1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Hrx84

Posts by Hrx84

  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 38
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Hrx84
    • October 29, 2021 at 7:43 PM

    ZIM je trenutno najjača keš mašina na svijetu. Samo ako se ohlade vozarine to se može brzo pokvariti.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Hrx84
    • October 28, 2021 at 8:21 PM

    Zamisli kako je tek Ed Coll-u koliko on ima te Pangee. Ja i ti imamo sitnu količinu. Sigurno jadan ne može spavat jer mu Pangea propada.

  • Hrvatski ETF fondovi

    • Hrx84
    • October 25, 2021 at 9:59 PM

    Imaš ljse.si, a neki slabašan forum na finance.si.

    Na ljse možeš naći izvješća sastavnica indexa.

    Solidan bluechip index- krka, petrol, nlb, sava, triglav, luka koper, sve ok, skuplje je neg je bilo, ali i dalje valuacije im nisu visoke. Meni je to najbolji papir izlistan na zse čak i nakon ovlikog rasta.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Hrx84
    • October 25, 2021 at 4:31 PM

    Intel je od bluechipova na akciji ispod 50$ ova dva dana pa sam kupio. Namjeravam ostati dugoročnije

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Hrx84
    • October 24, 2021 at 8:45 AM

    Za ZIM i NMM je zapravo bitno koliko dugo će bdi i harpex biti visoko i u kolikoj mjeri će ovi iskoristiti visoke vozarine.

    Graf i tehnička analiza su u drugom planu.

  • DRY BULK

    • Hrx84
    • October 23, 2021 at 12:45 PM

    Ako ste gledali gužvu na marine traffic u slučaju da teoretski počne rat za Tajvan Kina bi se našla u ogromnim problemima. Tek to bi zakočio supply chain, ovo do sada bi bilo ništa. Ako to ne bi bilo gotovo u par dana kako bi žito dolazilo do Kine kroz ratnu zonu, da ne govorim ugljen ili željezo. A kako bi mi na zapadu bez dijelova i proizvoda iz Kine. Tko bi uopće riskirao živote i brodove ploveći 100km od obale Tajvana. Žutim morem bi operirale podmornice. Ratovi u zadnjih 30god vodili su se na manje bitnim područjima kuda veliki promet ne ide tipa Balkan, Sirija, Afganistan, neke zabiti po Africi.

  • Razotkrivamo portfelje

    • Hrx84
    • October 22, 2021 at 10:57 PM

    Generalno kad gledaš netko tko ima veliki stan u St proda ga za 2 milijuna kuna, odseli u Slavoniju, ili u Bih te tamo kupi imanje za siću, ostalo uloži u Sp500 ili nešto kombinira ako mu ne treba puno može živjeti i danas od ulaganja. Usput može se zabavljat i tamo s poljoprivredom ili kakvim hobijima da nije dosadno.

  • Razotkrivamo portfelje

    • Hrx84
    • October 22, 2021 at 8:52 PM

    Kroz taj period mi je bilo odlično a ljudi me žalili jer nemam posao ne znajući da mi je ok. Samo kad ideš na dejt s kakvom curom i ne radiš odmah si klošar.

    Danas su drugačija vremena. Ja bi mogao živjeti niskim standardom, ali moja obitelj teško. Uz to valuacije su lošije, rizici veći, kamata više nema.

  • Razotkrivamo portfelje

    • Hrx84
    • October 22, 2021 at 8:46 PM
    Quote from mitkko

    Mene bi zanimalo kolikom broju ljudi ovdje je investiranje glavni izvor prihoda, odnosno koliki broj ljudi je ostavilo svoj "day time job" da bi se dionicama bavilo full time. Mozda i ne samo dionicama, mozda i nekim drugim ulaganjima. Mozda da napravimo anketu i na tu temu?

    Ja sam tako živio u periodu od 2014-16

    Dao otkaz na poslu, vratio se u malu sredinu, trčanje, teretana, igrice, bilo mi je odlično, super se sredio.

    U to vrijeme nije bilo inflacije, sva je imovina radila svoj posao. Bio sam izložen od 50-70%, gotovo sve zse, nešto regija. Ostatak je donosio 4% na banci. Bilo je ok, uglavnom držao adrs, zabu, razne turiste kodt/kotr/kosn, atln, povremeno mijenjao pozicije, u regiji samo nis. Kako nisam imao ni žene ni djece mogao sam živjeti skromno tako da mi je imovina rasla ok.

