ZIM je trenutno najjača keš mašina na svijetu. Samo ako se ohlade vozarine to se može brzo pokvariti.
Posts by Hrx84
-
-
Zamisli kako je tek Ed Coll-u koliko on ima te Pangee. Ja i ti imamo sitnu količinu. Sigurno jadan ne može spavat jer mu Pangea propada.
-
Imaš ljse.si, a neki slabašan forum na finance.si.
Na ljse možeš naći izvješća sastavnica indexa.
Solidan bluechip index- krka, petrol, nlb, sava, triglav, luka koper, sve ok, skuplje je neg je bilo, ali i dalje valuacije im nisu visoke. Meni je to najbolji papir izlistan na zse čak i nakon ovlikog rasta.
-
Intel je od bluechipova na akciji ispod 50$ ova dva dana pa sam kupio. Namjeravam ostati dugoročnije
-
Za ZIM i NMM je zapravo bitno koliko dugo će bdi i harpex biti visoko i u kolikoj mjeri će ovi iskoristiti visoke vozarine.
Graf i tehnička analiza su u drugom planu.
-
Ako ste gledali gužvu na marine traffic u slučaju da teoretski počne rat za Tajvan Kina bi se našla u ogromnim problemima. Tek to bi zakočio supply chain, ovo do sada bi bilo ništa. Ako to ne bi bilo gotovo u par dana kako bi žito dolazilo do Kine kroz ratnu zonu, da ne govorim ugljen ili željezo. A kako bi mi na zapadu bez dijelova i proizvoda iz Kine. Tko bi uopće riskirao živote i brodove ploveći 100km od obale Tajvana. Žutim morem bi operirale podmornice. Ratovi u zadnjih 30god vodili su se na manje bitnim područjima kuda veliki promet ne ide tipa Balkan, Sirija, Afganistan, neke zabiti po Africi.
-
Generalno kad gledaš netko tko ima veliki stan u St proda ga za 2 milijuna kuna, odseli u Slavoniju, ili u Bih te tamo kupi imanje za siću, ostalo uloži u Sp500 ili nešto kombinira ako mu ne treba puno može živjeti i danas od ulaganja. Usput može se zabavljat i tamo s poljoprivredom ili kakvim hobijima da nije dosadno.
-
Kroz taj period mi je bilo odlično a ljudi me žalili jer nemam posao ne znajući da mi je ok. Samo kad ideš na dejt s kakvom curom i ne radiš odmah si klošar.
Danas su drugačija vremena. Ja bi mogao živjeti niskim standardom, ali moja obitelj teško. Uz to valuacije su lošije, rizici veći, kamata više nema.
-
Mene bi zanimalo kolikom broju ljudi ovdje je investiranje glavni izvor prihoda, odnosno koliki broj ljudi je ostavilo svoj "day time job" da bi se dionicama bavilo full time. Mozda i ne samo dionicama, mozda i nekim drugim ulaganjima. Mozda da napravimo anketu i na tu temu?
Ja sam tako živio u periodu od 2014-16
Dao otkaz na poslu, vratio se u malu sredinu, trčanje, teretana, igrice, bilo mi je odlično, super se sredio.
U to vrijeme nije bilo inflacije, sva je imovina radila svoj posao. Bio sam izložen od 50-70%, gotovo sve zse, nešto regija. Ostatak je donosio 4% na banci. Bilo je ok, uglavnom držao adrs, zabu, razne turiste kodt/kotr/kosn, atln, povremeno mijenjao pozicije, u regiji samo nis. Kako nisam imao ni žene ni djece mogao sam živjeti skromno tako da mi je imovina rasla ok.
-
Kad čovjek pogleda koliko su metali otišli gore u odnosu na listopad prošle godine strašno je gledat.
Još željezo izgleda sasvim pristojno jeftino u odnosu na ostale
Zadnjih dana još cink, kositar...bakar je opet probio ath mislim
Ajde opet nije hrana toliko, pšenica, kukuruz još ok.
-
Ali kad nikad neće biti jeftiniji i cijena može samo gore
-
Nije mi smiješno, blesa će me sjebat skroz. Ne znam više šta da radim
-
Moju ženu je uhvatila totalna FOMO nekretninska manija. Hoće na silu da kupi stančić u St po 100kE. Samo što nije nestalo. Ko da ide kupit špeceraj.
Ne znam više šta da radim. Pa kažem ženo crveni se market, Evergrande će bankrotirat za 5 dana. Totalni je cirus kud god se okrenem...nema pomoći
Znam da ću ta sranja plaćat dugo. Kako je odgovorit, molim je bar da pričeka mjesec dva da se ohladi
-
Gledao sam intervju s grkinjom od pola sata od nekidan. Ima na YouTube. Samo spominje diverzifikaciju, prednosti toga što ima sva tri segmenta skoro u istom omjeru u NMM.
Nije spomenula mogućnost spajanja s NM ni dividende u budućnosti i dalju priču što planira. Value je tu i meni je to odlično, čak i kad se slome vozarine, ovi će odraditi vrhunsku 2022 i barem ok 2023, a iza će ostati flota i dug, a što dalje?
Nadam se da ne budu vozili za 5k-10k $/dan iza 2023 i gubili pare.
Bilo bi interesantno vidjeti kako je došla do toga da 1 komad NNA vrednuje kao 0.1275 komada NMM prilikom spajanja.
Vjerujem da će na isti način raditi izračun u slučaju spajanja sa NM ako do tog dođe.
-
Isto kad pogledamo da se teoretski odigra crni scenarij, problemi u Kini, padne bdi na 1500 bodova, Angeliki nas zezne i ne da nikakvu dividendu, još bude muljaža...
Eto sad je navios 27.5$ uz skoro idealne uvjete.
Zbog čega bi tada mase bježale iz NMM ispod cca 20$, imaju dobre ugovore za kontejnere još koju godinu, 2022 će im biti brutalno dobra, pa i 23., ajde valjda na tankerima ne bude velik gubitak... Mislim prostor za nizbrdo nije puno velik.
A šta će biti iza 23. tko zna, uz to orderbook barem za dry segment je nisko
-
Ne znam, ovo je pre pre strasno sto se danas dogodilo, PANL -8.5%
Cijeli panl za 200 mil $, book će mu biti 300mil$ već do nove godine, a i iza će s nekakvim plusom voziti čak i da se vozarine raspadnu u 2022.
-
Da se nije počela smanjivati gužva u lukama.
Čini se da se počinju hladiti vozarine, ali opet u ovako zelenom danu čini se prevelik pad
-
Da je evergrande, ne bi se cijeli market ovako zelenio
-
Ja sam long pangeu, ne vidim zašto bježati
-
Ovo me bas nasmijalo
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Samo da lijepo svi zaustave orderbook na 3-4 godine, razduže se i pomalo dalje, ali ne vjerujem u takav scenarij