Hvala kolega , osobno tako i radim , kad god imam ubacim u Lenac 🚢🛳💰💸
Posts by sitnariba
-
-
opet o tom minusu...!
a gdje to talijan dijeli divke...pa eto na bankama npr., tamo su se dobro nadijelili.....ne znam da li su još negdje talijani većinski?
Niste trebali otkriti za dividendu i Talijane ☺️ ali daju finu dividendu 🖐 😊
-
Gdje je to Talijan kao većinski , dijelio dividendu u Hrvatskoj , osim tog kad obnovi sve dokove a svi su derutni , koliko će im ostati na računu
Čime će obnovit dokove kad svaki kvartal posluje s minusom?
😂😂 a i to što kažete kolega iz minusa u veći minus i tako od kad je Palumbo preuzeo Lenac 2018 😂
-
ne da je Talijan dijelio, nego dijeli , a gdje sami potražite informacije tko, kad i koliko
U DOK ove se ulaže i opremu i do svih informacija se može doći 🫡
-
Slažem se da bi mogli malo nagraditi dioničare, a i sebe i vjerujem da će biti 2026 na 130 rođendan Lenca , ako već neće biti ove godine
-
To štivo ide u korist Vujnovca i novog terminala Rijeka Gateway koji nema veze sa Luka Rijeka d.d. odnosno ima, preuzet će dobar dio posla ENNA grupa
Sad mi je jasno i da ste "pobrkali" Viktor Lenac i Luka Rijeka minus 🙂
Promet Luke Rijeka: Kontejneri kompenzirali gubitak, bilježi se značajan pad generalnog i rasutog tereta - Novi listRIJEKA – Prvo polugodište ove godine u poslovanju Luke Rijeka obilježili su dvoznamenkasti postoci pada u prometu generalnog i rasutog tereta u odnosu na isto…www.novilist.hr -
Tko drugi od medija nego NL125 🫡
Američki razarač nakon remonta isplovio iz Martinšćice, uskoro stiže novi brod - Novi listIz “Viktor Lenca” danas je isplovio američki razarač “USS Arleigh Burke”, koji je u ovom remontnom brodogradilištu boravio od sredine kolovoza, zajedno s…www.novilist.hr -
bluelionZG ne znam, nije nas baš detaljno forumaš upozorio na koji minus misli 🙂☺️
-
Završeni radovi na razaraču 🫡
USS Arleigh Burke na remontu u “Lencu”Brodogradilištu "Viktor Lenac" ovo je 89. projekt za US Navyobris.org -
Ne bih se složio u ovom djelu transparentnosti, jer sve piše u izvještajima ( pratim Lenac od 2018 godine ) bez napumpavanja i davanja lažne nade za bilo koga, skromna, ali točna izvješća.
Isto tako moji postovi nisu nagovor na kupnju dionica Lenca, kao ni na prodaju, svatko odlučuje što je za njega dobro.
Palumbo je podigao firmu zajedno sa Sandrom i ostalim kadrom kao i sa radnicima iz minusa od nekoliko milijuna kn do plusa u dvije godine, odnosno već prve godine.
Radili su ulagali i dalje će raditi i ulagati, jer ako se ne ulaže u firmu propada, a to kao što se vidi nije cilj, kao što nije cilj dati dividendu dok firma ne stane na noge potpuno i vlasnici zaključe da je sve posloženo.
Bit svega je da imaju posla, a kao što se vidi Q2 se jako dobro popunio i ova jahta će donjeti koji euro
Procijenjena vrijednost: ukupna vrijednost jahte se procjenjuje na oko 125 milijuna USD, s godišnjim troškovima održavanja blizu 12–12,5 milijuna USD .
Sažetak:
Ime: ELEMENTS
IMO: 9589308
Izgrađena: 2019.
Cijena: ≈ 125 000 000 USD
ELEMENTS - IMO 9589308www.shipspotting.com -
Znam da nekima nije drago, ali eto stigla u Lenac 🙂
ELEMENTS Current position (Yacht, IMO 9589308) - VesselFinder
-
Na Doku 11 finišira se projekt koji je »Lenac« ugovorio s poznatom belgijskom grupacijom Deme Group, koja slovi za jednu od najvećih dredging kompanija na svijetu. Riječ je o jednom njihovom brodu za jaružanje, svakako dobrodošlom poslu za ovo remontno brodogradilište zbog ugovorenog obima specijaliziranog posla, a s istom se kompanijom upravo pregovara oko još jednog potencijalnog posla za »Viktor Lenac«. Aktualni radovi na Demeovom dredgeru trebali bi biti završeni do konca lipnja.
