Ne odustaješ od Lenca i Palumbo grupe 😂 neka Iskra samo uzme novi 3.maj , rupu bez dna 👍
Svakako prati i dalje rast Lenca 🚢💸💰🥂🍾😂
Ne odustaješ od Lenca i Palumbo grupe 😂 neka Iskra samo uzme novi 3.maj , rupu bez dna 👍
Svakako prati i dalje rast Lenca 🚢💸💰🥂🍾😂
Đabe stavljaš stare već prožvakane vijesti 😂😂 zakasnio si se ukrcat i to je tvoj problem 🙂
Dok 11 može prihvatiti brodove dužine do 285 metara. Ovaj dok, koji je dug 260 metara, ima nosivost do 40.000 tona i može servisirati brodove tipa "suezmax".
Stigao danas u Lenac 🚢🩵
U srijedu je u Lencu 🚢🫡
Neka ostane čiste dobiti skromnih 2 do 3 mil € odličan posao za Q4 🛸😊
⚙️ Što znamo o poslu
Radi se o tehnički zahtjevnom poslu spajanja dvaju dijelova broda dužine ~170 m, dakle o poslu visoke dodane vrijednosti (nije običan remont).
Takvi projekti zahtijevaju precizno poravnanje, zavarivanje, spajanje svih sustava (električnih, cjevnih, pogonskih, stabilizacijskih) i završno testiranje — to je posao koji samo nekoliko brodogradilišta u regiji uopće može odraditi.
Spajanje, završni radovi i opremanje traju nekoliko mjeseci, što znači stabilan angažman za veliki broj radnika i podizvođača.
💰 Financijska procjena zarade (realan okvir)
Naravno, točni ugovorni iznosi nisu javni, ali možemo okvirno procijeniti prema sličnim poslovima:
Vrsta posla Tipično tržište cijene (procjena) Procijenjeni prihod za Lenac
Remont broda srednje veličine (100–150 m) 3 – 10 milijuna € 3–10 mil. €
Kompleksno spajanje dvaju dijelova + opremanje 10 – 25 milijuna € 10–25 mil. €
Ako je uključena i završna isporuka broda 20 – 40 milijuna € 20–40 mil. €
Dakle, Lenac bi na ovom poslu mogao uprihoditi između 10 i 25 milijuna eura, a možda i više ako odrađuje veći dio završnih radova i ispitivanja.
📈 Što to znači za Lenac
To je vrlo dobar posao za brodogradilište jer:
donosi punu popunjenost dokova i kapaciteta kroz više mjeseci,
podiže reputaciju kao brodogradilišta sposobnog za „high-end“ radove,
otvara vrata sličnim međunarodnim ugovorima (posebno iz Italije i Norveške, gdje se gradi puno putničkih i ekspedicijskih brodova). 🥂🍾🩵🙂
Ovo je veliki posao za naš Lenac 🩵👍
Danas prvo stiže krmeni dio novogradnje koji će se odmah uvući u veliki Dok 11 “Viktora Lenca”. Zahvat spajanja predviđen je da bude završen kroz kojih mjesec i pol dana.
Ovo još nismo mogli vidjeti. Golemi 170-metarski brod tegli se u "Lenac" u - dva dijela
☺️😂 tko zna, tata zna ☺️ a hejteri će navalit sa ljubomorom čim počne 🚀😊
Stiže danas u jutarnjim satima u naš Lenac 🩵🫡
Stiže sutra u Lenac ⛴️🩵🙂 puni se pomalo kasica 💸💸
Stigao u subotu u naš Lenca 🚢 🩵 🙂
AMBER BEE (IMO: 9316608) is a Oil/Chemical Tanker and is sailing under the flag of Malta. Her length overall (LOA) is 175.98 meters and her width is 31.03 meters.
😂😂 već je g.Palumbo bacio oko što, gdje i kako što se tiče novog 3.maja , ima on love , ali vjerujem da je odlučio najbolje što može ili ne u 3.maju 😉
Stanje 3.maja niže 👍
Iako se iz vladinih krugova barata brojkama o nužnim ulaganjima u visini od 10 do 30 milijuna eura, upućeni kažu kako svaki kupac koji ima ozbiljne namjere i dugoročne planove s 3. majem u škver investirati i oko 100 milijuna eura. Nužno je izmijeniti, kažu, apsolutno sve, od dizalica i opreme do hala, navoza i ostale infrastrukture.