  • Commodities super cycle - sirovine općenito

    • Hrx84
    • October 19, 2021 at 10:22 AM

    Kad čovjek pogleda koliko su metali otišli gore u odnosu na listopad prošle godine strašno je gledat.

    Još željezo izgleda sasvim pristojno jeftino u odnosu na ostale

    Zadnjih dana još cink, kositar...bakar je opet probio ath mislim

    Ajde opet nije hrana toliko, pšenica, kukuruz još ok.

  • Nekretnine opcenito u HR

    • Hrx84
    • October 18, 2021 at 4:30 PM

    Ali kad nikad neće biti jeftiniji i cijena može samo gore

  • Nekretnine opcenito u HR

    • Hrx84
    • October 18, 2021 at 4:12 PM

    Nije mi smiješno, blesa će me sjebat skroz. Ne znam više šta da radim

  • Nekretnine opcenito u HR

    • Hrx84
    • October 18, 2021 at 4:05 PM

    Moju ženu je uhvatila totalna FOMO nekretninska manija. Hoće na silu da kupi stančić u St po 100kE. Samo što nije nestalo. Ko da ide kupit špeceraj.

    Ne znam više šta da radim. Pa kažem ženo crveni se market, Evergrande će bankrotirat za 5 dana. Totalni je cirus kud god se okrenem...nema pomoći

    Znam da ću ta sranja plaćat dugo. Kako je odgovorit, molim je bar da pričeka mjesec dva da se ohladi

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Hrx84
    • October 17, 2021 at 2:39 PM

    Gledao sam intervju s grkinjom od pola sata od nekidan. Ima na YouTube. Samo spominje diverzifikaciju, prednosti toga što ima sva tri segmenta skoro u istom omjeru u NMM.

    Nije spomenula mogućnost spajanja s NM ni dividende u budućnosti i dalju priču što planira. Value je tu i meni je to odlično, čak i kad se slome vozarine, ovi će odraditi vrhunsku 2022 i barem ok 2023, a iza će ostati flota i dug, a što dalje?

    Nadam se da ne budu vozili za 5k-10k $/dan iza 2023 i gubili pare.


    Bilo bi interesantno vidjeti kako je došla do toga da 1 komad NNA vrednuje kao 0.1275 komada NMM prilikom spajanja.

    Vjerujem da će na isti način raditi izračun u slučaju spajanja sa NM ako do tog dođe.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Hrx84
    • October 14, 2021 at 11:18 PM

    Isto kad pogledamo da se teoretski odigra crni scenarij, problemi u Kini, padne bdi na 1500 bodova, Angeliki nas zezne i ne da nikakvu dividendu, još bude muljaža...

    Eto sad je navios 27.5$ uz skoro idealne uvjete.

    Zbog čega bi tada mase bježale iz NMM ispod cca 20$, imaju dobre ugovore za kontejnere još koju godinu, 2022 će im biti brutalno dobra, pa i 23., ajde valjda na tankerima ne bude velik gubitak... Mislim prostor za nizbrdo nije puno velik.

    A šta će biti iza 23. tko zna, uz to orderbook barem za dry segment je nisko

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Hrx84
    • October 14, 2021 at 10:40 PM
    Quote from BudFox

    Ne znam, ovo je pre pre strasno sto se danas dogodilo, PANL -8.5%

    Cijeli panl za 200 mil $, book će mu biti 300mil$ već do nove godine, a i iza će s nekakvim plusom voziti čak i da se vozarine raspadnu u 2022.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Hrx84
    • October 14, 2021 at 6:24 PM

    Da se nije počela smanjivati gužva u lukama.

    Čini se da se počinju hladiti vozarine, ali opet u ovako zelenom danu čini se prevelik pad

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Hrx84
    • October 14, 2021 at 6:09 PM

    Da je evergrande, ne bi se cijeli market ovako zelenio

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Hrx84
    • October 14, 2021 at 4:42 PM

    Ja sam long pangeu, ne vidim zašto bježati

  • DRY BULK

    • Hrx84
    • October 14, 2021 at 1:18 PM
    Quote from mitkko

    Ovo me bas nasmijalo :D :D :D

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Samo da lijepo svi zaustave orderbook na 3-4 godine, razduže se i pomalo dalje, ali ne vjerujem u takav scenarij

  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 38
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options