što nisam nimalo očekivao je da se zapravo ne događa ništa.
Ili bi trebao biti stampedo uzbrdo ili nizbrdo.
Ili možda u toj prostoriji nema signala za mob ni wirelesa.
Ili su sudionicima odnijeli mobitele?
-
Ima li gdje prijenos sa skupštine uživo na netu
-
GRIN-buker s malim brodovima, pola handysize pola supramax. 33 broda.
Dosta mlada flota i građena u japanskim brodogradilištima. Mcap cca 210mil$.
Do danas su slali samo polugodišnja fin izvješća, sada prelaze na kvartalna, tako da nemamo uopće izvješća za 1q21.
Dosta su nepoznati, mali volumeni trgovanja. Prodali 2 product tankera tijekom ove godine, povukli se iz tog biznisa, fokusiraju se samo na handy/supramax. Nigdje nisam našao detalje o uposlenosti flote, koji brod plovi na spotu, što je na dugoročno i kolike su im vozarine.
-
Gledam svašta ali se strašim kupiti.
Nije baš drybulk, više kontejneraš SFL.
Lijepo se iskorigirao zadnjih dana. Nisam detaljno proučavao. Mislim da ima previše dugoročno ugovorene brodove. Cijena nije puno veća nego jesenas. Ima nešto drybulka i tankera i daje dobru dividendu.
Isto tako GSL i Atco su nešto malo pali. Prvi je jako agresivni kontejneraš kojem dolazi uskoro dosta polovnih brodova.
ATCO je vlasnik Seaspana koji ima gomilu kontejneraša.
-
Čini se da se pojavila covid mutacija koja je toliko opasna da izaziva korekciju na burzi. Vidim vani je danas pala melia nakon dugo vremena, a i vani vidim one caribean Cruise i slične kako se dobro crvene.
-
A čemu toliko ulaženje-izlaženje. To samo pojede pare osim ako si stručan i sretan za pogađanje ispravnog tajminga što gotovo nitko nije.
Što se tiče pangee tu je situacija odlična ako ostane par mjeseci bdi približno na ovim razinama. Em će im flota narasti za još 4 broda. I ne zaboraviti da oni ukupno upravljaju sa 55-60 brodova cijelo vrijeme. U prosjeku su im vozarine za 2q bile kad sam gledao oko 21,5k. Njima je mcap 230m$, nisu puno dužni. Cartesian je skoro izašao.
Ako stvari pođu po zlu moglo bi se pasti 20-30%, ako ne moglo bi ovo lako do 300mil$.
-
Mene boli glava od ovolikog zelenila.
Pa ni korekcija više nema.
Zadnja bila u listopadu. Pa sve samo pravocrtno raste, nikad kraja.
Čak je i crobex na 2000
Valjda je vrh blizu.
-
Problem sa zlatom je što ono nikome zapravo ne treba.
I nitko ne drži značajna sredstva u njemu.