Poprilično "mala" firma 🙂
https://www.deme-group.com/technology-search?f%5B0%5D=main_equipment%3A24
-
Nikako tebi ne paše vidim , uporno vodu na svoj mlin tjeraš ☺️ neka ti te druge dionice zarade 100% 👍
"Neman ja mlin" da bi od tog radio dramu , jedini krivac za ovu dramu ste vi i uprava VL koji niste objavili pravo s(r)tanje oko dok 11 , za koji su govorili da je obnovljen i u upotrebi a sad objavljuju da obnova i dalje traje
Tko vam više može vjerovati
Sve si u pravu 👌 i na vrijeme prodao 👍
-
Nikako tebi ne paše vidim , uporno vodu na svoj mlin tjeraš ☺️ neka ti te druge dionice zarade 100% 👍
-
DOK 11 radi i zarađuje od davbih dana i to je bitno, a to što si ti prodao dionice i htio bi nazad po što niže jbg 🙂
First docking after an extended period of renovation of Dock 11
2024/09/04
-
Kažem dodatna zarada za Lenac 😉 nisu ljudi Lenca pokvarili to puhalo na trubini 😊 ugl kvar otklonjen u roku od 24h 👍
Nisu ga pokvarili ali nisu u stanju bili ne utvrditi kvar , jer turbina nije sijalica da svjetli dok ne pregori ,
Točno u pravu si 👍
-
Što kaže sitnaribica na ovaj remont trajekta Marko Polo , kojem su otkazali motori dan nakon remonta u Viktor Lenac , vijest objavljena u 22h 45min u Dnevnik 2 hrt
Kažem dodatna zarada za Lenac 😉 nisu ljudi Lenca pokvarili to puhalo na trubini 😊 ugl kvar otklonjen u roku od 24h 👍
-
Lenac nije baza već povjereni izvođač" – što otvara vrata i za buduće projekte, možda i šire (s europskim flotama, NATO projektima, ili s američkom privatnom vojnom logistikom).
-
Što od tog nije istina u napisanom ? 🙂
-
Dionica 3,86€ 🙂 samo da imamo podsjetnik za budućnost 🫡
Lenac je već etabliran partner US Navy" znači da je brodogradilište Viktor Lenac već steklo povjerenje i reputaciju kod američke ratne mornarice kroz konkretne projekte, dugoročnu suradnju i uspješno izvedene poslove. Drugim riječima, to nije "novi igrač" – nego provjeren i pouzdan partner.
Konkretno to znači:
✅ 1. Višestruki ugovori i uspješni projekti
Lenac je već više puta odradio poslove za američku Šestu flotu, uključujući:
redovni remont broda USS Mount Whitney (zapovjedni brod Šeste flote),
remont i održavanje USS Hershel 'Woody' Williams,
sada i dolazak USS Forrest Sherman, razarača klase Arleigh Burke.
Ovo su ozbiljni, višemilijunski projekti koji se ne dodjeljuju bilo kome. US Navy koristi stroge sigurnosne, tehničke i logističke standarde.
✅ 2. Provjereni tehnički kapaciteti
US Navy ne šalje svoje brodove u brodogradilišta koja nemaju:
visok nivo stručnosti i opreme,
iskustvo u radu s vojnim sustavima,
sigurnosne provjere i protokole koji zadovoljavaju NATO standarde.
Lenac je to sve pokazao – i to kroz praksu, ne samo papir.
✅ 3. Dobri odnosi i potencijal za ponovljene ugovore
U vojnoj industriji, kontinuitet i povjerenje su ključni. Kad neka institucija poput US Navy vidi da im je partner pouzdan:
vraća se opet,
ne riskira s novima bez potrebe.
To znači da je Lenac ušao u tzv. "krug povjerenih izvođača" – što otvara vrata i za buduće projekte, možda i šire (s europskim flotama, NATO projektima, ili s američkom privatnom vojnom logistikom).
Ukratko:
"Etabliran partner US Navy" znači da Lenac nije više samo lokalno brodogradilište – nego prepoznat igrač na međunarodnoj vojno-industrijskoj sceni, sposoban za suradnju s jednom od najzahtjevnijih i tehnološki najnaprednijih vojnih sila na svijetu.