Na svim brodarima važne su dvije stvari.
Jedna je dobra dividenda ili buyback
A druga je NE naručivati nove kante ovako visoko u ciklusu. To se radi u druga vremena. Biti optimističan visoko u ciklusu je opasno.
A ti znas da je sad ciklus visok ili je tek u pocetku 🤔 😎
Kad je ciklus u početku brodove nitko normalan ne gleda. A brodovi godinama gube novce, a vlasnici se "nadaju" oporavku, tijekom tog perioda spuše jako puno jer ne smanjuju flotu na vrijeme.
A mi smo sada u fazi kad koliko vidim više manje svi redovito gledamo drybulk, a pogotovo kontejneraše. Možda drybulk i nije toliko visoko u ciklusu kao npr.kontejneraši. Ne znam, možda netko misli da je normalno da kontejneraši plove po 150k$ ili handysize bulkeri po 30000$.
Svaki dan na drybulku postova kao nekad u mjesec dana. I biznis je uspješniji nego ikada osim razdoblja 2005-08 koje je povijesno gledano bilo velika anomalija u sektoru.