😂 kako za koga ☺️ za dioničare Lenca nije , iskrica je premala za Palumbo grupu i naš Viktor Lenac 🩵🚢
Stiže u Lenac 26.9.2025 🚢💸💰🙂🫡
QUARTZ (IMO: 9694361) is a Oil/Chemical Tanker and is sailing under the flag of Malta. Her length overall (LOA) is 183 meters and her width is 32.24 meters.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:3736378/mmsi:256392000/imo:9694361/vessel:QUARTZ
Hoćeš reći da je ekipa shvatila da se u VL neće baviti brodogradnjom jer za to HRM nije zainteresiran , pa će brodove naručivati izvana
A kad sam ja tvrdio da ovdje nešto ne valja, popljuvaliste me
umaloSeptember 2, 2025 at 4:44 PM
Članak sve govori ☺️ plus što kupuju rabljene dizalice i repariraju iste 👌🙂
Ja sam čuo da brodovi USA više neće ići na remont u Lenac nego u lučicu na Kantridi.
S obzirom da USA napušta Mediteran , možda bi bilo dobro ih gledati sa Kantride kad će ponovo doći !!
Na ovakve dezinformacije bi trebali moderatori reagirati jer su to neistine i izmišljotine koje mogu utjecati na ulagatelje i dionicu Lenca , pa molim da te ove ne provjerene izmišljotine brišu , hvala
Prije će biti da je ekipa shvatila da LKRI nije isto što i Rijeka Gateway d.o.o. 🙂 i da će veliki dio posla preuzeti Rijeka Gateway
Vijest od jučer ☺️🫡
Posjet: Thomas Kiss, direktor upravljanja brodovima (Director of Ship Management) iz Military Sealift Command (MSC), posjetio je MSCEURAF područnu komandu, uključujući Viktor Lenac u Rijeci.
Potencijalni poslovi održavanja / popravaka
Budući da MSC ima brodove koji prolaze i koriste infrastrukturu Viktor Lenca za popravke i održavanje, ovakav posjet direktora upravljanja brodovima znači da se vrše inspekcije, potencijalni razgovori o poslovima, standardima, potrebama – i može dovesti do novih ugovora za popravke, održavanje, nadogradnje.
Vidljivost i reputacija
To što visoki predstavnik američke pomorske logistike dolazi u Viktor Lenac šalje signal da brodogradilište i sušača (shipyard) u Rijeci imaju reputaciju i kapacitete koji su na razini da ih MSC uzima u obzir. To može pomoći za buduće međunarodne ugovore, privlačenje drugih klijenata.
During the visit, Kiss toured both the amphibious command ship USS Mount Whitney (LCC 20) in port Gaeta, Italy as well as USS Lewis B. Puller (ESB 3) in the Viktor Lenac shipyard in Rijeka, Croatia.
accountant za Amere je Lenac na vrhu , a to nije mala stvar , brodogradilište koje je počelo s implementacijom NAVSEA standarda što Viktor Lenac lansira u sam vrh europskih brodogradilišta po primjeni ovog vojnog standarda. Prvi zahvati koji su odrađeni po NAVSEA standardu bili su na USS Hershel ‘Woody’ Williamsu
Sljedeći korak mogli bi biti brodovi na moru slični USS Forrest Shermanu. Ti brodovi bili bi dizajnirani u SAD-u, a izgradili bi ih hrvatski brodograditelji", rekao je Trey Lyons, otpravnik poslova u veleposlanstvu SAD-a u Hrvatskoj.
Ova nabava je i prilika za domaća brodogradilišta, s obzirom na to da će ponude koje će jamčiti takvu suradnju dobiti veći broj bodova. Pritom bi se kod nas gradili trupovi brodova. Kao potencijalni sudionici u izgradnji korveta navode se brodogradilišta Uljanik, Iskra, 3.maj. Viktor Lenac.
Nije sramota volontirat
Onda volontiraju na dok 11 i njihovoj transparentnosti , dapače nije u pitanju sramota , nego ukazivanje na manipulacije u Viktor Lenac
☺️ mrzitelj Viktor Lenca 😂 nećeš u Lenac više po 3 eura 😉